dat klinkt wel veelbelovend dan, in dit kaderquote:
Wat zegt wat?quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:36 schreef Mpj het volgende:
[..]
Laat het ons vooral weten.
[..]
Hmm, en wat zegt dat volgens jou dan?
Je krijgt echt alleen maar positieve reacties in de trant van "Dat is echt cool, dat zou ik echt nooit durven".quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik zou overigens, mits aangesproken, toch ook wel enige schaamte hebben. Want de vraag 'met wie ben je hier?' krijg je ongetwijfeld. Als je dan benoemt dat je alleen bent gegaan, ben je gelijk zo'n 'zielepoot'. Ik zou daar slecht tegen kunnen.
Om hem te ditchen?quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor jongen het verder is. Maar het zegt mij over het algemeen genoeg.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:38 schreef TheGame het volgende:
[..]
Je krijgt echt alleen maar positieve reacties in de trant van "Dat is echt cool, dat zou ik echt nooit durven".
Dit.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
Het is toch juist geil om te beffen. Ik snap dat niet hoor.
helemaal mee eensquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
Gad-ver-dam-mequote:Op zondag 21 augustus 2011 00:31 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gehoord dat een meisje op een feestje eerst een jongen gepijpt heeft en toen een andere gezoend. Dat is pas vies.
Eensch, mits niet eindeloos met lamme bek.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
Serieus? Ik weet het ook niet hoe het precies zat, ik was er niet bij ofzo.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:42 schreef Supersoep het volgende:
Ik ben vast een seksuele deviant, maar zo vies vind ik dat niet. Er staat nergens dat er ook een kwakje in haar mond zat.
Ik zou het met alle liefde doen, lijkt me gewoon mooi om een vrouw te laten genieten.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik vind het wel geil omte doen eigenlijk.
Ik snap het ook niet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hoe kan dat nou weer gewoon gelijk in je mobiel opslaanquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:44 schreef Newbie114 het volgende:
Waarom raak ik nummers van meisjes kwijt? Daarna weer lekker awkward vragen: 'wat was je nummer ook al weer?' Waarom heb ik dit altijd...
Mij lukte het ook gewoon kop tussen de benen en likken (ik had eerst het verkeerde stukjequote:Op zondag 21 augustus 2011 00:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou het met alle liefde doen, lijkt me gewoon mooi om een vrouw te laten genieten.
Of dat ook lukt is weer wat anders.
Piemelvreesquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.
Maar er zijn ook vrouwen die niet willen pijpen.
Nou ja dat snap ik dan weer wel.
Wut, waar likte je dan aanquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mij lukte het ook gewoon kop tussen de benen en likken (ik had eerst het verkeerde stukje) maar lukt iedereen wel denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |