abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103127267
Ik hoop dat Johnny eruit gaat. Was weer verschrikkelijk vandaag. Weliswaar wat sneu voor hemzelf, maar erger me dood aan die circusact die Louis er van maakt
  zondag 16 oktober 2011 @ 00:09:34 #102
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_103133523
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:49 schreef gelestipjes het volgende:
Ik hoop dat Johnny eruit gaat. Was weer verschrikkelijk vandaag. Weliswaar wat sneu voor hemzelf, maar erger me dood aan die circusact die Louis er van maakt
Ik hoop dat LOUIS eruit gaat, het is tenslotte Louis schuld dat jij je ergert. Louis heeft echt zijn beste tijd al heel lang geleden gehad hoor. Ongeveer 234 jaar geleden. Opzouten met die sneue man.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zondag 16 oktober 2011 @ 00:18:18 #103
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_103133873
O+ Cher O+ Cher O+ Cher O+
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_103138235
Ik begin net te kijken en ik merk nu al dat we weer voornamelijk naar een bandopname zitten te luisteren bij de groepen. De stukken die ze zogenaamd met z'n allen zingen klinken gewoon te goed. Dat zijn dus duidelijk voornamelijk vocals op de band waar je naar zit te luisteren.

Ze hadden trouwens die jongen en dat meisje (die jongen was verliefd op haar maar meisje wist dat niet) nooit weg moeten sturen. Die konden echt wel zingen!

[ Bericht 23% gewijzigd door Stout64 op 16-10-2011 03:29:52 ]
pi_103138297
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:09 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ik hoop dat LOUIS eruit gaat, het is tenslotte Louis schuld dat jij je ergert. Louis heeft echt zijn beste tijd al heel lang geleden gehad hoor. Ongeveer 234 jaar geleden. Opzouten met die sneue man.
Je kunt gewoon niets beginnen met Johnny. De man heeft zo'n rare stem, dat je het alleen maar op comedy kunt gooien. Zo beroerd doet Louis het niet, want Sammi met I will always love you was gewoon redelijk goed! Kitty was met die Bjork song ook zeker niet de slechtste van de avond.
Gary's song keuze voor Frankie was trouwens veel slechter.

Wat zit er weer waanzinnig veel galm bij de zang trouwens.
En oh oh oh wat zijn de groepen slecht.

Verder denk ik echt niet dat de coaches alles bepalen. Je maakt mij niet wijs dat Kelly bijvoorbeeld Presley's song Can't help falling in love heeft gekozen voor Janet. Daar geloof ik echt niets van.

quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:18 schreef Paxlie het volgende:
Cher zong hetzelfde nummer als Rochelle later in Nederland tijdens de audities. Rochelle is misschien een wat betere zangeres dan Cher, maar Cher heeft echt 100x meer uitstraling en dus de X factor :Y

Ik ben inmiddels tot op de helft en nog NIEMAND is echt goed. Hopelijk verandert er nog wat.
Ik wil Amelia Lily terug!!!!!!!!! Ze was echt beter dan zo ongeveer iedereen die nu nog meedoet.

Micha B is wel een van de beteren denk ik. Goede stem, goede performance. Kanshebber om te winnen!

[ Bericht 8% gewijzigd door Stout64 op 16-10-2011 04:04:23 ]
pi_103138782
Kudo's for Louis...briljante songchoice voor Kitty die ook meteen de performance van de avond had :P Ik had Louis niet eens de credit gegeven dat hij ooit van Bjork gehoord had eerlijk gezegd.

No Risk was goed, Mischa had echt te veel niet-bestaand cleavage en ze is de target van de tabloids nu (vandaar dat overdreven ' Ik ben zo nerveus voordat ik moet optreden', dat was damage control)

Frankie was te pijnlijk om naar te kijken, Sophie is gewoon saai, bij Rythmix moest ik lachen om het commentaar ' They are real, they wont steal your boyfriend'. Aardige manier om te zeggen dat ze geen standaard girlband zijn want iets te lelijk?:o

No Vibe en Frankie morgen, of misschien Sophie.

En Johnny mag van mij nog wel even blijven, kun je best de joke act zijn maar hij zong Kylie toch heel behoorlijk (en zijn lamp-remark naar Gary was erg grappig ^^)
pi_103148193
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 03:21 schreef Stout64 het volgende:

Ze hadden trouwens die jongen en dat meisje (die jongen was verliefd op haar maar meisje wist dat niet) nooit weg moeten sturen. Die konden echt wel zingen!
Die zaten toch in de X-Factor USA?
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  zondag 16 oktober 2011 @ 17:17:03 #108
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_103152398
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 04:13 schreef Patsy het volgende:
Kudo's for Louis...briljante songchoice voor Kitty die ook meteen de performance van de avond had :P Ik had Louis niet eens de credit gegeven dat hij ooit van Bjork gehoord had eerlijk gezegd.
Bjork heeft hem ook maar gecovered hoor. Betty Hutton is de originele artiest (1951), althans, in het engels dan, want origineel is het zelfs een duits lied.
Ik vond het verre van de performance van de avond, die dicht ik aan Misha en No Risk toe. Ik word helemaal kriegel van die overdreven nerveuze bodylanguage van Kitty. En ik vind het gewoon een spook en een naar mens. Dus zelfs al zingt ze volgende week het Anthem uit Chess beter als Josh Groban (momenteel weer eens even mijn lievelingslied) dan nog kan ze wat mij betreft opzouten. De kans dat ze het overigens beter zingt is nihil.

quote:
No Risk was goed
Heel goed
quote:
Mischa had echt te veel niet-bestaand cleavage
Kitty had teveel plastic wit haar

quote:
En Johnny mag van mij nog wel even blijven, kun je best de joke act zijn maar hij zong Kylie toch heel behoorlijk (en zijn lamp-remark naar Gary was erg grappig ^^)
Helemaal mee eens. En ik vind hem gewoon aandoenlijk.
  zondag 16 oktober 2011 @ 17:34:59 #109
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_103153099
quote:
11s.gif Op zondag 16 oktober 2011 15:06 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

100% correct.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_103156061
quote:
11s.gif Op zondag 16 oktober 2011 15:06 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

LOL.. zit ik die twee door elkaar te halen :D
pi_103156098
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 04:13 schreef Patsy het volgende:

No Vibe en Frankie morgen, of misschien Sophie.
Ik denk dat Frankie een finalist gaat worden. Daar zijn de meisjes wel gek op en de meisjes stemmen het meest volgens mij.
pi_103156150
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 18:51 schreef Stout64 het volgende:

[..]

LOL.. zit ik die twee door elkaar te halen :D
Ja, want Simon had de jongen toen bij de auditie gelijk door mbt zijn crush.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_103159389
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 18:52 schreef Stout64 het volgende:

[..]

Ik denk dat Frankie een finalist gaat worden. Daar zijn de meisjes wel gek op en de meisjes stemmen het meest volgens mij.
Als hij zo beroerd blijft zingen kan zelfs die teenage vote hem niet lang redden lijkt me. Maar misschien kunnen ze hem promoveren tot joke act en voortaan in jeans met ontbrekende achterkant op het podium zetten, en gewoon elke week met z'n rug naar het publiek laten zingen. :P
  Moderator zondag 16 oktober 2011 @ 20:11:44 #114
18653 crew  D.
pi_103159585
Frankie en Johnny eruit aub :Y

Nouja, Johnny is slecht, maar nog wel grappig, dus eerst Frankie dan maar :Y
pi_103159869
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:17 schreef ElizabethR het volgende:

Kitty had teveel plastic wit haar

Da's waar maar ik kan de styling in het algemeen niet zo heel erg volgen dit jaar. Ik vond Kitty tijdens de audities lang niet zo veel op een verklede vent lijken dan in de live shows, Dat pakje van Misha vond ik bepaaldelijk niet flatteus en bij Sophie lijken ze er vooral voor te gaan dat ze zo min moglijk opvalt? :?
  zondag 16 oktober 2011 @ 21:13:59 #116
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_103163532
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:18 schreef Patsy het volgende:

[..]

Da's waar maar ik kan de styling in het algemeen niet zo heel erg volgen dit jaar. Ik vond Kitty tijdens de audities lang niet zo veel op een verklede vent lijken dan in de live shows, Dat pakje van Misha vond ik bepaaldelijk niet flatteus en bij Sophie lijken ze er vooral voor te gaan dat ze zo min moglijk opvalt? :?
Misha doet me met haar styling vreselijk aan Grace Jones denken. Qua performance ook trouwens. Ze is alleen niet zo elegant als Grace.

Ik vind Sophie er vanavond bepaald dellerig uitzien. Leuk groepsnummer wel. Maar wat is dit voor vreselijk boybandje? Wanted? Nou, liever dead als alive wat mij betreft!
pi_103164903
Geen idee wat The Wanted is, volgns mij zijn die vorig jaar ook langsgekomen. Goed moment om de afwasmachine leeg te halen wel.

En Sophie valt dellerig misscien eindelijk een beetje op? ;)
pi_103166363
Nu vibe eruit, daar kan ik het op zich wel mee eens zijn, vond het behoorlijk vals klinken. Frankie ook trouwens, dus als die er uit had gemoeten had ik het ook wel ok gevonden.
  zondag 16 oktober 2011 @ 22:03:21 #119
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_103166570
Mjah op basis van zangtalent had Nu Vibe door gemoeten ook al klinkt het samen minder als individueel. Frankie kan echter totaal niet zingen. Dus het was terecht geweest als die was gewyberd.
pi_103167313
Na die sing-off hadden ze er van mij allebei uit gemogen. Hopelijk volgt Frankie volgende week.

Maar ik ben allang blij dat Johnny door is 8-)
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 16 oktober 2011 @ 22:17:11 #121
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_103167424
Sterf Frankie :7
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 17 oktober 2011 @ 15:34:51 #122
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_103193128
Frankie kan gewoon niet zingen. Wat hij op het podium doet lijkt echt nergens op.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_103242085
Frankie die please!

en sorry maar ik vind Rhythmix echt superleuk!!
Kitty/Alice in wonderland was met Björk echt leuk gedaan..
Misha B. superstem..
Craig vind ik ook goed!
  Moderator dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:30:50 #124
18653 crew  D.
pi_103243201
Voor hen die het nog niet kijken, de echte talenten zitten in XFA USA :P
pi_103243286
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:30 schreef D. het volgende:
Voor hen die het nog niet kijken, de echte talenten zitten in XFA USA :P
Leuk.
Maar geef mij maar toch de UK