Anders het good ol' uit en aan zetten van de telefoon. Dat werkt bijna altijd wel.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:01 schreef JohannesBavariaII het volgende:
Het werkt inderdaad( een beetje), zal kijken of ik het hiermee kan doen![]()
bedankt!
Door het scherm niet vaak aan te zetten ofwel toestel niet te gebruiken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:22 schreef MetBas het volgende:
Hoe kan het dat bij iedereen Android OS veel meer vreet dan display? Bij mij is het veelal andersom.
Dan nog zou het scherm het meeste moeten verbruiken.... het is gewoon niet goed als het OS zoveel gebruikt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:21 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Door het scherm niet vaak aan te zetten ofwel toestel niet te gebruiken.
En als je het gebruikt dan uiteraard automatisch het scherm laten dimmen. Scheelt ook weer een flinke slok op een borrel...
Maar dan zie je bijna niks van het baasachtig mooie scherm!quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:21 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Door het scherm niet vaak aan te zetten ofwel toestel niet te gebruiken.
En als je het gebruikt dan uiteraard automatisch het scherm laten dimmen. Scheelt ook weer een flinke slok op een borrel...
Ik weet niet of dat door die hubs komt. Kan ook door één van de vele andere apps en/of widgets zijn die op de achtegrond blijven draaien. Ik heb iniedergeval synchroniseren uit staan en laat het scherm automatisch de helderheid aanpassen op basis van hoeveelheid omgevingslicht. Desondanks blijft het OS het meeste gebruiken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:23 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dan nog zou het scherm het meeste moeten verbruiken.... het is gewoon niet goed als het OS zoveel gebruikt.
Dat zal voornamelijk worden veroorzaakt door de geweldige Hubs van Samsung.
Hubs dusquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:53 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat door die hubs komt. Kan ook door één van de vele andere apps en/of widgets zijn die op de achtegrond blijven draaien.
Ja, dat is leuk als je gaat gamen o.i.d. Maar bij gewoon dagelijks gebruik (af en toe bellen of bericht lezen/versturen) heeft dat voor mij 0,0 toegevoegde waarde en heb ik het dus op automatisch staan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:49 schreef MetBas het volgende:
[..]
Maar dan zie je bijna niks van het baasachtig mooie scherm!
Even tip voor wie het nog niet heeft: zet je screen mode op dynamic.
Waarom heb je dan zo'n toestel?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:54 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk als je gaat gamen o.i.d. Maar bij gewoon dagelijks gebruik (af en toe bellen of bericht lezen/versturen) heeft dat voor mij 0,0 toegevoegde waarde en heb ik het dus op automatisch staan.
Mwa, genoeg mensen die de hubs eraf hebben gegooid zonder merkbare verbetering. Dus de vele andere apps en widgets zijn ook voor een heel groot deel de oorzaak dat het OS stroom blijft verbruiken.quote:
Het allerbelangrijkste doel van een smartphone lijkt mij nog altijd bellen en berichten versturen/ontvangen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom heb je dan zo'n toestel?
Deze motivatie gaat totaal in tegen het doel van de smartphone
Screen mode zegt niks over de helderheid, slechts de kleuren.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:54 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk als je gaat gamen o.i.d. Maar bij gewoon dagelijks gebruik (af en toe bellen of bericht lezen/versturen) heeft dat voor mij 0,0 toegevoegde waarde en heb ik het dus op automatisch staan.
In jouw geval misschien. Maar daar had je niet zo'n dure telefoon met in dat geval overbodige mogelijkheden voor nodig gehad.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:00 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Het allerbelangrijkste doel van een smartphone lijkt mij nog altijd bellen en berichten versturen/ontvangen.
Niet mee eens, er zijn zat simpelere telefoons die kunnen bellen en berichten versturen/ontvangen. Dat kan met een vele jaren oude nokia ook alquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:00 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Het allerbelangrijkste doel van een smartphone lijkt mij nog altijd bellen en berichten versturen/ontvangen.
Ja al iets bekend wanneer dat komt?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:37 schreef DemonRage het volgende:
Dat ze eens opschieten met 2.3.4 hier uitbrengen.
Jij schreef erboven ook nog:quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:01 schreef MetBas het volgende:
[..]
Screen mode zegt niks over de helderheid, slechts de kleuren.
En dat was een reactie op mijn reactie waar ik dus vervolgens weer op reageerde.quote:Maar dan zie je bijna niks van het baasachtig mooie scherm!
Welke overbodige mogelijkheden? Volgens mij lees jij dingen die er niet zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
In jouw geval misschien. Maar daar had je niet zo'n dure telefoon met in dat geval overbodige mogelijkheden voor nodig gehad.
Ik heb ook nog een Nokia. Maar persoonlijk vind ik het uitermate onhandig om met twee telefoons rond te lopen. Maar goed, ieder zijn ding.quote:In mijn geval is bellen en berichten het minste wat ik gebruik.
Daar heb ik een Nokia voor.
Inderdaad bovenop. Dus als extra. Als ik niet zou kunnen bellen/berichten met de S2 dan had ik hem nooit van mijn leven gekocht.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:03 schreef bear87 het volgende:
[..]
Niet mee eens, er zijn zat simpelere telefoons die kunnen bellen en berichten versturen/ontvangen. Dat kan met een vele jaren oude nokia ook alHet doel van een smartphone zijn toch juist die extra functies die je krijgt bóvenop het bellen/berichten?
[..]
Daar ontkom je niet aan als een zakelijk telefoon bij je moet dragen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:59 schreef Dlocks het volgende:
Ik heb ook nog een Nokia. Maar persoonlijk vind ik het uitermate onhandig om met twee telefoons rond te lopen. Maar goed, ieder zijn ding.
Nou eigenlijk vind ik niet iets met voorsprong 'supervet'quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:57 schreef bear87 het volgende:
Ik krijg mijn s2 dus morgen, wat is nou het allervetste wat je S2 kan, wat móet ik echt meteen gezien of gedaan hebben ermee?
Kies air als je wifi hebtquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:57 schreef bear87 het volgende:
Ik krijg mijn s2 dus morgen, wat is nou het allervetste wat je S2 kan, wat móet ik echt meteen gezien of gedaan hebben ermee?
Met een schaar de batterij perforeren in het midden. Dan heb je veel langer batterij!quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:57 schreef bear87 het volgende:
Jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:28 schreef knight18 het volgende:
Net mijn S2 gekregen. Ik probeer verbinding met mijn wifi thuis te maken maar steeds word ie verbroken. Daarom mijn vraag: Kan je via de pc apps erop zetten?
zoals ik al zei, dan updaten ze niet..quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:32 schreef knight18 het volgende:
Kan je de S2 niet verbinden met je pc en dan overzetten?
tijd om een nieuwe router te kopen dusquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:35 schreef knight18 het volgende:
Heb al een tijdje een probleem met mijn draadloos internet hier in huis. Het wachtwoord heb ik. Maar ook op mijn ipod touch na het invoeren van het wachtwoord zegt het verbinding niet mogelijk :S
Hoe weet je dat het aan de router ligt? Soms pakt ie draadloos internet en opeens (6 weken geleden) niet meer.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
tijd om een nieuwe router te kopen dus
omdat het ook op je ipod touch is? dan kan het dus niet aan de samsung liggen.. open anders ff een topic in dig/netwerken, dan komt t helemaal goedquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:10 schreef knight18 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het aan de router ligt? Soms pakt ie draadloos internet en opeens (6 weken geleden) niet meer.
Ben me rot aan het zoeken naar een sim only met alleen een internet abbo. Kan nergens vinden. Help?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
omdat het ook op je ipod touch is? dan kan het dus niet aan de samsung liggen.. open anders ff een topic in dig/netwerken, dan komt t helemaal goed
Je kunt hem toch ook mounten als usb-schijf?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:26 schreef knight18 het volgende:
Nog een vraag. Net mijn S2 aangesloten aan de pc. Zegt me pc dat besturingsprogramma niet is aangesloten. Mijn pc herkent mobiel niet.
Die bestaan dus wel.. Wat denk je dat er in de iPad gaat?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:25 schreef MetBas het volgende:
Sim only's met echt alleen maar internet bestaan niet, daar verdienen ze niks aan.
Ah ja, dat is ook zo. Maar ik betwijfel of die er ook zijn voor mobiele telefoons.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Die bestaan dus wel.. Wat denk je dat er in de iPad gaat?
Oh really?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:25 schreef MetBas het volgende:
Sim only's met echt alleen maar internet bestaan niet, daar verdienen ze niks aan.
Vind alleen abbo's waarbij je minuten moet nemen zoals vodafone, simyo en Benquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:35 schreef MetBas het volgende:
MTV heeft nog onbeperkt internet.
Wat heb je zelf allemaal al gevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |