Klein vergrijp.quote:
Wat is een klein vergrijp?quote:
Er is aangifte gedaanquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En daarom zit de politie achter je aan?
Uhm, omdat ze nog geld van me krijgen??quote:
HOEVEEL?!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:06 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Uhm, omdat ze nog geld van me krijgen??
Laat me raden, de winkelier?quote:
Waarom geef je dat geld niet?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:06 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Uhm, omdat ze nog geld van me krijgen??
Honderden.quote:
Neen.quote:
Heb ik niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:07 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Waarom geef je dat geld niet?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:08 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik hoop dat de politie dit topic leest en je IP aan Danny vraagt.
Wat moet je weten?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:09 schreef SuperwormJim het volgende:
Godverdomme TS, geef eens wat meer info. Beetje sneu om een topic te openen als je toch niets post.
Het exacte bedrag, aan wie je het verschuldigd bent, en waarom je het verschuldigd bent.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:10 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb de politie dit topic doorgestuurd.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het exacte bedrag, aan wie je het verschuldigd bent, en waarom je het verschuldigd bent.
Jij hebt helemaal niets. En nu opbokken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:10 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb de politie dit topic doorgestuurd.
Wat een hater, die SWJ.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal niets. En nu opbokken.
Nee, nee, nee.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het exacte bedrag, aan wie je het verschuldigd bent, en waarom je het verschuldigd bent.
Ze zoeken me, is dat niet erg genoeg?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dit topic:
http://www.dramabutton.com/
Waarom open je dan het topic? Als er toch niks relevants instaat? Aandachtshoererij dus.quote:
Nee, nee, nee. Details.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:12 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ze zoeken me, is dat niet erg genoeg?
Nee, zonder verdere info is dit gewoon een waardeloos kuttopic.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:12 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ze zoeken me, is dat niet erg genoeg?
idd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, zonder verdere info is dit gewoon een waardeloos kuttopic.
Helaas. TR al geplaatst wegen server-vervuiling.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:14 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb 50 cent geleend van Piet en nooit terugbetaald
Naziquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Helaas. TR al geplaatst wegen server-vervuiling.
quote:
De IP? Welk IP?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:18 schreef DutchSpike het volgende:
Ik heb de IP doorgegeven aan de politie, veel plezier achter slot en grendel TS!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |