Omdat ie nogal groot is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:25 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waarom voel jij je altijd meteen op je pik getrapt? Was helemaal niet serieus bedoeld.
Als je maar een nieuw topic maakt!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:04 schreef RingBewoner het volgende:
Hoi. Ik durfde de laatste post niet te maken.
Probeer dat de volgende keer wel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als je maar een nieuw topic maakt!
Moet je wel een ekte lapohunter zijn zoals KK!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:06 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Probeer dat de volgende keer wel.
Moet ie wel eerst een examen afleggen bij mij. Mag onder tafel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Moet je wel een ekte lapohunter zijn zoals KK!
Welk vak is dat?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:07 schreef Kutstudent het volgende:
Kankerdynamica.Ik krijg echt 't schijt van die hoerensommen
Coin inbegrepen ?!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Moet ie wel eerst een examen afleggen bij mij. Mag onder tafel.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:12 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Opeens weet ik weer waarom ik nooit ben gaan studeren.
Ik vind het na een uurtje studeren tijd voor iets anders. Beetje Fok!, Zon, TV, Gamen en noem maar op. Heb wel gewoon MBO afgemaakt. Het is wel dom van mij want ik zou zonder problemen HBO kunnen doen.quote:
Dynamica niet als je anderhalf jaar geen fuck aan wiskunde gedaan hebt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:11 schreef KneusTeun het volgende:
Dynamica en statica is toch eitje!
Welke trein is dat dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:17 schreef Bozz187 het volgende:
The fuck! Kaart controle in de trein? Op dit tijdstip. Is nog nooit gebeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |