Is het lastigste wat er is. Winnen van een team wat zich ingraaftquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als een team met 11 man verdedigd kan Ajax vrij weinig
Met zeven keer druk je je heel zwak uit.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:59 schreef Ascendancy het volgende:
Mensen die hier op VVV gaan bashen, terwijl ajax 7x zoveel geld heeft en nog steeds voor geen meter speelt
Kvind VVV het prima doen.
15:45quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:59 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe laat begint het noodweer? Eens kijken of die VVV'ers er ditmaal wel de goede banden onder hebben zitten.
Nog niks aan het handje hier in limburg,quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:59 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe laat begint het noodweer? Eens kijken of die VVV'ers er ditmaal wel de goede banden onder hebben zitten.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:00 schreef Saekerhett het volgende:
Die buien zouden toch spontaan ontstaan?
lul niet. zelfs in 1 tegen 1 situaties mislukt hetquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als een team met 11 man verdedigd kan Ajax vrij weinig
9 mil tegen 65 mil is toch ongeveer 7xquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Met zeven keer druk je je heel zwak uit.
Dat dachten ze in België ook.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:00 schreef Swomp het volgende:
[..]
Nog niks aan het handje hier in limburg,
Hadden ze voor Duitsland ook noodweer voorspeld dan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:00 schreef Swomp het volgende:
[..]
Nog niks aan het handje hier in limburg,
badum tsssquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Hadden ze voor Duitsland ook noodweer voorspeld dan?
Onzinquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:01 schreef FireFox1 het volgende:
Tja, als je met je complete team staat te verdedigen, kan je nooit een fatsoenlijke aanval opzetten
0-0, niemand.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:01 schreef _Michael het volgende:
Hoe staat het bij AZ - NEC dan? Wie is beter?
Valt wel mee. VVV heeft best wat kansen gecreëerd.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:00 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Is het lastigste wat er is. Winnen van een team wat zich ingraaft
Welke 1 tegen 1 situaties?quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:01 schreef eight het volgende:
[..]
lul niet. zelfs in 1 tegen 1 situaties mislukt het
Leg uit dan.quote:
Ik vind die negen miljoen nogal veel, volgens mij is dat minder?quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:01 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
9 mil tegen 65 mil is toch ongeveer 7x![]()
Tenzij we de schulden erbij op gaan tellen. Dan is VVV rijker
Geen onzin. Je kan de bal nergens kwijt omdat er zoveel spelers zijn. Voor elke Ajacied is er soms gewoon 2-3 spelersquote:
Tja, vrouwen die over voetbal denken mee te kunnen lullenquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Geen onzin. Je kan de bal nergens kwijt omdat er zoveel spelers zijn. Voor elke Ajacied is er soms gewoon 2-3 spelers
80 mil.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:01 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
9 mil tegen 65 mil is toch ongeveer 7x![]()
Tenzij we de schulden erbij op gaan tellen. Dan is VVV rijker
quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tja, vrouwen die over voetbal denken mee te kunnen lullen
Had ie toch al gedaan door die rush tegen Kiev toen in de vCL?quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:03 schreef Ascendancy het volgende:
Sulejmani
Die verdient zich ook nooit meer terug.
Volgens mij zit je naar een andere wedstrijd te kijkenquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Welke 1 tegen 1 situaties?
VVV Venlo zit constant op hun eigen helft te ballen met 11 man
Hehehquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:04 schreef Gramulanion het volgende:
Streamkijkers: Live Eredivisieverslagen voor streamkijkers 11/12 #1:
Jaloers? Op Ajax?quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
inZanity
Jaloers op Ajax
Van welke club ben jij fan? Feyenoord zeker![]()
Wiki zegt 62. Of is die 18miljoen het begrootte verlies?quote:
Zozo...3 keer ofzoquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:04 schreef eight het volgende:
[..]
Volgens mij zit je naar een andere wedstrijd te kijken![]()
Ik heb vermeer toch geregeld gezien
Vorig seizoen was het 1e halfjaar al 70 miljoen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:04 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wiki zegt 62. Of is die 18miljoen het begrootte verlies?
Ik blijf iig mijn club trouw.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tja, vrouwen die over voetbal denken mee te kunnen lullen
Gelukkig maar!quote:
Dat is toch hun goed recht? Ik zie het probleem niet hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Welke 1 tegen 1 situaties?
VVV Venlo zit constant op hun eigen helft te ballen met 11 man
Jij zou op je knieën gaan voor een aankoop als Siggy bij Feyenoordquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Jaloers? Op Ajax?![]()
Ik vind alleen Sigthorsson een onbegrijpelijke aankoop. Gaat echt een miskoop van jewelste worden..
quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik blijf iig mijn club trouw. volgen.
Als Sulejmani nou eens een keer overzicht kweekt, had het 0-1 gestaan.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:06 schreef muzas het volgende:
Ik word hier altijd zo chagrijnig van, als Ajax loopt te KLOTEN tegen een degradatiekandidaat.
Tel maar eens als Ajax de bal heeft hoeveel VVV Venlo spelers en Ajax spelers er in het 16 meter gebied zijnquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:06 schreef muzas het volgende:
Ik word hier altijd zo chagrijnig van, als Ajax loopt te KLOTEN tegen een degradatiekandidaat.
Het werkt wel. En veel andere opties hebben ze ook niet he.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tel maar eens als Ajax de bal heeft hoeveel VVV Venlo spelers en Ajax spelers er in het 16 meter gebied zijn
Spelen tegen dit soort tegenstanders is altijd lastig.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tel maar eens als Ajax de bal heeft hoeveel VVV Venlo spelers en Ajax spelers er in het 16 meter gebied zijn
Onzin. Een Sigthorsson zou bij Feyenoord niet misstaan, maar dat is enkel omdat we verder geen fatsoenlijke spits hebben. Maar voor dat geld zijn er veel betere spitsen te vinden.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij zou op je knieën gaan voor een aankoop als Siggy bij Feyenoord
Ligt aan het mooie weer. Zijn ze A'dam niet gewend. 2de helft komt er regen dan speelt Ajax vast beter.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:06 schreef muzas het volgende:
Ja dat is het hele punt. VVV zakt he-le-maal terug... En ajax kan daar nooit mee omgaan. Krijg je dat oeverloze rondspelen achterin..quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax staat er juist om bekend een broertje dood te hebben aan regen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:08 schreef eight het volgende:
[..]
Ligt aan het mooie weer. Zijn ze A'dam niet gewend. 2de helft komt er regen dan speelt Ajax vast beter.
quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:09 schreef Gamefan24 het volgende:
Als het zo blijft, heeft PVV ook eens een keer een punt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
Welke kansen van VVV?quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:09 schreef eight het volgende:
[..]
![]()
Alleen de kansen van Ajax tellen maar die van VVV vergeten.
Ja leuk. Zo speelt FC Twente en PSV (Speelde?) ook. Tis gewoon schijtirritant voetbal puur om te winnen en niet om te ballen. Zo speelde Griekenland ook tijdens het EK toen ze wonnen en zo speelde Inter ook toen ze de CL wonnen. Ja je wint er mee maar het is totaal niet om aan te zien...quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het werkt wel. En veel andere opties hebben ze ook niet he.
Ondanks dat had ajax gewoon al moeten scoren.
oke, koud en bewolkt dan.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:09 schreef muzas het volgende:
[..]
Ajax staat er juist om bekend een broertje dood te hebben aan regen.
Ze moeten achterin wel rondspelen zodat VVV een beetje naar voren komt...quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:08 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja dat is het hele punt. VVV zakt he-le-maal terug... En ajax kan daar nooit mee omgaan. Krijg je dat oeverloze rondspelen achterin..
Nee je hebt gelijk, maar wat moet je dan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja leuk. Zo speelt FC Twente en PSV (Speelde?) ook. Tis gewoon schijtirritant voetbal puur om te winnen en niet om te ballen. Zo speelde Griekenland ook tijdens het EK toen ze wonnen en zo speelde Inter ook toen ze de CL wonnen. Ja je wint er mee maar het is totaal niet om aan te zien...
Heb je gisteren Heerenveen-Twente wel gezien?quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja leuk. Zo speelt FC Twente en PSV (Speelde?) ook. Tis gewoon schijtirritant voetbal puur om te winnen en niet om te ballen. Zo speelde Griekenland ook tijdens het EK toen ze wonnen en zo speelde Inter ook toen ze de CL wonnen. Ja je wint er mee maar het is totaal niet om aan te zien...
Zo snel mogelijk de 0-1 maken en dan moeten ze wel gaan voetballen en dan krijg je meer en meer kansen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk, maar wat moet je dan?
Jij snapt hetquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja maar Heerenveen is totaal kansloos. Die verdediging is om te huilen....quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Heb je gisteren Heerenveen-Twente wel gezien?
Klopt, maar dat doen ze nietquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze moeten achterin wel rondspelen zodat VVV een beetje naar voren komt...
Kansen? Welke?quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:09 schreef eight het volgende:
[..]
![]()
Alleen de kansen van Ajax tellen maar die van VVV vergeten.
Toen Musa in de buurt van de 16 kwam. Zonder bal wel te verstaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |