abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 augustus 2011 @ 01:57:49 #226
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_101276858
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 23:23 schreef Gorgrealis het volgende:

[..]

bedankt voor het meedenken :) , maar ik krijg gewoon ip adres toegewezen , in WiFi instellingen op de GS2 is ie ook gewoon verbonden en signaalsterkte is goed, maar als ik dan op internet wil krijg ik de melding "geen internet verbinding beschikbaar" :{
Heb ik 1x gehad met Kies Air trouwens. Die detecteerde geen internet, terwijl andere applicaties gewoon online konden.

Telefoon een keer uit en aan zetten helpt misschien als je dat nog niet geprobeerd hebt. Bij mij deed Kies Air het daarna gewoon weer. :)
pi_101281221
Weet iemand of je die witte S2 ook ergens los kunt halen? Ik kan hem alleen icm een abo vinden...
Of is die soms ook nog gesimlocked?
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_101284156
Is er al meer bekend over de 2.3.4 update?
pi_101287078
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 12:56 schreef fruitt70 het volgende:
Is er al meer bekend over de 2.3.4 update?
Ja, hij komt 'binnenkort' ;)
  zondag 28 augustus 2011 @ 15:08:40 #230
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_101288911
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 14:23 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ja, hij komt 'binnenkort' ;)
Hij komt al heel lang 'binnenkort'. -O-
pi_101289584
Ik heb thuis 2 wifi netwerken, omdat de 1e uit de meterkast het op zolder net niet red.
Maar als ik verbinding heb met netwerk 2, en zet wifi uit en na na een tijdje naar beneden en zet daar mijn wifi weer aan. Dan pakt hij automatisch het netwerk waar hij als laatste mee verbonden was i.p.v. het andere netwerk omdat deze (veel) meer signaal sterkte heeft.

Is hier een oplossing of een app voor?

[ Bericht 0% gewijzigd door jeroendh op 28-08-2011 16:01:27 ]
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_101290780
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 15:26 schreef jeroendh het volgende:
Ik heb thuis 2 wifi netwerken, omdat de 1e uit de meterkast het op zolder net niet red.
Maar als ik verbinding heb met netwerk 2, en zet wifi uit en na na een tijdje naar beneden en zet daar mijn wifi weer aan. Dan pakt hij automatisch het netwerk waar hij als laatste mee verbonden was i.p.v. het andere netwerk omdat deze (veel) meer signaal sterkte heeft.

Is hier ee oplossing of een app voor?
Die 2e wifi zender in het midden van je huis plaatsen. Daarna de 1e uitschakelen. Presto!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_101291041
quote:
3s.gif Op zondag 28 augustus 2011 15:57 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Die 2e wifi zender in het midden van je huis plaatsen. Daarna de 1e uitschakelen. Presto!
Dat gaat dus niet omdat aan de 1e alle pc's verbonden zitten(draad) en ook de 2e router waar mijn eigen pc aan zit(draad) en ik ga niet mijn pc draadloos maken i.v.m. de snelheid op het locale netwerk. (ga geen 300Mbps spul daarvoor aanschaffen)
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_101291226
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 15:26 schreef jeroendh het volgende:

Is hier een oplossing of een app voor?
Als he beide netwerken dezelfde naam (SSID) geeft zou de telefoon automatisch de sterkste moeten pakken...
  zondag 28 augustus 2011 @ 17:44:03 #235
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_101295516
quote:
14s.gif Op zondag 28 augustus 2011 00:35 schreef Rekkie het volgende:
Ha mijn SG2 is gerepareerd. Een nieuwe Controlboard brengt de oplossing.
wat was er aan de hand dan
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_101295674
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 17:44 schreef Pumatje het volgende:

[..]

wat was er aan de hand dan
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:39 schreef Rekkie het volgende:
Mijn SII gaat morgen terug naar Vodafone. Hij gaat niet meer aan. De reparatieservice van The Phonehouse kon er ook niets meer mee en dat is een Samsung Servicepoint.
pi_101295927
Even een noob vraag die misschien al 100 keer gesteld en beantwoord is:

Ik wil een achtergrond instellen op mijn S2 met een JPG plaatje.

Je hebt twee manieren om een achtergrond in te stellen: over meerdere 'schermen' en over een scherm. Dan blijft de achtergrond de hele tijd hetzelfde. Als ik over meerdere schermen wil doen welke resolutie is dan gebruikelijk?
pi_101296169
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 17:51 schreef geelkuikentje het volgende:
Even een noob vraag die misschien al 100 keer gesteld en beantwoord is:

Ik wil een achtergrond instellen op mijn S2 met een JPG plaatje.

Je hebt twee manieren om een achtergrond in te stellen: over meerdere 'schermen' en over een scherm. Dan blijft de achtergrond de hele tijd hetzelfde. Als ik over meerdere schermen wil doen welke resolutie is dan gebruikelijk?
Volgens mij 960x800
pi_101296221
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 17:57 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Volgens mij 960x800
Thanks, ff proberen :)
pi_101352656
Aangezien mijn BB vandaag in het (zoute zee)water is gevallen, ga ik na de vakantie ook aan een S2 :D Verkapte tvp dus. :)
Of toch du vader?
  maandag 29 augustus 2011 @ 22:47:26 #241
189216 netolk
maar dan andersom
pi_101352878
quote:
2s.gif Op maandag 29 augustus 2011 22:43 schreef Luchtkoker het volgende:
Aangezien mijn BB vandaag in het (zoute zee)water is gevallen, ga ik na de vakantie ook aan een S2 :D Verkapte tvp dus. :)
De S2 kan denk ik ook niet tegen zout water hoor ;)
Beware of the Raping Zebra's
pi_101405795
Ik wil iets heel simpels doen maar het lukt me niet. Ik wil het what's app icoontje op mijn home screen hebben, op de plek waar nu die 4 icoontjes staan van gmail, market, maps en 'talk'

Gebruiken jullie talk nog ergens voor of zou ik dat talk icoontje zelfs kunnen verwijderen en ipv daarvan What's app daar neerzetten? Alleen hoe verplaats ik what's app nou ;)

Of heet dat een snelkoppeling ipv verplaatsen? Dan heb ik het wel gezien..
pi_101406088
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:36 schreef bear87 het volgende:
Ik wil iets heel simpels doen maar het lukt me niet. Ik wil het what's app icoontje op mijn home screen hebben, op de plek waar nu die 4 icoontjes staan van gmail, market, maps en 'talk'

Gebruiken jullie talk nog ergens voor of zou ik dat talk icoontje zelfs kunnen verwijderen en ipv daarvan What's app daar neerzetten? Alleen hoe verplaats ik what's app nou ;)

Of heet dat een snelkoppeling ipv verplaatsen? Dan heb ik het wel gezien..
Als je bij alles applicaties in je menu zit, en je drukt whats app in, dan kom je na 3 sec vanzelf in je start scherm om hem daar net te zetten. Hoop dat ik duidelijk ben.. :p
pi_101407562
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:45 schreef elby1988 het volgende:

[..]

Als je bij alles applicaties in je menu zit, en je drukt whats app in, dan kom je na 3 sec vanzelf in je start scherm om hem daar net te zetten. Hoop dat ik duidelijk ben.. :p
Duidelijk, gelukt! Bedankt!
pi_101407672
Aah je hebt ge-edit. Wilde net reageren! Blij dat het gelukt is ;)
pi_101418097
Ik hoop dat die nieuwe update het batterij verbruik een beetje verbeterd, want ik baal er wel van dat ie zo ongelooflijk snel leeg raakt.
pi_101420256
Hallo (mede)gebruikers van de Samsung.

Ik zit met een probleem, mijn telefoon laadt niet meer op. Na 3 weken gebruik stopte hij ermee (overdag bureau, 's avonds broekzak)

Eerst is de telefoon naar Dynafix gegaan, na 4 weken uiteindelijk ongerepareerd terug ontvangen wegens vochtschade. Afgelopen week heb ik hem naar een Samsung Service Point gebracht en vandaag telefonisch antwoord gekregen:

Vochtschade en het valt buiten garantie.

Ik sprak de desbetreffende onderhoudsmedewerker telefonisch en we hebben het er 5 minuten over gehad. De vochtschade was volgens hem niet heel erg maar wel genoeg dat het buiten de garantie valt, opsturen naar samsung heeft volgens hem geen zin. Hij maakte de laatste tijd wel steeds vaker desbetreffende gevallen mee. Kleine printplaat en het minste of geringste en de telefoon is onbruikbaar. Hij geloofde mijn verhaal dat hij slechts in mijn broekzak heb gehad maar gaf aan dat wat zweet in je broekzak tegenwoordig genoeg kan zijn om vochtschade op te lopen. Hij gaf als advies dat je ALTIJD een lerenhoes om je telefoon moet houden en eigenlijk zonder deze beschermhoes de telefoon niet in je zak moet houden.

Wat mij betreft is het gewoon gebruiksschade. Ik ben me tijdens mijn 3 weken gebruik nooit bewust geweest dat wat warmte en daardoor eventueel wat zweet in je broekzak genoeg kan zijn om je telefoon vochtschade op te laten lopen.

Twee verschillende reperateurs geven vochtschade aan (ik was me werkelijk van geen kwaad bewust, alleen broekzak 's avonds en overdag door kantoorwerk bureau). Dit zal dus ook wel werkelijk aanwezig zijn maar mijn inziens is dit gebruikersschade oid.
Wat nu te doen?
  woensdag 31 augustus 2011 @ 19:50:07 #248
189216 netolk
maar dan andersom
pi_101421838
quote:
5s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:12 schreef Quito1 het volgende:

Ik zit met een probleem, mijn telefoon laadt niet meer op. Na 3 weken gebruik stopte hij ermee (overdag bureau, 's avonds broekzak)

Eerst is de telefoon naar Dynafix gegaan, na 4 weken uiteindelijk ongerepareerd terug ontvangen wegens vochtschade. Afgelopen week heb ik hem naar een Samsung Service Point gebracht en vandaag telefonisch antwoord gekregen:

Ik sprak de desbetreffende onderhoudsmedewerker telefonisch en we hebben het er 5 minuten over gehad. De vochtschade was volgens hem niet heel erg maar wel genoeg dat het buiten de garantie valt, opsturen naar samsung heeft volgens hem geen zin. Hij maakte de laatste tijd wel steeds vaker desbetreffende gevallen mee. Kleine printplaat en het minste of geringste en de telefoon is onbruikbaar. Hij geloofde mijn verhaal dat hij slechts in mijn broekzak heb gehad maar gaf aan dat wat zweet in je broekzak tegenwoordig genoeg kan zijn om vochtschade op te lopen. Hij gaf als advies dat je ALTIJD een lerenhoes om je telefoon moet houden en eigenlijk zonder deze beschermhoes de telefoon niet in je zak moet houden.

Wat mij betreft is het gewoon gebruiksschade. Ik ben me tijdens mijn 3 weken gebruik nooit bewust geweest dat wat warmte en daardoor eventueel wat zweet in je broekzak genoeg kan zijn om je telefoon vochtschade op te laten lopen.

Twee verschillende reperateurs geven vochtschade aan (ik was me werkelijk van geen kwaad bewust, alleen broekzak 's avonds en overdag door kantoorwerk bureau). Dit zal dus ook wel werkelijk aanwezig zijn maar mijn inziens is dit gebruikersschade oid.
Wat nu te doen?

Hmmm, mij ga je niet vertellen dat zweet helemaal tot de printplaat kan komen...
Zou dan eerder iets denken van condensatie oid...

wel kut btw...
Zou toch gewoon naar samsung sturen voor garantie misschien vinden zei dat het toch onder de garantie valt
Beware of the Raping Zebra's
pi_101422010
quote:
5s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:12 schreef Quito1 het volgende:

Wat nu te doen?

Ik zou 'm gewoon opsturen. Hij doet het toch niet meer, dus nee heb je, ja kun je krijgen.
  Official ESF Kreviewer woensdag 31 augustus 2011 @ 19:54:44 #250
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_101422031
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:50 schreef netolk het volgende:

[..]

Hmmm, mij ga je niet vertellen dat zweet helemaal tot de printplaat kan komen...
Zou dan eerder iets denken van condensatie oid...

wel kut btw...
Zou toch gewoon naar samsung sturen voor garantie misschien vinden zei dat het toch onder de garantie valt
...de printplaat is zwak. Maar men wil hem niet repareren omdat er 'waterschade' is geconstateerd. Dat lees ik eruit. Heb het zelf ook wel eens meegemaakt en van de winkel gewoon geeist dat ik een nieuwe kreeg. Na wat dreigen met advocaten enzo, kreeg ik een nieuwe, maar eigenlijk had ik er geen recht op.

Schandalige praktijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')