Bij de App Store hoef je ook niet te jailbreaken. Wat is je punt?quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:02 schreef drvc het volgende:
Ach lul niet no1uknow, bij de Android market hoef je het niet eens te jailbreakengewoon de .apk downloaden en installeren.
De meeste geruchten zeggen juist rond september/oktober. Wacht in ieder geval de presentatie af die in september komt over de nieuwe iPods en iPhone, wie weet wat ze zeggen over de iPad 3.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:01 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Zeker weten? Want de iPad 1 en de iPad 2 zijn in in mei of zo gekomen?
"Ook voordeel van de iPad, als het op een gegeven moment weer kan, kan je 'm ook jailbreaken net als je iPod"quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Bij de App Store hoef je ook niet te jailbreaken. Wat is je punt?
Asus transformer 2 is ook al in de maak, gewoon even wachten kerel anders krijg je spijt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:04 schreef VladimirPoetin het volgende:
Ik heb over de Asus gelezen dat het typen in een browser nog niet goed werkt. Wel dat het beter werkt na een update maar dat het typen nog steeds haperd? Ik de Asus en de iPad allebei uitgeprobeerd alleen de Asus had geen Wifi verbinding en er was ook geen open netwerk beschikbaar. Iemand die de Aus heeft?
Het was lichtelijk ironisch bedoelt maar ik geloof niet dat alle extra's die de jailbreak tweaks e.d. bieden 'gewoon' te doen zijn bij Android.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:04 schreef drvc het volgende:
[..]
"Ook voordeel van de iPad, als het op een gegeven moment weer kan, kan je 'm ook jailbreaken net als je iPod"
Voordeel van de iPad? Jailbreaken doe je niet zomaar hoor bij een product van 500+.
Android apk's downloaden is veiliger en makkelijker dan jailbreaken. En als er een update komt van Apple dan ben je al je illigale apps kwijt.
Maar ontwikkeling gaat altijd door en Asus zou vreemd zijn nu al een nieuwe te lanceren nu de tablet nog zo goed verkoopt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:05 schreef drvc het volgende:
[..]
Asus transformer 2 is ook al in de maak, gewoon even wachten kerel anders krijg je spijt.
Mijn tip: iPad 3 en de Asus Transformer 2 zullen uitkomen in de 1ste kwartaal van 2012. Ik zou gewoon wachten.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:06 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Maar ontwikkeling gaat altijd door en Asus zou vreemd zijn nu al een nieuwe te lanceren nu de tablet nog zo goed verkoopt.
Zo kan je idd bezig blijven, het nieuwste van het nieuwste nemen om een stripboek te kunnen lezen is het het geld niet waard imo.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:06 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Maar ontwikkeling gaat altijd door en Asus zou vreemd zijn nu al een nieuwe te lanceren nu de tablet nog zo goed verkoopt.
Het gaat om een Tablet heeft niks met een nieuwe laptop te maken of PC hardware waar ze elke 3 maand iets nieuws van uitbrengen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:08 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Zo kan je idd bezig blijven, het nieuwste van het nieuwste nemen om een stripboek te kunnen lezen is het het geld niet waard imo.
Ik zie alleen maar dat TS er dingen mee wil doen waar zelfs een Ipad1 aan voldoet, dat scheelt nogal wat geld ... waarom zou je trouwens de volle mep betalen voor een 'hebbedingetje' ..quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:09 schreef drvc het volgende:
[..]
Als het gaat om een Tablet dan wil je de beste, het is gewoon een hebbedingetje.
Ik denk dat TS geen iPad 1 wilt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:14 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar dat TS er dingen mee wil doen waar zelfs een Ipad1 aan voldoet, dat scheelt nogal wat geld ... waarom zou je trouwens de volle mep betalen voor een 'hebbedingetje' ..
Vind je iTunes een makkelijke programma? is het geen + punt dat je geen tussen programma nodig hebt?quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:15 schreef VladimirPoetin het volgende:
De plus en minpunten voor mij tot nu toe:
iPad
+ werkt snel en goed
+ veel meer apps die voor de iPad zijn gemaakt
+ iTunes
- geen goede dock
- jailbreak nodig
- omzetten nodig voor mkv bestanden
Asus
+ betere resolutie
+ geen jailbreak nodig voor illegale apps downloaden
+ Mooie dock waarmee je hem kan omtoveren tot laptop
+ mkv bekijken zonder om te zetten
- geen makkelijk progamma zoals iTunes
- werkt minder goed
Ja ik vind het makkelijk om me muziek te beheren en te syncen ook apps er opzetten gaat makkelijk. En pdf bestanden en podcasts.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:16 schreef drvc het volgende:
[..]
Vind je iTunes een makkelijke programma? is het geen + punt dat je geen tussen programma nodig hebt?
MKV's kan je op een iPad ook bekijken met de juiste app en op Android moet je ook gewoon betalen voor je appsquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:15 schreef VladimirPoetin het volgende:
iPad
+ werkt snel en goed
+ veel meer apps die voor de iPad zijn gemaakt
+ iTunes
- geen goede dock
- jailbreak nodig
Asus
+ betere resolutie
+ geen jailbreak nodig voor illegale apps downloaden
+ Mooie dock waarmee je hem kan omtoveren tot laptop
- geen makkelijk progamma zoals iTunes
- werkt minder goed
- weinig apps speciaal gemaakt voor honeycomb
Kleine kanttekening: op de iPad kan je mkv's bekijken met Air Video. Deze zet ze wel om, maar doet dit tijdens het afspelen dus je hoeft niet te wachten en kan gelijk alles bekijken.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:15 schreef VladimirPoetin het volgende:
iPad
Asus
Dan moet ik me computer en laten en dat mag niet van mijn ouders, want dat is volgens hun stroomverspilling...quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:18 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Kleine kanttekening: op de iPad kan je mkv's bekijken met Air Video. Deze zet ze wel om, maar doet dit tijdens het afspelen dus je hoeft niet te wachten en kan gelijk alles bekijken.
Op Android kan ik gewoon een apk bestandje downloaden en dan er op zetten zonder jailbreak.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
MKV's kan je op een iPad ook bekijken met de juiste app en op Android moet je ook gewoon betalen voor je apps
Ook avi's etc met losse subs trouwens, met de app: Cynixplayerquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:18 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Kleine kanttekening: op de iPad kan je mkv's bekijken met Air Video. Deze zet ze wel om, maar doet dit tijdens het afspelen dus je hoeft niet te wachten en kan gelijk alles bekijken.
Kan ik er ook 720p mkv bestanden mee kijken met ingebakken subs(dus dat je ze kan aanzetten bij de instellingen)?quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:21 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ook avi's etc met losse subs trouwens, met de app: Cynixplayer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |