quote:
Disana woont in het noorden van het land?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgende keer beter
Het regent hier trouwens.
Ja, Groningen-stad. Kon nog net m'n was binnenhalen. Waar wonen jullie eigenlijk?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Disana woont in het noorden van het land?
Noord-Brabant ( noord-oost )quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, Groningen-stad. Kon nog net m'n was binnenhalen. Waar wonen jullie eigenlijk?
Ja, heerlijk weer geweest hier vandaag. 24 graden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha. En daar is het dus droog? Wel fijn voor iedereen die buiten wil zitten.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Wilde je niet naar het concert? Wel saaie muziek trouwens.
Alleen de kop van Noord-Holland, Friesland en Groningen hebben nu wat regen te verdurenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha. En daar is het dus droog? Wel fijn voor iedereen die buiten wil zitten.
Hier een graadje of twee minder, maar zonder wind was het heerlijk. Hadden we ook wel verdiend!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, heerlijk weer geweest hier vandaag. 24 graden.
Ach, nou ja. Je bent toch vast wel even buiten geweest? Zulk mooi weer hebben we lang niet meer gezienquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ben ik al jaren niet meer naar toe geweest. Is zo massaal tegenwoordig.
Had eigenlijk naar Artis willen gaan, van Dik Hout speelde daar, maar toen ik las dat het alleen maar nieuwe nummers waren, had ik daar ook geen zin in.
Morgen benauwd en later op de dag regen(onweer).. Dus sta vroeg op om lekker te kunnen genietenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier een graadje of twee minder, maar zonder wind was het heerlijk. Hadden we ook wel verdiend!
Da's een goed tippie. Ik neem alles, ook benauwd. Maar alsjeblieft even geen regen meer!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Morgen benauwd en later op de dag regen(onweer).. Dus sta vroeg op om lekker te kunnen genietenTippie van Drassssssssss
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, nou ja. Je bent toch vast wel even buiten geweest? Zulk mooi weer hebben we lang niet meer gezien
Ja dat zag ik op tv. Ik vraag me af in welk deel van Frankrijk spuitje zit (post hier ook).quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben naar mijn zusje gelopen (zo'n 35 minuten wandelen hiervandaan) en via de markt (omweg) rustig aan naar huis gelopen. Was inderdaad lekker warm.
Centraal Frankrijk was het vandaag 40 in de schaduw en 44 in de zon, dat is mij echt te heet.
Spuitje is van de 'dag-ploeg', maar ik heb geen idee waar ze zit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat zag ik op tv. Ik vraag me af in welk deel van Frankrijk spuitje zit (post hier ook).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |