Jij wist ook dat tdrone maffia wasquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:03 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Psst ik weet dat Erik maffia is (PM)
Dat zijn onschuldige klopgeestenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope.
Tenzij je die dooien die steeds hun kist uitkomen meetelt.
Nou ja.. Onschuldig...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:04 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dat zijn onschuldige klopgeesten
Dat zijn vriendjes van Casper.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe zit het met mensen die noch dorp, noch maffia zijn, noch iemand met een speciale rol, zijn dat ook zombies?
Nee. Dat zijn mensen die niet meespelen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe zit het met mensen die noch dorp, noch maffia zijn, noch iemand met een speciale rol, zijn dat ook zombies?
Ik heb, denk ik, toch liever een maffia-killende zombie dan een "onschuldige" klopgeest.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:04 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dat zijn onschuldige klopgeesten
Sommige zijn spelleiderquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
Oh ja, die waren er ook nog.quote:
dan klopt ie, want stiekem zit ik me nu op te vreten, omdat ik ook niets mag zeggenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Dat zijn mensen die niet meer mogen meespelen.
Er was net een tactiek die ineens ondermijnd werd heurquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:56 schreef Harajuku. het volgende:
Overleggen, tactiek, mafia vangen, alles. Daar is niets meer van over NIETS
Niet te ver vreten!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan klopt ie, want stiekem zit ik me nu op te vreten, omdat ik ook niets mag zeggen
Of 1quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik gok dat er nog 2 maffialeden over zijn. Om maar even ontopic te gaan.
Oh allmighty Vulture!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, die waren er ook nog.
Staan die dan zo'n beetje gelijk aan een god?
Tactiek die opeens door twee mensen bedacht werd en in paniek maar overgenomen moest worden. Terwijl er niet zo ontzettend goed over nagedacht werd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er was net een tactiek die ineens ondermijnd werd heur
Welke tactiek was dat ook al weer?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tactiek die opeens door twee mensen bedacht werd en in paniek maar overgenomen moest worden. Terwijl er niet zo ontzettend goed over nagedacht werd.
Jawel, alleen hadden de namen van KKJ en Tdrone (misschien) moeten worden omgewisseld. Maar het principe was goedquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tactiek die opeens door twee mensen bedacht werd en in paniek maar overgenomen moest worden. Terwijl er niet zo ontzettend goed over nagedacht werd.
Er waren er meer die er iets in zagen hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben overigens wel benieuwd naar de dorp:maffia verhouding, of is dat in dit spel niet meer het geval? Bij vorige spellen was het zoiets van 5:1 meen ik me te herinneren...quote:
In het vorige potje 2 en een beetje:1quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben overigens wel benieuwd naar de dorp:maffia verhouding, of is dat in dit spel niet meer het geval? Bij vorige spellen was het zoiets van 5:1 meen ik me te herinneren...
Is onbekend. Ik denk dat er 5 of 6 maffia en 1 spion waren, maar da's een gok.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben overigens wel benieuwd naar de dorp:maffia verhouding, of is dat in dit spel niet meer het geval? Bij vorige spellen was het zoiets van 5:1 meen ik me te herinneren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |