Mijn mening mijn beste, ik vind haar alle versies van rocksongs tot nu toe niet bepaald 'rock' gezongen hebben, maar eerder met een R&B ondertoon. MIJN mening. Ze mag zichzelf dan profileren als een rockchick, maar ze is het niet bepaald.quote:Op dinsdag 15 november 2011 03:14 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken mens. Of ben jij de woordvoerder van Deceit ofzo? Get a life.
Ik hoef jou niet uit te leggen waar ik Deceit van ken.
Richt je liever op x factor, waar je iemand die tot nu toe Janis Joplin, Michael Jackson en Queen heeft gezongen, een Whitney kloon noemt. Dan maak je jezelf echt onsterfelijk belachelijk.
Maar ja, jij bent ook de figuur die Amelia's 'The show must go on' een matige karaoke versie vond![]()
Eerlijk gezegd had ik die eerder in de live shows verwacht dan Amelia en Sophie.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:08 schreef Deceit het volgende:
Ze hadden net zo goed Jade kunnen terugsturen.. die had zeker gewonnen! Die was ook oneerlijk eruit gegaan
Amenquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mijn mening mijn beste, ik vind haar alle versies van rocksongs tot nu toe niet bepaald 'rock' gezongen hebben, maar eerder met een R&B ondertoon. MIJN mening. Ze mag zichzelf dan profileren als een rockchick, maar ze is het niet bepaald.
Jouw mening is een andere, dat mag, maar hou eens op met hem anderen door de strot te rammen, en als die anderen het niet met je eens zijn voor rotte vis uit te maken en ronduit uit te lachen. Want MIJN mening over Kitty is MIJN mening, meer niet. Daar hoef jij geen heel drama over te maken met dat ik mensen veroordeel die ik niet ken. Je kent zelf Deceit niet eens, en die veroordeel je zelf net zo vlotjes. Hoe durf je
Je bent een nare user.
Mijn mening.
Ik ken Deceit niet?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mijn mening mijn beste, ik vind haar alle versies van rocksongs tot nu toe niet bepaald 'rock' gezongen hebben, maar eerder met een R&B ondertoon. MIJN mening. Ze mag zichzelf dan profileren als een rockchick, maar ze is het niet bepaald.
Jouw mening is een andere, dat mag, maar hou eens op met hem anderen door de strot te rammen, en als die anderen het niet met je eens zijn voor rotte vis uit te maken en ronduit uit te lachen. Want MIJN mening over Kitty is MIJN mening, meer niet. Daar hoef jij geen heel drama over te maken met dat ik mensen veroordeel die ik niet ken. Je kent zelf Deceit niet eens, en die veroordeel je zelf net zo vlotjes. Hoe durf je
Je bent een nare user.
Mijn mening.
geregistreerd op: maandag 10 oktober 2011 @ 11:41quote:Op woensdag 16 november 2011 01:31 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Blaat...
Oh en verder: ik erger me al jaren dood aan jou,
Ik ken je nie.quote:Op woensdag 16 november 2011 01:31 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Ik ken Deceit niet?Mens, zet jezelf toch niet zo voor lul.
En blijven goed praten dat je iemand die Queen en Janis Joplin heeft gezongen een Whitney kloon vindt is echt niet verstandig hoorZou ik niet meer doen als ik jou was. Dat lul je op geen enkele manier meer goed. Jij bent gewoon iemand, die iemand niet mag en dan alles van diegene slecht vindt. Zo'n kortzichtig typje. Hoe je haar 'The show must go on' een matige karaoke noemde. LOL. Je zet jezelf te kijk meid, zoals wel vaker.
Oh en verder: ik erger me al jaren dood aan jou, dus dat gevoel van jou is totaal wederzijds
En voor die meeloper C.A. geldt hetzelfde. Inderdaad, nare mensen. En ja, als jullie Kitty ook jaren gevolgd hebben op een forum mag je over haar karakter ook een mening hebben, okee?Get it.
quote:Op woensdag 16 november 2011 14:16 schreef Deceit het volgende:
c.a. is geen meeloper, ze is wel irritant, maar zonder dat, zou ik het forum saai vindenDus ik waardeer r!
Ik denk dat het wel meevalt. Amelia was gewoon veel populairder dan de rest. Ze stond ook enorm ver voor. Voor alle kandidaten was denk ik een filmpje gemaakt en perongeluk werd die van Amelia te vroeg uitgezonden.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:04 schreef D. het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)maakt_blunder__.html
Dit. Ik vind ze erg leuk, ze stralen plezier uit als ze aan het optreden zijn. Ik moet eerlijk bekennen dat ze nooit veruit de beste zijn op een avond, maargoed wie weet komt dat nogquote:Op donderdag 17 november 2011 15:22 schreef Gaoxing het volgende:
Ik heb ook een zwak voor Little Mix. Ik weet alleen nog niet of ik ze ook het meest talentvol vind. Nog een paar afleveringen afwachten....
Dito. Maar zeker Amelia niet aangezien zij gewoon 5 rondes heeft overgeslagen. Little Mix maar liefst Misha.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:03 schreef Deceit het volgende:
En toch hoop ik dat Little Mix gaat winnen!
we zijn het eensquote:Op donderdag 17 november 2011 15:03 schreef Deceit het volgende:
En toch hoop ik dat Little Mix gaat winnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |