Ik kom hier ook nog even juichen voor Oscarquote:Op woensdag 7 september 2011 11:06 schreef Oognip het volgende:
Oscar is eergisteren geadopteerd!
Bliksem heeft zijn eerste inenting en chip gehad en bij Joe was het 'liesbreukje' nu niet te voelen.
Donder gaat vandaag toch weg.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:38 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik kom hier ook nog even juichen voor Oscar![]()
![]()
![]()
En Donder , mag hij vandaag al weg of toch nog maar een dagje wachten?
Bweuk. Sorry.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:45 schreef Oognip het volgende:
En als afscheidsmaal zit hij nu koolvisfilet te eten
Heerlijk, alle kittens hebben de koolvis gehad hoorquote:Op woensdag 7 september 2011 11:54 schreef Hitomi het volgende:
Joepie wat fijn voor Oscar!
Donder vond zijn afscheidsmaaltje wel lekker?
quote:Op woensdag 7 september 2011 13:08 schreef Oognip het volgende:
Joe en Donder hebben nog even goed afscheid van elkaar genomen
[ afbeelding ]
Als ik kan kiezen nietquote:Op woensdag 7 september 2011 15:29 schreef Troel het volgende:
de volgende kittens heten Pompen en Verzuipen?
Wel goed, vanochtend iig. Maar ik ben op school en heb zo een sollicitatiegesprek voor het honourscollege dus ik zie hem pas over 2 uur weerquote:
Ja hij ligt bij alsof hij er thuishoort zo relaxedquote:Op donderdag 8 september 2011 07:46 schreef Oognip het volgende:
Een tevreden mannetje
[ afbeelding ]
Wat een knapperds allemaalquote:Op donderdag 8 september 2011 14:47 schreef Oognip het volgende:
"Het komt eigenlijk wel goed uit dat Donder weg is, nu hebben we allemaal een eigen mandje"
[ afbeelding ]
Statige Socks
[ afbeelding ]
Gekke Joe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schattig ben ik he?
[ afbeelding ]
He een vinger, even snuffelen
[ afbeelding ]
Smells goooood! Even proeven
[ afbeelding ]