En één keer niet waarschuwen en wel noodweer en heel Nederland is woest. Want we zijn niet gewaarschuwd.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:16 schreef minthy het volgende:
Oh, wordt er weer gemekkerd op het KNMI?? Sneu...![]()
Er is niets zo lastig te voorspellen als onweer/weersextremen, de omstandigheden waren goed voor waarschuwingen. Dat het dan niet overal noodweer hoeft te zijn wordt niet begrepen...
Precies!quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:23 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
En één keer niet waarschuwen en wel noodweer en heel Nederland is woest. Want we zijn niet gewaarschuwd.
Dit heb ik al meer gelezen idd. En in de winter zeggen ze na twee weken sneeuw dat ze verlangen naar de zomerquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat dat betreft kijk ik wel weer uit naar de winter (das tevens het enige)
Ik hou niet van herfst en winter, veel te koud en depressiefquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit heb ik al meer gelezen idd. En in de winter zeggen ze na twee weken sneeuw dat ze verlangen naar de zomer.
Omdat het kan, het hier schijtweer is en ze meedoen met De Zomer Voorbij met Jan Smit e.d. die daar ook zitten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:35 schreef Pino112 het volgende:
Drie dagen vanuit Albufeira?
Waarom![]()
.
Wat de fuck maakt het uit hoe het weer hier is? Kunnen ze toch wel gewoon in NL radio om maken?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:38 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat het kan, het hier schijtweer is en ze meedoen met De Zomer Voorbij met Jan Smite e.d. die daar ook zitten.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:30 schreef alors het volgende:
Nou RHCP weet van gekheid ook niet meer wat ze moeten maken dus
Albufeira is tof hoor, lekker dorpje.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:35 schreef Pino112 het volgende:
Drie dagen vanuit Albufeira?
Waarom![]()
.
Ze hadden nog geld over uit het festivalpotjequote:Op maandag 22 augustus 2011 16:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat de fuck maakt het uit hoe het weer hier is? Kunnen ze toch wel gewoon in NL radio om maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |