Ik moet ook iets bekennenquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:34 schreef Narasan het volgende:
Zal ik eens eerlijk zijn... Deze FOK!Ker is 15 en heeft nog steeds geen sex gehad.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod maar nee![]()
Mijn hart ligt al bij SuperrTux.
Ik korte het alleen maar even af schatjequote:
Ja, maar ik nietquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik moet ook iets bekennen![]()
Ik ben 18 en ik heb wel seks gehad.
ik ben 16quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:34 schreef Narasan het volgende:
Zal ik eens eerlijk zijn... Deze FOK!Ker is 15 en heeft nog steeds geen sex gehad.
Gezellig, allemaal in hetzelfde potje roeren.quote:
Hoe vaak ga je dat nog herhalen?quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:36 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Mensen ik ben 16 niet 15 wat sommigen denken
Want dat is ook zo belangrijk.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:36 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Mensen ik ben 16 niet 15 wat sommigen denken
Doet me aan incest denkenquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Gezellig, allemaal in hetzelfde potje roeren.
Oke, trouwen? Of gaan we eerst neuken?quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik korte het alleen maar even af schatje
Het is al gefixed
en ik zit tot morgenavond op het wellantcollege in oegstgeest in 3gemengd ga bij ah kassa werken hebe bij de bristol gewerkt heb de witte bb bold 9780 en woon in leidenquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:36 schreef Narasan het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dat nog herhalen?!
Eerst trouwen ik doe het oldschool.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oke, trouwen? Of gaan we eerst neuken?
Waarom al die info naar mij?quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:38 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
En ik zit tot morgenavond op het Wellantcollege in Oegstgeest in 3gemengd ga bij AH kassa werken hebe bij de Bristol gewerkt heb de witte bb bold 9780 en woon in Leiden
Zo goed?
Ze wil dat jij haar uitwoont kerelquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Eerst trouwen ik doe het oldschool.
Ik ben alleen wel beetje jongquote:
Dat denk ik niet!quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ze wil dat jij haar uitwoont kerel.
Ik zou voor de anale vernedering gaan als ik jou was though ik denk dat ze daar nu wel klaar voor is
Dat zou kunnen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:40 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
ze probeert ook het internet seks spannender te maken ?
Of ze probeert je op te geilen zodat je jezelf dalijk triest voelt dat je maagd bent.quote:
Rofl..... Dat is inderdaad wel gemeenquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Of ze probeert je op te geilen zodat je jezelf dalijk triest voelt dat je maagd bent.![]()
Wat wel gemeen is
Geeft niet, ik heb een pedopas.quote:
Oké dan is het goedquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geeft niet, ik heb een pedopas.
ik ben te oud voor pedofiliequote:Op zondag 21 augustus 2011 01:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geeft niet, ik heb een pedopas.
Je bent 16 en noemt dat te oud?! Jezus..quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:42 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ik ben te oud voor pedofilie
Maar jong genoeg om slecht te zijn. Ideaal joh!quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:42 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
SuperrrTuxxx nietquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:42 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oké dan is het goed
Zolang je maar geen lekke banden hebt
quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
SuperrrTuxxx nietze gaat me virtueel bereiden als een drachtige grondeekhoorn
![]()
![]()
.
op mn 13de al dacjtenb mensen dat ik 19 ben :$ ik ben niet aantrekkelijk voor pedo'squote:Op zondag 21 augustus 2011 01:43 schreef Narasan het volgende:
[..]
Je bent 16 en noemt dat te oud?! Jezus..!
JA volgens mij gaat dit wel werken hoor schatjequote:
Gekookt of gebakken?quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
SuperrrTuxxx nietze gaat me virtueel bereiden als een drachtige grondeekhoorn
![]()
![]()
.
Vind je gek dat je vriend geen inspiratie heb. Vandaag de dag zal je haast al 40 lijkenquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:45 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
op mn 13de al dacjtenb mensen dat ik 19 ben :$ ik ben niet aantrekkelijk voor pedo's
Gepareerdquote:
ik heb meerdere vriendjes en lijk 19 nog steedsquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Vind je gek dat je vriend geen inspiratie heb. Vandaag de dag zal je haast al 40 lijken
Ik ga echt kapot hierquote:
jwz. Ik ben een goeie FOK! troll.quote:
Waat? Meerdere vriendjes tegelijk?quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:47 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ik heb meerdere vriendjes en lijk 19 nog steeds
Jammer dat het zo laat is anders zou ik er nog wel een liedje bij verzinnen op mijn gitaarquote:
Daarom, carrièreswitchquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:47 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ik heb meerdere vriendjes en lijk 19 nog steeds
Kan ik je wel helpen met solo'squote:Op zondag 21 augustus 2011 01:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jammer dat het zo laat is anders zou ik er nog wel een liedje bij verzinnen op mijn gitaar
Die kan ik zelf ookquote:
Oh wat romantischquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jammer dat het zo laat is anders zou ik er nog wel een liedje bij verzinnen op mijn gitaar
Maar ik nietquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:49 schreef trovey het volgende:
Dit topic is hopeloos verloren....net als TS haar seksleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |