abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 september 2011 @ 10:42:23 #298
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_101547004
Ah KD, arme Elin :D

En groeipijn, eigenlijk denken wij er ook aan...

Wat goed van Jaël :)

Ons jongetje was vanmorgen om half 6 al wakker, ik wilde hem nog verder laten slapen in zijn eigen bed, maar Maarten dacht daar anders over... Liggen we net weer in (ons) bed, klinkt er "ik moet plassen". Dat mocht W. dus even doen en daarna werd ik om 9 uur wakker van Maarten die lag te spelen.
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_101547474
Beterschap voor de zieken! :*
Tyler sluit zich erbij aan. Al de hele week hangerig, duidelijk niet fit. Gisteren echt ziek. Niks willen, letterlijk de hele dag aan mijn been willen hangen. Voelde bloedheet aan. Had rare uitslag bovenaan zijn rug. Was best rood, maar niet verbrand, want gisteren en eergisteren amper buiten geweest, wilde hij niet.
Nu zie ik alleen nog wat bultjes. Hij zegt wel auw! Wijst dan naar buik en voeten. :? Lastig dat hij nog amper praat, kom je er niet makkelijk achter wat er nou is.
Gisteren viel hij bij mij op schoot in slaap. O+
  zondag 4 september 2011 @ 21:55:24 #300
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_101571259
Beterschap ook voor Tyler :*

Helaas toch nog iets te vroeg gejuicht. Vanmiddag kwam Maarten uit bed met 39.2 en vanavond was het 38.2 Ik hoop wel dat de koorts morgen weg is en blijft, want dinsdag is het weer een kdv dag en zal W. of ik vrij moeten nemen...
18-11-2008 Maarten Alexander
  zondag 4 september 2011 @ 22:00:26 #301
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_101571592
Tyler snel beter worden hoor!
Maarten zo vroeg wakker worden ;)

Sinds we met Roy die testen gedaan hebben, en dit besproken hebben met de psycholoog en de ka.
Zijn we eens "anders"naar Roy gaan kijken. Hoe speelt hij,maakt hij idd geen oogcontact,geeft hij echt helemaal niks aan. (dit is wat de psycholoog en de ka concluderden)
Maar wij vinden dat na aandachtig Roy in de gaten gehouden te hebben, het wel vinden meevallen.
En sinds vandaag gaf hij toch echt heel duidelijk aan als hij bv drinken wilde en of naar buiten wilde.

Alleen het praten, maar hoe we dat nog meer kunnen oefenen weet ik eigenlijk niet.
(boekjes voorlezen,boekjes samen lezen,veel praten,tv kijken,alles benoemen)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')