beter dat dat gefixt word daar zit ik echt niet op te wachtenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:24 schreef Captainp00face het volgende:
http://www.modmywhat.com/(...)at-GamesCom-2011/858
Oepsie..
oei! en ze zijn nog niet eens beta gegaan? nu maar hopen dat ze op kantoor allang een oudere versie hebben dan ze op GC hebben laten zien, anders het risico dat de game wordt gerushedquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:57 schreef wuuht het volgende:
[..]
beter dat dat gefixt word daar zit ik echt niet op te wachten
Idiotenreactie daaronder, hi-la-risch!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:24 schreef Captainp00face het volgende:
http://www.modmywhat.com/(...)at-GamesCom-2011/858
Oepsie..
"canceled preorder BF3, Preordered MW3"quote:Op zondag 21 augustus 2011 09:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Idiotenreactie daaronder, hi-la-risch!
Bc2 beta liep ook als stront en ben toen afgehaakt tijdens dat stadium (ook de glare voor snipers was absurd in de beta overigens), maar de retail liep verdomd lekker.
Je kan het echt nIet hebben dat BF3 een goed spel wordt hè? Of blijf je je krampachtig aan RO2 vastklampen?quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:12 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ga zo hard lachen als het toch een verkapte port blijkt te zijn.
Word vast bekend gemaakt waar je die kan downloadenquote:Op zondag 21 augustus 2011 10:15 schreef wuuht het volgende:
die beta die er gaat komen hoe moet je daar nou in komen
de open beta word gewoon een soort demo alleen dan nog in beta.quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:15 schreef wuuht het volgende:
die beta die er gaat komen hoe moet je daar nou in komen
quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:44 schreef corkydiggles het volgende:
dus zal straks op origin te downloaden te zijn voor iedereen.
Dat idd. En zie BC2.quote:Op zondag 21 augustus 2011 09:48 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
"canceled preorder BF3, Preordered MW3"
Wij hard lachen als jij er naast zit.quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:12 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ga zo hard lachen als het toch een verkapte port blijkt te zijn.
die is er nog niet. je krijgt 48 uur (quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:36 schreef Athlon64x het volgende:
YYYYYYYYYYYYYYOOOOOOOO
Als ik nu spel pre order van origin kan ik dan nu gelijk meedoen met de beta ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |