quote:
Disana woont in het noorden van het land?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgende keer beter
Het regent hier trouwens.
Ja, Groningen-stad. Kon nog net m'n was binnenhalen. Waar wonen jullie eigenlijk?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Disana woont in het noorden van het land?
Noord-Brabant ( noord-oost )quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, Groningen-stad. Kon nog net m'n was binnenhalen. Waar wonen jullie eigenlijk?
Ja, heerlijk weer geweest hier vandaag. 24 graden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha. En daar is het dus droog? Wel fijn voor iedereen die buiten wil zitten.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Wilde je niet naar het concert? Wel saaie muziek trouwens.
Alleen de kop van Noord-Holland, Friesland en Groningen hebben nu wat regen te verdurenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha. En daar is het dus droog? Wel fijn voor iedereen die buiten wil zitten.
Hier een graadje of twee minder, maar zonder wind was het heerlijk. Hadden we ook wel verdiend!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, heerlijk weer geweest hier vandaag. 24 graden.
Ach, nou ja. Je bent toch vast wel even buiten geweest? Zulk mooi weer hebben we lang niet meer gezienquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ben ik al jaren niet meer naar toe geweest. Is zo massaal tegenwoordig.
Had eigenlijk naar Artis willen gaan, van Dik Hout speelde daar, maar toen ik las dat het alleen maar nieuwe nummers waren, had ik daar ook geen zin in.
Morgen benauwd en later op de dag regen(onweer).. Dus sta vroeg op om lekker te kunnen genietenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier een graadje of twee minder, maar zonder wind was het heerlijk. Hadden we ook wel verdiend!
Da's een goed tippie. Ik neem alles, ook benauwd. Maar alsjeblieft even geen regen meer!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Morgen benauwd en later op de dag regen(onweer).. Dus sta vroeg op om lekker te kunnen genietenTippie van Drassssssssss
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, nou ja. Je bent toch vast wel even buiten geweest? Zulk mooi weer hebben we lang niet meer gezien
Ja dat zag ik op tv. Ik vraag me af in welk deel van Frankrijk spuitje zit (post hier ook).quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben naar mijn zusje gelopen (zo'n 35 minuten wandelen hiervandaan) en via de markt (omweg) rustig aan naar huis gelopen. Was inderdaad lekker warm.
Centraal Frankrijk was het vandaag 40 in de schaduw en 44 in de zon, dat is mij echt te heet.
Spuitje is van de 'dag-ploeg', maar ik heb geen idee waar ze zit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat zag ik op tv. Ik vraag me af in welk deel van Frankrijk spuitje zit (post hier ook).
Poe, laten we hopen dat die gek van een Khadafi niet een alles of niks poging doet en dus niet iedereen naar de klote helpt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:59 schreef Disana het volgende:
Kijk wat spannend, berichtjes van iemand uit Benghazi op Fok:
Oorlog in Libië #104: Waar Kadaffi's maanden geteld zijn
Nu maar op het beste hopen.
Daar is hij wel toe in staat. Het beste hopen dus maar.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:00 schreef Drassss het volgende:
Poe, laten we hopen dat die gek van een Khadafi niet een alles of niks poging doet en dus niet iedereen naar de klote helpt.
Tja.. nu maar hopen op goed nieuws de komende dagen!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
Pfffff..... je zou er maar zitten, niet prettig
Ik zoek altijd naar het woord om het te beschrijven, soort van interessant/boeiend.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
Ik word echt een beetje triest van al die onrusten, onlusten en gewelddadigheden in de wereld
quote:Benelux/northeastern France. As the air-mass recovers in its wake, 1000-2000 J/kg of MLCAPE should form. This instability combined with about 30 m/s of 0-6 km bulk shear should suffice to sustain rotating storms and bowing systems capable of producing severe wind gusts, given that they initiate.
A small threat of tornadoes will exist as well.
Ik zit nog net in het lvl 2 gebiedquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
KNMI geeft ook een waarschuwing af voor morgenmiddag... Ben ik blij dat ik niet in Limburg woon
Maar ook echt op het randje, denk wel dat je een grotere kans op regen en harde wind hebt dan ikquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zit nog net in het lvl 2 gebied
Hoeft voor mij trouwens allemaal niet. Lichtshow eergisteren was ook al primaquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar ook echt op het randje, denk wel dat je een grotere kans op regen en harde wind hebt dan ik
Ik heb één bazenfoto op een ander forum gezien. Even zoeken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
Geen foto's en filmpjes gezien van de lichtshow gezien
Ik bedoel dat ik eigenlijk van jou wel foto's en filmpje had verwachtquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb één bazenfoto op een ander forum gezien. Even zoeken.
Laat maar, niet netjes om die zomaar te verspreiden over het net![]()
quote:
Sorry was even hangen in ABO.....quote:
had niet anders verwachtquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sorry was even hangen in ABO.....![]()
Maar ik heb op je gewacht hoor
Moet toch ergens mijn tijd doorbrengen als ik wachtquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
had niet anders verwacht![]()
heel fijn
iedereen weer happy, helaas liep het achter de schermen niet echt lekker, Maar dat is ons probleem en gasten niks gemerktquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet toch ergens mijn tijd doorbrengen als ik wacht![]()
Hoe is het gegaan met de 60 pax en hun 8-gangen walkingdiner?
Dat is toch een eigenschap van een professionele organisatiequote:Op zondag 21 augustus 2011 00:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
iedereen weer happy, helaas liep het achter de schermen niet echt lekker, Maar dat is ons probleem en gasten niks gemerkt
mijn jongens waren niet echt geconcentreerd, moest overal zelf op letten en aangeven. Kost veel energie, en dus chaotisch. Maar heeft geen invloed op tijd. gasten gingen pas om 20.15 etenquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is toch een eigenschap van een professionele organisatie.
Wat ging er mis achter de schermen? En ben je daardoor zo laat weg?
Wel vervelend op zo'n dag met zo'n menu om als actieve baas aan de slag te moeten. Gasten zouden toch al 3 kwartier eerder aan tafel gaan? Zolang de gasten maar tevreden zijn toch?quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
mijn jongens waren niet echt geconcentreerd, moest overal zelf op letten en aangeven. Kost veel energie, en dus chaotisch. Maar heeft geen invloed op tijd. gasten gingen pas om 20.15 eten
zoiets jaquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wel vervelend op zo'n dag met zo'n menu om als actieve baas aan de slag te moeten. Gasten zouden toch al 3 kwartier eerder aan tafel gaan? Zolang de gasten maar tevreden zijn toch?
En morgen ga je uitslapen tot 8 uur
alles wel geregeld, maandag beginnen met koken voor partij, en maandag BBQ van 120 personenquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
En komende week ook weer een lekker weekje dus... met de 2daagse partij....
Is daar nu zo goed als alles voor geregeld? of heb je daar ook nog je handen aan vol?
Lekkere combi.... en dan in deze tijd nog personeelsplan en opleidingsplan moeten schrijven, had beter getimed kunnen wordenquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
alles wel geregeld, maandag beginnen met koken voor partij, en maandag BBQ van 120 personen
die plannen kwamen ook vrij plots, 5-9 moet def versie klaar zijn voor ppresentatie, daarna aan de slag om scholen te benaderen, zodat we die aan het werk kun nen zetten om in maart leerlingen in huis te hebbenquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lekkere combi.... en dan in deze tijd nog personeelsplan en opleidingsplan moeten schrijven, had beter getimed kunnen worden
Ik snap dat die plannen het resultaat waren van de meeting van maandag, maar was handiger geweest als dat in juni al geconcludeerd was geweest. Had je de rustige tijd gehad voor het schrijven van plannen en op tijd geweest voor de scholen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
die plannen kwamen ook vrij plots, 5-9 moet def versie klaar zijn voor ppresentatie, daarna aan de slag om scholen te benaderen, zodat we die aan het werk kun nen zetten om in maart leerlingen in huis te hebben
quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik snap dat die plannen het resultaat waren van de meeting van maandag, maar was handiger geweest als dat in juni al geconcludeerd was geweest. Had je de rustige tijd gehad voor het schrijven van plannen en op tijd geweest voor de scholen.
Maar ja.... plannen in de horeca gaat blijkbaar net zo adhoc als in de ICT
Klinkt goed, timing dus ongelukkig, maar wel goed dat er nu echt een serieuze poging wordt gewaagd. Kan horeca alleen maar vergelijken met mijn branche, maar als het niet lukt met ervaren mensen, dan de tijd uit trekken voor het zelf intern opleiden van mensen. Kost tijd (en dus geld van ervaren krachten), maar is op payroll goedkoop. En als het je lukt die mensen minimaal 5-7 jaar aan je bedrijf te binden kan je er best veel aan hebben.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
We hadden het er al wel over gehad, maar niet doorgepakt.Was meer in de wandelgangen besproken. Hebben algemeen Dir. erbij betrokken, heeft dit bij sportcentum papendal al bij de hand gehad. Werd in die tijd leerbedrijf van het jaar. Ruwe versie heeft hij al in de bus
klopt, hoewel 5 jaar binnen de horeca best lang is. 2 a 3 jaar is heel normaal voor niet leidinggevende functiesquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klinkt goed, timing dus ongelukkig, maar wel goed dat er nu echt een serieuze poging wordt gewaagd. Kan horeca alleen maar vergelijken met mijn branche, maar als het niet lukt met ervaren mensen, dan de tijd uit trekken voor het zelf intern opleiden van mensen. Kost tijd (en dus geld van ervaren krachten), maar is op payroll goedkoop. En als het je lukt die mensen minimaal 5-7 jaar aan je bedrijf te binden kan je er best veel aan hebben.
2-3 jaar, haal je in mijn branche de investeringskosten niet uit de medewerker. Nu hebben wij ook wel veel externe (dure) training, in de horeca meer training on the job?quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
klopt, hoewel 5 jaar binnen de horeca best lang is. 2 a 3 jaar is heel normaal voor niet leidinggevende functies
altijd ja. verloop in de horeca is groot, maar dat is dat bekende verhaal van vraag.... Verder is de gemiddelde leeftijd in de bedrijfstak lager dan gemiddeld, hoewel dat wel flink aan het veranderen is.Jonge mensen willen toch verder kijken, ook voor persoonlijke ontwikkeling en krijgen makkelijker de kans voor een nieuwe jobquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
2-3 jaar, haal je in mijn branche de investeringskosten niet uit de medewerker. Nu hebben wij ook wel veel externe (dure) training, in de horeca meer training on the job?
Met 2-3 jaar ben je toch eigenlijk alleen maar bezig met personeelsplanning
Hoe is het afgelopen met de 2 spontane sollies? Die van woensdag was toch wel belovend?quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
altijd ja. verloop in de horeca is groot, maar dat is dat bekende verhaal van vraag.... Verder is de gemiddelde leeftijd in de bedrijfstak lager dan gemiddeld, hoewel dat wel flink aan het veranderen is.Jonge mensen willen toch verder kijken, ook voor persoonlijke ontwikkeling en krijgen makkelijker de kans voor een nieuwe job
1-9 in dienstquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met de 2 spontane sollies? Die van woensdag was toch wel belovend?
quote:
ga ik in ieder geval mijn best voor doen. Denk dat we genoeg te bieden hebben. Collega werk ook al 3 jaar bij ons, en heeft het volgens mij nog steeds naar zijn zinquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat is goed nieuws, nu die voor 2-3 jaar in dienst houden
Als collega het naar zijn zin heeft straalt dat echt wel over naar sollie. Ik probeer nog steeds een beeld te krijgen van je 'brigade'. Je hebt een leerling die het erg naar zijn zijn heeft, is dat collega van sollie? Je hebt een kok die hard op weg is naar sous niveau? Uitzendkracht en Freelancer zelfstandig werkend kok.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
ga ik in ieder geval mijn best voor doen. Denk dat we genoeg te bieden hebben. Collega werk ook al 3 jaar bij ons, en heeft het volgens mij nog steeds naar zijn zin
leerling en solli kennen elkaar niet, andere opleiding en leeftijd. Mijn leerling is stagiar, blijft nog tot half November. Verder klopt het aardig qua brigade, heb nog twee hulpkoks, 1 5 ochtenden voor lunch(pakketten) en een twee sagen overdag 10-18 op maandag en dinsdag en zelfstandige heb ik niet. wordt ingevuld door solli. Freelancer gaat nu minder ingezet worden ook door zijn vakantie. Daarnaast heb ik nog een week iemand via uwv op proefquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als collega het naar zijn zin heeft straalt dat echt wel over naar sollie. Ik probeer nog steeds een beeld te krijgen van je 'brigade'. Je hebt een leerling die het erg naar zijn zijn heeft, is dat collega van sollie? Je hebt een kok die hard op weg is naar sous niveau? Uitzendkracht en Freelancer zelfstandig werkend kok.
Sorry just trying to get the picture...
En volgens mij is het allang bedtijd
Eh, zet dat morgen nog maar eens even rustig in de mail voor mequote:Op zondag 21 augustus 2011 01:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
leerling en solli kennen elkaar niet, andere opleiding en leeftijd. Mijn leerling is stagiar, blijft nog tot half November. Verder klopt het aardig qua brigade, heb nog twee hulpkoks, 1 5 ochtenden voor lunch(pakketten) en een twee sagen overdag 10-18 op maandag en dinsdag en zelfstandige heb ik niet. wordt ingevuld door solli. Freelancer gaat nu minder ingezet worden ook door zijn vakantie. Daarnaast heb ik nog een week iemand via uwv op proef
quote:
Valt niet mee om na te denken zo laat op de avondquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, zet dat morgen nog maar eens even rustig in de mail voor me
[..]
![]()
slaap lekker kokje
Calvados, Normandie. Hier was het gisteren 28 graden en nu is het erg benauwd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat zag ik op tv. Ik vraag me af in welk deel van Frankrijk spuitje zit (post hier ook).
Dan heb je mazzel, want elders is het daar 40 graden.quote:Op zondag 21 augustus 2011 08:48 schreef spuitje het volgende:
[..]
Calvados, Normandie. Hier was het gisteren 28 graden en nu is het erg benauwd.
Ik weet het, onze oudste zoon woont en werkt in de omgeving van Tours, daar is het ruim boven de 30, net als in Lacanau aan de atlantische kust. En verder naar het zuiden is het ook behoorlijk warm.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel, want elders is het daar 40 graden.
Poeh, geef mij dan onze 24 graden maar.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:44 schreef spuitje het volgende:
Ik weet het, onze oudste zoon woont en werkt in de omgeving van Tours, daar is het ruim boven de 30, net als in Lacanau aan de atlantische kust. En verder naar het zuiden is het ook behoorlijk warm.
Twee jaar terug waren wij aan de Middellandse Zee, elke dag ver boven de 30 graden. Maar het gekke was dat wanneer je aan het strand was je daar dus totaal geen last van had! Had te maken met de luchtvochtigheid etc. zei "men". Nadeeltje was wel dat je af en toe een mistral had, dan werd je compleet gezandstraaldquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Poeh, geef mij dan onze 24 graden maar.
Maar poe poe wat was het benauwd!quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:21 schreef kaatje50 het volgende:
goede avond, we hebben goei weer gehad vandaag
moet eerlijk bekennen dat wij de hele middag binnen zijn geweest. Hadden de auto gewassen en gepoetst. Vonden het zo warm en benauwd dat we naar binnen gingen. Bovendien vanwege de voorspellingen thuis gebleven voor Gradje...quote:
Ja ik heb smorgens nog mooi even gefietst tot half 12. Daarna begon het echt te broeien dus ik was blij dat ik lekker binnen kon zittenquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:37 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
moet eerlijk bekennen dat wij de hele middag binnen zijn geweest. Hadden de auto gewassen en gepoetst. Vonden het zo warm en benauwd dat we naar binnen gingen. Bovendien vanwege de voorspellingen thuis gebleven voor Gradje...![]()
De bossche kermis zal er wel blij mee zijn geweest, dat het noodweer niet doorgegaan is
Dus wij waren niet de enige die binnen blevenquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja ik heb smorgens nog mooi even gefietst tot half 12. Daarna begon het echt te broeien dus ik was blij dat ik lekker binnen kon zitten
wij moesten vandaag nog puinruimen van het feestje van gisteren, was niet zo'n fijn klusje met dit plakweer, daarna maar snel gaan lamballenquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:37 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
moet eerlijk bekennen dat wij de hele middag binnen zijn geweest. Hadden de auto gewassen en gepoetst. Vonden het zo warm en benauwd dat we naar binnen gingen. Bovendien vanwege de voorspellingen thuis gebleven voor Gradje...![]()
De bossche kermis zal er wel blij mee zijn geweest, dat het noodweer niet doorgegaan is
Dus de buien zijn ook bij jou ten zuiden gebleven?quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja ik heb smorgens nog mooi even gefietst tot half 12. Daarna begon het echt te broeien dus ik was blij dat ik lekker binnen kon zitten
Ik heb wat druppels gehad, maar dat mag geen naam hebben.. Ik zat net te west van die buien, maar het ontwikkelde wel boven mijn hoofdquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus de buien zijn ook bij jou ten zuiden gebleven?
Ik heb het de hele middag in de gaten gehouden en rond een uur of 2 's middags zag het er nog echt uit dat jullie de volle laag zouden krijgen. Anderhalf uur later zie ik de buien inderdaad naar het oosten afbuigen en niet zo noordelijk te komen als eerder voorspelt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb wat druppels gehad, maar dat mag geen naam hebben.. Ik zat net te west van die buien, maar het ontwikkelde wel boven mijn hoofd
Ja de atmosfeer was echt een zooitje.. Achja kan niet altijd "feest" hebben zou je zeggenquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb het de hele middag in de gaten gehouden en rond een uur of 2 's middags zag het er nog echt uit dat jullie de volle laag zouden krijgen. Anderhalf uur later zie ik de buien inderdaad naar het oosten afbuigen en niet zo noordelijk te komen als eerder voorspelt.
quote:
Ik ben ook pas sinds 3 jaar het beter aan het volgen. Tot dan toe een SB of 10 en vooral de Falcons in de gaten houdenquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:51 schreef Drassss het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik vrij weinig weet van die ploegen, cq de sportIk heb al een SB of 3 gezien en college gevolgd in 2009
, maar dat was het dan ook.
Geeft toch niet. Ik begrijp de ophef rond de tour nietquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:53 schreef Ceetje.. het volgende:
ik weet helemaal niets van football eigenlijk, ook niet van voetbal, sorry
Ik moet zeggen dat het me vaak te langzaam gaat plus die reclames tussendoor etc is niet mijn ding. Hetzelfde eigenlijk met honkbal en in mindere maten basketbal. Wat is dat toch met die Amerikaanse sportenquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben ook pas sinds 3 jaar het beter aan het volgen. Tot dan toe een SB of 10 en vooral de Falcons in de gaten houden
NY Jets spelen vanavond tegen Cincinatti Bengals
wist niet eens dat er ophef rond de tour was, kun je nagaanquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geeft toch niet. Ik begrijp de ophef rond de tour niet
Live streams via NFL Game Center, maar moet je wel voor betalen en kost een hele hoop geldquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:01 schreef superkokje het volgende:
avond
Streams van Football
Ben het er mee eens, dat het spel best iets sneller mag, maar het is Amerika, Dus veul reclame inkomsten
dan ga ik kijken of er ergens plaatjes staanquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Live streams via NFL Game Center, maar moet je wel voor betalen en kost een hele hoop geld
http://www.nfl.com/gamece(...)itans@rams#tab:watchquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan ga ik kijken of er ergens plaatjes staan
niet ergens "illegale" streams te vinden?quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan ga ik kijken of er ergens plaatjes staan
Vast welquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
niet ergens "illegale" streams te vinden?
quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:10 schreef Drassss het volgende:
Kahaarin nog steeds nergens te bekennen
het is nog vroeg in het seizoen, maar duf je een voorspelling te doen?quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://www.nfl.com/gamece(...)itans@rams#tab:watch
Highlights van de titans@rams van gister
Wie er op 5 feb in de SB staan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
het is nog vroeg in het seizoen, maar duf je een voorspelling te doen?
quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:10 schreef Drassss het volgende:
Kahaarin nog steeds nergens te bekennen
Zal ik dan toch maar morgen of zo even bellen?quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dacht er van 't weekend ook ineens aan
misschien wel? Ik weet het eigenlijk nietquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Zal ik dan toch maar morgen of zo even bellen?
quote:
Ze heeft nog niet gereageerd op mijn mail van de 17equote:Op zondag 21 augustus 2011 21:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
misschien wel? Ik weet het eigenlijk niet
quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:21 schreef Drassss het volgende:
Bellen gaat ver, het duurt alleen verrekte lang
bijna zelfde rijtje maar verwacht de ravensquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
finale durf ik totaal niet te voorspellen, maar vewacht van de
packers, saints, steelers, patriots en cardinls wel wat
Dan sms ik haar morgen nog maar weer een keertje (heeft ze eerder ook niet op gereageerd, maar misschien is ze nog echt weg van huis en heeft ze de lader van haar telefoon niet bij zich)quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:21 schreef Drassss het volgende:
Bellen gaat ver, het duurt alleen verrekte lang
quote:
ravens geef ik ook nog wel kans. Ben benieuwd vanneer de 49 ers weer is gaann presteren. Ba John Ellway is het nooit meer echt iets geworden. Paar jaar terug nog een keer de pay off, maar dat is het danquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
bijna zelfde rijtje maar verwacht de ravens
ointdek hey ook net pas weerquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig waarschuw je nu terwijl ik nog 35 minuten kan kijken, ipv 1 minuut
ben bang dat het een herhaling is, gelukkig eerste deel niet gezienquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig waarschuw je nu terwijl ik nog 35 minuten kan kijken, ipv 1 minuut
Elway Is nu toch baasje van de Broncos.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
ravens geef ik ook nog wel kans. Ben benieuwd vanneer de 49 ers weer is gaann presteren. Ba John Ellway is het nooit meer echt iets geworden. Paar jaar terug nog een keer de pay off, maar dat is het dan
Ik heb die hele serie nog nooit gezien (behalve vorige week de laatste minuut)quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben bang dat het een herhaling is, gelukkig eerste deel niet gezien
quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Elway Is nu toch baasje van de Broncos.
Las trouwens ergens dat Favre terugwilde naar de Packers, maar dat de packers hem niet meer wilde
Ja, ik snap sowieso niet dat 'bekende' mensen niet wat voorzichtiger zijn, ze hebben (zeker als QB in the USA) een functie als rolmodel.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Was een goeie QB maar over hoogtepunt heen door dat gedoe met die reporter
ik ook niet, maar je weet het he. als je jeuk hebt moet je krabbenquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, ik snap sowieso niet dat 'bekende' mensen niet wat voorzichtiger zijn, ze hebben (zeker als QB in the USA) een functie als rolmodel.
Eigenlijk een dramatisch programma en ik gun sommige mensen gewoon zo'n klote vakantie omdat ze zo naïef zijnquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Eigenlijk een dramatisch programma en ik gun sommige mensen gewoon zo'n klote vakantie omdat ze zo naïef zijn
kan je etenquote:
nee, twee bakken koffie en nu zijn ze weer de stad in. De bossche kermis deze keer....quote:
quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kaatje heeft niet gezegd dat ze helemaal kachel thuisgekomen zijn hoor
heb maar een paar woorden nodigquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat had ik niet gezegd, maar Kokkie had het wel goed begrepen dat het wel zo wasquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
[..]
heb maar een paar woorden nodigbeen there done that
als ze maar schik hebbenquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:51 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat had ik niet gezegd, maar Kokkie had het wel goed begrepen dat het wel zo was![]()
wat een zeverzakken zeg, twee dronken kameraden
Nu eet je gewoon geen gebakken eieren met spek meerquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
[..]
heb maar een paar woorden nodigbeen there done that
ook dat nietquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu eet je gewoon geen gebakken eieren met spek meer
dat hadden ze, al was mijn zoon wel echt boos op zijn vriendinquote:
Ik schaf vast vuurvaste handschoenen aanquote:
kan het hebbenquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik schaf vast vuurvaste handschoenen aan
quote:
quote:
quote:
Zit je al op google+quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
was ondertussen even een spelletje aan het spelen. Moest ff mijn gedachte op een rijtje zetten
dan speel ik altijd even een spelletje
en ik bijnaquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
Conclusie iedereen is er nog, behalve Drassss die is in slaap gevallen
nee, zit nog niet op google+. Speel altijd op spelletjes.nl. Tenminste, ALS ik spelletjes speel.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zit je al op google+kan je ook spelletjes spelen
quote:
ben er bijna klaar voorquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dus vanavond maar wat vroeger je bed in
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
Conclusie iedereen is er nog, behalve Drassss die is in slaap gevallen
denk dat ik dat ook maar doen. Nu nog niet, maar wel bijtijds. Zwager belde begin van de avond of ik morgenochtend even op zijn zoontje kan passen. Voordat ik wist dat dat al om 8.30 uur zou zeggen had ik al ja gezegdquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dus vanavond maar wat vroeger je bed in
Ik ken spelletjes.nl niet. Speel angry birds en diamond dash op google+. Enige andere die meespeelt is iBennyquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:17 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
nee, zit nog niet op google+. Speel altijd op spelletjes.nl. Tenminste, ALS ik spelletjes speel.
Doe dat niet zo vaak hoor, maar merk dat als ik na moet denken ik vaak van die simpele klickspelletjes speel..oh ja, en dat scrapbook-detectivespel, dat vind ik wel leuk, krijg alleen koppijn van het turen dan.
beestje gepost voor jequote:
ik heb het wel aanstaan, maar even niet opgeletquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:19 schreef Ceetje.. het volgende:
leuke camping waar die mensen zitten bij mislukte kok en die mislukte ombudsman
speel angry birds altijd via app op ipadquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ken spelletjes.nl niet. Speel angry birds en diamond dash op google+. Enige andere die meespeelt is iBenny
Maar het leuke via google+ is dat je dan dus tegen anderen speelt. iBenny staat boven mij in de teamlevels, en ik krijg hem niet verslagenquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
speel angry birds altijd via app op ipad
zou nietquote:
ik speel tegen mark, hier thuis, hahahaha, speel 't niet zo vaak, wordt erg kriegel van die angry birds na een minuut of 10quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar het leuke via google+ is dat je dan dus tegen anderen speelt. iBenny staat boven mij in de teamlevels, en ik krijg hem niet verslagen
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:27 schreef superkokje het volgende:
Ik ga mijn nest in, Zware week
truste allemaal
Oh, je bent vast in de leer om Bollokus te helpenquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:25 schreef Ceetje.. het volgende:
ik speel ook boerin via feesboek, wel leuk vind ik
truste kokje, slaap lekkerquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:27 schreef superkokje het volgende:
truste allemaal
truste Kokkie, slaap lekkerquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:27 schreef superkokje het volgende:
truste allemaal
nee, gewoon zo'n spelletje van verstand op 0 blik op oneindig. Doe daar nog een spelletje, ook wel leuk, Gardens of Timequote:Op zondag 21 augustus 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, je bent vast in de leer om Bollokus te helpen
Ik doe niet aan feesboek, en weet dus ook niet wat farmville isquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, gewoon zo'n spelletje van verstand op 0 blik op oneindig. Doe daar nog een spelletje, ook wel leuk, Gardens of Time
Los scherm kopen voor je laptopquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:29 schreef kaatje50 het volgende:
heb even mijn man geholpen met dat scrapbookdetective..Is heel leuk, maar ik vind het scherm van mijn laptop net iets te klein (gevoel). Hij heeft een groter scherm op zijn pc, dus zie ik het beter.
Ga deze week gewoon een vergrootglas kopenom dat spel te kunnen spelen
boerderijtje bouwen, koetjes voeren, schaapjes fokken, produkten verbouwen en verkopen, bladiebladieblaquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik doe niet aan feesboek, en weet dus ook niet wat farmville is
Truste kaatje, slaap lekkerquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:33 schreef kaatje50 het volgende:
ik ga ook afsluiten, vroeg naar bed. Morgen oppassen en naar de uwv, spannend
![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:33 schreef kaatje50 het volgende:
ik ga ook afsluiten, vroeg naar bed. Morgen oppassen en naar de uwv, spannend
![]()
vergrootglas is iets goedkoper. Is alleen maar voor dat ene spelletjequote:
nee, was de vaatwasser even aan het leeghalen en weer inruimen, moet ook gebeurenquote:
Was hier in ene heel stil. Nu is er ook niets meer op tv, en ik zit nu naar beelden van de herdenkingsdienst in Noorwegen te kijken.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, was de vaatwasser even aan het leeghalen en weer inruimen, moet ook gebeuren
quote:
er is idd weinig leuks op TV, vandaar dat ik maar effe de vaatwasser was gaan doen, hoef ik dat morgenochtend niet meer te doen, en ik zit ondertussen ook te boeren, hahahaquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was hier in ene heel stil. Nu is er ook niets meer op tv, en ik zit nu naar beelden van de herdenkingsdienst in Noorwegen te kijken.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
Komende dagen ziet er inderdaad aardig uit. Jammer dat ik moet werken
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:54 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga ook naar bed. Morgen kinders weer naar school, dus weer vroeger opstaan, broodtrommeltjes maken enzo, weer de gebruikelijke "ochtendstress".
![]()
Tot morgen allemaal en voor straks, slaap lekker![]()
![]()
![]()
![]()
da's ook de bedoeling, vandaar, en nog een kwartiertje eerder om zelf eerst rustig een bakje koffie te kunnen drinken. Dus ik moet er rond kwart over zes uit, vandaar da'k maar naar m'n bedje ga, moet ik zelf ook weer aan wennen. Als ze bij mijn ouders waren, bleven ze daar vaak slapen (net zo gemakkelijk, zij hoeven niet vroeg op, de kids ook niet) en dan was half acht opstaan vroeg genoegquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
slaap
en zelf kwartiertje eerder opstaan om de dames weer in routine te krijgen een ideetje?
Pffff kwart over zes is ook wel vroeg hoor, dan draai ik mij nog een keertje om.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
da's ook de bedoeling, vandaar, en nog een kwartiertje eerder om zelf eerst rustig een bakje koffie te kunnen drinken. Dus ik moet er rond kwart over zes uit, vandaar da'k maar naar m'n bedje ga, moet ik zelf ook weer aan wennen. Als ze bij mijn ouders waren, bleven ze daar vaak slapen (net zo gemakkelijk, zij hoeven niet vroeg op, de kids ook niet) en dan was half acht opstaan vroeg genoeg
Truste allemaal en tot morgen maar weer![]()
Wanneer moet jij weer echt aan de studie trouwens?quote:
Al heel de tijd, ben aan het afstuderen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wanneer moet jij weer echt aan de studie trouwens?
Mag ik weten waarin je aan het afstuderen bent?quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Al heel de tijd, ben aan het afstuderen.
Lastige sector, heb ik veel werk voor verricht vanuit de consultancy (met name ziekenhuizen)quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:13 schreef Drassss het volgende:
Volg een financiële opleiding, maar ik focus me nu op de financiering van de zorgsector.
Hmm dit gaat meer richting de Care dus het heeft wat raakvlakken.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lastige sector, heb ik veel werk voor verricht vanuit de consultancy (met name ziekenhuizen)
Had een andere richting bij je verwacht
Nooit te laat om een andere keuze te makenquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hmm dit gaat meer richting de Care dus het heeft wat raakvlakken.
Ha, ik heb zo'n vermoeden waar je aan dacht. Ik moet zeggen als ik de tijd 7 jaar terug kon zetten had ik een andere keuze gemaakt
En dat alleen maar omdat hij als 12 jarig jochie een tornado meemaakte. Schijnt hier in nl toch ook zo'n team van stormchasers te zijn. Denk alleen dat het wat langer gaat duren voor het commercieel aantrekkelijk wordt. Tenzij je gewoon heel Europa als uitvalsgebied neemt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:36 schreef Drassss het volgende:
Dat sowieso ja.
Ha ik zou best als ene Reed door het land willen rijdenLijkt me een droombaan
quote:
Hier in Europa lijkt me dat niet echt heel boeiend. Kan je gewoon beter naar Amerika gaan voor 3/4 maandenquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dat alleen maar omdat hij als 12 jarig jochie een tornado meemaakte. Schijnt hier in nl toch ook zo'n team van stormchasers te zijn. Denk alleen dat het wat langer gaat duren voor het commercieel aantrekkelijk wordt. Tenzij je gewoon heel Europa als uitvalsgebied neemt.
Een leegloperquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mijn batterij begint leeg te lopen, zit nog op 20% of zo
Hè, maar ik doe het wel voor zo'n 14 uur zonder opgeladen te hoeven worden hoorquote:
quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
trusten Drasssss, mijn batterij moet opgeladen worden
is toch niet zo moeilijkquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar het leuke via google+ is dat je dan dus tegen anderen speelt. iBenny staat boven mij in de teamlevels, en ik krijg hem niet verslagen
Ja, grappig is dat eigenlijk...quote:
Geld & Macht doen rare dingen...quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, grappig is dat eigenlijk...
Vroeger wist iedereen dat Moammar al-Qadhafi een stuk tuig was, als het geen dictator was dan was het wel een terrorist, maar dat hij niet deugde stond vast.
Vervolgens kwam er een periode dat hij serieus genomen werd als gesprekspartner, en zelfs zo serieus dat hij dacht dat hij zijn wel tenten mocht opzetten in Central Park, maar gelukkig waren daar iig nog een paar lokale ambtenaren die er een stokje voor staken.
Inmiddels weet de hele wereld weer wat voor uitschot het is, en met een beetje mazzel schamen die wereldleiders die hem allemaal braaf de hand geschud hebben zich inmiddels kapot.
Maar goed, ze zullen de eersten en de laatsten niet zijn die zich in de luren laten leggen....
En deze topicreeks was uit m'n MyAT
Mwah, dat is soms niet eens nodig...quote:
Dat ook inderdaadquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, dat is soms niet eens nodig...
Mensen geloven gewoon graag wat ze willen geloven, en als je mooi genoeg praat zijn er altijd sukkels die erintrappen.
Alleen een beetje jammer als dat nou net de figuren zijn die het voor het zeggen hebben.
Dat laatste dus. Ze zegt dat ze het aanbod niet kon weigeren. Hoe principieel ben je dan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:53 schreef Leandra het volgende:
Ja, kan me voorstellen dat ze bij de NOS weg wil, maar vrijwillig naar WNL gaan?
Ach ja, het is altijd dat verhaal van die zwerver en die rijke mevrouw;quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat laatste dus. Ze zegt dat ze het aanbod niet kon weigeren. Hoe principieel ben je dan.
Als we haar maar minder te zien krijgen dan vind ik het een prima zet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:51 schreef Disana het volgende:
http://nos.nl/artikel/266339-eva-jinek-van-nos-naar-wnl.html
Ik heb altijd al een dubbel gevoel bij Eva Jinek gehad.
Haha, die is beslist toepasselijk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach ja, het is altijd dat verhaal van die zwerver en die rijke mevrouw;
Zwerver: Zou u voor ¤ 500.000 met mij naar bed gaan?
Mevr: Zo'n aanbod zou ik niet weigeren.
Zwerver: Zou u voor ¤ 50 met mij naar bed gaan?
Mevr: Wat denkt u wel niet dat ik ben?![]()
Zwerver: Dat hadden we al vastgesteld, we moeten het alleen nog eens worden over de prijs
Hoi Drass, is het nog droog bij jullie? hier begint het net een beetje te regenenquote:
Tis al 20 minuten aan het zeiken...quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:03 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Hoi Drass, is het nog droog bij jullie? hier begint het net een beetje te regenen
hier is het al weer droog. zet niet door de regen. /wil weten waar het morgen overdag regent. Wil een dagje weg, maar weet niet zo goed waar ik het best heen kan gaan...hoeft niet warm te zijn, als het maar droog isquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tis al 20 minuten aan het zeiken...
Ik zou omgeving Apeldoorn uitkiezen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
hier is het al weer droog. zet niet door de regen. /wil weten waar het morgen overdag regent. Wil een dagje weg, maar weet niet zo goed waar ik het best heen kan gaan...hoeft niet warm te zijn, als het maar droog is
Hier wordt ik helemaal vrolijk van op deze miezeravondquote:
oh ja? daar is het droog morgen. Zal zometeen eens ff in mijn wandelroutes kijken. of we daar iets leuks kunnen vinden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zou omgeving Apeldoorn uitkiezen.
hey, goeienavond muisjequote:Op maandag 22 augustus 2011 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hier wordt ik helemaal vrolijk van op deze miezeravond![]()
Goedenavond allemaal
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:30 schreef kaatje50 het volgende:
[ afbeelding ]
zie mij zitten tikken hier
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:30 schreef kaatje50 het volgende:
[ afbeelding ]
zie mij zitten tikken hier
Ik ben nog een stokbroodjes naar binnen aan het werken, met kaasjes. Mijn chili con carne is oneetbaar misluktquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:32 schreef kaatje50 het volgende:
ff een bekske. Ben ik wel aan toe, met al dat getik. is vermoeiend hoor
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben nog een stokbroodjes naar binnen aan het werken, met kaasjes. Mijn chili con carne is oneetbaar mislukt
en, kun je het nu nog, of alles verleerdquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:33 schreef Ceetje.. het volgende:
ik zit ook aan een bekske![]()
Heb mezelf als 6 jarig kind op pianoles teruggezien zojuist op DVD van m'n ouwe pianoleraar. Was leuk
leukquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:33 schreef Ceetje.. het volgende:
ik zit ook aan een bekske![]()
Heb mezelf als 6 jarig kind op pianoles teruggezien zojuist op DVD van m'n ouwe pianoleraar. Was leuk
hoe kan chili con carne zo erg mislukken. Ergens mee uitgeschoten?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben nog een stokbroodjes naar binnen aan het werken, met kaasjes. Mijn chili con carne is oneetbaar mislukt
ik kan het nog wel hoor, dat verleer je niet echt, werd als 5 jarige op pianoles gedaan, vonden m'n ouders leuk. Ik in eerste instantie ook, maar vanaf een jaar of 10 niet meer echt. Ben echter wel doorgegaan tot ik een jaar of 16 was en kan een aardig riedeltje spelen. Echter al in geen 10 jaar de piano aangeraakt, maar ik heb er ineens weer helemaal zin in. Gek hè. Maar die man is ook zoooo enthousiastquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
en, kun je het nu nog, of alles verleerd
quote:
Stond met de boontjes voor de laatste minuutjes te pruttelen. Belt mijn zusje, vergeet de plaat uit te zetten. Na 40 minuten is het een oneetbare vieze ingekookte breiquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:35 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
hoe kan chili con carne zo erg mislukken. Ergens mee uitgeschoten?
heb je nog wel een piano in huis? anders is het een kostbaar grapjequote:Op maandag 22 augustus 2011 20:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik kan het nog wel hoor, dat verleer je niet echt, werd als 5 jarige op pianoles gedaan, vonden m'n ouders leuk. Ik in eerste instantie ook, maar vanaf een jaar of 10 niet meer echt. Ben echter wel doorgegaan tot ik een jaar of 16 was en kan een aardig riedeltje spelen. Echter al in geen 10 jaar de piano aangeraakt, maar ik heb er ineens weer helemaal zin in. Gek hè. Maar die man is ook zoooo enthousiast
nee, dan is 't niet echt meer te eten, ik ken 'tquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Stond met de boontjes voor de laatste minuutjes te pruttelen. Belt mijn zusje, vergeet de plaat uit te zetten. Na 40 minuten is het een oneetbare vieze ingekookte brei
doe jij daar boontjes in? nooit van gehoordquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Stond met de boontjes voor de laatste minuutjes te pruttelen. Belt mijn zusje, vergeet de plaat uit te zetten. Na 40 minuten is het een oneetbare vieze ingekookte brei
ja, die heb ik, anders heeft het idd weinig nut. Mijn dochter wil al jaren op les, maar als ik dan zeg: dat betekent wel dagelijks oefenen, had ze zoiets van: nee. Maar al sinds een half jaar wil ze het dus wel, en heeft ze een jaar les van opa en oma kado gekregen voor haar verjaardagquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:37 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb je nog wel een piano in huis? anders is het een kostbaar grapje
ik snap dat niet. Ik heb dat nog nooit gehadquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, dan is 't niet echt meer te eten, ik ken 't(met teveel tegelijk bezig, eten vergeten)
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
doe jij daar boontjes in? nooit van gehoord
mooi kadoquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, die heb ik, anders heeft het idd weinig nut. Mijn dochter wil al jaren op les, maar als ik dan zeg: dat betekent wel dagelijks oefenen, had ze zoiets van: nee. Maar al sinds een half jaar wil ze het dus wel, en heeft ze een jaar les van opa en oma kado gekregen voor haar verjaardag
die ken ik wel, maar vind het met gewone bruine bonen lekkerderquote:
What the Wok!quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:25 schreef Ceetje.. het volgende:
goffer Drassss, heb ik topsjef gemist, moet ik de herhaling kijken
kidneybeans gaan er toch in (anders doe ik toch altijd iets gruwelijk fout)quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
doe jij daar boontjes in? nooit van gehoord
dan is het toch bruine bonen met rijst?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:40 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
die ken ik wel, maar vind het met gewone bruine bonen lekkerder
Het is lastig, maar men verwacht in het zuiden/oosten weer buien. Of ze echt gaan ontstaan is nog onzeker, maar om een veilig gebied te kiezen zou ik Apeldoorn ofzo pakken. Het wordt namelijk heel warm en dan is het in de bossen vaak wel lekkerquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:27 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
oh ja? daar is het droog morgen. Zal zometeen eens ff in mijn wandelroutes kijken. of we daar iets leuks kunnen vinden.
quote:
ik legde de link niet boontjes-kidneybeans...quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kidneybeans gaan er toch in (anders doe ik toch altijd iets gruwelijk fout)
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik het half gezien, problemen met eieren koken
Dit waren verse eieren, dat geeft meestal wat problemen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
met eieren koken
![]()
dat kan Mark zelfs noghard èn zacht, en hij kan ook nog water koken
![]()
dan kan Gradje ook mooi mee, is wel leuk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het is lastig, maar men verwacht in het zuiden/oosten weer buien. Of ze echt gaan ontstaan is nog onzeker, maar om een veilig gebied te kiezen zou ik Apeldoorn ofzo pakken. Het wordt namelijk heel warm en dan is het in de bossen vaak wel lekker
gij dacht natuurlijk aan de groene variantquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:43 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik legde de link niet boontjes-kidneybeans...
Marco kan dat ookquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
met eieren koken
![]()
dat kan Mark zelfs noghard èn zacht, en hij kan ook nog water koken
![]()
hey, mijn pa heeft kippies, daar maakt ie niet alleen kipnuggets van (die trouwens heeeeel lekker zijn) maar daar heeft ie ook eieren van hoor, en zelfs die kan Mark koken, de harde en zachte variant. Dus Mark kan ook meedoen met topsjefquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dit waren verse eieren, dat geeft meestal wat problemen.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gij dacht natuurlijk aan de groene variant
oh, die was ik vergeten, kan ie ookquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Marco kan dat ook, hij kan zelfs ook nog een ei bakken
![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dit waren verse eieren, dat geeft meestal wat problemen.
rollenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wil bij mij ook wel een probleem zijn om die te pellen
ik hoef geen lapo hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
Mooi, alles jullie uitmaken wie de lapo neemt, kan ik even andere draadjes bijlezen
Dat lukt hem niet. is een stapje te verquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, die was ik vergeten, kan ie ookmet spek nog wel
![]()
kannie best joh, de eerste 10 keer brrandt het aan, daarna ook niet meerquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:49 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat lukt hem niet. is een stapje te verMark wint
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |