in 1 helft bedoel je hopelijk?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:09 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Nee joh, minstens 0-8. Anders is het wat mij betreft echt exit voor Frank de Boer
we staan bij 0-0 al voor op doelsaldo :p beiden +7 maar ajax heeft meer gescoordquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:04 schreef Devv het volgende:
Ze moeten in ieder geval FC Twente op doelsaldo voor blijven. Dat moet op zich niet zo moeilijk zijn. Een zakelijke 0 - 4 overwinning is voldoende.
Al wint Ajax met 0-1quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:04 schreef Devv het volgende:
Ze moeten in ieder geval FC Twente op doelsaldo voor blijven. Dat moet op zich niet zo moeilijk zijn. Een zakelijke 0 - 4 overwinning is voldoende.
We moeten ze kapot maken, slachten, vernederen. BLOOD FOR THE BLOOD GODquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Al wint Ajax met 0-1
3 punten = 3 punten. Zeker tegen dit soort ploegen moet gewoon gewonnen worden.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:27 schreef msnk het volgende:
TT + comments = ik ga me kapot schamen als het een moeizame overwinning (of zelfs puntenverlies) wordt
Nee maar zonder dollen, dit wordt natuurlijk 0-20 of zo. Dat Barcelona maar 's een keer gaat zitten kijken, kunnen ze zien hoe je écht voetbal speelt
Lol.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:27 schreef msnk het volgende:
TT + comments = ik ga me kapot schamen als het een moeizame overwinning (of zelfs puntenverlies) wordt
Nee maar zonder dollen, dit wordt natuurlijk 0-20 of zo. Dat Barcelona maar 's een keer gaat zitten kijken, kunnen ze zien hoe je écht voetbal speelt
Mijn god. Weer zo'n idiootquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:29 schreef Devv het volgende:
Barcelona is sowieso een parodie op voetbal.
Sommige menen het ook echt. J0rdiii is er zo 1quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]! Sarcasme herkennen blijft lastig?
Als je die niet door had is het tijd om te gaan slapenquote:
Eey, stomme klomp , ff normaal jaquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Jalalalala voor Ajax enschedeeee.
Wist niet dat je boos zou worden?quote:
Ik heb niemand om mee te gaanquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wist niet dat je boos zou worden?
Iemand al een passe partout gekocht met korting? Ik moet het morgen (vandaag) even doen. Las pas gister over die korting als je het voor de 23e doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |