NYX spreek je uit als Nieks, naar de Griekse godin. Staat op de webzaaitquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik zeg krakkel![]()
maar goed, ik noem NYX ook niks.
Gewoon, scheelt stembandverbruik
Nou, het spalkje zit dus vreemd waardoor het lijkt alsof hij zijn poot scheef heeft, dus ik zette zijn pootje zegt toen ging hij mauwen, toen opeens zag ik dat die spalk dus niet goed zat ... dus als hij gewoon zelf zijn spalk schuin houd gaat het wel goed, maar ik wil niet dat het botje scheef groeit ofzo, ik weet t ook nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
maar hij lijkt dus geen pijn te hebben?
Zeggen ze dat niet altijd want spoedhulp = dik geld verdienen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:09 schreef Sharana_LV het volgende:
... spoedarts zegt langkomen en kosten zijn tussen 150 en 200 en bij complicaties meer ..
Halleekes dan... dat kost echt belachelijk veel geld!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:09 schreef Sharana_LV het volgende:
... spoedarts zegt langkomen en kosten zijn tussen 150 en 200 en bij complicaties meer ..
Idem... ik heb nu ook niet zo 200 ekkies die je zou kunnen lenen... anders had ik t zo gedaan! Maar dat is ons eet-rook-drink-tank-budget tot vrijdagquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
Melz, ik zou het je zo lenen, als ik het nu had... maar ik heb het ff niet...
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
Melz. Als je geld nodig hebt; ik kan het je zo lenen !! PM maar even
Je bent me net voorquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
priemquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
En niks zo belachelijk als de kosten van een dierenartsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:48 schreef Debsterr het volgende:
Niks zo zielig als diertjes met pijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |