oMG h4x0r hoe doe je dat!!11!11quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:07 schreef MetBas het volgende:
Zo, mijn homescreens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://tweakers.net/nieuw(...)e-mango-getoond.htmlquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:25 schreef Netsplitter het volgende:
Zou Mango hier ooit op kunnen draaien??
Er staat letterlijk in de tekst dat het toestel enigszins op de S2 lijkt...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)e-mango-getoond.html
Dat klopt! En wat is daar mis mee dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Er staat letterlijk in de tekst dat het toestel enigszins op de S2 lijkt...
Dat jou link mijn vraag niet beantwoord.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:05 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat klopt! En wat is daar mis mee dan?
Waarom zou je in hemelsnaam een telefoon die is ontworpen voor Android wil gebruiken voor het inferieure Windows? Het toestel is er niet voor gemaakt en dan kun je net zo goed een toestel gebruiken die wil is ontworpen voor Windows.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat jou link mijn vraag niet beantwoord.
Het zal mij een zorg wezen welk gevoel je er van krijgt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam een telefoon die is ontworpen voor Android wil gebruiken voor het inferieure Windows? Het toestel is er niet voor gemaakt en dan kun je net zo goed een toestel gebruiken die wil is ontworpen voor Windows.
Ik krijg hier een beetje het gevoel van "Ik koop een Audi maar ik wil een VW Lupo motor"
Och typisch....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het zal mij een zorg wezen welk gevoel je er van krijgt.
Ik ben er alleen benieuwd naar.
Half uurtje of zo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:59 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
oMG h4x0r hoe doe je dat!!11!11
Nice work. Zou het zelf ook wel willen maar ben bang dat het me zoveel tijd gaat kosten. Hoe lang ben je er mee bezig geweest?
Ik heb het topic doorgelezen, en je praat alleen over LauncherPro maar even serieus - welke skin is dit?quote:
Is geen skin.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:55 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ik heb het topic doorgelezen, en je praat alleen over LauncherPro maar even serieus - welke skin is dit?
Thanks, dat zou ik op prijs stellenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:05 schreef MetBas het volgende:
[..]
Is geen skin.
Als ik thuis ben post ik wel even hoe en wat.
Er zijn meerdere topics.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:55 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ik heb het topic doorgelezen, en je praat alleen over LauncherPro maar even serieus - welke skin is dit?
Thanks!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Er zijn meerdere topics.
Launcher pro is de basis van de Homescreen van MetBas. Daarnaast een wallpapert en wat widgets.
Kijk anders ook eens op Tweakers:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1441303
Voor simple calendar simpelweg de opacity op white. Voor de LPP calendar widget inderdaad minimal white skin.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:56 schreef Rekkie het volgende:
Voor de Calander Widget heb je ook een skin gebruikt toch?
Minimal White ofzo?
Dan wordt het lastig.. Ik zal zo wel even zoeken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:59 schreef BramPowert het volgende:
Thanks! Via Tineye krijg ik echter de wallpaper niet te pakken..
Waarom daar op wachten dan? Want nieuwe Android veranderd niks aan de custom rom.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:00 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik wil toch nog even wachten op 2.3.4 voordat ik ga kloten met CR enzo.
Maar nu vraag ik me af of ik die Hubs kan verwijderen zonder root en hoe zet je dat scherm op Dynamic (MetBas)
Ivm garantie enzo. Ik weet dat je met een jig weer het goed kan zetten mocht het verkeerd gaan maar toch. Als ik die verrekte hubs wegkrijg dan bespaard me dat waarschijnlijk al een stuk drainage. Dus hoe doe ik dat? Verder ben ik zo vrij tevreden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:07 schreef MetBas het volgende:
[..]
Voor simple calendar simpelweg de opacity op white. Voor de LPP calendar widget inderdaad minimal white skin.
[..]
Dan wordt het lastig.. Ik zal zo wel even zoeken.
[..]
Waarom daar op wachten dan? Want nieuwe Android veranderd niks aan de custom rom.![]()
Screen mode is settings> display (scherm)> screen mode (schermmodus oid).
Desktop visualizer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:26 schreef BramPowert het volgende:
Met welk programma gebruik je die Icons?
Ah zo. Naar mijn weten kun je de hubs e.d. alleen echt verwijderen (of freezen) met rooten + titanium backup.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ivm garantie enzo. Ik weet dat je met een jig weer het goed kan zetten mocht het verkeerd gaan maar toch. Als ik die verrekte hubs wegkrijg dan bespaard me dat waarschijnlijk al een stuk drainage. Dus hoe doe ik dat? Verder ben ik zo vrij tevreden.
Hmm dat bevestigt mijn vermoeden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:29 schreef MetBas het volgende:
[..]
Desktop visualizer.
[..]
Ah zo. Naar mijn weten kun je de hubs e.d. alleen echt verwijderen (of freezen) met rooten + titanium backup.
Al die moeite voor niets.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |