Dankje, CallBar is tof!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:58 schreef SuperKaasNacho het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)m-wifisms-jailbreak/
Staan er weer een paar lekker tussenn. Flashcam vooral.
Informantquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:30 schreef Omnifacer het volgende:
Zijn er hier mensen die een app gebruiken als agenda? Zo ja, welke?
Ik gebruik Easy Calendar. Werkt echt perfect!quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:30 schreef Omnifacer het volgende:
Optie#1 in Eindhoven is tot nu toe voor mij het best bevallenquote:Op zondag 21 augustus 2011 07:59 schreef ScarFace- het volgende:
Ook mijn iPhone is gevallen en heeft 2 flinke barsten in het scherm.
Waar hebben jullie de iPhone laten repareren?
Er werd gepromotood met dat het in "this years fall" gaat uitkomen dus het wordt opletten op jouw iTunes komende herfst.quote:
OK thanks. Nu twijfel ik welke van die aanbevelingen ik ga volgen, ik ga eens wat proberen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Voor een agenda app ben ik helemaal voor 'WeekCalender'. Heel geregeld mooie updates, de makers gaan goed om met feedback en een goede prijs/kwaliteit.
Dit is inderdaad een van de betere agenda apps met vele updates.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Voor een agenda app ben ik helemaal voor 'WeekCalender'. Heel geregeld mooie updates, de makers gaan goed om met feedback en een goede prijs/kwaliteit.
Ik woon heul niet in de omgeving Eindhovenquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:40 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Optie#1 in Eindhoven is tot nu toe voor mij het best bevallen
Ja,quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:00 schreef Omnifacer het volgende:
Thanks, die ga ik proberen. Doet hij het ook op de iPad?
GSM Paradise in Zoetermeer. Ik heb het gelukkig nog niet nodig gehad, maar twee vrienden van mij zijn er zeer enthousiast over.quote:Op zondag 21 augustus 2011 07:59 schreef ScarFace- het volgende:
Ook mijn iPhone is gevallen en heeft 2 flinke barsten in het scherm.
Waar hebben jullie de iPhone laten repareren?
Calvetica. Prettige app om mee te werken, er komen geregeld updates uit.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:30 schreef Omnifacer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |