Er was hier gisteren 1 of ander Antilliaans festival. Zon, zeker een graad of 24 ja en gewoon warm weer. Staan 90% van die gasten met gewatteerde jassen incl. bontkraag aanquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:11 schreef JustinK het volgende:
TS was even fietsen en komt verschillende mensen tegen die met dit warme weer een jas dragen. Serieus... wat mankeer je dan?![]()
En dan heb ik het nog niet eens over de swa's, want die hebben met 30+ graden nog een winterjas aan.
doorzichtige trollquote:Op zondag 21 augustus 2011 08:57 schreef PierreTT het volgende:
Terechte klacht. Boven de 25 graden geen korte broek aanhebben is ook zoiets. Tenzij je moet werken of iets anders hebt waardoor je geen korte broek aankan op dat moment.
En maar maden kweken met klotsende oksels.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:25 schreef Eenskijken het volgende:
Ik heb altijd een jas aanzelfs met 30 graden oid.. weet eigenlijk niet waarom. Gewoonte en vind 't lekker zitten. Heb iig geen last van de warmte.
True datquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:36 schreef ouderejongere het volgende:
Ik heb meerdere redenen om altijd een jas te dragen.
* ID-plicht, bereikbaar moeten zijn voor werk, autopapieren, hoe neem je dat mee in kleine broekzakken, ik ga echt niet met een buiktas lopen, ook al ben ik een Hollander
* (op de fiets) bescherming tegen insecten en overmatige zon
* met of zonder jas maakt bij 25 graden heel weinig uit voor de temperatuur, zonder wind is het met jas net zo warm als zonder jas.
Met enkel een t-shirtje aan heb je het minder warm dan met een jas aan. Iets met ventilatie enzo.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:36 schreef ouderejongere het volgende:
Ik heb meerdere redenen om altijd een jas te dragen.
* ID-plicht, bereikbaar moeten zijn voor werk, autopapieren, hoe neem je dat mee in kleine broekzakken, ik ga echt niet met een buiktas lopen, ook al ben ik een Hollander
* (op de fiets) bescherming tegen insecten en overmatige zon
* met of zonder jas maakt bij 25 graden heel weinig uit voor de temperatuur, zonder wind is het met jas net zo warm als zonder jas.
Met sokken niet te vergetenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:19 schreef Whipper het volgende:
[..]
Of op je slippers en korte broek naar de Lidl :$ A la camping style.
Dat is idd net zo ergquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hollanders die na de 1e zonnestraal gezien te hebben halfnaakt (teenslippers, hempjes) de straat al opgaan.
Leuk he.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:26 schreef maxburger het volgende:
Leuk stel racistische berberapen in dit topic. Hulde!
-portemonneequote:Op zondag 21 augustus 2011 22:15 schreef cvboer het volgende:
[..]
Met enkel een t-shirtje aan heb je het minder warm dan met een jas aan. Iets met ventilatie enzo.
En als jij ergens lopend heengaat heb je je autopapieren ook bij je? veel verder dan huisleutels en een idkaart en pinpas kom ik niet. past prima in een broekzak. of draag jij van die strakke broeken?
Sprookjesgelovers die bij 30+ in zwarte rouwgewaden lopen terwijl hun vent ernaast zit te chillen in z'n slippers en z'n korte broekquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hollanders die na de 1e zonnestraal gezien te hebben halfnaakt (teenslippers, hempjes) de straat al opgaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |