zometeen maar een Ing doen in de tuin?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb al gezogen en gedweild, want om 10 uur kwam er iemand wat ophalen.
Nu nog 2 wasjes ophangen, cadeautje halen en vanmiddag ff lekker slapen.
Ben lang niet fit en heb vanavond ook nog een feestje
Hond?quote:
+1quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:02 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb al wel de boodschappen in huis gelukkig, maar ik moet om twee uur al klaar staan. Ik voel me een beetje lui
Met gillende buurmeisjes aan de andere kant van de schutting?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
zometeen maar een Ing doen in de tuin?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Hond?
Man?
Minnaar?
Tuinhekje?
Tosti apparaat?
Een jaartje geloof ik. El cheapo ding. En dat blijkt
Vormen voor een tostiquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:02 schreef Ynske het volgende:
hoelang heb je die van jou Greys?
Qwea, die van de action is die met vormen van een tosti? of zo'n gril vorm zegmaar voor grotere broodjes, Panini
Hoe staat het met jouw slank?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Hond?
Man?
Minnaar?
Tuinhekje?
Tosti apparaat?
Een jaartje geloof ik. El cheapo ding. En dat blijkt
Nou ik ben best trotsquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ik ben best trots![]()
Het gaat goed! Ik smokkel amper/niet, want ik heb het idee dat als ik nu chocolade oid zou nemen dat het echt zonde is zeg maar omdat ik zo goed bezig ben haha. Het is niet voor niets dat ik ook nog een loopband wil, want ik heb zélfs zin om te bewegen![]()
Joh, ik heb eerst 5 maanden lang lopen roepen "Maandag begin ik!"quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:09 schreef Goodbye het volgende:
Oh dames, ik ben jaloers op jullie. Ik heb er juist de hele tijd schijt aan, terwijl ik dus aangekomen ben op vakantie en ik echt baal van m'n lijf![]()
Ik doe wel de klassieker: Maandag begin ik écht
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:10 schreef Greys het volgende:
Ik heb serieus het idee (maar dat kan helemaal niet) dat de hobbeltjes aan de zijkant (zo vlak boven je broekband) al iets minder zijn. Maar da's wishful thinking
Nou, het zou best kunnen in de zin van dat je minder opgezwollen bent. Als ik een paar dagen slecht heb gegeten voel ik mezelf heul dik. En een paar dagen gezond eten zorgt er wel voor dat je niet meer zo opgeblazen bent!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:10 schreef Greys het volgende:
Ik heb serieus het idee (maar dat kan helemaal niet) dat de hobbeltjes aan de zijkant (zo vlak boven je broekband) al iets minder zijn. Maar da's wishful thinking
Ja, dat ga ik mooi niet doen. Want dan loop ik straks naast Greys in de sauna en dan zijn we de dikke en de dunnequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Joh, ik heb eerst 5 maanden lang lopen roepen "Maandag begin ik!"Dus je hebt nog 5 maanden
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik mooi niet doen. Want dan loop ik straks naast Greys in de sauna en dan zijn we de dikke en de dunne
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:15 schreef Greys het volgende:
OMG OMG OMG OMG
Boor ging net Biet wassenEn daarna.....
[ afbeelding ]
Voordat dát zo is, dat JIJ de dikke gaat zijn....quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik mooi niet doen. Want dan loop ik straks naast Greys in de sauna en dan zijn we de dikke en de dunne
Nou, dat duurt niet zo lang meer hoor. Ik ben een klein propje, jij een lange gazellequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Voordat dát zo is, dat JIJ de dikke gaat zijn....
die eerste is schattigquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, dat duurt niet zo lang meer hoor. Ik ben een klein propje, jij een lange gazelle![]()
[ afbeelding ]
versus
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:15 schreef Greys het volgende:
OMG OMG OMG OMG
[ afbeelding ]
Bed uit het raam gehangen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:21 schreef Qwea het volgende:
zo, aangekleed, bed afgehaald en uit het raam gehangen
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, dat duurt niet zo lang meer hoor. Ik ben een klein propje, jij een lange gazelle![]()
[ afbeelding ]
versus
[ afbeelding ]
Neeeee, gekkie. Het dekbed. Hihihihihihiquote:
Afgezien van slank, ga ook eens aan je eigenwaarde werkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:20 schreef Greys het volgende:
Bwahahahahaha, die vis![]()
Die blik![]()
Maar houd op Gb, jij bent petite en charming en blond en cute en schattig.
Ik vooral lomp
Ik ben klein, ja. Petite absoluut nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:20 schreef Greys het volgende:
Bwahahahahaha, die vis![]()
Die blik![]()
Maar houd op Gb, jij bent petite en charming en blond en cute en schattig.
Ik vooral lomp
^^quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Afgezien van slank, ga ook eens aan je eigenwaarde werken
No reaaaally?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neeeee, gekkie. Het dekbed. Hihihihihihi
Oh dat heb ik nou weer niet, als ik de rest van de weken netjes eet, ga ik dat plakje cake op zo'n verwendag in CdL dus weer NIET laten liggen hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben klein, ja. Petite absoluut nietGeen taart of cake voor mij meer in CdL hoor. Gelukkig hebben ze wel lekkere broodjes en fruit en yoghurt dingen
True, je moet er geen dingen om laten. Maar er zijn dingen die ik net zo lief of misschien nog wel liever eet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat heb ik nou weer niet, als ik de rest van de weken netjes eet, ga ik dat plakje cake op zo'n verwendag in CdL dus weer NIET laten liggen hoor
Alle jezus, ik herken het allemaal, maar ik ben pas 22quote:Die mensen, die dat allemaal herkennen, die zijn dus hartstikke oud.
Aaaaaawquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:15 schreef Greys het volgende:
OMG OMG OMG OMG
[ afbeelding ]
I shit you not! It's amaaaaaaaaaaaaaazing!quote:
Dat is een onmogelijke taak gebleken de laatste jarenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Afgezien van slank, ga ook eens aan je eigenwaarde werken
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:25 schreef Greys het volgende:
Aandachtshoeren in de aanbieding hedenochtend!![]()
Vrouwtje!
Vrouwtje!
Joehoe!
Vrouwtjeeeee!
Vrouwtje!
Vrouwtje!
Vrouwtje!
Zie je ons??????????
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus we kunnen je gewoon opgeven? Goed om te wetenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is een onmogelijke taak gebleken de laatste jaren
Dus sorryMaar dat gaat niet meer goed komen ben ik bang
Niet helemaal graagquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus we kunnen je gewoon opgeven? Goed om te weten
We gaan een lomp clubje oprichtenquote:
Gister heb ik niet geteldquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:28 schreef Qwea het volgende:
Hoeveel kcal hejje gisteren gehad, grees? En hoeveel vet enzulks?
omg rosbief! Daar heb ik (no shit) gisteren voor het EERST kennis mee gemaakt! Met wat peper en zoutquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Gister heb ik niet geteld
Maar ik weet dat het oké is, want er zat niet echt iets raar tussen:
- Bruin broodje 20+ kaas
- Twee crackers sambal smeerkaas
- Twee plakjes rosbief
- Nectarine
- Druiven
- Avondeten: koude gehaktballetjes die ik 's middags al gemaakt had van mager rundergehakt met een ei er door, ketjap en een uitje er doorMet daarbij salade met geitenkaas en appel en druiven en een heel klein stukje Turks brood met tzaziki.
- Géén chips oid 's avonds. Ik ben al helemaal ont-chipst
Volgens mij een prima lijstje
Ooh, ik denk ik ga low carbenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:31 schreef Greys het volgende:
Q, beetje weinig kcal
Niet te vaak doen, want dan gaat je lijf juist sparenSerieus. Dan slaat het je vet op als reserve voor barre tijden. En veel water drinken!
Maar ben reuze trots op je
En als je eenmaal op weg bent is het best makkelijk om niet echt te smokkelen he, want dat is dan zonde!
Omdat ik het bij die salade bv enzo lastig vindt om het gewicht te bepalen hoeveel ik er van gegeten hebquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
omg rosbief! Daar heb ik (no shit) gisteren voor het EERST kennis mee gemaakt! Met wat peper en zoutdaaaaaaaaaaaaaamn.
Waarom ga je niet naar www.caloriechecker.nl en hou je het daar niet in bij? Kun je alles invoeren telt ie het zelf op
Lijstje ziet er niet verkeerd aus.
Jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:31 schreef Greys het volgende:
Maar ben reuze trots op je
En als je eenmaal op weg bent is het best makkelijk om niet echt te smokkelen he, want dat is dan zonde!
Ik voer gewoon "schaaltje" inquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ik het bij die salade bv enzo lastig vindt om het gewicht te bepalen hoeveel ik er van gegeten heb
Low carben is weinig koolhydraten, niet weinig kcalquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, ik denk ik ga low carben
Rond de hoeveel kcal moet ik zitten? Eergisteren zat ik op 1620
Een plakje (of twee) rosbief tussendoor bij hartige trekquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
omg rosbief! Daar heb ik (no shit) gisteren voor het EERST kennis mee gemaakt! Met wat peper en zoutdaaaaaaaaaaaaaamn.
Waarom ga je niet naar www.caloriechecker.nl en hou je het daar niet in bij? Kun je alles invoeren telt ie het zelf op
Lijstje ziet er niet verkeerd aus.
Thanks!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:35 schreef Goodbye het volgende:
Q, eet eens wat meer!![]()
Greys, jouw lijstje is ook een beetje karig. Wel heel gezonde dingen![]()
Serieus? Nog meer? Zie het lijstje hierboven, ik heb het idee dat het best veel is?quote:
Keurig hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:36 schreef Qwea het volgende:
Ontbijt:
Bruinbrood met 20+ smeerkaas en boter
Cracottes volkoren met jam en boter
Magere yoghurt
Lunch:
2 bruine bolletjes met boter en rosbief
1 half wit bolletje met rosbief en boter
Groente soep schaaltje
Glas milk en fruit (klein)
Dinner :
Sla met dressing, ei, stukjes perzik en kiwi erdoor
2 opscheplepels gebakken aardappels
Tussendoor :
Kiwi 2x en wat druiven.
Is dat het lijstje van 1200 kcal?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus? Nog meer? Zie het lijstje hierboven, ik heb het idee dat het best veel is?
Ik dacht dat low carb weinig kcal wasquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Keurig hoor
Maar da's niet low carb, want bij low carb eet je geen/amper brood en aardappels
Maar dat moet je ook niet willen denk ik, want dat is lastig vol te houden en puur door minder kcal te eten wat je nu doet is méér dan prima!
Ing, je eet overdag toch wel meer dan een cracker en een karnemelk shake?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Tot nu toe alleen nog een volkorencracker met 30+ kaas, 2 koffie en een glas Appelsientje Light.
Vanmiddag neem ik nog een shake met karnemelk en vanavond BBQ.
Beetje opletten met het stokbrood en de sausjes en dan valt dat vast wel mee
Jawelquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ing, je eet overdag toch wel meer dan een cracker en een karnemelk shake?
Ga ik onthouden voor de boodschappen van volgende weekquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:39 schreef Greys het volgende:
Oh en Q, echt een aanrader:
Mager rundergehakt halen in de supermarkt, eitje er door, gesnipperd uitje, beetje ketjap, beetje paneermeel, lekker veel zout en peper. Balletjes van maken (niet te groot, cm of 3) en dan braden in een heeeeeel klein beetje boter.
Daarna af laten koelen, in een bakje in de koelkast zetten. En dan 's avonds als avondeten nemen met een salade er bij ofzo. Of tussendoor eentje koud eten voor de hartige trek
nee, link?!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:42 schreef Greys het volgende:
Oh en Q, als je dan toch alleen thuis bent en dus niet voor joker staat als je het doet, heb je dat linkje nog met dat 'loop'lesje van een kwartiertje dat je thuis kunt doen? Ik ga hem zo doen
Linker filmpje, die waar Beginner bij staatquote:
Dat is het lijstje van gisteren idd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is dat het lijstje van 1200 kcal?
Dat ziet er op zich best redelijk uit. Jij bent vaak thuis, ik zou meer doen met soepen en salades bij de lunch enzo
Dat lust MM ook wel denk ik, ook lekker bij een biertje als borrelhapjequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ga ik onthouden voor de boodschappen van volgende week
Ik zat op 7 minquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Linker filmpje, die waar Beginner bij staat
http://www.walkathome.com/try-walk-at-home/
Duurt een kwartier.
omgquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:03 schreef Greys het volgende:
Ik heb het hele filmpje gedaan van 15 minuten en nu heb ik het heet en ik zweet![]()
En het begint zo simpel en rustig en het lijkt alsof het niks is
Ik ga dit twee keer per dag doen!
Wat?quote:
Ik wilde het ook doen, maar op de 7 min bedacht ik me dat je best voor lul staatquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat?
Anders beweeg ik te weinigEn dit kan ff snel in huis zonder dat ik bij anderen voor lul sta met mijn gehups
Jullie mogen delen in mijn roem hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:36 schreef ElisaB het volgende:
Q, je wordt beroemd
Ik ben net wakkerHeb me daar toch een partij heerlijk geslapen
Voor wie dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wilde het ook doen, maar op de 7 min bedacht ik me dat je best voor lul staat
Voor mezelfquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor wie dan?
@Elies, mogguh!!!!!!
Hele huis, in een uur?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:03 schreef Goodbye het volgende:
Zo, net in een uur het hele huis kunnen doen. Nu is alles weer netjes en frips
Met z'n tweeën, hèquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hele huis, in een uur?
Leer me dat!
Stofzuigen, badkamer, toiletten, álles?
Volgende week, mopquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:18 schreef Greys het volgende:
God wat een heerlijk weer.
Ik wil zwemmen. En/of in een bubbelbad zitten ergens buiten.
Met goed uitzicht
Oeh, lekker varenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgende week, mop![]()
Ik ga nog even vis halen voor vanavond en dan straks lekker de Vinkeveense plassen op
Nou, het lijkt me wel heerlijk hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, lekker varen
En ja, volgende week, aftellen! Hoop dat het mooi weer is en anders vinden we wel een binnenactiviteit en moeten we misschien toch eens aan de hammam geloven
ja!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:18 schreef Greys het volgende:
God wat een heerlijk weer.
Ik wil zwemmen. En/of in een bubbelbad zitten ergens buiten.
Met goed uitzicht
Misschien kunnen we vragen of ze onze buik overslaan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, het lijkt me wel heerlijk hoorMaar ze gaan toch helemaal masseren en het vuil er af halen enzo? Dat lijkt me wel heel genant bij m'n buik
8.75quote:
Hiihihihhihihiquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien kunnen we vragen of ze onze buik overslaan?
Ik heb er ook al aan zitten denken.
En mijn voeten, die moeten ze ook overslaan
quote:
Bruine boterham op je bord, twee eieren in de pan, paar stukkies tomaat, paar uitjes, bieslook (hadden ze niet meerquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
8.75En ik krijg honger van je broodje!
Ik heb aarbeien op de markt gekocht2 bakkies, 2.50
Als ze nou gewoon alleen mijn achterkant hamammen?quote:
omfg, nice! *Word document gaat pakken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Bruine boterham op je bord, twee eieren in de pan, paar stukkies tomaat, paar uitjes, bieslook (hadden ze niet meer) of iets anders groenterigs (champignons kan ook bv) en vuur hoog en roeren maar
![]()
En lekker, aardbeien!
Oh joh, dan ga ik me daar ook weer druk over makenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon alleen mijn achterkant hamammen?![]()
Laat de voorkant maar gewoon zitten
quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Gb en ik gaan zaterdag weer en dan heeft McWapper hammamdienst, dus dan durf ik niet
Da's kut, toch?quote:
Ik ga hem iets aanpassenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:33 schreef Greys het volgende:
Serieus Q, dat ei is met 2-3 minuten klaar
En overheerlijk! Veeel peper en zout!
Dus roerei:
Voor 1 boterham: 2 eieren, gesnipperd uitje, stukjes tomaat, stukjes champignon bv, bieslook, in de pan knallen allemaal tegelijk, peper en zout, vuur hoog en roeren maar tot het kruimelig en een beetje geel/bruinig is.
Gehaktballetjes:
Extra mager rundergehakt (gewoon in de supermarkt) in een schaal, ei er bij, gekruide paneermeel (40 cent, pakje in de supermarkt), peper, zout, gesnipperd uitje, beetje ketjap. Balletjes maken van ca. 3 cm. Op hoog vuur lekker bruin braden, gewoon met je pan een beetje schudden dat ze rollenEn dan nog even gaar laten braden.
Afkoelen, koud zijn ze vind ik het lekkerst!
Denk aan me bij de BBQquote:
Geen idee, ik heb altijd het idee dat het naar karton smaakt uit een pakjequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:41 schreef Greys het volgende:
Beschuit is prima hoor Q
Maar paneermeel is toch gewoon gekruimelde beschuit?
Bewaar je biertje voor vanavondquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:44 schreef Qwea het volgende:
daaaaaaaaaaaaaaaaaaamn I would kill for a beer
Ja doeiquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Bewaar je biertje voor vanavond
Of spreek met jezelf af dat je 1 dag in de week schijt mag hebben aan je dieetAls je het bij 1 dag houdt, maakt het geen donder uit.
Geen idee hoe vaak die Furminator mag eigenlijk
Ooh, waterquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:52 schreef Greys het volgende:
Je hebt gelijk ook hoor! Beter als je het zonder doet, je zult zien wat het voor jou scheelt qua kcal als je het bier weg laatMaar als je een keer een feestje of BBQ hebt ofzo, kan je rustig wat biertjes nemen hoor, zo bedoel ik. Dan is niet je hele dieet teniet als je 1 dag per week zondigt! Absoluut niet. Als je de rest van de dagen gewoon weer netjes eet blijf je gewoon afvallen.
ALS JE MAAR GENOEG WATER DRINKT, anders val je niet/amper af.
Ik heb nu heeeeeeeel erge trek in chocola. Een negerzoen ofzo. Maar ik heb het niet gekocht
[/b]quote:Vet percentage:
Het aantal grammen verzadigd vet is: 14 gr
Het aantal grammen vet is: 37 gr
Hoeveel (verzadigd) vet mag je binnenkrijgen?
Je hebt vet nodig, maar te veel verzadigd vet verhoogt het cholesterolgehalte van het bloed. Omdat eten altijd wel wat verzadigd vet bevat, wordt gestreefd naar zo min mogelijk verzadigd vet. Voor de gemiddelde volwassen man geldt maximaal 28 gram en voor vrouwen maximaal 22 gram verzadigd vet.
Bij mannen mag de totale hoeveelheid vet in het eten tussen de 55 en 110 gram vet per dag liggen. Bij vrouwen is dat tussen de 45 en 90 gram. Het maximum ligt lager als je overgewicht hebt: 95 gram voor mannen en 80 gram voor vrouwen.
[/b]Je eet te veel vet. Daardoor krijg je al snel te veel calorieën en verzadigd vet binnen. Volgens je gegevens over je lengte en gewicht ben je te zwaar. Om af te vallen, is het beter minder vet te gaan eten. Blijf wel je brood besmeren. Dat is belangrijk voor de vitamines.
Je krijgt te veel verzadigd vet binnen. Dat vergroot je kans op hart- en vaatziekten. Je kunt je eetpatroon verbeteren door vaker te kiezen voor producten met weinig verzadigd vet. Neem bijvoorbeeld magere en halfvolle melkproducten, 20- of 30+-kaas, mager vlees en magere vleeswaren. Besmeer brood met margarine uit een kuipje en maak eten klaar met vloeibare margarine of olie. Let ook op dat je niet te veel vette extraatjes neemt, zoals chocolade, koek, gebak, snacks en zoutjes. Vaak zit daar veel verzadigd vet in. Op de Vetwijzer vind je gezondere alternatieven.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:00 schreef Qwea het volgende:
Het totale aantal kilocalorieën dat je vandaag hebt binnengekregen is: 3514 kcal
Kan je nagaanquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:00 schreef Qwea het volgende:
Het totale aantal kilocalorieën dat je vandaag hebt binnengekregen is: 3514 kcal
Ik zuip bier dwars door mijn tandpasta heenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:10 schreef Oognip het volgende:
Wat ook helpt als je af wilt vallen en je hebt zin in iets, is je tanden poetsenmet een tandpasta smaak ik de mond heb je echt geen zin meer in eten
Whutwhutwhut?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:37 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb een brief van de koningin gekregen
Dwangbevelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Oh dat lijkt me zó tof als Boor dat zou doenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:39 schreef ferrari_rood het volgende:
niet leuk tombo?
Wij waren gisterenavond met ean wandelen (valt je toch ook van af?)
En daar liet iemand zijn hond en kat uit. Die kat wandelde gewoon braaf mee dat zie ik die van ons echt niet doen.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dwangbevel
Binnen 2 dagen betalen anders...OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je bewijzen enzo? Nu moet je maandag gaan bellen dus lijkt me?IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja, ik had kwijtschelding aangevraagd, hoeft maar bij 1 instantie (waterschap OF gemeente) en je krijgt dan van beiden antwoord. En van waterschap kreeg ik bericht dat ik niet hoefde te betalen, maar van de gemeente heb ik niks gekregen. Dus ik wachtte af (OF afwijzing --> betalen, OF toekenning) en nu krijg ik ineens een dwangbevelquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:41 schreef Greys het volgende:
Oh![]()
Heb je bewijzen enzo? Nu moet je maandag gaan bellen dus lijkt me?
Arme manquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
Oh hallo, ik dacht dat ik in de SC van F&F was, maar ik zie dat ik per ongeluk in Slank terecht ben gekomen...
Ik bel maandag, dan hoor ik het wel. Moet ik alsnog betalen dan doe ik dat wel, maar ik vind de boete (50 euro) een beetje overdreven aangezien zij nog moesten reageren op mijn aanvraagquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is balen tombo
Wat kun je nu het beste doen?
-betalen en dan terugvorderen?
-of het aanvechten en niet betalen?
medewerkers zijn te bereiken tussen 8.45 en 16.30 op werkdagen alleen... dus geen mobiel nummerquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Staat Bea's mobiele nr. er ook bij? Dan kun je haar direct ff bellen en voorstellen om het uit te leggen op een terrasje met een roseetje
Bummerquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
medewerkers zijn te bereiken tussen 8.45 en 16.30 op werkdagen alleen... dus geen mobiel nummer
Pieperdquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
Oh hallo, ik dacht dat ik in de SC van F&F was, maar ik zie dat ik per ongeluk in Slank terecht ben gekomen...
Ja Len, hoeveel kg wil jij kwijt?quote:
OMG, wanneer gekocht? Ik wil ook een badkussentjequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga es ff lekker in badje denk ik![]()
Heb bij de Lidl een badkussentje gekocht en die moet natuurlijk wel ff getest worden.
Weten of je waar voor die 8 euro hebt
Je mag hier toch ook nog wel posten als je niks kwijt wil?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja Len, hoeveel kg wil jij kwijt?
Je wilt kwijt dat je niets kwijt wiltquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je mag hier toch ook nog wel posten als je niks kwijt wil?
Ik wil kwijt dat ik mn geld niet kwijt wil jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Je wilt kwijt dat je niets kwijt wilt
En jij moet aankomen.
Anders ga ik niet meer naast je lopen in de sauna
3 krattenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja Len, hoeveel kg wil jij kwijt?
Heb je daarna een sixpack?quote:
Eergisteren, stonden deze week in de folder.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG, wanneer gekocht? Ik wil ook een badkussentje
En die mat is dan net zo'n faal als die bubbelmat zeker omdat je geen zin hebt om hem steeds apart schoon te maken en te drogen enzo?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Eergisteren, stonden deze week in de folder.
Mat + kussen = 8 euro
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:09 schreef Greys het volgende:
[..]
En die mat is dan net zo'n faal als die bubbelmat zeker omdat je geen zin hebt om hem steeds apart schoon te maken en te drogen enzo?
Neeeeeeeeeeeeeeeee, tot 5, rennen!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:15 schreef Greys het volgende:
Oh faal, het is zaterdag, de Marskramer is vast al dicht
zijn die niet tot 17:00 open?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:15 schreef Greys het volgende:
Oh faal, het is zaterdag, de Marskramer is vast al dicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn vriend heeft ean vanmorgen aangekleed
Ze is duidelijk al een heel stuk gegroeid want het jurkje is best wel een beetje kort nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat lief, en ze kijkt heel gelukkig zeg!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
die kop ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:42 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
foto vanaf de foon dus slechte kwaliteit
boef en boef
supermarkt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:39 schreef Ynske het volgende:
en had ik zin in verse salade is de turk dicht
heb ik uiteindelijk ook gedaan, maar is toch minder lekker dan van bij die Turkquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:42 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
foto vanaf de foon dus slechte kwaliteit
boef en boef
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:25 schreef Greys het volgende:
Oh Goodbye, mocht je teruglezen, ik heb de ideale waterproof eyeliner gevonden voor de sauna
En al gekocht. We zijn gered!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga altijd make-uploos naar sauna's...misschien dat ik daarom nog geen man heb
www.caloriechecker.nlquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:16 schreef indaha het volgende:
Zo even de receptjes van Greys ook opgeslagenen me nu nog even geestelijk voorbereiden op de weegschaal morgenvroeg
![]()
Qwea welke calorieenchecker gebruik jij?
Wat ligt Ean daar lief te slapen
Huuuuuuuuuuquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Je kunt ook een wijntje nemen ipv een biertje Q
Ja, ik dacht dat ik alles hadquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:38 schreef Greys het volgende:
Echt he... Qwea whatsappt uit de supermarkt.
"Ja ik sta nu zonder lijstje in de winkel. Gehakt, uitje.... en?"
Hoezo zou dat gek staan dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:48 schreef tombolafan het volgende:
Ik gebruik sowieso geen eyeliner, dus dat zou sowieso gek staan
En als ze lauwig zijn kwak ze je in de koelkastquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ik alles hadMaar ze staan koud te worden
Ja! En veel ketjapquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
En als ze lauwig zijn kwak ze je in de koelkast
Heb je lekker veel peper en zout gebruikt ook?
Ja, omdat ik het nooit heb lijkt het me raar staanquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo zou dat gek staan dan?
Je zou er zelf aan moeten wennen bedoel je?
O ja dat zou ik ook doen , meer ketjap en dan wat minder zout en peperquote:
Eyeliner ONDER je oog? Wait, whut?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, omdat ik het nooit heb lijkt het me raar staan
Had het vroeger wel, onder mn oog, blauw![]()
![]()
Oh, dat kan ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Eyeliner ONDER je oog? Wait, whut?
Of bedoel je dan oogpotlood?
het kan wel zo te zienquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Eyeliner ONDER je oog? Wait, whut?
Of bedoel je dan oogpotlood?
Maar dat vind ik dan weer niet mooiquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
het kan wel zo te zien
[ afbeelding ]
Extra mager rundergehaktquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:53 schreef indaha het volgende:
[..]
O ja dat zou ik ook doen , meer ketjap en dan wat minder zout en peper![]()
* indaha noteert:maandag gehakt halen
neeeeeeeeeeeeee, ik ook nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat vind ik dan weer niet mooi
Je gaat er geen naakthondje van maken tochquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:03 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, mn furminator ( 14 euro van mp , de echte uit de States ) is dr, Karel heeft een grote beurt gehad, inclusief bad![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Awwwwwwwquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:03 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, mn furminator ( 14 euro van mp , de echte uit de States ) is dr, Karel heeft een grote beurt gehad, inclusief bad![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:04 schreef Loveless85 het volgende:
Wow, toch op een rare manier een kunstig mooie foto
[ afbeelding ]
Ja een mooie foto, het lijkt wel iets uit een film..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:04 schreef Loveless85 het volgende:
Wow, toch op een rare manier een kunstig mooie foto
[ afbeelding ]
Ik had nog ergens een post verwacht van Ll in de trant van:quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:56 schreef Greys het volgende:
En Len, niet zo miepen, want dan zit jij binnenkort weer met slanke lekkere wijven in de kroeg![]()
Hatsee
Ja... en dan krijg je dit...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had nog ergens een post verwacht van Ll in de trant van:
Dat zat ik al![]()
Maar nee
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:11 schreef Loveless85 het volgende:
Het gaat toch om de gezelligheid, niet of jullie nou prachtig slank zijn of lekker mollig
Oh da's mooiquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:11 schreef oh-oh het volgende:
Karel kreeg dit keer es geen epileptische paniekaanval bij het binnegedragen worden van de badkamer, dus nee, hij vond het niet zo erg, hij was chill van zn furminatesessie
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:11 schreef Loveless85 het volgende:
Het gaat toch om de gezelligheid, niet of jullie nou prachtig slank zijn of lekker mollig
Jaaaaaaquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:18 schreef Greys het volgende:
Cutebai, had je nog gelezen van de ideale waterproof eyeliner?
Wiehoeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Biet is een eikel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:18 schreef oh-oh het volgende:
Nou, hij hoeft hopelijk het komende half jaar of zo niet meer in bad hoor, die hond was ik amper.
SmeerKees daarentegen, poeprollende prinses
Bij de drogist!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
JaaaaaaWaar had je die gehaald?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij de drogist!
Hij was 22 euro maar dan heb je ook wat
Ik neem hem zaterdag mee!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:19 schreef Loveless85 het volgende:
Ik las 'ff de visite klaarmaken'
Sorry![]()
extra?! Jij zei gewoon mager, trut!quote:
Als Mike de helft opeet is dat niet zo erg meerquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
extra?! Jij zei gewoon mager, trut!
22 euro?! Voor een stukje hoerig potlood?!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij de drogist!
Hij was 22 euro maar dan heb je ook wat
Ik neem hem zaterdag mee!
Je wordt gesaboteerd!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Een potlood dat watervast is, dus dan is het sowieso geen potlood. Een of ander lekker chemisch goedje wssquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
22 euro?! Voor een stukje hoerig potlood?!
Het begint er verdacht veel op te lijken!quote:
Ja maar als ik het eens per maand gebruik voor de sauna dan doe ik er vast lang meequote:
Hoe vindt ie ze?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:21 schreef Qwea het volgende:
godverdomme, mike zitdie balletjes uit de koelkast te snaaien
Rundergehakt is sowieso al magerderder dan half-om-half.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goed voor je huid ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een potlood dat watervast is, dus dan is het sowieso geen potlood. Een of ander lekker chemisch goedje wss
Hij vindt ze lekker. Ik heb gezegd dattie uit die koelkast moest blijven.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar als ik het eens per maand gebruik voor de sauna dan doe ik er vast lang mee
[..]
Hoe vindt ie ze?
[..]
Rundergehakt is sowieso al magerderder dan half-om-half.
Mager rundergehakt is nog fijner.
En extra mager is volgens mij gewoon gelul, da's gewoon mager
Geen potlood, zoiets:quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
22 euro?! Voor een stukje hoerig potlood?!
Erhm, het idee was dat ik er juist beter van uit ging zienquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goed voor je huid ook![]()
Maar dan nog, tering. Koop dan zoutzuur. 2 euro per fles, brand je je ogen mee uit, heb je ook geen eyeliner nodig.
22 euro?! Voor een hoerig potje verf?!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen potlood, zoiets:
[ afbeelding ]
*lullige opmerking terug in buidel stop.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Erhm, het idee was dat ik er juist beter van uit ging zien
moet ik daar nog maar eens binnenlopen, bij eentje die meer heeft als die hierquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:40 schreef oh-oh het volgende:
En onder de twintig ben je een breezersletje als je dat doet
Yns, de blokker had hele gave tostmachines in de sale zag ik net !
Kees is ook klaar!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:01 schreef Greys het volgende:
Gegeten, nu ff Dating in the Dark kijken
Lijstje?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:01 schreef Greys het volgende:
Gegeten, nu ff Dating in the Dark kijken
Dat staat al eerder in het topic, het lijstje voor vandaag.quote:
Ik hield het altijd nog keurig in Slankquote:
hoeft niet hoorquote:
Bij mij?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:11 schreef Loveless85 het volgende:
En ging het Calorieën alarm () al af?
Da's vast snel weer voorbij, het is even ter motivatie omdat er allerhande F&Fers tegelijk gaan lijnenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik hield het altijd nog keurig in Slank![]()
Behalve die ene keer dat ik in de war was met SC´s en hier per ongeluk mijn lijstje postte. Werd ik uitgelachen door jou en GreysEn nu kan het allemaal zo maar!
Ok.quote:
Ja zoietsquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ok.
Gaat er dan ook zo'n luik ik de vloer open, en val je dan in een kuil met 1001 Sonja's die op je in beginnen te praten, en dan moet je de ene echte Sonja weten te killen, maar ze lijken allemaal op elkaar, en dan weet je niet welke, en ze blijven maar roepen dat je slecht bent en zondigt
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zoiets
Als mijn dieetdag mislukt is dan vreet ik me daarna gewoon vol met allerhande troep, omdat het dan toch al mislukt isMaar da's nog niet voorgekomen sinds maandag
Be proud!
Dat je dan in het donker gaat daten? Als je elkaar al gezien hebt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:22 schreef Greys het volgende:
Er zitten er twee hand in hand in het donker bij Dating in the Dark.
Da's best gek als je elkaar ooit gezien hebt toch?
aftasten heet datquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:22 schreef Greys het volgende:
Er zitten er twee hand in hand in het donker bij Dating in the Dark.
Da's best gek als je elkaar ooit gezien hebt toch?
Oh fuckiefuck, ik miste een ennetjequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat je dan in het donker gaat daten? Als je elkaar al gezien hebt?
Das best raar ja
Koolhydraten gebrek, je bent niet scherp meerquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh fuckiefuck, ik miste een ennetje
Op hele andere plekken?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat doe je toch op hele andere plekken, niet de handen?
Precies. Opzouten met dat laffe gedoe.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat doe je toch op hele andere plekken, niet de handen?
Plekken op het lichaam bedoelde ikquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Op hele andere plekken?
Does that include any snow?
Ik low carb net zo als Qwea... NIET dusquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Koolhydraten gebrek, je bent niet scherp meer
TMI!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Op hele andere plekken?
Does that include any snow?
Ik wacht nog altijd op Dating in the Dark - Gloryhole editionsquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Precies. Opzouten met dat laffe gedoe.
Ohhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Plekken op het lichaam bedoelde ik
OMG OMG OMGquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wacht nog altijd op Dating in the Dark - Gloryhole editions
Hey, geen garpjes maken over mijn lack aan slank begrippenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik low carb net zo als Qwea... NIET dus
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wacht nog altijd op Dating in the Dark - Gloryhole editions
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |