quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik ben er trouwens nog steeds hoor
Dat doe ikzelf ook altijd als ik verkouden ben en het helemaal vastzitquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:21 schreef Oognip het volgende:
Verder krijgt hij elke dag 2 druppels zoutoplossing in zijn neusje en daarmee mag ik stoppen als het beter gaat.
Haha Bliksem gaat er altijd van niezen dus het loopt er zo weer uitquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:46 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Dat doe ikzelf ook altijd als ik verkouden ben en het helemaal vastzitEcht heel naar
sowieso voelt het niet natuurlijk om een vloeistof op te snuiven, maar door dat zout krijg ik ook nog eens flashbacks naar keren dat ik me verslikte in de zee
Maar als ik dan daarna mn neus snuit komt ook alles er in 1x uit
Thanksquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:40 schreef Detroit het volgende:
Wat een mooie beesten zeg.. Nobel doel ook, voor opvang zorgen! Ik zeg: goed bezig!
Als die beesten allemaal wat liefde geven dan krijg je er in ieder geval heel veel voor terug.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Thanks
Het is vooral ook heel erg leuk om te doen
Oewww raak je verslaafd aan kattenknuffels? Ik zeg, 3e erbij?quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:26 schreef Detroit het volgende:
[..]
Als die beesten allemaal wat liefde geven dan krijg je er in ieder geval heel veel voor terug..
Hahaquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Oewww raak je verslaafd aan kattenknuffels? Ik zeg, 3e erbij?Joe
![]()
Ze zijn allemaal wel erg leuk trouwens
Daar lijkt het wel opquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:41 schreef Mama_Mia het volgende:
Heb je nu Darth Bliksem in huis qua ademhaling?
Vreselijk liefquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:50 schreef Mama_Mia het volgende:
Prupkehijs wel lievig aan het worden
Aaawwwwquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Vreselijk lief
Hij zit op de bank samen met mij (met 1 kussen er tussen) en mijn vriend wilde op dat kussen gaan zitten. Normaliter zou Bliksem dan wegrennen, nu rende hij naar de punt van de bank en bleef daar zitten. Vriend mocht hem gewoon aaien en nu ligt hij naast vriend
Je bent gewoon een superpleegmamaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:13 schreef Oognip het volgende:
Ik ben net met Joe, Socks en Donder naar het asiel geweest. Joe heeft zijn 2e enting gehad en de rest hun 1e en de chip.
Donder heeft zalf gekregen voor het wondje op zijn pootje en heeft nu wel 2 ingedaalde balletjes. Gelukkig hoeft hij nu geen buikcastratieVerder heb ik de dierenarts even naar zijn dikke buikje laten kijken, omdat ik het wel erg dik vond en het ook van wormen zou kunnen komen. Alleen is hij al vaak ontwormd dus eigenlijk kon het ook weer niet
De dierenarts concludeerde dat hij zwaar is voor zijn leeftijd (1200 gram en 9 weken
dus dat het gewoon van het eten kwam.
Verder alleen maar complimenten gekregen hoe mooi en goed ze eruit zien! Vooral Joe vonden ze prachtig
Joe is ook al 1.6 kiloquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:21 schreef indaha het volgende:
[..]
Je bent gewoon een superpleegmama, wat een lekker dikkerdje is Donder en wat fijn dat hij geen buikcastratie hoeft .
Hoe gaat het nu met Bliksem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |