Een reactie op CutScene, ik schrok van jequote:Op zondag 21 augustus 2011 22:29 schreef KneusTeun het volgende:
Op een gegeven moment maar mute gedaan, maar ik had al koppijn van het gezeur
Je was gewoon wegquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:29 schreef KneusTeun het volgende:
Op een gegeven moment maar mute gedaan, maar ik had al koppijn van het gezeur
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:53 schreef Bozz187 het volgende:
Heheh die triple riotshield/pierre combo is baas
Je bent er niet?!quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:56 schreef Michhas het volgende:
Ik wordt tegenwoordig niet eens meer geinvite blijkbaar...
Jupquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:59 schreef KoningStoma het volgende:
Was ik dat laatste potje ook de host?Dan moet dat kutspel mij maar niet de host maken en vervolgens iemand mij laten knifen terwijl ik hem op zijn voorhoofd beuk met mijn riotshield.
quote:
Xbox?quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:33 schreef vandermar het volgende:
Fifa is kut man. Ik wil wel MW2 doen als niemand wil blopsen
Helaas, kan ik jullie niet verder helpen. Die heb ik net een maand of 2 terug verkocht.quote:
quote:
Minuutje terugkijken.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:42 schreef vandermar het volgende:
[..]Maar je kan ons vast niet verder helpen
quote:
Maar ik ga wel eventjes los. Wilde eigenlijk slapen maar daar is het te warm voor.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:53 schreef Bozz187 het volgende:
Heheh die triple riotshield/pierre combo is baas
quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is deze? SoldMayor & Nicklas tegen mij.
Ben je nu nog blij dat je je xbox hebt verkochtquote:
Morgen tentamen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:12 schreef Kutstudent het volgende:
Haha victorie! Ik maak nu bijna elke som eindelijk goed, na zeker 70/80 uur oefenen en nadenken en alleen maar fouten maken. Nu nog even blijven oefenen, dan dalijk 4 uurtjes slaap pakken en tentamen erin knallen.
Ik heb verder heel het jaar vakantie als ik daar zin in heb. Nou jij weer.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Morgen tentamen?
Ik heb nog 2 weken vakantie hehe
Ik had vorig jaar lekker vakantiequote:Op maandag 22 augustus 2011 01:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb verder heel het jaar vakantie als ik daar zin in heb. Nou jij weer.
Ik ben wel gratis online.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ben je nu nog blij dat je je xbox hebt verkocht![]()
Ik ga dr even vanuit dat je op PS3 speelt, en moet zeggen dat ik daar ook gek wordt van PSN.
Dat is gewoon 1 grote aanfluiting vergeleken met XBL, veel lag etc. terwijl ik op de zelfde verbinding me xbox heb en daar niks geen issues heb.
En dan heb ik het nog niet eens over de constante veels te lange updates...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |