Ik hoop dat LOUIS eruit gaat, het is tenslotte Louis schuld dat jij je ergert. Louis heeft echt zijn beste tijd al heel lang geleden gehad hoor. Ongeveer 234 jaar geleden. Opzouten met die sneue man.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:49 schreef gelestipjes het volgende:
Ik hoop dat Johnny eruit gaat. Was weer verschrikkelijk vandaag. Weliswaar wat sneu voor hemzelf, maar erger me dood aan die circusact die Louis er van maakt
Je kunt gewoon niets beginnen met Johnny. De man heeft zo'n rare stem, dat je het alleen maar op comedy kunt gooien. Zo beroerd doet Louis het niet, want Sammi met I will always love you was gewoon redelijk goed! Kitty was met die Bjork song ook zeker niet de slechtste van de avond.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik hoop dat LOUIS eruit gaat, het is tenslotte Louis schuld dat jij je ergert. Louis heeft echt zijn beste tijd al heel lang geleden gehad hoor. Ongeveer 234 jaar geleden. Opzouten met die sneue man.
Cher zong hetzelfde nummer als Rochelle later in Nederland tijdens de audities. Rochelle is misschien een wat betere zangeres dan Cher, maar Cher heeft echt 100x meer uitstraling en dus de X factorquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:18 schreef Paxlie het volgende:
Cher
Cher
Cher
Cher
Cher
Cher
Cher
Cher
Cher
Cher
Cher
Cher
Cher
Cher
Cher
Die zaten toch in de X-Factor USA?quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:21 schreef Stout64 het volgende:
Ze hadden trouwens die jongen en dat meisje (die jongen was verliefd op haar maar meisje wist dat niet) nooit weg moeten sturen. Die konden echt wel zingen!
Bjork heeft hem ook maar gecovered hoor. Betty Hutton is de originele artiest (1951), althans, in het engels dan, want origineel is het zelfs een duits lied.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:13 schreef Patsy het volgende:
Kudo's for Louis...briljante songchoice voor Kitty die ook meteen de performance van de avond hadIk had Louis niet eens de credit gegeven dat hij ooit van Bjork gehoord had eerlijk gezegd.
Heel goedquote:No Risk was goed
Kitty had teveel plastic wit haarquote:Mischa had echt te veel niet-bestaand cleavage
Helemaal mee eens. En ik vind hem gewoon aandoenlijk.quote:En Johnny mag van mij nog wel even blijven, kun je best de joke act zijn maar hij zong Kylie toch heel behoorlijk (en zijn lamp-remark naar Gary was erg grappig ^^)
100% correct.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die zaten toch in de X-Factor USA?
LOL.. zit ik die twee door elkaar te halenquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die zaten toch in de X-Factor USA?
Ik denk dat Frankie een finalist gaat worden. Daar zijn de meisjes wel gek op en de meisjes stemmen het meest volgens mij.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:13 schreef Patsy het volgende:
No Vibe en Frankie morgen, of misschien Sophie.
Ja, want Simon had de jongen toen bij de auditie gelijk door mbt zijn crush.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:51 schreef Stout64 het volgende:
[..]
LOL.. zit ik die twee door elkaar te halen
Als hij zo beroerd blijft zingen kan zelfs die teenage vote hem niet lang redden lijkt me. Maar misschien kunnen ze hem promoveren tot joke act en voortaan in jeans met ontbrekende achterkant op het podium zetten, en gewoon elke week met z'n rug naar het publiek laten zingen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:52 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Ik denk dat Frankie een finalist gaat worden. Daar zijn de meisjes wel gek op en de meisjes stemmen het meest volgens mij.
Da's waar maar ik kan de styling in het algemeen niet zo heel erg volgen dit jaar. Ik vond Kitty tijdens de audities lang niet zo veel op een verklede vent lijken dan in de live shows, Dat pakje van Misha vond ik bepaaldelijk niet flatteus en bij Sophie lijken ze er vooral voor te gaan dat ze zo min moglijk opvalt?quote:
Misha doet me met haar styling vreselijk aan Grace Jones denken. Qua performance ook trouwens. Ze is alleen niet zo elegant als Grace.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:18 schreef Patsy het volgende:
[..]
Da's waar maar ik kan de styling in het algemeen niet zo heel erg volgen dit jaar. Ik vond Kitty tijdens de audities lang niet zo veel op een verklede vent lijken dan in de live shows, Dat pakje van Misha vond ik bepaaldelijk niet flatteus en bij Sophie lijken ze er vooral voor te gaan dat ze zo min moglijk opvalt?
Leuk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:30 schreef D. het volgende:
Voor hen die het nog niet kijken, de echte talenten zitten in XFA USA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |