abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 17:32:24 #1
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_100975864

De Samsung Galaxy S2 is officieel aangekondigd op 13 februari 2011 op het Mobile World Congress 2011 en is momenteel verkrijgbaar.

Scherp: 4,3" Super AMOLED Plus

____________________________________________________________________________________

De Samsung Galaxy S II beschikt over een helder en haarscherp scherm.

- 4.3” Super AMOLED Plus scherm.
- Verbruikt tot 18% minder batterij dan een Super AMOLED scherm.
- Uitstekende zichtbaarheid in direct zonlicht.

Snel: 1.2Ghz Dual core processor
____________________________________________________________________________________

De Samsung Galaxy S II beschikt over een 1.2Ghz Dual core processor die zorgt voor ongekende snelheden.

- High-speed multitasken en navigeren door je telefoon.
- Speel je favoriete games in topkwaliteit.
- Maak en bekijk je foto’s en filmpjes in HD.

Dun: 8,49 mm design

De Samsung Galaxy S II is dankzij het indrukwekkende display en ultradunne design een stijlvolle verschijning.

- Met een 8,49 mm design, is het de dunste smartphone ter wereld.
- Ultralicht; slechts 116 gram.
- Geen vette vingers meer en een perfecte grip dankzij de batterij cover met anti-slip profiel.

Swype; 1,5x snellere tekstinvoer

Swype razendsnel tekstberichten op de Samsung Galaxy S ll.

- Creëer woorden met één vingerbeweging zonder je vinger van het scherm te halen.
- Typ 1,5 keer sneller berichten dan op een regulier Qwerty toetsenbord.
- Swype denkt met je mee en vormt na het typen van een paar letters al woorden.

Best of Google: Android 2.3

Met de Samsung Galaxy S ll heb je automatisch beschikking over the Best of Google.

- Zoek snel en eenvoudig naar informatie via Google Search met Voice Search. Of zoek op basis van foto’s met Google Goggles.
- Nooit meer de weg kwijt met Google MapsTM navigatie 5,0 (Beta).
- Je sociale leven onder controle met Gmail, Google Talk en Google Calendar.
- Ontdek de wereld met Google Earth.
- Weet waar je vrienden zijn met Google Latitude.

Samsung Live Panel

De Samsung Galaxy S II is dankzij het Live Panel geheel aan te passen naar je eigen stijl.

- De slimme interface selecteert voor jou de content die je het meest gebruikt en geeft dit weer op het homescreen in een magazine stijl lay-out.
- De lay-out van je homescreen kun je aanpassen naar je eigen stijl. Bepaal je eigen look & feel.

8MP full HD (video) camera

Leg je mooiste momenten vast met je Samsung Galaxy S II via de 8MP full HD (video) camera met LED-flitser .

- De 8MP full HD camera met LED-flitser heeft oog voor detail en legt zelfs de minuscule elementen van je foto’s haarscherp weer.
- De 2 megapixel front camera geeft extra resolutie bij zelf portretten en video chat.
- Met de videorecorder maak je video’s in Full HD kwaliteit (1 920 x 1 080 pixels @30 fps).
- Via de AllShare functie kun je al je foto’s en video’s draadloos delen op je Samsung TV met AllShare.

Blijf verbonden

De Samsung Galaxy S ll sta je altijd in contact.

- Profiteer van de snelste internet netwerken via HSPA of Wi-Fi.
- Met Wi-Fi Direct kun je connecten met andere Wi-Fi Direct apparaten in de omgeving zonder daarvoor internet nodig te hebben. Bijv. om snel iets te printen of te delen.
- Via Microsoft Exchange blijf je altijd op de hoogte van de laatste e-mails die op je zakelijke adres zijn binnengekomen. Of download bestanden van de server van de zaak via een VPN verbinding.

Samsung Hubs

De Samsung Galaxy S II heeft vier nieuwe unieke Hubs waarmee je het maximale uit je telefoon kunt halen.

- Social Hub; al je sociale netwerk-, Instant Messaging en e-mailcontacten naadloos geïntegreerd in één overzichtelijke contactenlijst.
- Readers Hub; al je favoriete magazines, kranten en boeken bij elkaar. Kies uit duizenden items in 47 verschillende talen.
- Music Hub; organiseer je muziek, stel je eigen playlists samen of download snel en eenvoudig nieuwe tracks.
- Game Hub; een premium game service waarbij je games kunt spelen en delen.

Voorgeinstalleerde MMM-Widget

Op de Samsung Galaxy S ll is de MMM-Widget pre-installed. Met deze widget ervaar je je favoriete muziek, films en media waar en wanneer je maar wilt.

- Bekijk youtube filmpjes in hoge resolutie.
- Mis nooit meer een uitzending dankzij uitzendinggemist.
- Blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws via Nu.nl.
- Bekijk de laatste tweets van bekende Nederlanders op het laatste nieuws!
- Door de geïntegreerde Buienradar haal je nooit meer een nat pak en vermijd je files met FileIndex.

Kortom, verrijk je multimedia ervaring met de Samsung Music, Movies and Media widget!

Full HD video gemaakt met de Samsung Galaxy S2

De details en beelden van de omgeving zijn haarschep terug te bekijken.
Deze video bewijst wel dat deze smartphone een volwaardige vervanger kan zijn voor een echte camera.
Om deze beelden in HD te bekijken, moet je tijdens het afspelen de kwaliteit schakelen naar 1080p (rechtsonder).

Specs
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Reviews

Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review

Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728

Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review

Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html

Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml

Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/

CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 17:33:13 #2
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_100975894
Laatste posts

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 17:12 schreef MetBas het volgende:
Oh kut, boot loop. _O- Even fixen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 17:23 schreef bear87 het volgende:

[..]

Ah, ik zie van dat merk ook hoesjes zonder draak erop ;) voor 6/7 euro inc. Niet gek, thnx voor de tip. Al vraag ik me nog 1 ding af, biedt zoiets ook wat stevigheid? Andere optie is de Pdair vertical pouch, zit je wel weer op 20 euro.
En mijn antwoord:

Wat bedoel je precies met stevigheid?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_100976096
Oke, klantenservice gebeld, zeggen dat ik gewoon verbinding hoor te hebben (duh), en dan ik misschien dan maar samsung kies moet downloaden.
Geen idee wat het is, maar hij zegt dat ik dan misschien een update kon downloaden want iets blokkeert blijkbaar mijn internet..
Nu.. kan ik samsung kies niet downloaden, hoe niet? gewoon, hij wil hem niet installeren..
tips??
allesch kan kapodt
pi_100976139
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 17:41 schreef JohannesBavariaII het volgende:
Oke, klantenservice gebeld, zeggen dat ik gewoon verbinding hoor te hebben (duh), en dan ik misschien dan maar samsung kies moet downloaden.
Geen idee wat het is, maar hij zegt dat ik dan misschien een update kon downloaden want iets blokkeert blijkbaar mijn internet..
Nu.. kan ik samsung kies niet downloaden, hoe niet? gewoon, hij wil hem niet installeren..
tips??
Hoezo kan het niet installeren? Dat is iets voor je PC wat je gewoon kan downloaden en dan kunt installeren.

Als dat niet lukt ligt het aan je pc.
pi_100976196
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 17:43 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Hoezo kan het niet installeren? Dat is iets voor je PC wat je gewoon kan downloaden en dan kunt installeren.

Als dat niet lukt ligt het aan je pc.
Ja dat snap ik ook wel, maar hij wil hem niet installeren, ik download m, en op het einde van de download staat: "1152 Error Extracting" blablabla
allesch kan kapodt
pi_100976227
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 17:45 schreef JohannesBavariaII het volgende:

[..]

Ja dat snap ik ook wel, maar hij wil hem niet installeren, ik download m, en op het einde van de download staat: "1152 Error Extracting" blablabla
Geen problemen mee, heb net even getest met Windows 7 en XP.
Heb je gegoogled op de foutmelding.?
pi_100976238
Zelfs op Mac doet 'ie het.
pi_100976399
Boot loop (gelukkig) opgelost, en draai nu Litening. :D
pi_100976412
heuh ja via jouw link doet ie het inderdaad wel, vaag..
maarja thanks, ff kijken hoe ver ik nu kom.
allesch kan kapodt
pi_100976423
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 17:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Laatste posts

[..]

[..]

En mijn antwoord:

Wat bedoel je precies met stevigheid?
Met stevigheid bedoel ik dat ik me kan voorstellen dat zo'n zacht materiaal lekker meebuigt en knakt. Terwijl stevig/hard leer misschien iets minder meegeeft en wat meer 'ruggegraat' heeft misschien.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 17:59:56 #12
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_100976529
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 17:55 schreef bear87 het volgende:

[..]

Met stevigheid bedoel ik dat ik me kan voorstellen dat zo'n zacht materiaal lekker meebuigt en knakt. Terwijl stevig/hard leer misschien iets minder meegeeft en wat meer 'ruggegraat' heeft misschien.
Het suede buigt maar kan niet knakken, de telefoon buigt denk ik wel mee met de hoes ja maar bij zo'n grote telefoon is het sowieso niet fijn om 'm in je broekzak te hebben. Dat is mijn mening tenminste. Heb 'm altijd gewoon in de handen of ergens opliggen en dan is het hoesje een goede bescherming.
pi_100977070
heul mooi, nu verbindt mn mobiel weer niet met kies, internet doet het nog niet, klantenservice snapt er niks van.
Kan geen updates vinden( dat kan dan wel weer mss aan mij liggen :'( ) maarja.. als internet het gewoon deed was er niks aan de hand natuurlijk-.-
allesch kan kapodt
pi_100977092
Eeyo ik zoek nog leuke games/apps voor in de trein, weten jullie wat? Gewoon tijd doden.
pi_100977555
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:23 schreef jonathan22 het volgende:
Eeyo ik zoek nog leuke games/apps voor in de trein, weten jullie wat? Gewoon tijd doden.
Probeer gewoon wat uit.... bevalt het niet dan flikker je het weer weg.

Wat ik een aanrader vind is Tank Hero

Verder:

https://market.android.com/apps/GAME en selecteer dan Populairste Gratis of betaald afhankelijk of je er voor wilt betalen of niet.
pi_100978296
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:23 schreef jonathan22 het volgende:
De 3 Angry Birds (Angry Birds, Angry Birds Seasons, Angry Birds Rio)
Galataxi
Monsters Ate My Homework
Jenga
Diversion
Klondike Solitaire
Shaky Tower
Cordy
Blow Up
X Construction
Blast Monkey

Stuk voor stuk leuke games
pi_100979801

:7
pi_100989459
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:05 schreef MetBas het volgende:
[ afbeelding ]

:7
Heel erg vet! Launcherpro?
pi_100994147
Aanradertje voor een game: Drag Racing

Let op: kan vrij verslavend zijn, wanneer je van auto's en snelheid houdt. ;)
pi_101001325
Leuke wallpapers iemand?
  zondag 21 augustus 2011 @ 14:56:00 #21
189216 netolk
maar dan andersom
pi_101001449
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:53 schreef jonathan22 het volgende:
Leuke wallpapers iemand?
kan je je wallpapers niet gewoon zelf maken dan?
Beware of the Raping Zebra's
pi_101001563
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 01:12 schreef Onmisbaar het volgende:

[..]

Heel erg vet! Launcherpro?
Jep, maar ik wil dock nog aanpassen. De wallpaper was ik alweer snel zat, heb nu alweer wat anders. :+
pi_101002499
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:53 schreef jonathan22 het volgende:
Leuke wallpapers iemand?
Ja
pi_101002606
Ik heb ook een leuke wallpaper.
pi_101002701
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:24 schreef MetBas het volgende:
Ik heb ook een leuke wallpaper.
Heb je nu een custom Rom?