Wel goed, vanochtend iig. Maar ik ben op school en heb zo een sollicitatiegesprek voor het honourscollege dus ik zie hem pas over 2 uur weerquote:
Ja hij ligt bij alsof hij er thuishoort zo relaxedquote:Op donderdag 8 september 2011 07:46 schreef Oognip het volgende:
Een tevreden mannetje
[ afbeelding ]
Wat een knapperds allemaalquote:Op donderdag 8 september 2011 14:47 schreef Oognip het volgende:
"Het komt eigenlijk wel goed uit dat Donder weg is, nu hebben we allemaal een eigen mandje"
[ afbeelding ]
Statige Socks
[ afbeelding ]
Gekke Joe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schattig ben ik he?
[ afbeelding ]
He een vinger, even snuffelen
[ afbeelding ]
Smells goooood! Even proeven
[ afbeelding ]
Even kijken of ik er ook in kan bijten
[ afbeelding ]
He die vinger was heul nog nie op![]()
[ afbeelding ]
Biokat http://www.zooplus.nl/sho(...)ulling/biokats/21379quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:17 schreef Troel het volgende:
Nipje, welke kattenbakkorrels hadden jullie ook alweer?
Ai da's minderquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:07 schreef Oognip het volgende:
Donder gaat zometeen naar de dierenarts met zijn nieuwe baasjes. Hij eet niet veel volgens hen en heeft nog geen ontlasting gehad sinds hij verhuisd is.
Kittens kunnen tot 10 dagen na de inenting nog ziek worden van de inenting. Vandaar dat wij ze minstens een week nog houden (beter nog langer vind ik). Bij redcat gaat het heel anders en mogen ze al 2 dagen na de inenting weg, maar mijn ervaring is dat de meeste kittens minstens 5 dagen na de inenting pas last krijgen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:26 schreef indaha het volgende:
Ja maar Donder is vorige week al ingeent ,als het daarvan is kun je dat toch niet voorkomen.
Die van mij worden de 16e ingeent en ik zou ze de 18e kunnen halen als ik wilde, als ze dan de week erna ziek worden kan Cat het ook niet helpen.
Je kunt niet meer dan je best doen en ik snap best dat je bezorgd bent ,maar je hebt jezelf niets te verwijten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |