Jaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:23 schreef Greys het volgende:
Ow wacht, die man van Fergie!
Die kan mij ook wel bekoren!
Dat weet je heul nietquote:
Neuken. Duh!quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:23 schreef Goodbye het volgende:
Ik vraag me altijd een beetje af wat die met Fergie moet
quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eerlijk zullen we alles delen?En stiekem wisten we dat al een beetje natuurlijk!
Ja ik dus ookquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:23 schreef Goodbye het volgende:
Ik vraag me altijd een beetje af wat die met Fergie moet
quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:23 schreef Qwea het volgende:
Goeie TT al zeg ik het zelf.
Dekt de lading (hihiihihi) prima
Joh, dat straal je van meters ver uitquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Joh, dat straal je van meters ver uit
Neequote:Nou ja, dat vruchtbare weet ik idd niet
Trustennnnnnnnnnquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:27 schreef Goodbye het volgende:
Mennnn, ik sta op instortenGa zo m'n bedje maar opzoeken, slaaaaapen
Pics MM, picsquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:27 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik vind Adam Lambert de lekkerste man ooit
Trusten!quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:27 schreef Goodbye het volgende:
Mennnn, ik sta op instortenGa zo m'n bedje maar opzoeken, slaaaaapen
rot opquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:30 schreef Schenkstroop het volgende:
* Gooit blikje bosvruchten op siroop naar Tombola*
Ho! Wil je niet meer zulke plaatjes posten? Zoenende mannen, prima. Maar doe dan nog ff mannen die er lekker uitzienquote:
IN, tombola. IN!quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:30 schreef Schenkstroop het volgende:
* Gooit blikje bosvruchten op siroop naar Tombola*
quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ho! Wil je niet meer zulke plaatjes posten? Zoenende mannen, prima. Maar doe dan nog ff mannen die er lekker uitzien![]()
Ik deed het als voooooooooooooooooooor beeldquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ho! Wil je niet meer zulke plaatjes posten? Zoenende mannen, prima. Maar doe dan nog ff mannen die er lekker uitzien![]()
Ik zie je foto nietquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:42 schreef Bamba het volgende:
Oeh, lekkere mannen! Ik doe mee!
[ afbeelding ]
Ow, die zou ik ook wel kunnenquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:42 schreef Bamba het volgende:
Oeh, lekkere mannen! Ik doe mee!
[ afbeelding ]
Mi Damon es su Damonquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, die zou ik ook wel kunnenDelen?
Hmmmm beetje vrouwelijk zit er misschien wel wat in, maar ik vind 'm yummy!!quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:45 schreef Greys het volgende:
Dat lijkt wel een wassen beeld
En voor mij ook te vrouwelijk
Hij is zo jongquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:49 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hmmmm beetje vrouwelijk zit er misschien wel wat in, maar ik vind 'm yummy!!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:50 schreef Bamba het volgende:
Greys, ik lees jouw stukje voor over rtl 4 en m'n vriend zapt meteen ernaartoe
Hij is 32, maar oogt jonger iddquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is zo jong
Elies, daar lijkt ie een beetje op jouw miniatuurtje, of niet?
Haha idd, en daarna moest ze die vrouw een hand job gevenquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:51 schreef Greys het volgende:
[..]Nog meer tips nu, dat je achter je man moet gaan staan als je een hand job gaat geven, want 'dan voelt het alsof ie het zelf doet'. Nou, leuk!
Ik vond deze jongen wel heel schattig, die niet dirrrrty durfde te praten.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:53 schreef Bamba het volgende:
[..]
Haha idd, en daarna moest ze die vrouw een hand job geven.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond deze jongen wel heel schattig, die niet dirrrrty durfde te praten.
"Ja maar dan zeg ik "COCK!" recht in haar gezicht en dan denkt ze 'oh wat hebben ze met je gedaan'"![]()
Ja dat heb ik dus ook, die plaatsvervangende schaamtequote:Op zondag 21 augustus 2011 00:55 schreef Bamba het volgende:
[..]. Ik heb bij dit soort programma's altijd last van plaatsvervangende schaamte
. Ben dan altijd benieuwd hoe die mensen op maandagochtend op het werk komen na het uitzenden van zo'n programma
.
Idd, als je zulke dingen al niet kan in het heetst van de strijd, laat staan dat je ze moet leren als je jezelf al erg ongemakkelijk voeltquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook, die plaatsvervangende schaamte
Toen die jongen dat net moest leren, dat dirty talk, toen voelde ik zijn ongemakkelijkheid ook echt haha.
Nah, zou ik niet direct zeggenquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:49 schreef Greys het volgende:
Hij is zo jong
Elies, daar lijkt ie een beetje op jouw miniatuurtje, of niet?
quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:23 schreef Greys het volgende:
Nu weet je het niet meer zeker? Zat te lang tussen?
Ik ben bang van welquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:29 schreef Greys het volgende:
Elies, ga je me nou weer laten vragen 'wat was er nou' morgen?
Ja he?
Die Boor is een geboren ras-nichtquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:24 schreef Greys het volgende:
Maar ik moest ff een bijzonder moment op de foto zetten snel
Want Bink dacht volgens mij 'Die nieuwe slijmt met die kat, nou dan gooi ik er ook wel ff een klef moment tegenaan'.
Boor voelt zich intens geliefd vandaag, dat kan niet anders
[ afbeelding ]
Als je 'm wilde, zou ik 'm doorsturenquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:32 schreef Greys het volgende:
Als ik hem wel wilde zou ik hem niet van je afpakken
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?quote:
Goeiequote:
Ja, maar het blijft domquote:
HEUJquote:Sawyer?
Die is net verschoondquote:
Of Paasservettenquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:58 schreef ElisaB het volgende:
Ow, of kerstservetten; die heeft iedereen wel ergens in huis
Of gewoon naar een andere sauna gaanquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:58 schreef Greys het volgende:
Kan je er in een week een kilo of 10-12 bij eten alsjeblieft?
Wij alledrie naar een andere sauna, of alleen Tombo?quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of gewoon naar een andere sauna gaan
En anders dat ding dat vaak om de voet van de kerstboom ligtquote:
Ik zou voor de zekerheid zelf gaanquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:59 schreef Greys het volgende:
Wij alledrie naar een andere sauna, of alleen Tombo?
Ik zit hardop te hinniken hierquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En anders dat ding dat vaak om de voet van de kerstboom ligt
Heb je voorlopig toch niet nodig en het is vrij lang; kun je best tot maandag mee doen
quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:58 schreef Greys het volgende:
Kan je er in een week een kilo of 10-12 bij eten alsjeblieft?
Mweh. Bummer.quote:
Stel je niet aanquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Mweh. Bummer.
Ik ga het aantal kcal nog maar even halveren de komende week dan
Morgen het weegmomentje; ik zat meteen 100% in m'n sig daarnaquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:01 schreef Greys het volgende:
Mweh. Bummer.
Ik ga het aantal kcal nog maar even halveren de komende week dan
Het was!quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar zeg eens dat het geen briljant idee was
Keukenrolquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:01 schreef tombolafan het volgende:
Stel je niet aan![]()
En ik heb dus wel keukenroldus
Boewhahahahahhaaquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:02 schreef Greys het volgende:
Het was!
Briljant!
*met neusgeluid seks mompelt*
seks?quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was!
Briljant!
*met neusgeluid seks mompelt*
Ik snap werkelijk geen ene fuck van deze postquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Morgen het weegmomentje; ik zat meteen 100% in m'n sig daarna
Het staat stom, op de wcquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Keukenrol
Maak je er maar weer gemakkelijk vanaf hoor
Niet hier in elk geval; beeb is de mini + vriend ophalen, want die wilden ineens nog stappenquote:
Komt best hard aan he, zo'n dropshotquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:03 schreef Greys het volgende:
Ik snap werkelijk geen ene fuck van deze post
OMGquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:03 schreef Greys het volgende:
Alsof je een enorm gat hebt om af te vegen, welk gat dan ook
Er staat een a ipv een e gok ik zoquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Komt best hard aan he, zo'n dropshot
NOES!quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsof je een enorm gat hebt om af te vegen, welk gat dan ook
Morgen het weegmoment snap ik nog, maar 'ik zat 100% in mijn sig'?quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Komt best hard aan he, zo'n dropshot
Zet moet het zijn gok ikquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Morgen het weegmoment snap ik nog, maar 'ik zat 100% in mijn sig'?
Zat? Morgen is het pas?
En je gaat aan de vis ofzo, want dat is een optie?
Moet ze toch kunnen snappenquote:
Je kunt zaterdag vragen of je wat van die rol mee kunt krijgen waarmee ze altijd de massagetafels opnieuw bekleden na elke bezoeker. Dan hoef je nog iets minder goed te mikken dan met keukenrol!quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NOES!
Nu durf ik niemand meer uit te nodigen
Zet... zEt; typootje jonguhhh!quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:04 schreef Greys het volgende:
Morgen het weegmoment snap ik nog, maar 'ik zat 100% in mijn sig'?
Zat? Morgen is het pas?
En je gaat aan de vis ofzo, want dat is een optie?
De bril mee bekleden; kun je opfrissen zonder met losse handjesquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:06 schreef Greys het volgende:
Je kunt zaterdag vragen of je wat van die rol mee kunt krijgen waarmee ze altijd de massagetafels opnieuw bekleden na elke bezoeker. Dan hoef je nog iets minder goed te mikken dan met keukenrol!
Gewoon ff met den bipsebaps flink heen en weer raggen over die bril dan ja!quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De bril mee bekleden; kun je opfrissen zonder handjes
Psies! En wie weet is het haske lekker ook nog; twee vliegen in één klapquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:07 schreef Greys het volgende:
Gewoon ff met den bipsebaps flink heen en weer raggen over die bril dan ja!
Bril omhoog, valt het vanzelf achter de potquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:08 schreef Greys het volgende:
Maar hoe krijg je dat besmeurde papier daarna weer van die bril af dan?
Kun je er een kerststalletje van kleien papier-màsjee-jenquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:09 schreef Greys het volgende:
Misschien als je het laat opdrogen kan je dat dan met Kerst weer decoratief draperen om die kerstboom!
#recyclenishetnieuwezwart
stinkt zo hequote:Op zondag 21 augustus 2011 02:13 schreef Greys het volgende:
Die zou toch haske leuk staan in het kribje?
quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:13 schreef Greys het volgende:
Die zou toch haske leuk staan in het kribje?
Zo te zien is hij hem aan het doodbijten hoorquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:15 schreef Greys het volgende:
Christmas Poo heeft fans hoor!
[ afbeelding ]
Ik ben niet moequote:Op zondag 21 augustus 2011 02:18 schreef Greys het volgende:
Ggggristus ik moet slapen.
Maar ik wil niet. En morgenochtend huppelt de jongste versie der honden hier weer om 8 uur ofzo
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 21 augustus 2011 02:33 schreef Greys het volgende:
Oh het is er hier wel gezelliger op geworden zeg, nu ik chips heb!
*Chips weg zet en naar bed gaat*
Dag tuig!
What have you donequote:Op zondag 21 augustus 2011 02:24 schreef Greys het volgende:
Jij liever dan ik
Ik ga maar even iets te snaaien pakken. Een klein handje chippies ofzo.
Maar je hebt wel veel geleerd in je extra wakkere uurtjes. Ik verwacht - na al mijn geweldige tips - onwijs veel vernieuwende kerstversiering van jou dit jaarquote:Op zondag 21 augustus 2011 09:15 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Dat was een kort nachtje tot acht uur
Hier rommelt het ook en toen meneer I. aan het inbreken was spoelde het echtquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:35 schreef Greys het volgende:
Ing, jij nachtbrakert![]()
Zussie belde uit Zwolle dat het daar giga noodweer was een uurtje geleden. Heel even.
En ik las dat ze voor Lowlands nu ook waarschuwen, code oranje
Ik heb als lunch 2 bruine boterhammen met plakkie ham en een spiegelei met peper en zout gehadquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:03 schreef Greys het volgende:
Oeh fuck, ik ga even wegen zo!
En weer wat gehaktballetjes maken voor de hartige trek later vandaag
Anders grijp ik naar de chips.
En als lunch weer een boterham met roerei, tomaat en ui, want daar zat ik gister echt uuuuuuren echt vol van!
Nou super toch! Je moet ook wel je stofwisseling gewoon an de gang houden!quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb als lunch 2 bruine boterhammen met plakkie ham en een spiegelei met peper en zout gehadWas ik écht aan toe
Tombeau!quote:
Nee dat zwemmen kan je idd wel vergeten vandaag.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh zo lief, mn broertje waarschuwt me net voor het noodweer
Ik ben blij dat we de grote wandeling al gedaan hebben ieg
Weer niet zwemmen in de maas dus
quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou super toch! Je moet ook wel je stofwisseling gewoon an de gang houden!
En dan heb je tenminste ff een tijdje geen trek meer als je gewoon goed eet.
Ik vind het deze keer makkelijker dan alle eerdere pogingen en ik weet niet hoe dat komt!
Zou echt geen chocola in mijn snavel stoppen bv, want dat zou ik retezonde vinden omdat het net zo goed gaatMisschien ist nu makkelijker omdat we het hier een beetje samen doen ofzo?
quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:24 schreef Greys het volgende:
Jij liever dan ik
Ik ga maar even iets te snaaien pakken. Een klein handje chippies ofzo.
Ik ben vanochtend vergeten te wegen dus dat doe ik morgenochtend en vanaf dan gezonder etenquote:
Lekkerquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:36 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga vanavond een enorme schnitzel eten
Ho ho, je vergeet verder te lezen en te quotenquote:
Je hebt er toch wel een paar gegeten?quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ho ho, je vergeet verder te lezen en te quoten
Want ik heb ze weer weggezet, heb ik gepost!
quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Tombeau!
Neem jij vandaag lekker een Bros Mint en vanavond patat met frikandel? Ja? Ja?
Ik vind het idd ook makkelijkerquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou super toch! Je moet ook wel je stofwisseling gewoon an de gang houden!
En dan heb je tenminste ff een tijdje geen trek meer als je gewoon goed eet.
Ik vind het deze keer makkelijker dan alle eerdere pogingen en ik weet niet hoe dat komt!
Zou echt geen chocola in mijn snavel stoppen bv, want dat zou ik retezonde vinden omdat het net zo goed gaatMisschien ist nu makkelijker omdat we het hier een beetje samen doen ofzo?
En? En?quote:
Ik at over het algemeen veel ongezond qua avond eten. Pasta, patat, ect. Weinig groente. Tot ontsteltenis van MM. Dus die ik blij dattie al 3 dagen achter elkaar groente heeft gehadquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:03 schreef Oognip het volgende:
Q en Greys hoe doen jullie het met avondeten met jullie vriend? Koken jullie apart of dieeten ze mee?
Het lijkt er wel opquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:04 schreef senesta het volgende:
Hahaha, gaat hij zich nog gedragen op zijn oude dag Qwea?
Arm beestje. Ik hoop iig dat hij snel opknaptquote:Elco gaat niet zo goed, nog steeds diarree, geen bloed meer gelukkig en ik hoop een beetje dat de diarree weg gaat zodra de laatste kuur is afgelopen. Het gekke is dat hij gisteren wel weer wilde spelen met zijn kluif en dat was al een week of wat terug dat hij zo tierig was.
Tof!quote:Ik heb vanmorgen nog wat foto's van mijn coontje gemaakt, ik vind ze zo mooi worden, het lijkt wel of hun vacht nu al aan het opbouwen is voor de winter, geweldig!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou...quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:03 schreef Oognip het volgende:
Q en Greys hoe doen jullie het met avondeten met jullie vriend? Koken jullie apart of dieeten ze mee?
Ik ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ik lust geen sla, alleen rucola, ik maak dus vaak salades met komkommer als basis. Salades zijn wel erg lekker.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:08 schreef Qwea het volgende:
ik heb net ff een beetje sla met perzik naar binnen zitten werken
Dan ga je wel hard zegquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:14 schreef Greys het volgende:
Ik vind het zonde om nu 100% er in te zetten omdat er al 2,5-3 kilo af is deze week![]()
Je zult zien, dat hebben jullie ook na de eerste week!quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
En? En?
Wacht dan doe ik even mijn vingers in mijn oren.
*lalalalalalaaaaaaa*
Normaal eten kan elke avond ja, maar mijn vriend en ik eten elke avond samen en we houden allebei nog wel van pasta en knorr gerechten en dat soort dingen. Ik vind het niet nodig dat hij dat allemaal aan de kant zet omdat ik wil dieetenquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou...
a) hij is er nooit(Deze week at hij alleen maandag en vrijdag thuis)
b) dan aten we gewoon iets 'normaals', aardappeltjes, groenten/sla, vlees maar dan mager vlees (kipfilets uit de grillpan lust hij ook gewoon uiteraard) en nam ik gewoon wat minder aardappeltjes
Je kunt toch gewoon normaal eten 's avonds? Hoezo óf mee-dieeten of apart koken?
Je kunt in een dieet prima pasta met rode saus eten hoor met mager gehakt bv ipv gewoon gehaktquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Normaal eten kan elke avond ja, maar mijn vriend en ik eten elke avond samen en we houden allebei nog wel van pasta en knorr gerechten en dat soort dingen. Ik vind het niet nodig dat hij dat allemaal aan de kant zet omdat ik wil dieetenmaar goed dan kunnen we altijd apart gaan koken.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook!
Ha ik zit op 102% want ik heb me vandaag gewogen en ik woog meer dan ik dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar ik houd de 102% dan maar als 100% (dus startgewicht aan)
Ik ga niet apart koken alleen als mijn man friet of pizza's eet dan pak ik wel iets anders
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Ik heb heel strategisch maar geen verwachtingen gehadquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:32 schreef indaha het volgende:
Ha ik zit op 102% want ik heb me vandaag gewogen en ik woog meer dan ik dacht, maar ik houd de 102% dan maar als 100% (dus startgewicht aan)
Ik ga niet apart koken alleen als mijn man friet of pizza's eet dan pak ik wel iets anders
Het leven is zooo simpelquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt in een dieet prima pasta met rode saus eten hoor met mager gehakt bv ipv gewoon gehaktEn dan eet je niet veel pasta en hij wel en neem jij er extra rauwkost bij.
Heul simpel
1114 is niet echt veel kcal he?quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:18 schreef Greys het volgende:
Qwea, als je echt vindt dat je te weinig calorieën binnen krijgt, mik dan wat walnoten of cashews door je sla
Bijvoorbeeld:
- sla
- gekookt eitje
- appel (![]()
lekker fris in je sla)
- ongezouten cashews
- klein beetje yoghurtbasis-dressing
Bohhhhhhh
Precies. Vergt wat aanpassing.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt in een dieet prima pasta met rode saus eten hoor met mager gehakt bv ipv gewoon gehaktEn dan eet je niet veel pasta en hij wel en neem jij er extra rauwkost bij.
Heul simpel
Je moet in elk geval goed opletten heb ik begrepenquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:43 schreef tombolafan het volgende:
En volgens mij zijn light-producten helemaal niet zo goed toch?
kloptquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je moet in elk geval goed opletten heb ik begrepen
Klopt, omdat je dan onbewust meer eet (want er zit toch minder in hè). En van light fris krijg je juist trek in zoet, omdat je lichaam zoet proeft maar de suiker niet binnen krijgt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:43 schreef tombolafan het volgende:
En volgens mij zijn light-producten helemaal niet zo goed toch?
O dat is wel lekkker jaquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:44 schreef Rewimo het volgende:
Hartige pannenkoek kan ook, Q. Vullen met groente en mager gehakt of kipGaat prima. Champignonnetje en uitje erbij.
Negeren werkt hier prima. Ik eet nu meestal ook standaard 3 plakken bruin brood tussen de middag. Normaal 2 witbrood.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:45 schreef indaha het volgende:
Ik heb altijd het idee dat als ik alleen groente of fruit eet ik na een uur weer honger heb , dat het niet lang genoeg vult en als ik bijvoorbeeld yogurt of brood eet ik het veel langer volhou om niet te eten.
Aspartaamquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klopt, omdat je dan onbewust meer eet (want er zit toch minder in hè). En van light fris krijg je juist trek in zoet, omdat je lichaam zoet proeft maar de suiker niet binnen krijgt.
Ja, die zoetstoffen kunnen weer hoofdpijn opleverenquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je moet in elk geval goed opletten heb ik begrepen
Druiven, banaan en mango staan op mijn "verboden" lijstje. Die bevatten veel suiker. Dus niet te veel van eten of weglaten.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:46 schreef Qwea het volgende:
Negeren werkt hier prima. Ik eet nu meestal ook standaard 3 plakken bruin brood tussen de middag. Normaal 2 witbrood.
Gisteren 3 bruin brood, eitje, groot glas water. En een handje druiven. En 's ochtends ontbijten werkt idd ook beter. Schaal yoghurt met een broodje
Die wasa crackers staan me zo onwijs tegen
Ik vond light producten niet te vreten. Ik heb alleen nog hero delight aardbeien jam. Die is zoveel lekkerder dan de gewone normale jamquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, die zoetstoffen kunnen weer hoofdpijn opleveren
En het schijnt dat je lichaam dan denkt dat er suikers zijn door die zoete smaak, en dat je dan meer gaat verbranden (goed dus), maar omdat het er helemaal niet is krijg je alleen maar meer trek/behoefte
Ik ben gestopt met light-producten zo veel mogelijk
fruitsuikers. Kloptquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Druiven, banaan en mango staan op mijn "verboden" lijstje. Die bevatten veel suiker. Dus niet te veel van eten of weglaten.
Ik vind echte producten ook lekkerderquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vond light producten niet te vreten. Ik heb alleen nog hero delight aardbeien jam. Die is zoveel lekkerder dan de gewone normale jam
Ik kan echt genieten van lekkere druiven enzo, dus ik eet dat gewoon op momenten dat ik anders drop of chocolade had genomen. Fruitsuikers of niet, het is namelijk nog steeds veel beter dan de zooi die ik anders zou nemenquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Druiven, banaan en mango staan op mijn "verboden" lijstje. Die bevatten veel suiker. Dus niet te veel van eten of weglaten.
En weinig water?quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb heel strategisch maar geen verwachtingen gehad
Het moet bij mij in de consumptie van melk en yoghurt zitten, want verder ben ik vrijwel overal haske matig mee: ik snoep amper, chipsen eet ik bijna nooit, geen alcohol, geen frisdrank, weinig vet eten, geen sauzen, zelden majo... Maar dus wel 1 à 2 liter melk en een halve liter yoghurt per dag
Hou op schei uit, vreselijkquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:02 schreef tombolafan het volgende:
Ing!
Wat een avonturen heb je beleefd!
Toch leuk om een keer mee te makenquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hou op schei uit, vreselijk![]()
Ben net weer wakker en meneer I. slaapt nog....met de aanstichtert van onze buitensluiting in z'n amen
Nou, ik had zonder deze ervaring ook prima kunnen leven hoorquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Toch leuk om een keer mee te maken
Ja, dat van die deur is wel kutquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, ik had zonder deze ervaring ook prima kunnen leven hoor![]()
Magoed, idd een ervaring rijker en een gesloopte achterdeur armer
O dat is hetquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:03 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en ik ben heel blij met de tt-change natuurlijk, maar waar komt de nieuwe tt vandaan?![]()
Schoonvadert heeft dat inmiddels weer verholpen, je ziet afgezien van wat randjes montagekit weinig meer van het gesloop.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat van die deur is wel kut
Oh, dan is het netjes gesloopt zeker?quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Schoonvadert heeft dat inmiddels weer verholpen, je ziet afgezien van wat randjes montagekit weinig meer van het gesloop.
Alleen nog allemaal houtsplinters en gereedschap, maar dat ruim ik zo ff op.
Eerst eten; hongerrrrr
De afdekplaat is er vrij netjes afgehaald, daarachter moet je niet kijkenquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dan is het netjes gesloopt zeker?
En toen moest ik ineens heul hard lachenquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:39 schreef Takaiki het volgende:
KNMI maakt weer een goede beurt tot nu toe![]()
Zit midden in de code oranje zone, maar het heeft tot nu toe alleen wat gespetterd en nu is het zelfs gestopt![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:39 schreef Takaiki het volgende:
KNMI maakt weer een goede beurt tot nu toe![]()
Zit midden in de code oranje zone, maar het heeft tot nu toe alleen wat gespetterd en nu is het zelfs gestopt![]()
![]()
![]()
Denk maar vast aan zaterdagquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:18 schreef tombolafan het volgende:
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh, ik moet zo nog richting mn ouders en ik heb geen zin
Nope, wij hebben geen facebook, dus we kunnen niet zelf checken. Manager heeft dat vrijdag wel gedaan en ge-smst maar kreeg voor het einde van de werkdag nog geen reactie.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is er al iets bekend over de collega van je man? Of heb ik dat gemist?
Ow ja, bahquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:47 schreef Greys het volgende:
Die nieuwe TT gaat toch over dat 'gaan jullie lekker, dames' moment van jou vannacht Tombo
Of ben je dat nu alweer vergeten? Elies en ik hadden toch decoratieve innovatieve kerstversiering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk maar vast aan zaterdag
En zoek je badjas-slurf vast!
Mmmm, balenquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:54 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nope, wij hebben geen facebook, dus we kunnen niet zelf checken. Manager heeft dat vrijdag wel gedaan en ge-smst maar kreeg voor het einde van de werkdag nog geen reactie.
Effe wachten op morgen dan maar
quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:55 schreef Takaiki het volgende:
Oeh, het regent weer
En de zon breekt door!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
Tot straaaaaksquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:08 schreef tombolafan het volgende:
Okeeeeeeeeeeeeee, ik ga naar mn ouders
De ruit is nog heel, het hout eronder is kapotquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:10 schreef ferrari_rood het volgende:
oeh ing wat een nacht.
Is de buitendeur helemaal kapot of alleen een ruitje?
Konden we wel alvast wennen aan de temperatuur van vandaagquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:10 schreef Greys het volgende:
Tombo, sterkte
Takketroela, oh da's lekker ja, je verwarming op hol met dit weer
Ik wel en het viel tegen, ik had me allang niet meer gewogen en was 1,5 kilo zwaarder dan ik dacht,quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Hebben jullie al gewogen?
Ik doe het morgenochtend wel ff
Maar Tombo valt toch juist op verkeerde mannenquote:Op zondag 21 augustus 2011 09:16 schreef Greys het volgende:
TT maar even aangepast, Tombo heeft nu wel lang genoeg geleden en het trok kennelijk de verkeerde mannen aan
quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:53 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maar Tombo valt toch juist op verkeerde mannen
quote:
Ga ik van de week proberen!quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:37 schreef oh-oh het volgende:
Je moet die komkommer een dag van te voren raspen, en dan zout er op strooien, flink, en in een vergiet zetten, dan lekt ie vanzelf uit.Af en toe in roeren en wat meer zout dr op, en dan de dag dr na knoflook en yoghurt dr bij, en klaar
Trust me, zo maken de Grieken dat
Leuk, ik bekijk 'm later wel helemaal, heb zo een wedstrijd. Vandaag maar niet gefietst, weer zag er erg instabiel uit.quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:55 schreef oh-oh het volgende:
Baaf, check deze:
Dat einde, wat een feest
Nog gefietst???
[..]
quote:
[..]
Bestaat er Foo Fighters Singstar?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:01 schreef Loveless85 het volgende:
Bleegh alle andere shows van The Offspring of Foo Fighters in Europa zijn óf te ver weg (Italie, Spanje), of wel dichtbij maar al helemaal uitverkocht (Duitsland)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |