quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:08 schreef o.us het volgende:
Geen de Zoek mijn iPhone-app geïnstalleerd hebben!
 Lees even beter ofzo.
 Lees even beter ofzo.

ik niet, mag hopen dat TS hiervan leert.quote:

Het is een ipod einsteinquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:08 schreef o.us het volgende:

Neequote:Op zondag 21 augustus 2011 15:08 schreef Etsu het volgende:
Zeker dat je hem niet op marktplaats hebt gezet, danwel in een dronken toestand?
Ipod touch heeft sowieso geen gpsquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:08 schreef o.us het volgende:

quote:
quote:
Hij werkt op de iPhone 4, iPod touch 4 en iPad 2. De naam is alleen ongewijzigd.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:09 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ipod touch heeft sowieso geen gps

Wat kan ik ervan leren? Ik was brak (had die dag 2 uur geslapen en daarvoor best wat gedronken) en voordat ik het wist zat hij niet meer in mijn zak.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
ik niet, mag hopen dat TS hiervan leert.

Ja, dan moet je die modellen maar net hebben.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:10 schreef o.us het volgende:
Hij werkt op de iPhone 4, iPod touch 4 en iPad 2. De naam is alleen ongewijzigd.
 .
.

Ja en?quote:

Dan hoop ik dat je er wat van hebt geleerd.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:11 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Wat kan ik ervan leren? Ik was brak (had die dag 2 uur geslapen en daarvoor best wat gedronken) en voordat ik het wist zat hij niet meer in mijn zak.
Oostblooker bij CS vroeg mij de weg en ik voelde iets vreemds in mijn zak en toen zag ik iemand heel snel achter mij weglopen samen met die gast die de weg vroeg. Ik kwam er pas te laat achter en was te brak om er nog achter na te gaan

Goed voor je.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:05 schreef Marktplaatsman het volgende:
Nu ben ik al mijn muziek kwijt omdat ik ook recent mijn computer had geformatteerd
Ik vertrouw nooit meer een oostblokker
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |