Je bent niet de enige.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:55 schreef dreamzk het volgende:
Yo party people, wat heb ik klote geslapen. Dat wou ik even meedelen.
Drugs are bad mmkayquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:55 schreef dreamzk het volgende:
Yo party people, wat heb ik klote geslapen. Dat wou ik even meedelen.
Want? Hier op mijn werk laadt ie op een of andere manier nietquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:04 schreef RingBewoner het volgende:
Die bavaria city racing site verdient ook een lintje.
Daarom juist. Het is toch onbegrijpelijk dat je zoiets sponsort voor een aanzienlijk bedrag en dat je site dan een server uit 1933 gebruikt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Want? Hier op mijn werk laadt ie op een of andere manier niet
quote:
Ah vandaarquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:10 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Daarom juist. Het is toch onbegrijpelijk dat je zoiets sponsort voor een aanzienlijk bedrag en dat je site dan een server uit 1933 gebruikt.
Ja, ik denk het wel, als ik tenminste niet in de stad benquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pierrie, doet vanavond de keeper mee?!
True words there OGquote:
Gisteren niet, had echte vage shit gekregen. Ik had ze niet allemaal meer op een rijtje. Maar goed, street life zeg ik zo maar.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:14 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Gisteren niet, had echte vage shit gekregen. Ik had ze niet allemaal meer op een rijtje. Maar goed, street life zeg ik zo maar.
Neuh, GHB doe ik niet aan (tot nu toequote:Op zondag 21 augustus 2011 14:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Laat me raden, het begon met xtc en eindigde met een mix van gootsteenontstopper met accuzuur?
Jij komt wel op die meet volgende week of niet? Ik moet jou echt een keer ontmoetenquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:19 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Neuh, GHB doe ik niet aan (tot nu toe). De pillen die ik had gekocht waren een stuk slechter dan verwacht dus via via daar nog een pil gekocht en toen ging het fout. Wat er in zat weet ik niet maar ik ging me een partij hard ineens, hallucineren en shit. Erg irritant als dat inslaat in de trein terug
Is het de vrijdag of de zaterdag? Zaterdag heb ik namelijk housewarming van mn ouders waar ik bij moet zijnquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij komt wel op die meet volgende week of niet? Ik moet jou echt een keer ontmoeten
Vrijdag! Check Facebook anders ff...quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:21 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Is het de vrijdag of de zaterdag? Zaterdag heb ik namelijk housewarming van mn ouders waar ik bij moet zijn
Ja khad die berichten zijn langskomen maar had toen lustrum. Vrijdag kan ik er wel bij zijn, kzal wel de 411 opzoeken op FBquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vrijdag! Check Facebook anders ff...
Nice. Het is toch in DB dus nachttreinen ftw.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ja khad die berichten zijn langskomen maar had toen lustrum. Vrijdag kan ik er wel bij zijn, kzal wel de 411 opzoeken op FB
Voor mij nachtbrommers ftw.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nice. Het is toch in DB dus nachttreinen ftw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |