abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101231034
Bliksem zit nog steeds in de bench (en af en toe lekker op schoot) en hij heeft de laatste twee keer dat ik hem uit de bench haalde helemaal niet naar me geblazen! :D Echt gaaf! Terwijl hij hiervoor echt heel erg blies als ik maar langs liep.
Mijn ervaring met de schuwe kittens die ik opgevangen heb is dat ze steeds een klein beetje minder (gaat heeeel langzaam) bang worden van als ik langsloop of zo, maar dat ze wel erg bang blijven als ik ze wil pakken. Maar opeens is het dan over O+ echt van het ene op het andere moment! Zo bijzonder vind ik het.
Emma werd vooral tammer toen ze ziek werd en we haar juist vaak moesten 'pesten'. Voor Oscar geldt hetzelfde verhaal en voor Bliksem nu ook. Het laatste mannetje wordt zeven keer per dag 'gepest' door medicijnen, maar hij blijft lekker rustig op schoot liggen spinnen zodra ik ze gegeven heb O+ Terwijl ik verwachtte dat als schuwe kittens me een beetje vertrouwden, ik het zou verpesten door ze medicijnen te geven. Ik dacht dat ze dan weer bang zouden worden van me, maar het is gewoon echt niet waar! Ik vind het zo apart!
pi_101231048
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 20:46 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Oh O+
Ik ben er trouwens nog steeds hoor :*
:*
Joe is ook jouw lieveling he O+
pi_101231503
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 20:57 schreef Oognip het volgende:

[..]

:*
Joe is ook jouw lieveling he O+
Ja ik vind het echt een schatje O+
Ik mag hem alleen niet op komen halen :'(
pi_101260251
Het gaat hier op zich prima. Morgen is de laatste dag van de antibiotica van Socks en Donder. Bliksem geef ik denk ik iets langer want die is nog niet beter. Het gaat wel ietsje beter maar nog niet veel. Het koortsverlagende medicijn dat hij krijgt mocht 5 tot 7 dagen gegeven worden, ik heb gekozen om het 7 dagen te geven (morgen laatste keer) want hij is nog niet beter. Ik ben benieuwd hoe hij het zonder gaat doen. Verder krijgt hij elke dag 2 druppels zoutoplossing in zijn neusje en daarmee mag ik stoppen als het beter gaat. De oogzalf duurt tot woensdag.

Zo ik heb weer eventjes wat fotootjes gemaakt :D
Socks en Donder

Sneuneusje Blikkie

Slaperige Joe
pi_101260292
O'ja en nog een filmpje :D
(op de achtergrond een kind dat van zijn fiets gevallen is :'))
pi_101261094
Joe lijkt qua koppie (en vooral die blik) heel erg op een kitten die wij vroeger hadden. Alleen was hij egaal zwart :P Is helaas doodgereden maar zijn broertje hebben we nog.
pi_101261220
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 18:21 schreef Oognip het volgende:
Verder krijgt hij elke dag 2 druppels zoutoplossing in zijn neusje en daarmee mag ik stoppen als het beter gaat.
Dat doe ikzelf ook altijd als ik verkouden ben en het helemaal vastzit :P Echt heel naar :') sowieso voelt het niet natuurlijk om een vloeistof op te snuiven, maar door dat zout krijg ik ook nog eens flashbacks naar keren dat ik me verslikte in de zee :')
Maar als ik dan daarna mn neus snuit komt ook alles er in 1x uit :D
pi_101261310
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 18:46 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Dat doe ikzelf ook altijd als ik verkouden ben en het helemaal vastzit :P Echt heel naar :') sowieso voelt het niet natuurlijk om een vloeistof op te snuiven, maar door dat zout krijg ik ook nog eens flashbacks naar keren dat ik me verslikte in de zee :')
Maar als ik dan daarna mn neus snuit komt ook alles er in 1x uit :D
Haha Bliksem gaat er altijd van niezen dus het loopt er zo weer uit _O- maar het werkt wel goed! Ook bij mensen inderdaad.
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 19:40:17 #84
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_101263218
Wat een mooie beesten zeg. :Y. Nobel doel ook, voor opvang zorgen! Ik zeg: goed bezig!
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_101263761
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 19:40 schreef Detroit het volgende:
Wat een mooie beesten zeg. :Y. Nobel doel ook, voor opvang zorgen! Ik zeg: goed bezig!
Het is vooral ook heel erg leuk om te doen ;)
pi_101263932
Bliksem op schoot O+

Donderdag was het nog allemaal blazen als ik hem oppakte en moet je het ventje nu zien O+ Ik ben zo trots op die schuwe kittens he als ze zo stoer worden :@
pi_101264009
:D

Dat mag toch? Je doet het fantastisch *O*
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_101264165
Ik moet eerlijk bekennen dat mijn geduld na 1.5 week ook wel op begon te raken :@ Ik zag niet echt verbetering bij het benaderen van Bliksem en dan begin ik het toch wel lichtelijk irritant te vinden. Maar dan opeens is er zo'n omslag en daar doe ik het dan voor.
  zondag 28 augustus 2011 @ 00:26:13 #89
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_101273690
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 19:55 schreef Oognip het volgende:

[..]

Het is vooral ook heel erg leuk om te doen ;)
Als die beesten allemaal wat liefde geven dan krijg je er in ieder geval heel veel voor terug. :D.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_101287373
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 00:26 schreef Detroit het volgende:

[..]

Als die beesten allemaal wat liefde geven dan krijg je er in ieder geval heel veel voor terug. :D.
Oewww raak je verslaafd aan kattenknuffels? Ik zeg, 3e erbij? O-) Joe O+
Ze zijn allemaal wel erg leuk trouwens *O*
pi_101288043
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 14:28 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Oewww raak je verslaafd aan kattenknuffels? Ik zeg, 3e erbij? O-) Joe O+
Ze zijn allemaal wel erg leuk trouwens *O*
Haha _O- Joe is echt een aanradertje en die past ook zo leuk bij Muts :P
pi_101332417
Ik kon het weer eens niet laten om foto's te maken dus tadaaa

Het is vandaag alle-zwarte-katten-op-bed-verzamelen-dag en Pingoo mag er niet bij ;(

Bliksem komt sinds vandaag op de bank O+

En Donder was vergeten zijn bekkie dicht te doen _O-

Met Bliksems oogjes gaat het goed, alleen is hij nog wel erg benauwd en moet hij nog een paar dagen antibiotica hiervoor. Hij wordt aanstaande woensdag als enige niet ingeent.
Met de rest gaat het prima O+ Alleen ontdekte ik gister een wondje op het pootje van Donder. Vandaag is het iets dikker geworden dus dat houden we even goed in de gaten.
pi_101332518
Heb je nu Darth Bliksem in huis qua ademhaling? _O-
♥ scars make us who we are ♥
pi_101332717
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 15:41 schreef Mama_Mia het volgende:
Heb je nu Darth Bliksem in huis qua ademhaling? _O-
Daar lijkt het wel op _O- arme ziel
pi_101332868
Prupke O+ hijs wel lievig aan het worden *;
pi_101332942
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 15:50 schreef Mama_Mia het volgende:
Prupke O+ hijs wel lievig aan het worden *;
Vreselijk lief O+
Hij zit op de bank samen met mij (met 1 kussen er tussen) en mijn vriend wilde op dat kussen gaan zitten. Normaliter zou Bliksem dan wegrennen, nu rende hij naar de punt van de bank en bleef daar zitten. Vriend mocht hem gewoon aaien en nu ligt hij naast vriend O+
pi_101332976
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 15:52 schreef Oognip het volgende:

[..]

Vreselijk lief O+
Hij zit op de bank samen met mij (met 1 kussen er tussen) en mijn vriend wilde op dat kussen gaan zitten. Normaliter zou Bliksem dan wegrennen, nu rende hij naar de punt van de bank en bleef daar zitten. Vriend mocht hem gewoon aaien en nu ligt hij naast vriend O+
Aaawwww O+

*O* voor Bliksem!
pi_101403177
Ik ben net met Joe, Socks en Donder naar het asiel geweest. Joe heeft zijn 2e enting gehad en de rest hun 1e en de chip.
Donder heeft zalf gekregen voor het wondje op zijn pootje en heeft nu wel 2 ingedaalde balletjes. Gelukkig hoeft hij nu geen buikcastratie :) Verder heb ik de dierenarts even naar zijn dikke buikje laten kijken, omdat ik het wel erg dik vond en het ook van wormen zou kunnen komen. Alleen is hij al vaak ontwormd dus eigenlijk kon het ook weer niet :P De dierenarts concludeerde dat hij zwaar is voor zijn leeftijd (1200 gram en 9 weken O-) dus dat het gewoon van het eten kwam.

Verder alleen maar complimenten gekregen hoe mooi en goed ze eruit zien! Vooral Joe vonden ze prachtig O+
pi_101403398
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:13 schreef Oognip het volgende:
Ik ben net met Joe, Socks en Donder naar het asiel geweest. Joe heeft zijn 2e enting gehad en de rest hun 1e en de chip.
Donder heeft zalf gekregen voor het wondje op zijn pootje en heeft nu wel 2 ingedaalde balletjes. Gelukkig hoeft hij nu geen buikcastratie :) Verder heb ik de dierenarts even naar zijn dikke buikje laten kijken, omdat ik het wel erg dik vond en het ook van wormen zou kunnen komen. Alleen is hij al vaak ontwormd dus eigenlijk kon het ook weer niet :P De dierenarts concludeerde dat hij zwaar is voor zijn leeftijd (1200 gram en 9 weken O-) dus dat het gewoon van het eten kwam.

Verder alleen maar complimenten gekregen hoe mooi en goed ze eruit zien! Vooral Joe vonden ze prachtig O+
Je bent gewoon een superpleegmama :* , wat een lekker dikkerdje is Donder en wat fijn dat hij geen buikcastratie hoeft .
Hoe gaat het nu met Bliksem O+ ?
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_101404742
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:21 schreef indaha het volgende:

[..]

Je bent gewoon een superpleegmama :* , wat een lekker dikkerdje is Donder en wat fijn dat hij geen buikcastratie hoeft .
Hoe gaat het nu met Bliksem O+ ?
Joe is ook al 1.6 kilo _O- en Socks 1.3 en Bliksem 1150 gram :D
Met Bliksem gaat het steeds iets beter. Vandaag is de laatste dag van zijn antibiotica. Zijn oogjes zijn bijna helemaal goed, alleen blijft hij benauwd overkomen. Ook dat wordt wel beter maar het duurt erg lang.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')