Dat zoiezo, mijn allereerste 15W versterkertje wat bij mijn gitaar zit produceert betere distortion dan mijn 125W Fender Frontmantquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:01 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
distortion haal je uit een vlammende amp!
Keep me updated als je nog een lekkere combo/mini stack hebtquote:
Nee heb hem voor zijn clean kanaal, maar moet ff cab en dan met de vette Randall top die ik van dean heb overgenomen heb ik een lekker scheurgeluidquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:19 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
en een fender koop je niet echt om zijn dikke distortion!
Mijn amp is net niet vlammend genoeg.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:01 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
distortion haal je uit een vlammende amp!
Ja het gaat niet goed hierquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:29 schreef Iemand91 het volgende:
8 posts en nu al 2gitaren...
Oh môge mense.
Het is middag slaapkopquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:29 schreef Iemand91 het volgende:
8 posts en nu al 2gitaren...
Oh môge mense.
quote:
Maar ik zit ook al sinds half 10 aant bier, dus misschien dat het daar aan licht.quote:
vriend van me had zon oude london city amp die keer in de fik vloogquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mijn amp is net niet vlammend genoeg.
London City en in de fik, waar heb ik dat vaker gehoord...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:29 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
vriend van me had zon oude london city amp die keer in de fik vloog
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:32 schreef BoerBert het volgende:
[..]
London City en in de fik, waar heb ik dat vaker gehoord...
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:03 schreef Cynic het volgende:
Okay, ik heb net toch maar een setje KRK's besteld, "Omdat ik die echt nodig heb".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |