Ik niet. Wel kort. Lag er om half 5 in en was om uurtje of half 11 weer wakker.quote:
Dat is prima. Nachtbrakers zijn de bom.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:33 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik niet. Wel kort. Lag er om half 5 in en was om uurtje of half 11 weer wakker.
Klopt. Ik verbaas mij er gewoon over dat het deze week al de 3e keer is dat ik s'avonds toch aardig mijn best heb gedaan in het rijker maken van een bierbrouwer en dat ik de volgende ochtend nergens last van heb.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is prima. Nachtbrakers zijn de bom.
Eau Rouge in je avatar? Of zie ik dat verkeerd?quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Klopt. Ik verbaas mij er gewoon over dat het deze week al de 3e keer is dat ik s'avonds toch aardig mijn best heb gedaan in het rijker maken van een bierbrouwer en dat ik de volgende ochtend nergens last van heb.
Nee, zie je goed.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Eau Rouge in je avatar? Of zie ik dat verkeerd?
quote:
GT-R? Lucky you!! Ik ben niet veel verder gekomen dan mijn eigen Corsa. Maar nog maar 3 nachtjes slapen en dan ga ik een week naar België voor de F1quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Driemaal doorheen gereden, met een E36 328, E36 M3 en een Nissan GT-R![]()
Nooit vol gas gedurfd
Laffe twat.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Driemaal doorheen gereden, met een E36 328, E36 M3 en een Nissan GT-R![]()
Nooit vol gas gedurfd
Half 4 zien worden, en om half 8 ofzo raam dicht gedaan vanwege onweerquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:33 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik niet. Wel kort. Lag er om half 5 in en was om uurtje of half 11 weer wakker.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:24 schreef Michhas het volgende:
Aaah wat is deze, met je bil open je bent zeker demokraat of niet. Inshalla
Niks van gemerkt, deze jongen heeft keihard lopen snurken en kwijlen! Als ik mijn vriendin mag geloven tenminste, die heeft wel de halve nacht wakker gelegenquote:
En zo hoort het. Echte mannen kunnen altijd en overal slapen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niks van gemerkt, deze jongen heeft keihard lopen snurken en kwijlen! Als ik mijn vriendin mag geloven tenminste, die heeft wel de halve nacht wakker gelegen
quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niks van gemerkt, deze jongen heeft keihard lopen snurken en kwijlen! Als ik mijn vriendin mag geloven tenminste, die heeft wel de halve nacht wakker gelegen
Ja, in fucking Groningen. Dat ligt zo achterlijk ver weg, natuurlijk is het daar goed weer.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:00 schreef RingBewoner het volgende:
Onweer en slecht geslapen? Jullie doen iets verkeerd. Hier is het lekker droog.
Ik doe vandaag helemaal niks! Ik probeer straks een fatsoenlijke livestream te vinden van bavaria city racing. Ik ga een beetje gamenen misschien nog een beetje slaap inhalen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, in fucking Groningen. Dat ligt zo achterlijk ver weg, natuurlijk is het daar goed weer.
Hier is het trouwens ook goed weer nu, wordt vandaag 29 graden ofzo. Vanmiddag maar eens naar Dancetour
Maar ja, mijn vriendin kon uitslapen vandaag, ik moest er om 6.45 weer uitquote:
dancetourquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, in fucking Groningen. Dat ligt zo achterlijk ver weg, natuurlijk is het daar goed weer.
Hier is het trouwens ook goed weer nu, wordt vandaag 29 graden ofzo. Vanmiddag maar eens naar Dancetour
Best goed te doen. Ik woon 500 meter van dat park af waar het gehouden wordt, ideaalquote:
ik vind die feestjes echt zoo gay, maarja dat is smaakverschil. oh btw is er bij jullie ook zoveel ruzie bij dancetour als in arnhem en doetinchemquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Best goed te doen. Ik woon 500 meter van dat park af waar het gehouden wordt, ideaalZuipen en feesten in het park
En met Marco V, Sidney Samson en Afrojack kan ik best leven
Tot hoe laat is dat? Ben vanaf het begin van de avond ook in Tilburg namelijk.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Best goed te doen. Ik woon 500 meter van dat park af waar het gehouden wordt, ideaalZuipen en feesten in het park
En met Marco V, Sidney Samson en Afrojack kan ik best leven
Nooit gezien of meegemaakt eigenlijk.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:14 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik vind die feestjes echt zoo gay, maarja dat is smaakverschil. oh btw is er bij jullie ook zoveel ruzie bij dancetour als in arnhem en doetinchem
Euh tot een uur of 9 ofzo, begint om 1 uur dacht ik.. Oh shit jij begint natuurlijk morgen aan de introquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Tot hoe laat is dat? Ben vanaf het begin van de avond ook in Tilburg namelijk.
Ik heb het geluk dat ik best wat familie in Tilburg heb wonen, dus voor komende week ben ik voorzien jaquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Euh tot een uur of 9 ofzo, begint om 1 uur dacht ik.. Oh shit jij begint natuurlijk morgen aan de introheb je al een kamer geregeld hier?
Ik ben vanavond zeer waarschijnlijk wel in de stad voor de pre-intro-borrels overal.. laat maar wat weten dan doen wel even een biertjequote:Op zondag 21 augustus 2011 12:21 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik heb het geluk dat ik best wat familie in Tilburg heb wonen, dus voor komende week ben ik voorzien ja
Komt het niet op tv?!quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:07 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik doe vandaag helemaal niks! Ik probeer straks een fatsoenlijke livestream te vinden van bavaria city racing. Ik ga een beetje gamenen misschien nog een beetje slaap inhalen.
Nee. Snap ook niks van dat hele RTL vorige week wel een of andere flutsamenvatting van Duitsland en Hongarije en dan dit niet uitzenden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |