SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk ook epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falende managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speeldag 1
Blackburn 1-2 Wolves
Fulham 0-0 Aston Villa
Liverpool 1-1 Sunderland
QPR 0-4 Bolton
Wigan Athletic 1-1 Norwich City
Newcastle 0-0 Arsenal
Stoke City 0-0 Chelsea
West Bromwich Albion v Manchester United 15:00 The Hawthorns
Manchester City v Swansea City 15:00 City of Mcr. Stadium
Tottenham Hotspur v Everton White Hart Lane (uitgesteld)![]()
Liverpool verdiend gewonnen. Gewoon heel beheerst gespeeld en de wedstrijd gecontroleerd.What's the matter? You act like you've never seen a severed human head on a tortoise before.![]()
Ajax had eigenlijk 50 miljoen moeten vragen voor Suarez.
Als je ziet wat ze voor Carroll dokken en wat die vent presteert.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Topicreeks: Premier League 2011-2012quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:40 schreef DeMessias het volgende:
[..]
(nog) niet? Laatste was #2; dit is ineens #4 en niet gereekst.Noot noot.![]()
Ik zou het niet erg vinden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Mooi juist,hopelijk roept van Marwijk hem binnenkort nooit meer op.Noot noot.![]()
Huh?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:40 schreef DeMessias het volgende:
[..]
(nog) niet? Laatste was #2; dit is ineens #4 en niet gereekst.![]()
Ja en dan worden we gigantisch hard ingemaakt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hopelijk komen ze in de CL en loten we( Ajax) ze
Noot noot.![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja en dan worden we gigantisch hard ingemaakt.!
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Thuis kunnen we die gewoon aan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hopelijk komen ze in de CL en loten we( Ajax) ze![]()
Dat zegt het wel.C'est la vie
Als Caroll volgende week niet op de bank zit dan snapt Dalglish er niet veel van.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Zijn ze pot 1? Dan hoop ik dat oprecht.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hopelijk komen ze in de CL en loten we( Ajax) ze![]()
Ze zijn pot 1 ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zijn ze pot 1? Dan hoop ik dat oprecht.AFCA
Zo even naar Bayern kijken.C'est la vie
Toen was het nog geen reeks ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:47 schreef DeMessias het volgende:
Ik had dus geen ongelijk. Topickoppeling was mis toen #3 geopend werd.![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Geef mee één reden waarom niet.
Omdat Ryo
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Wie raakt er meest geblesseerd dit seizoen, Robben of Ribery ?Uhm..PL topic, was ik vergeten. Man United - Tottenham
AFCA
Iemand die kan bevestigen dat Lukaku in de basiself start om 18u30? Skysports zou dit volgens Twitter gemeld hebben.
melvinmakXP Melvin Mak
I hope Romeu Lukaku will make it big at Chelsea. #CFC
1 minute ago Favorite Retweet Reply
naufalmowandy naufal mowandy
debut romelo lukaku
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
phill__smith Phillip Smith
The real football starts at 5.15 anyway shane long to bang in 3 and lukaku 4.
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
jackjzaandrew Jack Luiz
I want Lukaku to play so badly.
3 minutes ago Favorite Retweet Reply
GreenIsAColour Danny Verde
Lukaku in squad!! Let's hope He makes a Great Debut and Torres Bangs One in COME ON CHELS!!! #CFC
8 minutes ago Favorite Retweet Reply
AreYouFarrell Ashley Farrell
Lukaku in Chelsea's squad. The guy is a beast. Built like a brick shit house. #CFC
13 minutes ago Favorite Retweet Reply
Tombirkert Thomas Birkert
@
@Bclifford47 hoping for a Torres goal and Lukaku debut in a 2-0 win
17 minutes ago Favorite Retweet Reply
BenCrowe1987 Ben Crowe
@
@paul_2702 Torres hatrick will do nicely 2day and lukaku coming on & grabbing 1. #icandream
20 minutes ago Favorite Retweet Reply
ABDTY92 Abdulhakeem T. Yusuf
@
@Ahmed__Ibrahim I saw on Sky Sport news that Lukaku and Mikel to start
40 minutes ago Favorite Retweet Reply![]()
Haha schitterendquote:![]()
![]()
de meeste mensen in het ajaxtopic hebben dat krantje niet eensquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:45 schreef Smoofie het volgende:
De potten stonden in de Ajax life krant van gister.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat ze teveel op Ajax lijken
C'est la vie
Ik vind de reactie mooier:quote:quote:Recent rumours are that like Angelina Jolie and other Hollywood celebs, Arsene has recently adopted a child from Africa......
no wait.....
that's his latest signing to replace Fabregas and Nasri.![]()
VORM VORM VORM VORM VORM VORM VORM VORM VORM VORM VORM VORM VORM VORM VORM VORM VORM VORM VORM VORM VORM VORM VORM VORM VORM VORM VORM VORM VORM VORM VORM VORM VORM VORM VORM VORM VORM VORM VORM VORM VORM VORM![]()
Denk het niet...matige speler...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:03 schreef DeMessias het volgende:
Geen Lukaku (of Romeu) op de bank bij Chelsea. Hopelijk volgend weekend wel een kans.![]()
Mijn Suicide League verpest door QPR
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Arsenal is een topclub maar zolang Wenger daar zit winnen ze nooit een grote prijs, dat moeten ze onderhand nu toch ook wel doorhebben daar in Londen
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Wat een schertsvertoning van Chelsea. Goed dat ze die Mata aangetrokken hebben, die kan voor wat creativiteit zorgen op de linkerflank.![]()
Michel Vorm heeft weinig verdienste aan die penalty. Die is zwak in het midden van de goal getrapt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:07 schreef Doublepain het volgende:
Roepen ze Vorm, Yorm of wat anders?![]()
![]()
Ze roepen boo en daarna who are ya? naar het uitvakquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:07 schreef Doublepain het volgende:
Roepen ze Vorm, Yorm of wat anders?![]()
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
A ik hoor het nu ook. Walesquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze roepen boo en daarna who are ya? naar het uitvak![]()
![]()
Toch nog met 2-1 gewonnen, maar wat een ongelooflijke kutwedstrijd was het.
QPR wint trouwens met 0-1 uit bij Everton, doen ze best geod.![]()
Kan je een linkje geven?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Wenger zijn interview weer over hoe ze onterecht hebben verloren![]()
Idd, maar ze zijn pas 2 wedstrijden onderweg hequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Leuk om te zien dat Vorm het zo goed doet
Kan Wenger nog een paar weekjes extra blijven zitten dusquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:54 schreef Korreltje-zout het volgende:
Nasri volgens VI toch niet naar Shitty
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Maar als Wenger weggaat en zijn opvolger is niet beroerd om allerhande penny's uit te gooien gaat de financiële situatie weer naar het zuiden...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:32 schreef TLC het volgende:
Arsenal is een topclub maar zolang Wenger daar zit winnen ze nooit een grote prijs, dat moeten ze onderhand nu toch ook wel doorhebben daar in Londen![]()
Ik heb heel weinig met de PL, maar het doet me deugd dat QPR weer terug is op het hoogste niveau. Nu Leeds nog!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:30 schreef YazooW het volgende:
Toch nog met 2-1 gewonnen, maar wat een ongelooflijke kutwedstrijd was het.
QPR wint trouwens met 0-1 uit bij Everton, doen ze best geod.![]()
Sunderland - Newcastle was trouwens echt een ongelooflijke schop wedstrijd, Webb had het totaal niet in de hand.![]()
Heeft Webb wel vaker last van.quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:47 schreef TheFastOne het volgende:
Sunderland - Newcastle was trouwens echt een ongelooflijke schop wedstrijd, Webb had het totaal niet in de hand.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik denk niet dat Wenger opstapt of ontslagen wordt in het seizoen, ze hebben daar gewoon een duidelijke politiek over wat wel en niet kan op het gebied van salaris en transfer sommen uitgeven, dat heeft dan tot gevolg dat ze net iets tekort komen voor de top maar ik vind het toch knap dat ze er altijd dicht tegenaan zitten, wie er ook weer weggaan. Vorig seizoen hebben ze het trouwens wel enorm verkloot, als ze ooit een kans hadden de PL te winnen was het vorig seizoen wel.quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar als Wenger weggaat en zijn opvolger is niet beroerd om allerhande penny's uit te gooien gaat de financiële situatie weer naar het zuiden...![]()
Leeds met Kewell en Viduka, dat waren tijden! Ik herinner ze me nog in 2001 tegen Anderlecht (die zelf toen een uitstekende ploeg hadden).quote:Op zondag 21 augustus 2011 08:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb heel weinig met de PL, maar het doet me deugd dat QPR weer terug is op het hoogste niveau. Nu Leeds nog!![]()
Je vergeet Tony Yeboahquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:19 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Leeds met Kewell en Viduka, dat waren tijden! Ik herinner ze me nog in 2001 tegen Anderlecht (die zelf toen een uitstekende ploeg hadden).
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:38 schreef Trystar het volgende:
Bolton - Man City 0-2 Barry, lekkere knal!![]()
![]()
Wel vreemd vind ik dat rood-zwart bij City, je zou toch zeggen dat er wel wat alternatieven zijn ipv in de kleuren van de aartsvijand te lopen![]()
De kleuren van Utd zijn rood wit.quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:51 schreef Tarado het volgende:
Wel vreemd vind ik dat rood-zwart bij City, je zou toch zeggen dat er wel wat alternatieven zijn ipv in de kleuren van de aartsvijand te lopen![]()
Kousen zijn zwartquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:17 schreef DeMessias het volgende:
[..]
De kleuren van Utd zijn rood wit.![]()
Ik denk dat Vorm sowieso niet kapot kan, als je zoveel lof krijgt terwijl je met 4-0 verliest dan moet het wel heel raar lopen voordat er kritiek komt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:53 schreef TLC het volgende:
[..]
Idd, maar ze zijn pas 2 wedstrijden onderweg he
Maar zaterdag was hij beslissend door die penalty te stoppen, al hadden ze geluk dat het toen nog geen 0-2 stond.![]()
En nu gaat Man Utd ook een sponsordeal aan voor alleen de trainingsshirts met DHL a 11,5 mln per jaar.. Gaat ook nergens meer over tegenwoordig....
Klik![]()
Inderdaad absurdquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:11 schreef Korreltje-zout het volgende:
En nu gaat Man Utd ook een sponsordeal aan voor alleen de trainingsshirts met DHL a 11,5 mln per jaar.. Gaat ook nergens meer over tegenwoordig....
Klik![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
Vanavond United - Tottenham op sport1.Anders was ik het vergeten
![]()
De Gea, Smalling, Jones, Evans, Evra, Young, Cleverley, Anderson, Nani, Rooney, Welbeck.
Cleverley en WelbeckIs Vidic trouwens ook al geblesseerd?
![]()
Tottenham: Friedel; Walker, Dawson, Kaboul, Assou-Ekotto; Lennon, Kranjcar, Livermore, Bale; Van der Vaart; Defoe
Subs: Gomes, Bassong, Corluka, Huddlestone, Jenas, Townsend, Pavlyuchenko.
Vidic is geblesseerd ja.![]()
Heeft iemand hier een stream-linkje?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Zucht. Er staat in dit forum verdomme een sticky met tig sites. En het begint toch pas over een half uur!?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Heeft iemand hier een stream-linkje?Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Gomes dus door een 40 jarige Amerikaan uit de basis gespeeldquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:24 schreef Banaanensuiker het volgende:
Tottenham: Friedel; Walker, Dawson, Kaboul, Assou-Ekotto; Lennon, Kranjcar, Livermore, Bale; Van der Vaart; Defoe
Subs: Gomes, Bassong, Corluka, Huddlestone, Jenas, Townsend, Pavlyuchenko.
Vidic is geblesseerd ja.![]()
![]()
Valt reuze mee, wat mij betreft maar 1 echte zwakke schakel en dat is Livermore. Ik weet dat Huddlestone net terug is van een blessure maar hij moet starten wat mij betreft.
Daarbij is de hele basisverdediging van Man. Utd geblesseerd (Rafael, Vidic en Ferdinand)Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Ja niet dus want Evra speelt toch.. Man Utd speelt niet met 3 verdedigersquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Valt reuze mee, wat mij betreft maar 1 echte zwakke schakel en dat is Livermore. Ik weet dat Huddlestone net terug is van een blessure maar hij moet starten wat mij betreft.
Daarbij is de hele basisverdediging van Man. Utd geblesseerd (Rafael, Vidic en Ferdinand)
En ik vind het ook wel meevallen, bij Man Utd een stuk of 4-5 grote namen tegenover 2-3 bij Spurs.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Tsja Raf, Anderson ga je er niet uitrennen..
Ik vind die 2 centrale verdedigers van Spurs trouwens vrij goed spelen.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Die scheids heeft serieus al een kwartier niet op zn fluitje hoeven blazen..hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
Die overtreding op Bale had hij wel voor moeten fluiten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:27 schreef Grielen het volgende:
Die scheids heeft serieus al een kwartier niet op zn fluitje hoeven blazen..![]()
Jawel, voor buitenspelquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:27 schreef Grielen het volgende:
Die scheids heeft serieus al een kwartier niet op zn fluitje hoeven blazen..
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Rooney heeft met dit kapsel wel wat weg van Vinnie Jones
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
Crouch?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:32 schreef Nober het volgende:
Waar is de 2meter4 lange spits waarvan ik de naam even kwijt ben!?![]()
Krautsj?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:32 schreef Nober het volgende:
Waar is de 2meter4 lange spits waarvan ik de naam even kwijt ben!?![]()
Hurk?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:32 schreef Nober het volgende:
Waar is de 2meter4 lange spits waarvan ik de naam even kwijt ben!?hier schreef kensei: haha komen
Liet een paar dagen geleden z'n haren knippen en sindsdien spoorloos....
http://www.thejc.com/news(...)m-barber-aaron-biber![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:32 schreef Nober het volgende:
Waar is de 2meter4 lange spits waarvan ik de naam even kwijt ben!?
Noot noot.![]()
Iddquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:47 schreef Paul-89 het volgende:
Valt flink tegen, de opmerking van Sierd zojuist was het hoogtepunt.
[21:45:52] <~Forza|Voetbal> "Een aanslag op Kabul, dat is opzich niet zo vreemd. Dat gebeurt wel vaker, maar nu is het op Old Trafford "![]()
![]()
Spurs gaat met 2 - 1 winnen. Man. Utd wordt gedomineerd thuis. Hoeveel balbezit heeft United gehad in de laatste 15/20 minuten?Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Wauw, serieus wat een opmerking.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idd
[21:45:52] <~Forza|Voetbal> "Een aanslag op Kabul, dat is opzich niet zo vreemd. Dat gebeurt wel vaker, maar nu is het op Old Trafford "![]()
![]()
![]()
Pavlyuchenko zit notabene op de bank!quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:52 schreef Paul-89 het volgende:
Spurs missen wel echt stootkracht voorin.![]()
De fuck.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:52 schreef Nober het volgende:
Reserves: Berbatov, Park, Hernández, Carrick, Fabio, Giggs.![]()
Eerste helft gemist. Maar zo te zien is er niet veel gebeurd.
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus![]()
Nog geen doelpunt(en) iig.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:59 schreef Rijstbal het volgende:
Eerste helft gemist. Maar zo te zien is er niet veel gebeurd.![]()
Welke spelers zaten er?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:54 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik vond de bank van Arsenal beter laatst![]()
Young moet minder kappen en eerder crossen, na 1-2 kapbewegingen al ipv 4-5. Als ik dit zie hadden we beter Assaidi kunnen halen..Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Anderson Luís de Abreu Oliveira
Is dit sarcastischquote:? Eerste 10 en afgelopen 15 minuten spelen ze lekker maar voor de rest erg "mwah". Denk dat dat vooral komt doordat Welbeck en Rooney niet op elkaar in gespeeld zijn en dat het stukken beter zal gaan wanneer Hernandez weer meedoet.
Spurs die missen voor praktisch open doel
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Ze spelen dan ook niet met de beste opstelling, kun je nagaan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:35 schreef Thas het volgende:
Anderson Luís de Abreu Oliveira![]()
[..]
Is dit sarcastisch? Eerste 10 en afgelopen 15 minuten spelen ze lekker maar voor de rest erg "mwah". Denk dat dat vooral komt doordat Welbeck en Rooney niet op elkaar in gespeeld zijn en dat het stukken beter zal gaan wanneer Hernandez weer meedoet.
Spurs die missen voor praktisch open doel![]()
![]()
Half om half, stuk of 5-6 basisspelers, dat is inderdaad erg weinig zo in het begin van de competitie.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze spelen dan ook niet met de beste opstelling, kun je nagaan.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Toch kun je zien hoe groot het potentieel van ManU is in deze wedstrijd. Voor mij zijn ze de huizenhoge favoriet voor het kampioenschap.Demain, on roule![]()
CHICHARITO![]()
![]()
Jij hebt City gister niet gezien?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:39 schreef Mykonos het volgende:
Toch kun je zien hoe groot het potentieel van ManU is in deze wedstrijd. Voor mij zijn ze de huizenhoge favoriet voor het kampioenschap.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Hernández en Giggs dan toch....quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:38 schreef Thas het volgende:
[..]
Half om half, stuk of 5-6 basisspelers, dat is inderdaad erg weinig zo in het begin van de competitie.![]()
Man Utd speelt slecht maar wint meestal toch wel terwijl ploegen als Arsenal,Liverpool en Chelsea punten verspelen...Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.![]()
Weet ik. Die vent lult zoveel, geweldig.quote:
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Dit is dus wel haten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
Weet ik. Die vent lult zoveel, geweldig.![]()
Zit minder voetbal inquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:39 schreef Thas het volgende:
CHICHARITO![]()
![]()
![]()
[..]
Jij hebt City gister niet gezien?![]()
Dat had de 3-0 moeten zijn WayneVoor mij wordt sowieso 1 van de 2 clubs uit Manchester kampioen, maar zijn ze echt gelijkwaardig. Silva vind ik niveau Rooney en Aguero en Dzeko beter dan de spitsen van ManU. Verdedigend/rest van het middenveld wel minder bij ManC.quote:Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
David Silva, Agüero, Adam Johnson: een briljante aanval vol voetbal. En een zeer sterke verdediging. Maar niet zo sterk als team als ManU. En Ferguson is een betere coach dan Mancini, dat telt ook nog mee.quote:Demain, on roule![]()
Jammer voor een speler als van der Vaart dat ie in zo'n baggerteam speelt waar het begrip 'inzicht' totaal een vreemd iets is.hier schreef kensei: haha komen
Tsja, als je naar die namen bij Spurs kijktquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:43 schreef Grielen het volgende:
Jammer voor een speler als van der Vaart dat ie in zo'n baggerteam speelt waar het begrip 'inzicht' totaal een vreemd iets is.![]()
Nee, die gaan geen schijn van kans maken op top 5 dit jaar.
Liverpool heeft Suarez en die maakt individueel meer verschil dan VdV puur door het type speler wat hij is.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
![]()
Doet onze spaanse doelman niet verkeerd
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."![]()
De Gea wordt trouwens al beter, deze wedstrijd maar 1 foutje gemaakt.
Lekker hooorrr
3-0 RooneyÖzil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Dat zou zo maar kunnen, Rooney vind ik toch wel beter dan Silva, Aguero is buitencategorie, heerlijke spelerquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:41 schreef Thas het volgende:
Dat had de 3-0 moeten zijn Wayne
[..]
Voor mij wordt sowieso 1 van de 2 clubs uit Manchester kampioen, maar zijn ze echt gelijkwaardig. Silva vind ik niveau Rooney en Aguero en Dzeko beter dan de spitsen van ManU. Verdedigend/rest van het middenveld wel minder bij ManC.![]()
Wel een beetje oud voor dat jochiequote:Op maandag 22 augustus 2011 22:45 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[ afbeelding ]
Doet onze spaanse doelman niet verkeerd![]()
En bijna de 2de, wel smerig doorhalenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:45 schreef Thas het volgende:
De Gea wordt trouwens al beter, deze wedstrijd maar 1 foutje gemaakt.
Lekker hooorrr
3-0 Rooney
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ja, Giggs blijft een ongelooflijk briljante voetballer. Maar die De Gea is niet overtuigend, blundert niet heel veel, maar zijn presence is gewoon niet vdSar-like.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:47 schreef Nober het volgende:
Park!! Wel mooi dat Giggs erin komt en een assist geeft.Demain, on roule![]()
Hij is 20 volgens mij, en nog erg slungelig.. z'n presence komt nog wel als ie wat ouder en volwassener wordt hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:49 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ja, Giggs blijft een ongelooflijk briljante voetballer. Maar die De Gea is niet overtuigend, blundert niet heel veel, maar zijn presence is gewoon niet vdSar-like.hier schreef kensei: haha komen
Hoe kom je erbij om De Gea te vergelijken met Van der Sar? Laten we dat over 15 jaar doen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:49 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ja, Giggs blijft een ongelooflijk briljante voetballer. Maar die De Gea is niet overtuigend, blundert niet heel veel, maar zijn presence is gewoon niet vdSar-like.![]()
![]()
VDS is meer dan 2x zo oud, ik heb er nog vertrouwen in dat het goedkomt. Al gaat het een tijd slecht, lenen we hem uit en mag Lindegaard erin, die kan ook wel wat.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:49 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ja, Giggs blijft een ongelooflijk briljante voetballer. Maar die De Gea is niet overtuigend, blundert niet heel veel, maar zijn presence is gewoon niet vdSar-like.
Toch jammer dat United niet een hele wedstrijd zo kan spelen als de laatste 20 minuten, dan krijgt elke tegenstander thuis 6-0 klop. Hoewel Spurs wel eeeerg slecht was.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:51 schreef Thas het volgende:
[..]
VDS is meer dan 2x zo oud, ik heb er nog vertrouwen in dat het goedkomt. Al gaat het een tijd slecht, lenen we hem uit en mag Lindegaard erin kopen we alsnog Steek, die kan ook wel wat.![]()
![]()
Ik merk dat United veel met spelers roeleert. Zou het daar aan kunnen liggen dat ze vaak zo scherp zijn?Noodles![]()
In dit geval was het enkel omdat heel veel geblesseerd warenquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:53 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Ik merk dat United veel met spelers roeleert. Zou het daar aan kunnen liggen dat ze vaak zo scherp zijn?
Hernandez niet fit genoeg voor 90 minuten, Rafael, Vidic, Ferdinand allen geblesseerd, Fletcher weet ik niet zeker..
Maar ja, in het algemeen doen ze dat veel en kan het daar wel wat mee te maken hebben.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Zit gewoon goed in elkaar daar, echt een topclubquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:53 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Ik merk dat United veel met spelers roeleert. Zou het daar aan kunnen liggen dat ze vaak zo scherp zijn?![]()
Ook goed om te zien dat Cleverley een van de beste spelers was en zich goed ontwikkelt en dat de heel jonge verdedigers (19, 21, 23, 30) geen vreemde dingen hebben gedaan.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Genoten van dit United. Vooral de tweede helft vond ik ze erg aanvallend en verfrissend spelen. Ondanks dat Di Gea de nul hield vandaag, kwam hij wel weer erg onzeker over imo.![]()
En dat gun ik ze, echt ongelooflijk dat ze na Van der Sar weer een gok nemen met een nog te bewijzen keeper terwijl dit jaren lang al mis ging voordat V/d Sar werd aangetrokken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:02 schreef J2T het volgende:
Genoten van dit United. Vooral de tweede helft vond ik ze erg aanvallend en verfrissend spelen. Ondanks dat Di Gea de nul hield vandaag, kwam hij wel weer erg onzeker over imo.![]()
Sommige keepers (o.a. Tim Howard) gingen ten onder aan de in te lossen beloftes, andere (o.a. Massimo Taibi) werden na een aantal wedstrijden afgeserveerd.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat gun ik ze, echt ongelooflijk dat ze na Van der Sar weer een gok nemen met een nog te bewijzen keeper terwijl dit jaren lang al mis ging voordat V/d Sar werd aangetrokken.
David de Gea staat nu op een breekpunt: de gladiolen en een jarenlang verblijf op Old Trafford of de brandnetels en via een nieuwe club zichzelf opnieuw bewijzen...![]()
Adebayor naar de Spurs.
En verder:Afrikaquote:Ontvoerders vader Mikel eisten losgeld van 2,7 miljard euro
Dinsdag, 23 augustus 2011 om 20:55
De vader van John Obi Mikel is weer terecht. BBC Sport meldt dat Michael Obi aangetroffen is in de Nigeriaanse stad Kano en dat hij het naar omstandigheden goed maakt. Mikels vader werd rond 12 augustus ontvoerd, waarna de kidnappers losgeld eisten.
De man heeft in Nigeria een eigen transportbedrijf, maar kwam tien dagen geleden niet thuis van zijn werk. De politie werd ingeschakeld en al snel werd duidelijk dat de vader van de Chelsea-middenvelder was ontvoerd. De auto van Mikel senior werd gevonden, maar daar zat Michael niet meer in.
Ondanks dit nieuws kwam zoon John Obi enkele dagen daarop nog wel in actie tegen Stoke City. De middenvelder werd buiten bereik van de media gehouden, maar deed later wel zelf een oproep. “Mijn vader is een oude man, die niemand kwaad heeft gedaan. Ik weet niet waarom hij ontvoerd is en ik vraag de kidnappers om hem vrij te laten”, zei Mikel.
Volgens de Engelse pers werd vader Mikel gekidnapt in de stad Jos en van daaruit verplaatst naar Kano, zo'n driehonderd kilometer noordelijker gelegen. De ontvoerders zouden inmiddels vastzitten op een politiebureau. Het is nog niet duidelijk of het betalen van het losgeld verkeerd is gegaan, of dat er een andere oorzaak kan worden aangewezen voor het einde van de ontvoeringszaak.
Update 23 augustus 20:55 uur - Ontvoerders vader Mikel eisten losgeld van 2,7 miljard euro
De ontvoerders van de vader van John Obi Mikel, duidelijk niet thuis in de wereld van het grote geld, eisten een losgeld van omgerekend 2,7 miljard euro. Dat onthulde politiecommissaris Emmanuel Dipe Ayeni in de Nigeriaanse stad Jos, nadat Michael Obi maandag zijn vrijheid had herkregen. "Dat noemden ze een fooi voor Mikel en Chelsea", aldus de politieman.![]()
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Mee eens. Maar wat had ik graag Stekelenburg als eerste doelman van Manchester United gezien.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:51 schreef Thas het volgende:
[..]
VDS is meer dan 2x zo oud, ik heb er nog vertrouwen in dat het goedkomt. Al gaat het een tijd slecht, lenen we hem uit en mag Lindegaard erin, die kan ook wel wat.
Toch jammer dat United niet een hele wedstrijd zo kan spelen als de laatste 20 minuten, dan krijgt elke tegenstander thuis 6-0 klop. Hoewel Spurs wel eeeerg slecht was.
Spurs, de meest domme ploeg zeg. Dat bewezen ze wel weer op Old Trafford. Ongelofelijk welke beslissingen die ploeg vaak neemt op het veld.![]()
![]()
27/08 Saterday
13:05 Aston Villa - Wolverhampton Wanderers
13:30 Wigan Athletic - Queens Park Rangers
16:00 Blackburn Rovers - Everton
16:00 Chelsea - Norwich City
16:00 Swansea City - Sunderland
18:30 Liverpool - Bolton Wanderers
28/08 Sunday
14:00 Newcastle United - Fulham
14:30 Tottenham Hotspur - Manchester City
16:00 West Bromwich Albion - Stoke City
17:00 Manchester United - Arsenal![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:34 schreef Nober het volgende:
28/08 Sunday
14:30 Tottenham Hotspur - Manchester City
17:00 Manchester United - Arsenal![]()
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ook wel interessant denk ik...![]()
Las juist ergens dat het losgeld slechts 90000 euro was. Lijkt me iets geloofwaardiger dan 2,7 mld, maar je weet het nooit met dat soort types hequote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:04 schreef Caland het volgende:
Adebayor naar de Spurs.
En verder:
[..]
Afrika![]()
![]()
![]()
Beide partijen lijken me weinig potentie hebben om leuke wedstrijden te worden. Wolves speelt geen mooi voetbal en Bolton wellicht nog minder.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:44 schreef Nober het volgende:
Ook wel interessant denk ik...![]()
Bij gebrek aan Spaans en Italiaans voetbal toch maar eens kijken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:46 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Beide partijen lijken me weinig potentie hebben om leuke wedstrijden te worden. Wolves speelt geen mooi voetbal en Bolton wellicht nog minder.![]()
![]()
Zomaar even tussendoor ;
een wedstrijdbeeld uit 1897 (!) van Arsenal![]()
uit 1901 de FA Cup final Tottenham tegen Sheffield United
eveneens uit 1901 Newcastle tegen Liverpool
Je kijkt gewoon een eeuw terug in de tijd
Nice man.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 07:44 schreef TLC het volgende:
Zomaar even tussendoor ;
Je kijkt gewoon een eeuw terug in de tijdVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quality post, thanksquote:Op woensdag 24 augustus 2011 07:44 schreef TLC het volgende:
Zomaar even tussendoor ;
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."![]()
2,7 miljard Nigeriaanse dollars is omgerekend toch 90.000 euro?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:45 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Las juist ergens dat het losgeld slechts 90000 euro was. Lijkt me iets geloofwaardiger dan 2,7 mld, maar je weet het nooit met dat soort types he![]()
quote:TEAM NEWS: CHELSEA V NORWICH CITY
Posted on: Sat 27 Aug 2011
Andre Villas-Boas has selected Didier Drogba and Fernando Torres in a two-man frontline.
It looks as though Villas-Boas has gone to a 4-4-2 diamond shape, with Frank Lampard tucking in behind the front men and Florent Malouda playing on the left of midfield.
Branislav Ivanovic replaces Alex in the centre of defence, while new signings Juan Mata and Romelu Lukaku are both on the bench.
Norwich defender Leon Barnett is available after serving a one-game ban in the League Cup defeat to MK Dons, while new defender Daniel Ayala is out for eight weeks with a knee injury. Wes Hoolahan was a doubt with a hamstring problem but starts in midfield.
Chelsea will line-up in the following 4-4-2 diamond formation:
40 Hilario
17 Jose Bosingwa
2 Branislav Ivanovic
26 John Terry (c)
3 Ashley Cole
7 Ramires
12 John Mikel Obi
15 Florent Malouda
8 Frank Lampard
9 Fernando Torres
11 Didier Drogba
Subs: 22 Ross Turnbull33 Alex,19 Paulo Ferreira, 20 Josh McEachran, 10 Juan Mata, 39 Nicolas Anelka, 18 Romelu Lukaku
Norwich are expected to line up in the following 4-5-1 formation:
Ruddy; Naughton, Whitbread, Barnett, De Laet; Crofts, Johnson, Hoolahan, Tierney, C Martin; Holt (c)
Subs: Rudd, R Martin, Bennett, Pilkington, Fox, Jackson, Morison.
The referee is Mike Jones.![]()
Als hij zo blijft keepen, mag hij het volgend jaar een stapje hoger proberenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:14 schreef Paul-89 het volgende:
Vorm doet het weer prima bij Swansea.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Even deze kwaliteit post quotenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 07:44 schreef TLC het volgende:
Zomaar even tussendoor ;
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:53 schreef DeMessias het volgende:
Lukaku op de bank, straks misschien Drogba vervangen [ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Prima.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:21 schreef YazooW het volgende:
Wel een behoorlijke blunder van de keeper![]()
Hoe doet Vorm het bij Swansea vandaag?![]()
Mata in dat blauwe shirt
Drogba nog steeds knock-out...hier schreef kensei: haha komen
Schakel net in... wat is er gebeurd?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
1622: Bad to worse for Chelsea - Didier Drogba is going to have to be replaced after taking a punch in the head from Norwich keeper John Ruddy going for a deep cross. Nicolas Anelka - and Juan Mata too - look like they are going to come on.![]()
Springt in de lucht na een voorzet om hem te koppen, krijgt 2 vuisten van de keeper tegen z'n slaap, al in de lucht knock-out. Kneiterharde landing op het gras, echt BAMM. Zal vast wel iemand een .gifje van makenhier schreef kensei: haha komen
Ik had net op Sport1 HD zo'n slow-motion herhaling, dat leek echt erghier schreef kensei: haha komen
Geen idee, ik kopieer ze ook maar gewoonquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:34 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Hoe maak je dergelijke gifjes?![]()
![]()
Penalty en roodhier schreef kensei: haha komen
Goal Lampardhier schreef kensei: haha komen
kan niks vinden helaas...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:37 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Zou je een gifje kunnen maken/vragen van Lukaku in Blue's shirt?
edit. logisch als die nu pas het veld in komtben nog niet zo lang wakker
![]()
![]()
Hoe kan je zo'n kopkans nou missen
Hij maakte net een mooie redding 1 op 1 met de spits van Sunderlandquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:41 schreef YazooW het volgende:
Als ik zo de berichten op andere fora mag geloven staat Vorm weer een topwedstrijd te keepen
Ze gaan hier een punt pakken.hier schreef kensei: haha komen
11 minuten blessuretijd bij Chelseahier schreef kensei: haha komen
Blackburn die 2 penalties mist en vervolgens verliest omdat Everton in de 90e minuut wel de penalty benut![]()
![]()
Swansea dus 0-0 tegen Sunderlandhier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: