nadat je de [img] tags hebt verwijdertquote:
gefilmd met bb hahaquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:23 schreef muhahaha het volgende:
Wat een kut kwaliteit zeg, issie van de jaren 40 ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, oké.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:05 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Oh, oké.Dat moet een foutje van youtube zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kneusquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:06 schreef Zolder het volgende:
[..]
Dat moet een foutje van youtube zijn
quote:
Niet als ze zich in nederland bevindenquote:
Je hebt gelijk... Ik heb het gewoon te lang niet meer gedaan ik moet weer in vorm komen (nu biogarde geen fa meer is mag ik weer topics openen) Eindelijk weer na 2 wekenquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:51 schreef Oerbeer het volgende:
Raar. Komaan Zolder. Jij kan wel leukere topiks openen...
2 weken ban gehad?quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:06 schreef Zolder het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... Ik heb het gewoon te lang niet meer gedaan ik moet weer in vorm komen (nu biogarde geen fa meer is mag ik weer topics openen) Eindelijk weer na 2 weken
Nee een verbod op het openen van topics voor eternity. Maar nu is hij geen fa meer dus i'm backquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
2 weken ban gehad?
-Edit: waarvoor?
quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:17 schreef Zolder het volgende:
[..]
Nee een verbod op het openen van topics voor eternity. Maar nu is hij geen fa meer dus i'm back
nee, met een afstandsbediening.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:23 schreef FreezePop het volgende:
Is dat filmpje opgenomen met een staafmixer ofzo? Kutkwaliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |