Thanks manquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
http://fionaangelina.com/(...)sopcast-on-mac-os-x/
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:48 schreef Kutstudent het volgende:
Al die negermuziek hier.
[ afbeelding ]
Ik haat niet. Ik heb serieus nooit begrepen hoe mensen dat leuk kunnen vinden.quote:
Weet je precies hoe iedereen zich voelt wanneer jij hier komt vertellen hoe 'normaal' het is om kleingeld in iemand z'n reet te douwen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik haat niet. Ik heb serieus nooit begrepen hoe mensen dat leuk kunnen vinden.
Voor Napster moest je alles nog van websites afhalen. Muziek zoeken via altavista of van sites vol met mp3'tjes 1 muzieknummer per avond downloaden met een 56k verbindingquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik voel me weer oud....
Mensen nog met napster gewerkt dan?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:15 schreef Bozz187 het volgende:
wooow check xbox.
rossdale doet crysis 2 en stoma doet mw 2 WTF!!!!
JUp en me ouders een telefoon rekening van 600 gulden XDquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Voor Napster moest je alles nog van websites afhalen. Muziek zoeken via altavista of van sites vol met mp3'tjes 1 muzieknummer per avond downloaden met een 56k verbinding
Eens, ik snap ook niet wat er leuk is aan rap of meer populaire snel-lukraak-nietszeggende-zinnen-uit-je-nek-lullen-muziekquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik haat niet. Ik heb serieus nooit begrepen hoe mensen dat leuk kunnen vinden.
De telefoonrekening werd betaald door het werk van mijn pa. Hij moest bij de directeur komen om uit te leggen waarom hij inderdaad 500 gulden verbeld hadquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
JUp en me ouders een telefoon rekening van 600 gulden XD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De telefoonrekening werd betaald door het werk van mijn pa. Hij moest bij de directeur komen om uit te leggen waarom hij inderdaad 500 gulden verbeld had
Flink ruzie gehad toenDat had me pa dus ook, het werk dat belt wat er met telefoon gebeurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook die geluiden van de modem
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De telefoonrekening werd betaald door het werk van mijn pa. Hij moest bij de directeur komen om uit te leggen waarom hij inderdaad 500 gulden verbeld had
Flink ruzie gehad toenToen wij het hadden zat ineens de hele familie hier om muziek te downloadenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Wat een kulantwoord. Jullie begonnen meteen massaal te haten toen ik dat zei, ik loop toch ook niet op jullie te haten omdat jullie die muziek vet vinden. Denk volgende keer even na voordat je een irrelevant kulargument hier neer plempt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Weet je precies hoe iedereen zich voelt wanneer jij hier komt vertellen hoe 'normaal' het is om kleingeld in iemand z'n reet te douwen.
Waarom voel jij je altijd meteen op je pik getrapt? Was helemaal niet serieus bedoeld.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat een kulantwoord. Jullie begonnen meteen massaal te haten toen ik dat zei, ik loop toch ook niet op jullie te haten omdat jullie die muziek vet vinden. Denk volgende keer even na voordat je een irrelevant kulargument hier neer plempt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |