Niks. Ik begon er dan ook niet over.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:12 schreef eight het volgende:
[..]
A'dam = PvdA.
Wat heeft politiek hier nu weer mee te maken?
Sarcasme. Bespeur het.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:14 schreef Swomp het volgende:
[..]
Daar heb je zeker lang over nagedacht ofniet ?
Hij heeft een goed schot?quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
?? Heeft een goed schot hoor, alleen moet hij proberen harder te schieten.
schattigquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Weet ik... Hij DM't me elke keer met de stand van zaken over de wedstrijd
Heeft 'ie een ban? Mij overkwam hetzelfde al.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mij ook, treurnis alom.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij hebt zijn vrije trap zeker niet gezien? Mooi effect, net langs de kruising. Goed schot hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij heeft een goed schot?Dat is het enige wat hij dus niet kan
Hij heeft zeker een banquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft 'ie een ban? Mij overkwam hetzelfde al.
Wat kan die man toch altijd bluffen hequote:Op zondag 21 augustus 2011 15:14 schreef _Michael het volgende:
Tweet van Peter R. de Vries:
#Ajax Het moet weer in de 2e helft gebeuren... Maak me geen zorgen. Na één doelpunt stort VVV in en volgen er nog minstens drie...
Wat voor bril heb jij op.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:15 schreef eight het volgende:
[..]
Wat kan die man toch altijd bluffen he
Die Ajacieden komen nauwelijks de trap omhoog zo moe zijn ze
Ik zie alles van hem, wedstrijd na wedstrijd. Hij kan gewoon niet schieten.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij hebt zijn vrije trap zeker niet gezien? Mooi effect, net langs de kruising. Goed schot hoor.
Voor het niet afzetten van zijn Ajax bril.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |