abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101688919
Wat een lieve foto's *; en fijn dat het met Donder goed gaat *O*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_101699413
Een tevreden mannetje O+
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 8 september 2011 @ 07:49:32 #203
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_101699442
Hij ligt er ontspannen bij ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_101700249
Zo, hij ligt er echt wel relaxed bij inderdaad! :) Dat betekent alleen maar goede dingen, niet dan? ;)
pi_101700297
Hoe gaat het nu met Bliksem?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_101704694
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2011 09:09 schreef sararaats het volgende:
Hoe gaat het nu met Bliksem?
Wel goed, vanochtend iig. Maar ik ben op school en heb zo een sollicitatiegesprek voor het honourscollege dus ik zie hem pas over 2 uur weer
pi_101709729
"Het komt eigenlijk wel goed uit dat Donder weg is, nu hebben we allemaal een eigen mandje" :9

Statige Socks

Gekke Joe

Schattig ben ik he?

He een vinger, even snuffelen

Smells goooood! Even proeven

Even kijken of ik er ook in kan bijten

He die vinger was heul nog nie op }:|
pi_101713474
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 07:46 schreef Oognip het volgende:
Een tevreden mannetje O+
[ afbeelding ]
Ja hij ligt bij alsof hij er thuishoort zo relaxed O+
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 14:47 schreef Oognip het volgende:
"Het komt eigenlijk wel goed uit dat Donder weg is, nu hebben we allemaal een eigen mandje" :9
[ afbeelding ]

Statige Socks
[ afbeelding ]
Gekke Joe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schattig ben ik he?
[ afbeelding ]
He een vinger, even snuffelen
[ afbeelding ]
Smells goooood! Even proeven
[ afbeelding ]
Even kijken of ik er ook in kan bijten
[ afbeelding ]
He die vinger was heul nog nie op }:|
[ afbeelding ]
Wat een knapperds allemaal *;
pi_101715039
Mooie foto's !
Die met die hangmatjes :D
pi_101719641
Socks is echt zo verliefd op mijn vriend O+ Elke keer als hij aan het werk is (thuis) komt Socks naast hem staan miauwen en dan wil ze opgepakt worden en geaaid en gaat heel hard spinnen O+ Mijn vriend heeft een deadline dus dat schiet niet zo op met Socks continu naast hem _O-
Bliksem wordt al echt zo vrij en hij is zo leuk! Ik kan al een paar dagen naar hem toe lopen als hij in een mandje aan de kachel zit, voorheen liep hij altijd weg. Maar we hebben ook een mandje op de grond liggen waar hij ook vaak in zit, maar als ik dan naar hem toe kwam liep hij altijd weg maar nu net niet O+ Echt leuk als je ziet hoe bang hij was en dan nu hoe prettig hij zich al voelt :D
En Joe is gewoon Joe dus onwijs leuk. Ik ben stiekem een beetje verliefd op hem *; Als ik eerst met hem op de bank zit te knuffelen en ik ga naar het hangmatje van Bliksem, komt Joe altijd aangerend en wil hij ook geaaid worden, zo schattig O+
  vrijdag 9 september 2011 @ 14:17:25 #211
35189 Troel
scherp en bot
pi_101749434
Nipje, welke kattenbakkorrels hadden jullie ook alweer?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_101750648
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 14:17 schreef Troel het volgende:
Nipje, welke kattenbakkorrels hadden jullie ook alweer?
Biokat http://www.zooplus.nl/sho(...)ulling/biokats/21379
Ben je het stofzuigen zo zat? _O-
pi_101750825
Donder gaat zometeen naar de dierenarts met zijn nieuwe baasjes. Hij eet niet veel volgens hen en heeft nog geen ontlasting gehad sinds hij verhuisd is.
pi_101751099
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 15:07 schreef Oognip het volgende:
Donder gaat zometeen naar de dierenarts met zijn nieuwe baasjes. Hij eet niet veel volgens hen en heeft nog geen ontlasting gehad sinds hij verhuisd is.
Ai da's minder :*
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_101751131
Ze zijn net bij de dierenarts geweest. Donder heeft koorts en heeft een spuitje tegen de koorts gekregen. Morgen krijgt ie nog een tabletje en speciaal voer.
pi_101751434
Ja maar Donder is vorige week al ingeent ,als het daarvan is kun je dat toch niet voorkomen.
Die van mij worden de 16e ingeent en ik zou ze de 18e kunnen halen als ik wilde, als ze dan de week erna ziek worden kan Cat het ook niet helpen.
Je kunt niet meer dan je best doen en ik snap best dat je bezorgd bent ,maar je hebt jezelf niets te verwijten :*
pi_101751771
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 15:26 schreef indaha het volgende:
Ja maar Donder is vorige week al ingeent ,als het daarvan is kun je dat toch niet voorkomen.
Die van mij worden de 16e ingeent en ik zou ze de 18e kunnen halen als ik wilde, als ze dan de week erna ziek worden kan Cat het ook niet helpen.
Je kunt niet meer dan je best doen en ik snap best dat je bezorgd bent ,maar je hebt jezelf niets te verwijten :*
Kittens kunnen tot 10 dagen na de inenting nog ziek worden van de inenting. Vandaar dat wij ze minstens een week nog houden (beter nog langer vind ik). Bij redcat gaat het heel anders en mogen ze al 2 dagen na de inenting weg, maar mijn ervaring is dat de meeste kittens minstens 5 dagen na de inenting pas last krijgen.
Volgende keer als ik weer een ziekig kitten heb, blijft ie sowieso een paar dagen langer. Ik wil gezonde kittens laten verhuizen en als ze ziek zijn wil ik ze het liefst verzorgen. Maar ja het zit me meer dwars dat hij bij mij eigenlijk al ziek was (al leek dat woensdag niet meer het geval). Als hij nou al een week verhuisd was en hij werd dan ziek had ik er minder moeite mee gehad.
pi_101752252
O dat wist ik niet, wij gaan nu de 20e ophalen dus na 4 dagen, maar ik zal ze de eerste dagen goed in de gaten houden :)
pi_101754905
Eventjes weer wat fotootjes.
Joe gister

Joe en Pingoo vandaag *;

pi_101755326
En nog wat filmpjes

Ik wilde net even voor jullie filmen hoe stoer Bliksem al is als hij in een mandje ligt en ik kom naar hem toe, maar hij lag heel diep te slapen dus schrok een beetje *blaas* maar al heel snel *spin* O+
pi_101755428
Deze heb ik ook nog :D
pi_101757752
Dat filmpje van Bliksem zou je op de site moeten zetten! Voor mensen die een bangig kitten verwachten, dan zien ze ook gelijk dat het na 1 seconde over is O+
♥ scars make us who we are ♥
pi_101778045
Er komt zo een meneer langs met zijn zoontje voor Joe en als het klikt willen ze hem vandaag al meenemen :) Ik ben heel blij voor Joe maar wat ga ik hem vreselijk missen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101778343
Dat gaat ineens snel nu :o , ik kan me voorstellem dat dat een beetje rauw op je dak valt :* ,maar wel fijn voor Joe dat hij misschien een huisje krijgt dus toch even een *O*
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 10 september 2011 @ 10:53:17 #225
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_101778395
Ah, Bliksem, wat wast ie je lekker :D Mooi mannetje!

Wat gaat Joe ineens snel weg, maar fijn dat ie een huisje heeft ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')