abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100949667
Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
pi_100949692
Blo!
Ja doei.
pi_100949704
Bli?
pi_100949727
Bluuuuu ;(
Ja doei.
pi_100949748
Btw, Tweezerman ftw inderdaad :D

En ik moet weer terug naar de rest (zitten bij vrienden verderop in de straat). Kwam even naar huis om ballonnen op te halen. Die heb ik nu. Dus. :D

:*

Ps. excuses voor de titel, was geheel inspiratieloos :')
pi_100949759
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:49 schreef motorbloempje het volgende:
Bluuuuu ;(
_O-

Ik weet niet zo goed waarom, maar dat vond ik echt heel grappig :D :@
pi_100949761
ik ga zo maar 's kijken wat er op de barbecue kan :9
Ja doei.
pi_100949870
oh, en coco: ik bedoelde natuurlijk een totaalfoto van je gezicht, om je wenkbrauwen in verhouding tot de rest te zien.

wenkbrouwen? wenkbrauwen? Ik ben de kluts helemaal kwijt. En ik heb geen zin om het op te zoeken...
pi_100949972
au :Y
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:09:45 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100950435
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:56 schreef Goodbye het volgende:
au :Y
Kusje drop :*.

Ons eten staat eindelijk in de oven :').
Niet meer actief op Fok!
pi_100950692
Jagär, nog even over dat vrienden maken, moeilijk is dat hè? Ik zou bijna zeggen dat je lid moet worden van een Zweeds Fok!forum-achtig iets, als je ziet hoeveel mensen hier leuke vriendschappen opdoen... :@
pi_100950886
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:54 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, en coco: ik bedoelde natuurlijk een totaalfoto van je gezicht, om je wenkbrauwen in verhouding tot de rest te zien.

wenkbrouwen? wenkbrauwen? Ik ben de kluts helemaal kwijt. En ik heb geen zin om het op te zoeken...
Hmm, op facebook kun je dat wel goed zien :)

Kan er nu geen laten zien, ben mobiel.
pi_100951958
Op een sportschool kun je ook vrienden maken. En bij de voetbal. Of in het gebouw waarin je woont. Of via internet. Of via een hardloopclubje. Of een leesclubje.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_100952027
Van mensen die ik ken die naar Zweden emigreerden heb ik gehoord dat het niet meevalt bevriend te raken met Zweden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_100952414
van blo(w)fish naar blafish :D
pi_100952485
En nu jeugdsentiment, we gaan Gremlins kijken O+
pi_100952552
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:52 schreef sigme het volgende:
Van mensen die ik ken die naar Zweden emigreerden heb ik gehoord dat het niet meevalt bevriend te raken met Zweden.
nee, dat is ook zo. Ach ja, uiteindelijk red ik me wel, maar soms baal ik wel eens eventjes. Zoals vanavond. 3 glazen wijn en 3/4 chocoladereep later valt het ook wel weer mee...
pi_100952630
Ook wel logisch dat je weer eventjes ontregeld bent na een tijdje in NL en een tijdje bij je Duutser :*
pi_100952745
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 21:02 schreef MarMar het volgende:
En nu jeugdsentiment, we gaan Gremlins kijken O+
Gremlins O+
pi_100952751
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 21:04 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

nee, dat is ook zo. Ach ja, uiteindelijk red ik me wel, maar soms baal ik wel eens eventjes. Zoals vanavond. 3 glazen wijn en 3/4 chocoladereep later valt het ook wel weer mee...
:*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_100953077
quote:

[..]

/hug :*
pi_100953166
quote:

[..]

Kost sowieso altijd tijd om zoiets op te bouwen, komt uiteindelijk vast helemaal goed. :*
  Vis een optie? vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:20:19 #23
70532 loveli
N
pi_100953191
B_li
crap in = crap out
pi_100955054
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:52 schreef sigme het volgende:
Ja, ik heb dat ook vaker gehoord. Maar dan zijn er misschien andere buitenlanders (lotgenoten!) die ook snakken naar contact.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:43:42 #25
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100956478
Mijn meneer is aan het werk, zijn zoon en zijn vriendin (voor het eerst) zijn hier nu.. vind het een beetje moeilijk, heb helemaal geen zin op sociaal te doen en ik denk niet dat zij zin hebben dat ik sociaal ga doen :')
Beetje ongemakkelijk maar dat moet maar even wennen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:49:05 #26
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100956707
http://www.telegraaf.nl/v(...)html?sn=gezond_leven
Wel een leuk artikel in Jip en Janneke taal
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:52:22 #27
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_100956868
Klaar met werk... vrienden maken in het buitenland vond ik ook zeer moeilijk, het was heel vaak net niet de juiste klik.
Lijstje:
O: appel en nectarine
T: restje salade met geroosterde paprika en courgette en peultjes
L: 2 halve belegde broodjes met ham
T: nectarine, wortels, cakje, potje yogurt
D1: 2 zoete broodje met salami
D2: 2 bruine boterhammen met kippenwit
T: 1 praline
T: iets van groente of fruit
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_100957284
Dit. Is. Awesome.

manbabies

Foto's van vaders met hun kind, hoofden verwisseld. Geniaal.

Voorbeeld:

:D _O- _O- _O- :') :D :D _O- _O- _O-
pi_100957379
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dit. Is. Awesome.

manbabies

Foto's van vaders met hun kind, hoofden verwisseld. Geniaal.

Voorbeeld:

[ afbeelding ]

:D _O- _O- _O- :') :D :D _O- _O- _O-
ROFLOL! Letterlijk :D
pi_100957830
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:03 schreef Amsel het volgende:

[..]

ROFLOL! Letterlijk :D
Als ik ooit kinderen heb, ga ik dat ook doen. En dan die foto inlijsten en op een mooi plekje neerzetten of ophangen in de huiskamer. Of misschien op canvas :D

O+ :D
pi_100957852
Blijft een toffe film O+ de meiden hebben zich rotgelachen.

En die manbabies vind ik een beetje creepy haha
pi_100959511
:W thuis, heerlijk gegeten!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_100959587
O+ jazzfestival in de stad met goed gezelschap O+
pi_100959703
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:52 schreef Amsel het volgende:
Oeh dat is leukk!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:56:46 #35
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100959785
JaZZ...daar krijg ik echt neigingen van, vreselijk :P
pi_100959876
quote:
nice!
pi_100960360
*O* kaartjes verkocht *O*

Wij gaan sprietlopen morgen :P
pi_100960758
:W welterusten!

Barbecue was fijn, bankhangen ook :z maar nu slaaaaaaapen!
Ja doei.
pi_100962298
Op MTV, goede muziek. -stop-
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? zaterdag 20 augustus 2011 @ 01:15:37 #40
70532 loveli
N
pi_100962473
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:45 schreef Goodbye het volgende:
http://www.filmaandeplas.nl/

Misschien ga ik hier morgen wel even kijken. Big Fish O+
Klinkt tof.
crap in = crap out
pi_100962874
Waarom heb je op lowands geen dagkaarten?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_100963768
:Z
pi_100964081
zozo dat was me de bejaardenparty voor de rest van het jaar weer :D
pi_100965285
quote:
O+ jazz! Heerlijk! Leuk gehad??

Ooh ti's vandaag heerlijk weer!
~ Bonito La Risa ~
  Vis een optie? zaterdag 20 augustus 2011 @ 08:48:51 #45
70532 loveli
N
pi_100965352
:O
crap in = crap out
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 08:54:39 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100965399
Goeiemorgen :W.
Niet meer actief op Fok!
pi_100965434
Eens met loveli.

Hmm, gister belde een vriendin om ff wat te vragen en die deelde mee dat haar collega me gezien had op haifs. Heb het vriendschapsverzoek al binnen :+ zo maar eens wat picturz tjekken :P
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_100965435
:W Mogge!
pi_100965440
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 09:02 schreef Syrena het volgende:
Eens met loveli.

Hmm, gister belde een vriendin om ff wat te vragen en die deelde mee dat haar collega me gezien had op haifs. Heb het vriendschapsverzoek al binnen :+ zo maar eens wat picturz tjekken :P
Definieer collega :P
pi_100965469
Fijn dat de kaartjes verkocht zijn Ml!

@Amsel whaha ik hou van jazz, ben ik nu bejaard? Ik heb iig wel een scootmobiel dat telt ook :P

Oh en ik heb net een plak chocoladecake gepakt als ontbijt *) hij was zo meesterlijk goed gelukt gister! Met grote brokken chocola die nu weer gestold zijn tussendoor O+

Lijstje voor vandaag:
O: chocoladecake met cappuccino
T: appel
L: zelfgebakken brood (heb ik de meiden beloofd :) ), wss twee plakjes met kaas, karnemelk, salade
T: meloen
D: nog geen idee, iets met veel groente iig.
T: komkommer, tomaatjes
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 09:19:18 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100965575
Chocoladecake is geen ontbijt :N.

Ik ga vandaag een beetje hangen: douchen, dingetjes regelen in de stad, boodschapjes doen O+. Moet nog voor 3 dagen eten verzinnen.

Vanochtend lekker met m'n laptop aan het spelen geweest O+. M'n mailbox opgeruimd (voor het eerst in twee jaar :') afgemeld voor nieuwsbrieven etc)
Niet meer actief op Fok!
pi_100965658
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 09:02 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat! Mijn eigen empirische onderzoek heeft uitgewezen dat er vele soorten en maten collega's bestaan, dus je moet iets specifieker zijn Syreen 8-)

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 09:06 schreef MarMar het volgende:

@Amsel whaha ik hou van jazz, ben ik nu bejaard? Ik heb iig wel een scootmobiel dat telt ook :P

Huh, ik zeg toch nergens dat jazz voor bejaarden is? Ik vind het juist leuk! Nouja, eigenlijk vind ik vooral zo'n festival leuk, de hele stad vol mensen en overal podia en gewoon gezelligheid :)
pi_100965703
Delft is prachtig! Wij waren daar laatst nog even op die antiekmarkt op de grachtjes, een hele leuke sfeer.
pi_100965707
Oh lol de pagina was niet goed gerefreshed, ik zag jouw UI bij de opmerking van Siral over bejaardenparty.
Of ik was nog niet goed wakker, dat is ook goed mogelijk!
pi_100965743
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 09:02 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Hij zat naast haar in de auto :+ ze zijn pliesie
Foto bekeken, Hm. Neh :')

Overigens baseert hij zich op de foto die ik hier laatst postte, uit 2006 w/
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_100965820
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 09:37 schreef MarMar het volgende:

Of ik was nog niet goed wakker, dat is ook goed mogelijk!
Nou goeiemorgen dan ;)
pi_100965831
Nog een foto gevonden. Begin me nu zwaar af te vragen of mijn vriendin me wel aardig vindt :'(
pi_100965845
quote:
19s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 09:48 schreef Amsel het volgende:

[..]

Nou goeiemorgen dan ;)
En ik heb geen flauw idee waarom de PI bij dat bericht een voetbal is!
pi_100965857
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 09:49 schreef Syrena het volgende:
Nog een foto gevonden. Begin me nu zwaar af te vragen of mijn vriendin me wel aardig vindt :'(
Misschien is het een superleuke kerel :)
pi_100965897
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 09:51 schreef Amsel het volgende:

[..]

En ik heb geen flauw idee waarom de PI bij dat bericht een voetbal is!
Lol, ook goeiemorgen dan maar? ;)
pi_100965909
Ik bel haar deze week eens als ze niet naast 'm zit :+
pi_100966051
goedemorgen! c_/ c_/
pi_100966084
Ik snap mijn moeder oO< Ik zit lekker in mijn ponnetje met een kop thee voor de pc, gaat de voordeur open. Mijn vader komt binnen: Maak je even koffie?
Ik: :?
Ja, je oom staat bij de achtertuin.

Vader loopt naar buiten, maakt de tuindeur open en ik zie ineens schuttingdelen naar binnen gedragen worden.

Whut? :') Dus snel maar ponnetje vervangen voor joggingbroek en vest. En koffie gemaakt.
pi_100966086
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 09:52 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Misschien is het een superleuke kerel :)
Die babietjes wil maken ;)

Goedemorgen! Wij zijn klaar voor een dagje strand, het weer is dat nog niet helemaal...
pi_100966097
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:15 schreef Syrena het volgende:
Ik snap mijn moeder oO< Ik zit lekker in mijn ponnetje met een kop thee voor de pc, gaat de voordeur open. Mijn vader komt binnen: Maak je even koffie?
Ik: :?
Ja, je oom staat bij de achtertuin.

Vader loopt naar buiten, maakt de tuindeur open en ik zie ineens schuttingdelen naar binnen gedragen worden.

Whut? :') Dus snel maar ponnetje vervangen voor joggingbroek en vest. En koffie gemaakt.
Heb je wel een schutting nodig? :D
pi_100966134
En balen, want

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100966157
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:16 schreef anna82 het volgende:

[..]

Heb je wel een schutting nodig? :D
:Y Ook handig dat ie nu, aan het einde van mijn zesweekse vakantie... eindelijk komt :') Er staat wel een schutting, maar daar kun je zo doorheen kijken.

Oja, de collega heeft al kindjes kennelijk. Maar wilde er nog wel geloof ik _O-
pi_100966159
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:17 schreef Syrena het volgende:
En balen, want

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh jemig :') Daar gaat je rustige weekend.
pi_100966251
Goedemorgen!
Dag 2 van nut met de yogamat!
pi_100966347
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:15 schreef anna82 het volgende:

[..]

Die babietjes wil maken ;)

Goedemorgen! Wij zijn klaar voor een dagje strand, het weer is dat nog niet helemaal...
Babietjes O+

En sommige mensen zijn op foto's helemaal niks, maar hebben in het echt dan ineens zoveel charme/uitstraling :Y

Oeh, strand O+ Wij hebben geen strand in Limburg. Maar ik kan sowieso niet weg, mijn vader is vanmorgen jarig en ik ga een taart voor hem bakken :)
pi_100966369
lekker lijstje, MarMar!

Ik had voordat ik naar Zweden ging een lening gekregen bij een fonds, waarbij ik als ik 75% terugbetaald had, de rest kwijtgescholden zou krijgen. Zojuist heb ik 75% terugbetaald (okay, nu moet ik m'n moeder weer wat geld terugbetalen, maar ok). Dat voelt prettig!

En ik heb een Zweedse spaarrekening geopend, en ga vandaag m'n financien eens op een rijtje zetten. Wordt tijd.
pi_100966402
oh, en het regent hier heel hard, al vanaf gisteravond. Ik heb de gordijnen nog lekker dicht, dan hoor ik het ook niet!
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:52:00 #73
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100966623
Hoiiii!

Maat 40-42-44 meldt! :') >:O

Gisteren was leuk met vriendinnetjes, groentencurry's met rijst en naan gegeten en de 1e aflevering van Game of Thrones gekeken!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_100966718
:W morning :')

beetje veel wijntjes en beetje gedanst en nu heb ik een beetje hoofdpijn *) .

Zag dat m´n maat 44 opmerking heel wat heeft losgemaakt _O- maar goed ik hoop dat jullie allemaal de nuancering enzo er wel even bij hadden bedacht voor zover die er nog niet bij stond :D
pi_100966742
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hoiiii!

Maat 40-42-44 meldt! :') >:O
:D herkenbaar! Dat je kleren in zulke uitlopende maten hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_100966745
Goedemorgen!

Vandaag een klusdagje, morgen een motordagje! Maar nu eerst lekker ontbijten en chillen O+
Ja doei.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 11:02:57 #77
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100966820
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D herkenbaar! Dat je kleren in zulke uitlopende maten hebt.
Ja het wisselt nogal per winkel :D Mijn nieuwste jurkje is maat 40, maar broeken en rokjes heb ik ook wel in 44 _O- Bij Esprit heb ik vaak kleinere maatjes B-)

En ach, ik weet wel van mezelf dat ik mollig ben, dus da's niks nieuws :D Echt dik vind ik mezelf niet (uit de meeste hoeken :+ ).
pi_100966845
Idem! :)
Ja doei.
pi_100967059
Zo, oom & paps zijn weer weg, rest van de schutting halen die niet in de bus kon vanmorgen. En mijn moeder en de twee honden zijn ook alweer weg (die van m'n zus is ook hier). Ik ga zo maar even snel douchen.

Het is wel lekker weer zeg :9
pi_100967078
Misschien moet ik wel even beter ontbijten :') tot nu toe een kindercakeje op en een nectarine.
pi_100967097
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 11:15 schreef Syrena het volgende:
Zo, oom & paps zijn weer weg, rest van de schutting halen die niet in de bus kon vanmorgen. En mijn moeder en de twee honden zijn ook alweer weg (die van m'n zus is ook hier). Ik ga zo maar even snel douchen.

Het is wel lekker weer zeg :9
Ik zou snel gaan poepen als ik jou was! :P
Ja doei.
pi_100967205
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 11:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

^^

Over maten: dat ligt deels aan de lengte/verhoudingen. Als een stof niet meerekt, zal mijn bovenlijf nooit in een maat 36 passen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_100967221
Jullie en je fascinatie voor poepen, ook :') _O-
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_100967260
Whehe, doet me gelijk weer denken aan de Gremlins
"Gizmo caca!"
pi_100967347
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 11:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik kan nog steeds niet, omdat ik weet dat ze zo terug kunnen zijn :'(
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 11:32:13 #86
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_100967402
Goeiemorgen!

Ik ben net Ewelina's vader, gisterenavond bij mijn ouders komen slapen omdat mijn vriendje mijn sleutel nog heeft en heel het weekend op een lan party zit...

Ik heb niet echt een obsessie voor poepen, alleen gaat het bij mij soms te moeilijk en dan word ik kribbig.

Zo AOE online eens uittesten en dan een wasmachine gaan kopen (en een strijkijzer)...
Ik bijt!
(Zachtjes)
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 11:33:30 #87
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_100967431
Oech en vandaag moet ik gaan winkelen, ik haat winkelen! Maar ik heb echt nog amper kleren en schoenen. Dus vanavond ga ik mij een blob voelen, zoiezo!
Ik bijt!
(Zachtjes)
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 11:39:33 #88
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_100967592
Mijn broertje stond trouwens op de plaats tijdens het onweer waar er 2 mensen gestorven zijn, die paal viel op 10 m naast hem om :-s.
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_100967669
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 11:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja het wisselt nogal per winkel :D Mijn nieuwste jurkje is maat 40, maar broeken en rokjes heb ik ook wel in 44 _O- Bij Esprit heb ik vaak kleinere maatjes B-)

En ach, ik weet wel van mezelf dat ik mollig ben, dus da's niks nieuws :D Echt dik vind ik mezelf niet (uit de meeste hoeken :+ ).
En als iemand je dan vraagt: welke maat heb je? Noem je dan ook de kleinste maat waar je kleren van hebt en in past? Ik wel :') O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_100967711
Bizar Sjaapje! -O- Is hij er erg van geschrokken?

Ik heb nog iets nodig waar ik energie van krijg! Heb alleen geen inspirtatie. -O-

Wel een sportief dagje vandaag. B-)
Heb vanmorgen al een uur gespint, daarna pusups-situps-squats gedaan en straks dus de drekrees doen.
Doe wat je niet durft.
pi_100967746
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 11:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Bizar Sjaapje! -O- Is hij er erg van geschrokken?

Ik heb nog iets nodig waar ik energie van krijg! Heb alleen geen inspirtatie. -O-

Wel een sportief dagje vandaag. B-)
Heb vanmorgen al een uur gespint, daarna pusups-situps-squats gedaan en straks dus de drekrees doen.
Ieuw :o
pi_100967787
Hehehehe, typfoutje. B-)
Komt omdat ik honger heb. B-)
Doe wat je niet durft.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 11:47:50 #93
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100967797
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 11:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En als iemand je dan vraagt: welke maat heb je? Noem je dan ook de kleinste maat waar je kleren van hebt en in past? Ik wel :') O-)
Nuh, ik zeg het wel eerlijk :+ My bolle billen don't lie, zeg maar :D
pi_100967836
quote:

[..]

Ik hou me aan de maat volgens verreweg de meeste maattabellen en verreweg de meeste kledingstukken :)
pi_100967848
Als ik ga maatnemen, geven actrices altijd een kleinere schoenmaat op. Ik verbaas me er niet meer over na 10 jaar, maar irritant is het wel!
pi_100967896
Hoi, ik zou ook wel graag willen "meedoen". Mijn bmi is nu 25 (ben twee jaar geleden 20 kilo afgevallen *O* en op dat gewicht zit ik nu nog steeds) maar wil eigenlijk nog een kilo of 5 kwijt voor het einde van het jaar. Zou moeten lukken toch :)
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 11:51:55 #97
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100967902
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 11:50 schreef Laureline het volgende:
Als ik ga maatnemen, geven actrices altijd een kleinere schoenmaat op. Ik verbaas me er niet meer over na 10 jaar, maar irritant is het wel!
Mwehe! :D Veel mensen schijnen ook de verkeerde maat schoenen te dragen :Y

Oh en ik was laatst wel licht beledigd toen ik tegen het meisje van de Esprit had gezegd dat ik maat 40-42 had bij hen en dat ze toen aankwam met een jurk in XL }:| Ik kon er gelukkig ook in zwemmen, als ze gelijk had gehad was het wel heul naar geweest :+
pi_100967957
Ik ben nu trouwens halverwege mijn gezonde regime: nog wel lekker eten en drinken, maar iedere dag wel sporten. Dat scheelt, zeg! Ik heb meer energie, meer zin in gezonde dingen, ben minder somber gestemd...dat die drie kwartier per dag zo'n enorm verschil kunnen uitmaken, daar verbaas ik me elke keer weer over (want ik doe deze ontdekking nu voor de 67e keer oO< )!

Gisteren weer even een half uur door het bos gerend, dat viel niet mee. Ik ga wel weer proberen om en om te doen: de ene dag op de crosstrainer, de andere dag door het bos rennen. Ik heb toch het idee dat het hardlopen wel wat meer zoden aan de dijk zet doordat het meer inspanning kost.
pi_100968034
quote:

[..]

Ik doe het omgekeerd met mijn cupmaat :D

In principe heb ik een A cup. Maarrrr... My moment of glory: mijn trouw-bh was een C *O*
Dus dat zeg ik dan altijd erbij, net alsof mijn tetten er 'echt' groter van worden :P

For Pony!
pi_100968053
:D die reacties bij dat telegraaf artikel _O- ik hoop dat ze grapjes maken, jeetje!
pi_100968089
quote:
Eet rauw en op de kleur. Ik ben zelf in het verre Oosten er opmerkzaam van gemaakt toen ik op de Olympische Spelen in Beijing was. Dhr. Huang's kleur code leer dat is geweldig en eenvoudig. Als je rood ziet van woede moet je die dag alleen rode spullen eten als tomaten radijsjes en bietjes, zie je geel val ellende dan is de paprika goed. Als je alleen de kleur code eet hoef je nooit aan een dieet te gaan!
quote:
Ik heb gelezen dat na het avond eten de calorieën niet meer geabsorbeerd worden ivm de osmose, en viscositeit en zout gehalte van het bloed. Ik kan me daar wel wat bijvoorstellen en eet daarom mijn lekkere calorieën na het avond eten. Nu ik daaraan ben begonnen tel ik nooit meer calorieën, en val er heel goed van af. Wel eet ik er telkens een thee lepel olijf olie bij dan neemt het wel de mineralen op.
pi_100968346
Tja... het zijn telegraaf lezers natuurlijk. :{
Ik vrees dat ze heel serieus zijn.
Doe wat je niet durft.
pi_100968374
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vrees het ook.

Vraag me af of er nog een onderwerp bestaat waar zoveel nonsens over wordt geschreven en beweerd en waar zoveel miljarden aan wordt verdient met het verkopen van die nonsens.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:11:52 #104
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100968409
Welkom, glowy! Goed zeg, al 20 kilo afvallen! *O* Wat is je plan voor de volgende 5 kilo?

For Pony! *O*
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:13:28 #105
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100968445
Het waait best hard en de zon schijnt niet continu :{w. Maar als de zon wel schijnt, is 'ie wel heel lekker O+. Nu even eten verzinnen voor twee dagen en boodschappen doen :).

Heb net ook even wat extra keukenspulletjes gehaald. Koksmes en zulks :P. Hoeven we geen vleesch meer te snijden met aardappelschilmesjes :').
Niet meer actief op Fok!
pi_100968469
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welkom, glowy! Goed zeg, al 20 kilo afvallen! *O* Wat is je plan voor de volgende 5 kilo?

For Pony! *O*
Dankje :) Ik eet al vrij gezond eigenlijk, dus daar valt niet heel veel meer aan te veranderen. Maar ik ben van plan om weer te gaan sporten en dan ben ik die paar kilo vast relatief snel kwijt denk ik.
pi_100968477
Welkom glowy! Lust je vis en broccoli? :)

Ik heb opruim/schoonmaakneigingen, dus ga dat straks maar doen denk ik, dan hoef ik woensdag niet zoveel meer te doen voordat mijn moeder en tante komen. Wil natuurlijk wel dat ze denken dat ik echt een awesome huishouden run nu ik 'toch maar thuis zit' :P
Ja doei.
pi_100968630
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vrees het ook.

Vraag me af of er nog een onderwerp bestaat waar zoveel nonsens over wordt geschreven en beweerd en waar zoveel miljarden aan wordt verdient met het verkopen van die nonsens.
Wat dacht je van alternatieve geneeskunde!

Ik krijg net een foldertje in de bus:
quote:
Lezing over het thema: Hulp en genezing langs geestelijke weg, door de leer van Bruno Göning
- Medisch bewijsbaar -
pi_100968732
Goedemorgen/middag. :)

Gisteren iets teveel wijntjes gedronken, maar niet gesnackt, dus dat scheelt weer iets. Vandaag is/wordt niet echt gezond, maar wel heel lekker:

O: bacon&eggs op toast
L: twee boterhammen met gelderse worst (zit nog vol van O)
T: waarschijnlijk taart (verjaardag van mn nichtje, ze wordt 9)
D: bbq bij nichtje
T: peper&zout chips, met een glaasje wijn waarschijnlijk

Plannen voor vanavond waren eigenlijk om één van mn beste vriendinnen weer te zien, die heeft vier maanden in suriname gezeten - maar haar vlucht is met een hele dag vertraagd! :o (1 dag! 24 uur!) dus ze vliegt vandaag pas terug en nu zie ik haar denk ik maandag. Nu dus lekker op de bank met mr. PPP de finale van seizoen 5 van Friends kijken. :)
pi_100968816
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
JA HEUII!
pi_100968835
Perruche, ik heb net een NAKED bar op. Wat zijn die dingen lekker!!!
Be someone that makes you happy
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:31:43 #112
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100968875
Boodschapjes doen *O* </dagboek> :P

quote:
18s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:29 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

JA HEUII!
Jij leest de Telegraaf? :o
pi_100968923
Zijn er meer :)

For pony!
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:36:18 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100968976
Vroeger vond ik de Telegraaf een leuke krant, vooral die advertenties :') :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_100969011
quote:
4s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Boodschapjes doen *O* </dagboek> :P

[..]

Jij leest de Telegraaf? :o
Jups :) meer omdat "de vrouw" erbij zit (magazine).
pi_100969044
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:21 schreef MevrouwPuff het volgende:

Wat dacht je van alternatieve geneeskunde!
Ook zo'n mooie ja :')
pi_100969125
Is modder eigenlijk ook goed voor je haar? :?
Naast dat het goed voor je huid is. :)
Doe wat je niet durft.
pi_100969293
Zo, dat was minstens vier kilo Coco! :6
Ja doei.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:55:38 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100969412
Ons weekmenu! (zie je wel, Ml, ik doe het nog steeds hoor ;))

zaterdag: gnocchi met spinazie
zondag: kip kerrie
maandag: spaghetti met rode pesto en geraspte gran padano
dinsdag: couscous
woensdag: Turkse tortilla's
donderdag: spinaziebollen
vrijdag: pizza zelf bedekken
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:56:40 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100969437
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
Jij hebt Coco uitgepoept? :o.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:57:20 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100969448
Woensdag ben ik vrij en dan ga ik ws de couscoussalade van HPKW maken (één van de twee) en die neem ik dan do en vrij als lunch mee naar het werk ^O^.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:59:04 #122
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100969492
Lijstje van vandaag (er kan nog van alles veranderen, weekend = chaos)

O: Volle yoghurt met verse aardbeien
T: Snickers :')
L: twee bth met een gebakken ei, glas melk
T: halve meloen
T: één of twee mineola's
D: gnocchi met spinazie en doperwten
T: twee glazen cola
Niet meer actief op Fok!
pi_100969722
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:59 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje van vandaag (er kan nog van alles veranderen, weekend = chaos)

O: Volle yoghurt met verse aardbeien
T: Snickers :')
L: twee bth met een gebakken ei, glas melk
T: één of twee mineola's
D: gnocchi met spinazie en doperwten
T: twee glazen cola
Een halve meloen als tussendoortje? :o
pi_100969753
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 13:07 schreef glowy het volgende:

[..]

Waarom niet? Heerlijk en beter dan een chocoladereep wegwerken ;)
pi_100969788
invoer uit australie _O-

Hm.. meloen :9
Maandag maar 's kijken of de Lidl dat heeft :9
Ja doei.
pi_100969829
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 13:07 schreef glowy het volgende:

[..]

Dat heb je zo weg hoor! _O-
pi_100969862
Masterchef, een na laatste aflevering kijken, vanavond de finale *O*

Lijstje tot nu toe:
O: (12:00 :') ) 3 boterhammen (1x gebakken ei, 1x tomaat, 1x honing) + 4 plakjes kaas

:D

Planning:
?
pi_100969873
Nou ja als het een watermeloen van 3 kg is misschien niet :P maar een halve honinh of gala meloen, makkelijk!
pi_100969880
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
Pics or it didn't happen :{w
pi_100969892
Mijn lijstje van gister is redelijk schandalig. :@

SPOILER
pi_100969893
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jij hebt Coco uitgepoept? :o.
Vier kilo tot nu toe. Thank God for fok mobile :')
pi_100969900
Lijst hier:

O: 300ml Griekse yoghurt met perzik :9
L: omelet van een ei of 3 met oa. cherrytomaatjes, champignons, spinazie en vast nog wel wat meer
T: avocado met cottage cheese :9
D: halve kip met knolraappuree en gewokte groenten
S: hardlopen
T: glaasje rosé en blokjes kaas
Ja doei.
pi_100969913
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 13:12 schreef Perruche het volgende:
Masterchef, een na laatste aflevering kijken, vanavond de finale *O*

Lijstje tot nu toe:
O: (12:00 :') ) 3 boterhammen (1x gebakken ei, 1x tomaat, 1x honing) + 4 plakjes kaas

:D

Planning:
?
welke masterchef kijken jullie allemaal, dat het zo spannend is, en waar kan je dat kijken?
pi_100969952
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 13:10 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat heb je zo weg hoor! _O-
O ik zit na een kwart toch al wel flink vol moet ik zeggen. Alleen watermeloen kan ik veel van eten, maar dat bestaat dan ook voor 90% uit water :P
pi_100970082
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 13:14 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

welke masterchef kijken jullie allemaal, dat het zo spannend is, en waar kan je dat kijken?
het eerste seizoen masterchef australia, op rtlxl (uitzending gemist van de RTL omroepen). Maar je kan maar tot 10 dagen terugkijken ofzo. Ik denk dat k de rest ga downloaden ergens, voor zover ik weet kan je het toch niet kopen.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 13:26:17 #136
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100970235
Finale was toch gisteren al? Heb het al gezien nl. ?

Mijn weekmenu:
Za: sperziebonen, 2 kippendijen, ovenfrietjes, zelfgemaakte appelmoes en rabarber
Zo: brood met kaas, iets op Schiphol
Ma: Grieks
Di: Grieks
Wo: Grieks
Do: Grieks
Vr: zuurkoolovenschotel
:+
pi_100970264
Wo, wat lekker weer! Dat schreeuwt om terras :s)
Helaas heb ik geen vrienden ;( Iemand anders nog geen leven en vanmiddag in rotterdam?

Heb wel gezonde dingen gehaald voor komende week :)
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 13:27:54 #138
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100970274
Ljstje voor vandaag:
O: appel
L: 2 boterhammen komijnkaas, 2 beschuit jam, beker melk
T's: paar wortelen, peer, nectarine, gekookt ei, blokje choco
D: sperziebonen, ovenfriet, 2 kippendijen met vel, appelmoes, rabarber
T's: 150 kwark 150 vla, zakje wokkels, cola-berenburg, aanstaande heeft nu ook vakantie *O*
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 augustus 2011 @ 13:28:09 #139
163650 Greys
pi_100970278
:W

Lijstje gister (ietwat karig, maar de avond er voor teveel gegeten bij Shabu :9 )

O: Bruin broodje 20+ kaas
T: Twee plakjes rosbief
T: Nectarine
L: Twee crackers sambal smeerkaas
T: Druiven
D: Koude gehaktballetjes die ik 's middags al gemaakt had van mager rundergehakt met een ei, ketjap en een uitje er door Met daarbij salade met geitenkaas en appel en druiven en een heel klein stukje Turks brood met tzaziki.
T: niets :o

Vandaag:
O: scone met clotted cream ( :@ ) en een beetje aardbeienjam
T: nectarine, plakje rosbief
L: roereitje met tomaat, ui en bieslook op een bruine boterham
T: weet ik nog niet
D: gepofte aardappel met yoghurtsaus, gegrillde kipfilet en rauwkost
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 augustus 2011 @ 13:29:57 #140
163650 Greys
pi_100970322
Oeh en door de meloenpraat hierboven ga ik als T vanmiddag voor een beetje galiameloen met wat droge ham denk ik :9
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100970334
Ja uniek finale was gisteren maar toen was ik wijn aan het drinken dus ga het vanavond terugkijken, helaas weet ik al wie er wint :')
pi_100970446
Zo, de logeerkamer begint steeds meer op een logeerkamer te lijken! *)
Ja doei.
pi_100970562
Ik merk alleen dat het lekker weer is doordat er niemand in de winkel is. Saai :{

Lijstje gisteren:

O: bruine boterham, geroerbakt eitje, beetje ketchup
L: 2 borden macaroni met spekjes en groenten
T: groene thee
T: bekertje warme chocomelk
D: 2 kommen pindasoep
T: 2 kommen honeloops met magere melk :@

Vandaag:

O: kop koffie, kom honeyloops met melk
T: groene thee
L: bruin pistletje zalmsalade, salade met champignons, ei, komkommer, olijven enz. Vifit sinaasappel.
D: gemarineerde kip met geroerbakte groenten
T: misschien nog een bakje yoghurt en een kop koffie/thee als ik er zin in heb
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 13:53:49 #144
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_100970904
Chocoladecake met brokken!!!! :o *O* O+ Ik wil oooooooooooook!!! :')

Mijn (geplande) lijstje van vandaag;

O - 2 gekookte eitjes met wat rauwkost
T - plak oude kaas
L - salade van rucola, sperzieboontjes, paprika, tomaat, ei en tonijn
T - magere kwark met aardbeien
D - ? --> ik eet bij een vriendin, wel low carb iig
T - zullen dan ook wel weer 2 wijntjes in gaan... :X

Damn, die avonden vind ik echt lastig! Ik wil dan vaak gewoon echt nog wat eten!! Nu heb ik het gisteren op zich goed opgelost hoor. Ik heb een yoghurt-muntsausje gemaakt en daar een paar falafelballetjes en wat rauwkost in gedipt, maar ik zou het zo graag gewoon volhouden in de aonvden. EN ik vind het moeilijk als ik met vrienden afspreek. Gisteren op een terras toch weer olijfjes, amandelen en een biertje op. Pfffff..... En morgen weer uit eten. Sja.... :')
pi_100970948
Niets mis met wat olijfjes en amandel :)

Lunch: wrap met pittige witlofsalade :)
pi_100971877
O: dikke plak witbrood met extra pure chocoladepasta
T: banaan, 2 dropjes, glas sinaasappel/kiwi sap

:') Geen eetlust vandaag.. ik zal zo keurig nog even wat gezonds eten en dan vanavond bbqen. Maar ook dat wordt niet zo'n drama. Kip, vis, champignonnetjes, paprika (en stokbrood met kruidenboter :@ ) :9~
pi_100972302
Ik zal GB even aanvullen :')

O: appelflap :@ (uit bed de auto ingerend)
L: volkoren stokbrood met helft filet en helft ham en tomaat+ui en olijfmayo
T: pruim en veel water
D: we gaan uit eten dus nog geen idee ;)
T: ijs

Gister was het wel wat beter :)

O: volkoren boterham gelderse worst en filet
T: pistache
L: 250 gr Griekse yoghurt met aardbeien en bramen
T: daar ging het mis..
D: Scampi met glaasje pepersoepje (ok ik ken het niet geheel uit mijn hoofd :D), Schol uit de oven met krokant jasje en aardappelpuree plus reepjes granny smith, kalfslende met een tomatenchutney, vanilleijs met peer en caramel @ http://www.kleinfornuis.nl/ (aanrader :Y ) en ik lustte zelfs de dessertwijn :D
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 15:12:52 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100972792
Lol vier dagen Grieks, Uniek? Oh ja, je bent in Griekenland toch? :P.

Onze boodschappen zijn in huis en zo dadelijk gaan we naar Voorburg om een bench voor Pippa op te halen. Dat wordt de komende week haar verblijfplaats :Y (ivm het plassen op de bank).
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 augustus 2011 @ 15:20:45 #149
163650 Greys
pi_100973015
Vik hoe zat het ook alweer, was ze al getest op blaasgruis?
Boor is weggedaan bij zijn vorige gezin omdat ie overal in huis plaste. Maar in het asiel bleek hij blaasgruis te hebben waardoor hij de kattenbak met pijn associeerde en een kuurtje later van een week was het over.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100973304
Ik heb een voordeel ontdekt van de break up!! Ik kan nu weer een aviator op m'n neus zetten zonder als unisex Jut & Jul door het leven te gaan! O+

Dus heb een nieuwe bril. :+
pi_100973356
Lijstje:
O: gekookt eitje, 2 beschuitjes met boter en hagelslag
L: 1 x geroosterd brood met plakje ham en kaas, mandarijnsap
S: hardlopen
T: wodka, chippies
D: rijst, kip en wokgroenten in curry en kokos.
T: citroendropijs
pi_100973489
M'n armen trillen na de push ups :o
Ja doei.
pi_100973694
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 15:34 schreef conleche het volgende:
Ik heb een voordeel ontdekt van de break up!! Ik kan nu weer een aviator op m'n neus zetten zonder als unisex Jut & Jul door het leven te gaan! O+

Dus heb een nieuwe bril. :+
^O^
En natuurlijk: foto!
pi_100973760
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 15:51 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

^O^
En natuurlijk: foto!
Ja, ga dan ook eens aan de FB, jij :P
SPOILER
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 augustus 2011 @ 15:57:05 #155
163650 Greys
pi_100973793
Toffe bril en wat kijk je stoeah ende zwoel :D O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100973869
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 15:57 schreef Greys het volgende:
Toffe bril en wat kijk je stoeah ende zwoel :D O+
Ja zwoel en stoer, that's me. Kan ik ook niet helpen. :+

Ik ga eens een rondje rennen. Da's dan voor het eerst sinds de vakantie, als je die ene keer dat ik mijn fiets moest ophalen 's ochtends vroeg niet meetelt.

Begin jij ook weer met Evy? Voorzichtigjes? Of is wandelen met de nieuwe hond al genoeg beweging voorlopig?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 augustus 2011 @ 16:02:38 #157
163650 Greys
pi_100973899
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:01 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja zwoel en stoer, that's me. Kan ik ook niet helpen. :+

Ik ga eens een rondje rennen. Da's dan voor het eerst sinds de vakantie, als je die ene keer dat ik mijn fiets moest ophalen 's ochtends vroeg niet meetelt.

Begin jij ook weer met Evy? Voorzichtigjes? Of is wandelen met de nieuwe hond al genoeg beweging voorlopig?
Wandelen is sowieso al best veel, maar ik heb vanmorgen zo'n lame filmpje (1 Mile) ofzo gedaan :@ Dan beweeg je een kwartier in huis, beetje op de plaats lopen en huppelen en stappen enzo. En dat ga ik twee keer per dag er bij doen en dan daarna weer eens Evyen.

Ik wil heel graag zo'n loopband in huis, maar kan hem nergens kwijt :(
Ja op de logeerkamer kan het makkelijk, maar dan dreunt het door de houten vloer het hele huis door, ik loop niet bepaald lichtvoetig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100973922
Ik vind je haar zo mooi Co!
pi_100973948
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Wandelen is sowieso al best veel, maar ik heb vanmorgen zo'n lame filmpje (1 Mile) ofzo gedaan :@ Dan beweeg je een kwartier in huis, beetje op de plaats lopen en huppelen en stappen enzo. En dat ga ik twee keer per dag er bij doen en dan daarna weer eens Evyen.

Ik wil heel graag zo'n loopband in huis, maar kan hem nergens kwijt :(
Ja op de logeerkamer kan het makkelijk, maar dan dreunt het door de houten vloer het hele huis door, ik loop niet bepaald lichtvoetig.
Nou ja, je gaat toch niet rennen als er visite is, neem ik aan. Dus wat geeft het dat je wat herrie maakt. :P

Maar buiten rennen is ook eigenlijk veel lekkerder. O+
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 augustus 2011 @ 16:08:43 #160
163650 Greys
pi_100974019
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Nou ja, je gaat toch niet rennen als er visite is, neem ik aan. Dus wat geeft het dat je wat herrie maakt. :P

Maar buiten rennen is ook eigenlijk veel lekkerder. O+
Nee maar de lampen dreunen beneden dan haast van het plafond en de hond slaat aan :@

Buiten is wel lekkerder, maar ik zou het toch de eerste maanden echt veel liever binnen doen. Zodat niemand me ziet, met mijn dan paars aangelopen hoofd. En mijn gekloot en gekluns.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100974062
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:04 schreef Amsel het volgende:
Dank!! O+

quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee maar de lampen dreunen beneden dan haast van het plafond en de hond slaat aan :@

Buiten is wel lekkerder, maar ik zou het toch de eerste maanden echt veel liever binnen doen. Zodat niemand me ziet, met mijn dan paars aangelopen hoofd. En mijn gekloot en gekluns.
Ja, wat dat betreft is beginnen in de herfst/winter wel fijner, want dan kan je in het donker lopen. Anders rij je met de auto eerst naar buiten en dan doe je daar een rondje in de natuur. Misschien kan de Biet wel meerennen, bedenk ik me nu.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 augustus 2011 @ 16:12:08 #162
163650 Greys
pi_100974085
Ja de Biet kan en wil vast meerennen, maar dan moet ze eerst leren los te kunnen lopen, of rechts te blijven aan de riem :D Heb het al eens geprobeerd met haar, stukje rennen, maar dan liggen na 10 mtr mijn tanden er bijna uit omdat ik mijn nek over haar breek als ze weer van links naar rechts vliegt _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100974095
Haar ^O^ O+

Zonnebril niet mijn smaak (welke smaak :') ) maar hij staat wel bij je :Y

Het begint hier te bewolken, ziet er naar uit dat 't straks gaat regenen. Da's gunstig, want dan koelt het wat af en kan ik gaan hardlopen als m'n lunch gezakt is *)
Ja doei.
pi_100974191
Cootje, wat ben je een Mooitje!

Boh, het regent hier al de hele dag lang aan een stuk door non-stop heel erg hard. Zometeen toch er maar eens uit om boodschappen te doen...

Lijstje:

O: yoghurt met nectarine en allbran
L: 2 volkorenbroodjes met kaas, gerookte ham en ei, gekookt eitje
T: 2 beschuiten met hagelslag
T: thee en een koekje
D: minestrone met brood
t: stukje chocola.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 16:19:38 #165
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100974225
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 15:55 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, ga dan ook eens aan de FB, jij :P
SPOILER
:o O+ ^O^
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_100974443
quote:
:Y Inderdaad. De rest overigens ook hoor. :P :)
pi_100975740
Hijg ende puf. Iets minder zwoel en stoer na 5km hardlopen. Dat viel nog niet mee. :')

Ik moet van mijn nieuwe verslaving, mandarijnsap, af. Ik drink minstens een halve liter per dag. Ben ik mee begonnen toen ik nog niet zo best at, maar nu is mijn eetlust wel weer aardig back to normal, meestal, dus dan is het wel zonde van de kcals. Maar wel echt lekker :9

Ingetje *O*: hoeveel wil jij afvallen dan? Of had je dat al gezegd? (Ik lees niet altijd meer bij :@ ) Voor de rest ook alles goed?

IHFC en met jou? Gaat het ook weer een beetje beter met jou? :*
pi_100976171
:( Ik snap het niet. Ben sinds 2 maanden aan het sporten.
Ik kan het eindelijk weer nadat ik 7 jaar ben tegengehouden door mijn longen en andere ongemakken. Voorheen fietste ik heel veel +/- 150km per week, en deed ik 3x per week aan voetbal. Daar is rond mijn 17e een einde aan gekomen ivm middelbare school afgelopen, en longproblemen bij voetbal.

Nah goed, ik ben in juni weer begonnen met sporten, en heb nu 8 weken door. Ik sport zon 3x in de week, verschillend naar gelang ik zin in heb. Ik vond mezelf wat te dik, en had geen enkele conditie, dus daarom maar een fitnessabo aangenomen.
Meestal doe ik vooral cardio en een beetje krachttrainen, maar soms join ik circuittraining en bodypump. Bij cardio doe ik meetal 15-20 mins crosstrainer, waarbij ik mijn eigen tempo doe., en eigen profiel (veelal 'bergprofiel'). Verder ook 15 mins loopband, op dit moment hou ik 11kmh 15 mins vol. Wat ik redelijk vind.
Heb ook een fitnessschema liggen wat opzich prima gaat, maar met name bij cardio doe ik meer wat ik leuk vind ipv het zogenaamd vetverbranding langzame prut.. Mijn eetschema is compleet aangepast, maar er gebeurt niks met mijn gewicht, helemaal niks.

Tsja, wat eet ik zoal:
Ontbijt, meestal cornflakes met wat melk erbij.
Rest vd dag +/- 6 bruine boterhammen met verschillend beleg, met name filet americain of kipsate salade. Verder minstens 2 stuks fruit, soms een bakje aardbeien.
's Avonds een warm prakkie, kan ook van alles zijn, maar vrijwel nooit meer 'ongezond'.

Voorheen was het wel vaak geen ontbijt, onzinnige troep als chocolade de rest vd dag, en 's avonds patat oid en dan later nog chips.

Ik wás 72kg, en ik ben 72kg ;( na 8 weken. Ik had verwacht wel wat lichter te zijn na zo'n tijd.. Mijn lichaam is wel strakker geworden, ik heb weer conditie etc. Maar waarom de neuk doet mijn gewicht niet mee richting 60kg ;(

[ Bericht 4% gewijzigd door Glijdt_licht op 20-08-2011 17:54:20 ]
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_100976216
@glijdt_licht: omdat je spieren kweekt en die zwaarder zijn dat vet? Gewicht zegt natuurlijk niet altijd wat, je kledingmaat zegt soms meer...
pi_100976250
quote:
19s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 17:44 schreef Glijdt_licht het volgende:

-heul verhaal-
Ik wás 72kg, en ik ben 72kg ;( na 8 weken. Ik had verwacht wel wat lichter te zijn na zo'n tijd.. Mijn lichaam is wel strakker geworden, ik heb weer conditie etc. Maar waarom de neuk doet mijn gewicht niet mee richting 60kg ;(
There you go: spieren wegen meer dan vet. Wat is nu belangrijk: je gewicht, of hoe je eruit ziet?

Gewoon zo door gaan dus. ^O^
pi_100976252
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 17:46 schreef glowy het volgende:
@glijdt_licht: omdat je spieren kweekt en die zwaarder zijn dat vet? Gewicht zegt natuurlijk niet altijd wat, je kledingmaat zegt soms meer...
Kledingmaat blijft veelal hetzelfde, met name broeken. Dat komt meer door mijn stevige dijbenen, die ik helaas niet weg kan toveren. Zeg maar, als ik qua taille mt 31 moet hebben bij een spijkerbroek, dan moet ik vanwege mn dijbenen wel 32 of 33 hebben.

Verder heb ik meestal standaardmaten S of M. En ja, ik weet dat spieren zwaarder zijn, maar ik hoopte dat door cardio en niet teveel krachttraining juist tegen te gaan. En dat ik 72kg nog zwaar vind is omdat ik voor mijn longproblemen ver onder de 60 zat..

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 17:47 schreef conleche het volgende:

[..]

There you go: spieren wegen meer dan vet. Wat is nu belangrijk: je gewicht, of hoe je eruit ziet?

Gewoon zo door gaan dus. ^O^
Voor mij beide. Ik vind 72 eigenlijk best zwaar voor iemand van 1m71. En eigenlijk hoopte ik zowel strakker te worden, als meer richting 60-65kg te gaan..

Maargoed, ik geloof ook wel dat een lichaam mannelijker wordt tov als je van de middelbare school afkomt. Maar scheelt zoiets gewoon 16kg? ;( Ben ondertussen niet veel groter geworden, wel veel bredere schouders..

Hmm de sportstop was zelfs langer dan 5 jaar.. Het was 7 jaar.. Maar ik kan het tenminste weer. :{

[ Bericht 12% gewijzigd door Glijdt_licht op 20-08-2011 17:54:56 ]
pi_100976293
Moooooi Co :)

* MevrouwPuff is een watje.
Heen lopen is prima, maar met 3 bloemkolen, 2 kg pruimen, 10 grapefruits en 2 kg rabarber trokken m'n tere, niet getrainde armpjes het niet, dus ging ik halverwege toch maar met de tram :@ :')
pi_100976426
quote:
19s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 17:47 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Kledingmaat blijft veelal hetzelfde, met name broeken. Dat komt meer door mijn stevige dijbenen, die ik helaas niet weg kan toveren. Zeg maar, als ik qua taille mt 31 moet hebben bij een spijkerbroek, dan moet ik vanwege mn dijbenen wel 32 of 33 hebben.

Verder heb ik meestal standaardmaten S of M. En ja, ik weet dat spieren zwaarder zijn, maar ik hoopte dat door cardio en niet teveel krachttraining juist tegen te gaan. En dat ik 72kg nog zwaar vind is omdat ik voor mijn longproblemen ver onder de 60 zat..

[..]

Voor mij beide. Ik vind 72 eigenlijk best zwaar voor iemand van 1m71. En eigenlijk hoopte ik zowel strakker te worden, als meer richting 60-65kg te gaan..

Maargoed, ik geloof ook wel dat een lichaam mannelijker wordt tov als je van de middelbare school afkomt. Maar scheelt zoiets gewoon 16kg? ;( Ben ondertussen niet veel groter geworden, wel veel bredere schouders..
Dan zou ik er bij gaan hardlopen. Als je dan nog steeds geen gewicht verliest, dan weet ik het niet meer.
pi_100976481
Dan zouden het wel wat langere stints moeten zijn dan 15 minuten neem ik aan? Meer richting 30-40mins?
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 17:59:29 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100976519
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 15:20 schreef Greys het volgende:
Vik hoe zat het ook alweer, was ze al getest op blaasgruis?
Boor is weggedaan bij zijn vorige gezin omdat ie overal in huis plaste. Maar in het asiel bleek hij blaasgruis te hebben waardoor hij de kattenbak met pijn associeerde en een kuurtje later van een week was het over.
Nope, nog niet getest. Blaasgruis is wel een typische kattenkwaal, geen poezenkwaal. Bovendien deed ze het al voor ze geholpen werd. En ze plast dus alleen op de rechterhelft van de bank en nergens anders. Klinkt mij als protestplassen in de oren. Als het me een keer lukt urine op te vangen, wil ik er nog wel even mee langs de dierenarts voor de zekerheid. Maar eerst zit ze gewoon een weekje in de bench. Ik vind het zo zielig :'(, maar ik weet ook niet echt meer hoe het anders moet -O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_100976523
quote:
19s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 17:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
Dan zouden het wel wat langere stints moeten zijn dan 15 minuten neem ik aan? Meer richting 30-40mins?
Ja, zou minstens een half uur doen.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:01:30 #177
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100976568
Co :9 O+ Je haaaaahr!
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:08:00 #178
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100976704
Co, nomnom!!

We hebben heerlijk terras gehangen en toen we thuis kwamen had zijn zoon een slagroomtaart bij de Hema gehaald, omdat we met ze naar Rhodos gaan O+ 13 en dan dat al doen, echt zo lief!
pi_100976708
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 17:28 schreef conleche het volgende:

IHFC en met jou? Gaat het ook weer een beetje beter met jou? :*
Lief dat je 't vraagt. :* Not so much though maar er zijn wel heel veel (in theorie) leuke plannen dus geloof dat 't nog wel goed gaat komen.
pi_100976729
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Co, nomnom!!

We hebben heerlijk terras gehangen en toen we thuis kwamen had zijn zoon een slagroomtaart bij de Hema gehaald, omdat we met ze naar Rhodos gaan O+ 13 en dan dat al doen, echt zo lief!
O+

Heb je er al zin in? *O* Ben wel een béétje jaloers :9
Ja doei.
pi_100976751
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 17:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Moooooi Co :)

[me=MevrouwPuff]is een watje.
[/me]
Heen lopen is prima, maar met 3 bloemkolen, 2 kg pruimen, 10 grapefruits en 2 kg rabarber trokken m'n tere, niet getrainde armpjes het niet, dus ging ik halverwege toch maar met de tram :@ :')
:D Herkenbaar. Het is maar goed dat ik binnenkort weer ga sporten. :P
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:16:31 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100976923
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

O+

Heb je er al zin in? *O* Ben wel een béétje jaloers :9
Ik ook! :o.

Wij willen volgend najaar twee tot drie weken weg als het even kan (misschien wel de road trip in Amerika al, maar ik moet nog even kijken of dat financieel uit kan) en dan in het voorjaar een dag of vijf ergens in Europa, een Italiaanse of Spaanse stad. Of wellicht New York. Heb er nu al zin in :').
Niet meer actief op Fok!
pi_100977024
Even gauw een post voor ik weer in de tuin ga zitten:

Co, lekker wijf!! :9~ O+ Bril staat je top!
pi_100977030
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:09 schreef ihatefastcars het volgende:

[..]

:D Herkenbaar. Het is maar goed dat ik binnenkort weer ga sporten. :P
Mjah. Stom dat ik aan de auto moet, nu fiets ik veel minder, en stom dat hardlopen zeer doet.

hoe is the works?
pi_100977060
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 13:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wo, wat lekker weer! Dat schreeuwt om terras :s)
Helaas heb ik geen vrienden ;( Iemand anders nog geen leven en vanmiddag in rotterdam?

Heb wel gezonde dingen gehaald voor komende week :)
Ik ben morgen in Rotterdam! Moet morgenochtend werken ipv vanavond. :)
Kun je mn Drekrees souvenirs bewonderen. :D
Wat een geweldige grap was dat zeg! :D Lag regelmatig als een zeehondje/zeekoe te spratelen in de blubber, maar heb me rot gelachen. :D
Doe wat je niet durft.
pi_100977156
:W terras :9 puff heb je n auto?
pi_100977231
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:25 schreef Ml-etje het volgende:
:W terras :9 puff heb je n auto?

Weet je toch :P
pi_100977237
Co O+ bende toch nen knapperd!
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:29:00 #189
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100977274
Ik moet meer eten. Ik zit op 860 aan kcal :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_100977321
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:27 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Weet je toch :P
Jaaaa als je nog een keer terrasje wil pakken BW!
pi_100977334
Lijstje:

O: 3 sneden brood (1x gebakken ei, 1x tomaat, 1x boter/honing)
L: 1/3e pizza, beetje gegratineerde mosselen
T: M&M's (tijdens de film
D: uuuuuuh....

:') ik was pas om 12:00 wakker! En toen zo'n groot anti kater ontbijt, late lunch gedeeld met vriendje, superveel zin in meloen, vriendje wil om 7 uur naar de film _O- en dan gaan we om daarna nog wat avondeten.... jaja!
pi_100977341
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:27 schreef Perruche het volgende:
Co O+ bende toch nen knapperd!
"
pi_100977343
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:31 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Jaaaa als je nog een keer terrasje wil pakken BW!
Waarheen? :)
pi_100977360
Hmm ik heb mijn antwoord waarom t afvallen niet gaat zoals t hoort..
Symbicort.. :{ Die rommel moet ik wel in blijven nemen vanwege mn longen, en t zwaarder worden is begonnen toen ik dat innam.
pi_100977425
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:20 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Mjah. Stom dat ik aan de auto moet, nu fiets ik veel minder, en stom dat hardlopen zeer doet.

hoe is the works?
Vrees dat ik ook (voorlopig) niet (meer) kan hardlopen, helaas. ;( Te veel last van knieën en heup. Auto helpt overigens inderdaad ook niet, nee. Misschien moet ik 'm maar gewoon weg doen. :D En eerdergenoemde plannen hebben ook betrekking op werk, maar heb ontdekt dat 't beter werkt als ik in 't geheel niet op de zaken vooruit loop dus mum's the word. :P
pi_100977435
quote:
19s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hmm ik heb mijn antwoord waarom t afvallen niet gaat zoals t hoort..
Symbicort.. :{
Kan er mee te maken hebben, maar dat maakt afvallen niet onmogelijk. Gebruik je ook iets als salbutamol?
pi_100977472
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:35 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Kan er mee te maken hebben, maar dat maakt afvallen niet onmogelijk. Gebruik je ook iets als salbutamol?
Vóór het sporten 1 dosis van 100µg ja :). Verder niet..
pi_100977614
quote:
19s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:36 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Vóór het sporten 1 dosis van 100µg ja :). Verder niet..
Astma dan?
Verder geen aanvallen meer dus? Dat is wel fijn, als je helemaal niet kon sporten was het nog vervelender.
Heb geduld, dat zal je wel meer moeten hebben voor het afvallen, maar het moet zeker lukken. ^O^
pi_100977743
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:32 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Waarheen? :)
5km verder dan oud beijerland
pi_100977870
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Ik ben morgen in Rotterdam! Moet morgenochtend werken ipv vanavond. :)
Morgen is de Bavaria City Race!
pi_100977927
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:51 schreef Amsel het volgende:

[..]

Ohja, ik heb al beloofd dat ik naar zeeland zou gaan :')
pi_100977942
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:51 schreef Amsel het volgende:

[..]

Goed punt! Ik moet gelukkig in Rotterdam Alexander zijn.
Heb bedacht om daarna misschien maar een rondje te gaan rennen om de Kralingse Plas ofzo.
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? zaterdag 20 augustus 2011 @ 19:01:42 #203
70532 loveli
N
pi_100978154
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 11:50 schreef Laureline het volgende:
Waarom zou je dat doen? En heb je namen en rugnummers? :9
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 20 augustus 2011 @ 19:03:48 #204
70532 loveli
N
pi_100978218
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 11:53 schreef Laureline het volgende:
Ik ben nu trouwens halverwege mijn gezonde regime: nog wel lekker eten en drinken, maar iedere dag wel sporten. Dat scheelt, zeg! Ik heb meer energie, meer zin in gezonde dingen, ben minder somber gestemd...dat die drie kwartier per dag zo'n enorm verschil kunnen uitmaken, daar verbaas ik me elke keer weer over (want ik doe deze ontdekking nu voor de 67e keer oO< )!
Zoiets mag wel in de OP ;)
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 20 augustus 2011 @ 19:19:49 #205
70532 loveli
N
pi_100978685
quote:
^^^^
crap in = crap out
pi_100978916
Bloemkool staat op om soep van te maken
Aardappeltjes staan op voor de andijviestamp van vanavond :)
pi_100979027
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:42 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Astma dan?
Verder geen aanvallen meer dus? Dat is wel fijn, als je helemaal niet kon sporten was het nog vervelender.
Heb geduld, dat zal je wel meer moeten hebben voor het afvallen, maar het moet zeker lukken. ^O^
Ik ben inmiddels ongeveer 11 maanden aanvalvrij. Dat is idd wel beter, en ook de reden dat ik weer wilde beginnen te sporten. Ik kreeg weer het geloof dat het kon :).
Ik denk dat de grootste verbetering mijn verhuizing is geweest, van een vochtig vies huis, naar een droog schoon huis.
Bij inspanning nog steeds weleens een beetje last als ik de salbutamol vergeet.
Maar ik vraag me af ik mss kan stoppen met Symbicort binnenkort. Eigenlijk gebruik ik t tegenwoordig nog maar 1x per week ipv 2x per dag zoals voorheen de beschrijving was. En ja, dan mss nog steeds salbutamol bij het sporten. We zien wel.
pi_100979277
5,3km hardgelopen, stukjes van 4 - 6 - 6 - 6 - 6 met wandelstukjes van 1 minuut ertussen :) Zijn 32 minuten onderweg geweest dus, ben zeer tevreden over de snelheid. Heb zelf bij de laatste 2 stukken bij elk refrein gesprint :) Ging súper lekker! O+
Ja doei.
pi_100979305
Nieuwe basisvoorraden gemaakt.
• 4 kg aardappelpuree in porties van 3 ons
• stuk of 20 porties soep, bestaande uit kippe-, groente-, bonen-, courgette- en minestronesoep.

Morgen nog maar eens boontjes oogsten en invriezen. Geen tijd voor blancheren dus opeten op korte termijn.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_100979789
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 19:45 schreef sigme het volgende:
Nieuwe basisvoorraden gemaakt.
• 4 kg aardappelpuree in porties van 3 ons
• stuk of 20 porties soep, bestaande uit kippe-, groente-, bonen-, courgette- en minestronesoep.

Morgen nog maar eens boontjes oogsten en invriezen. Geen tijd voor blancheren dus opeten op korte termijn.
Blancheer niks en daar doe ik de hele winter mee?
  Vis een optie? zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:06:51 #211
70532 loveli
N
pi_100979831
Coco!

In case of Zombie, grab table.

crap in = crap out
pi_100979841
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:05 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Blancheer niks en daar doe ik de hele winter mee?
Kan, je bent niet de enige. Maar bederf gaat sneller als ze ongeblancheerd zijn.
pi_100980071
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:07 schreef sigme het volgende:

[..]

Kan, je bent niet de enige. Maar bederf gaat sneller als ze ongeblancheerd zijn.
Dan toch maar eens een laatje geblacheerd maken.
pi_100980114
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:06 schreef loveli het volgende:
Coco!

[ afbeelding ]
Tof! :D
Doe wat je niet durft.
pi_100980254
quote:
Coco!

[ afbeelding ]
Geweldig :D
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:22:00 #216
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100980296
quote:
Coco!

[ afbeelding ]
Hehe, awesooome :D
pi_100980450
Wat een briljant tafeltje _O-
Ja doei.
pi_100980585
Voor de nieuwsgierigen, mijn make-upje van gister.Krijg ze helaas niet mooi scherp maar er zijn foto's gemaakt dus die krijg ik vast nog wel.

SPOILER
pi_100980593
Oh, en hier ook nog even:

185 sit ups
54 push ups
5,3km hardlopen

8-) ik voel me érg awesome nu *)
Ja doei.
pi_100980659
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 13:13 schreef Ewelina het volgende:
Mijn lijstje van gister is redelijk schandalig. :@

SPOILER
hoe is je gewicht nu, na deze week?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_100980680
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:34 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

hoe is je gewicht nu, na deze week?
Geen idee, niet op de weegschaal gestaan.
pi_100980711
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:32 schreef Ml-etje het volgende:
Voor de nieuwsgierigen, mijn make-upje van gister.Krijg ze helaas niet mooi scherp maar er zijn foto's gemaakt dus die krijg ik vast nog wel.

SPOILER
Oe, diva! 8-)
pi_100980947
Eetlijstje voedingscentrum voor vandaag:

SPOILER
pi_100980953
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:32 schreef Ml-etje het volgende:

SPOILER
Tof :)
Ja doei.
pi_100980963
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:35 schreef Amsel het volgende:

[..]

Oe, diva! 8-)
Colourblocking :+
pi_100980972
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:34 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Geen idee, niet op de weegschaal gestaan.
ok, voel je je al wel wat beter?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_100981050
Waarom krijg ik een ad over chatten en daten met volslanke mensen? }:|
pi_100981066
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:47 schreef Amsel het volgende:
hoi! :W chatten?
Ja doei.
pi_100981079
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:47 schreef Amsel het volgende:
Stofzuigers van Nilfisk :')
pi_100981105
mijn dag was weer craptastic :') Vanmorgen wezen bootcampen en ik ben gewoon afgehaakt omdat ik niet genoeg energie had. Hoofd wil wel, lijf wil niet. Friggin irritant. Ik denk dat ik meer moet gaan eten, want had alleen ontbijt op en ging aan de gang...

O: smoothie+nootjes
S: bootcamp
T: eiwitshake
T: zoete aardappel+ kalkoenfilet
L: rijst, kip en doperwtjes/peentjes
S: fitness, full body rondje
T: druivensap+bcaa
T: 4 rijstewafels en pindakaas, biefstuk
T: havermoutshake
D: gevulde pasta, pastasaus, gehakt
T: stukje anniversarystaart
pi_100981700
Wat waardeloos Aurum! :{
Maar toch 's middags naar de sportschool. :P
Doe wat je niet durft.
pi_100981748
"Schoon" lijstje al zeg ik het zelf na gisteren :+ :+ :o
(bananenbol was lekker, en het buffet ook, whehe) Morgen weer sporten!

O: yoghurt met havermout
T: appel
L: boterham kipfilet/tomaat, boterham appelstroop, glas melk
T: kop kippenbouillon
D: salade met fruits de mer en yoghurt dressing, geroosterd brood
T: bekertje activia granen
T: knackebrod met aardbeien
pi_100981936
Net als sigme een voorraad dag ervan gemaakt. Niet zo uitgebreid, maar ik ben ook maar in m'n eentje en ik heb een klein vriesvakje.
- een portie andijviestamppot met spekjes
- 2 porties geblancheerde andijvie
- keiveel soep :+
- de rabarber moet nog :9
pi_100981996
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Net als sigme een voorraad dag ervan gemaakt. Niet zo uitgebreid, maar ik ben ook maar in m'n eentje en ik heb een klein vriesvakje.
- een portie andijviestamppot met spekjes
- 2 porties geblancheerde andijvie
- keiveel soep :+
- de rabarber moet nog :9
Daar vind ik nou heul geen weer voor :@
Volgende week maar weer eens, heb nog een paar kilo snijbonen liggen :')
pi_100982068
andijviestamp is keilekker :9
en hij was 29 cent bij de lidl ;)
pi_100982159
Haha tof tafeltje :D doet me een beetje denken aan mijn messenblok:
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 21:28:34 #237
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100982191
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:27 schreef MarMar het volgende:
Haha tof tafeltje :D doet me een beetje denken aan mijn messenblok:
[ afbeelding ]
:D Blijft tof!

Moe!, nog een drankje, potje klaverjassen en dan slapen, kan mij niet schelen ook :D
pi_100982245
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
andijviestamp is keilekker :9
en hij was 29 cent bij de lidl ;)
:D jaaaa zo kan ik het ook :P ;)
pi_100982460
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat waardeloos Aurum! :{
Maar toch 's middags naar de sportschool. :P
ja, het begint nu wel irritant te worden :')

Mjaah, als ik genoeg gegeten heb dan gaat het wel weer :Y
  Vis een optie? zaterdag 20 augustus 2011 @ 21:50:30 #240
70532 loveli
N
pi_100982843
Energie is niet alleen een kwestie van eten, maar ook of je energie kunt vrijmaken. B-vitamines kunnen een rol spelen, Q-10 and then some. Als ik energie genoeg heb :') zoek ik het uitgebreider na.

Energie wordt door mitochondrien gemaakt, citroenzuurcyclus. Als een of meerdere elementen missen of onvoldoende aanwezig zijn, is dat de bottleneck van de cyclus en maak je minder energie vrij.
crap in = crap out
pi_100983213
SPOILER
pi_100983298
Lijstje:
O: appel met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
S: 50 minuten crosstrainer
L: volkorenboterham met prutje van 3 gebakken tomaten in stukjes met knoflook
T: volkorenboterham kroket :7
T: klein zakje paprikachips
S: 50 minuten fietsen
D: 2 glazen witte wijn, edamame, wakame, 2 stokjes yakatori, 2 stokjes Thaise saté, 1 twisteraardappel
T: 1 cappuccino
pi_100983388
Siral, ik denk dat het er heel erg vanafhangt wat je eet, of je die plofbuik krijgt. Tink had er ook wel eens last van als ik het me goed herinner, die vermeed dan bijvoorbeeld producten met veel gist, maar je moet er natuurlijk wel andere dingen voor in de plaats eten!
pi_100983427
O, bedoel je eigenlijk een buik die opgezet is van de lucht, of buikvetjes?
pi_100983445
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:09 schreef Laureline het volgende:
Siral, ik denk dat het er heel erg vanafhangt wat je eet, of je die plofbuik krijgt. Tink had er ook wel eens last van als ik het me goed herinner, die vermeed dan bijvoorbeeld producten met veel gist, maar je moet er natuurlijk wel andere dingen voor in de plaats eten!
Ik heb een tijdje gedacht dat het kwam door melk drinken.. Ik drink de laatste tijd melk, sinds ik bezig ben met normaal eten. Voorheen dronk ik eigenlijk ook nooit melk, misschien veroorzaakt dat extra het opgeblazen gevoel?

Het is wel een feit dat je eerst aankomt rond je buik en dat ie gaat uitzetten na bij ondergewicht.. schijnt.. Bah.. ik voel me zo enorm depressief. Ik snap niet waarom ik mijn lijf dit ooit allemaal heb kunnen aandoen..
pi_100983484
quote:
5s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:11 schreef Laureline het volgende:
O, bedoel je eigenlijk een buik die opgezet is van de lucht, of buikvetjes?
Ik heb gewoon weer een klein laagje ja, ik had helemaal niets meer op mijn buik nog geen velletje, maar het is zo minimaal! Het is meer "bol" van lucht lijkt haast wel.... of van eten.. gewoon omdat mijn buik weer in gang is gezet? Voorheen kreeg het namelijk bar weinig te verwerken..
pi_100983530
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:11 schreef Siral het volgende:

[..]

Ik heb een tijdje gedacht dat het kwam door melk drinken.. Ik drink de laatste tijd melk, sinds ik bezig ben met normaal eten. Voorheen dronk ik eigenlijk ook nooit melk, misschien veroorzaakt dat extra het opgeblazen gevoel?

Het is wel een feit dat je eerst aankomt rond je buik en dat ie gaat uitzetten na bij ondergewicht.. schijnt.. Bah.. ik voel me zo enorm depressief. Ik snap niet waarom ik mijn lijf dit ooit allemaal heb kunnen aandoen..
Nou nee, geen feit. Wel krijgt je verteringsstelsel het ineens een stuk drukker, en dat merk je.
Heb niet alles gevolgd, maar doe je nog alles zelf of heb je hulp? Dat depressieve gevoel is niet goed natuurlijk.
pi_100983599
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:14 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Nou nee, geen feit. Wel krijgt je verteringsstelsel het ineens een stuk drukker, en dat merk je.
Heb niet alles gevolgd, maar doe je nog alles zelf of heb je hulp? Dat depressieve gevoel is niet goed natuurlijk.
Dinsdag krijg ik een nieuw advies van de dietist. Ik ben gestabiliseerd dus ik krijg nu een voor mij normaal eetpatroon. Maatschappelijk werk zie ik eens in de zoveel tijd. Intake voor Salix is in gang gezet al een hele tijd terug (centrum voor eet problematiek)

Momenteel heb ik geen moeite meer met eten, ik doe het allemaal gewoon. Maar de gedachtes erbij zijn niet altijd even goed. Sommige dagen/weken heb ik er geen last van en andere weer wel..
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:21:00 #249
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100983737
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:09 schreef Laureline het volgende:
Ja. Klopt. En ik krijg er nog van ook. Wat betreft de buikspekjes kan ik je niet helpen siral. Bij mij gaan ze sinds kort ok op de buik zitten. En o de bovenbenen onder mijn billen
Nog nooit gehad.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:23:49 #250
70532 loveli
N
pi_100983841
Komt wel goed. En je bent nog jong genoeg om beter te leren. Heb vaker gehoord dat bij mensen na een eetstoornis de buik eerst opzette. Eerst aansteken, daarna komt het finetunen wel.

Ik zou het een fijn idee vinden als een professional je hiermee helpt.
crap in = crap out
pi_100983919
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:21 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja. Klopt. En ik krijg er nog van ook. Wat betreft de buikspekjes kan ik je niet helpen siral. Bij mij gaan ze sinds kort ok op de buik zitten. En o de bovenbenen onder mijn billen
Nog nooit gehad.
Jij moet ook aankomen/bent bezig met aankomen?
pi_100983944
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:23 schreef loveli het volgende:
Komt wel goed. En je bent nog jong genoeg om beter te leren. Heb vaker gehoord dat bij mensen na een eetstoornis de buik eerst opzette. Eerst aansteken, daarna komt het finetunen wel.

Ik zou het een fijn idee vinden als een professional je hiermee helpt.
Ik hoop het echt want dit maakt me echt enorm depri. Ik wil gezond zijn, en lekker kunnen sporten en eten. Ik voel me momenteel lichamelijk echt prima en goed, ik eet normaal en daar stabiliseer ik dus blijkbaar ook gewoon netjes op.

De weg erheen is alleen moeilijk voor me mbt mijn buik inderdaad..
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:28:21 #253
105888 renzell
pi_100983959
Net bij een vriendin gegeten, die ook low carb doet (wat we niet van elkaar wisten)! :D Kwam goed uit dus. Een heerlijke salade van ijsbergsla, tomaat, komkommer, avocado, pijnboompitjes, gebakken katenspek en knoflookgarnalen. Goddelijk! O+

Nu een vodkaatje en een stuk rettich, van de markt. Jeugdsentiment. O+

@conleche: coole bril!
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:31:17 #254
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100984023
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:26 schreef Siral het volgende:

[..]

Jij moet ook aankomen/bent bezig met aankomen?
Nee. Ik nader de 40 en kom gewoon direct aan als ik niet sport en/of slecht eet. Heb een bmi van 22. En als ik aankom gaan de kilo's dus direct op mijn buik zitten. Had ik voor het afvallen geen last van.
pi_100984061
Ik ben trouwens ook gestopt met veel buikspieroefeningen doen. Ik deed dit eigenlijk veel te veel waardoor ik best flinke spieren op mijn buik heb. En doordat er nu weer een klein laagje overheen komt staat het meteen boller. Dus ik doe nu op aanraden van mijn fitness instructeur meer full body training en 1x in de week een paar buikspieroefeningen.
pi_100984062
Li?

Voedingscentrum kent alleen Griekse Roomyoghurt en dat zijn slechte vetten..
Hoe zit dat met deze (té dure) variant?
pi_100984070
Daglijstje:
O: vanilleyoghurt met muesli en bramen, boterham vijgenjam
L: 2 wraps met witlofsalade
T: promotieblikje fanta
T:perzik
D: andijviestamp met spekjes
T: vanilleyoghurt met een fijngeknepen peerijsje
T: 2 muffinbakvormpjes katjang pedis
pi_100984079
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:31 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee. Ik nader de 40 en kom gewoon direct aan als ik niet sport en/of slecht eet. Heb een bmi van 22. En als ik aankom gaan de kilo's dus direct op mijn buik zitten. Had ik voor het afvallen geen last van.
Oke op die manier..

Ik merk ook dat als ik een keer inderdaad wat ongezonder heb gegeten, zoals afgelopen dagen (eetbuien, trouwfeest opa en oma etc) dat het ineens HEEL erg is! Waarschijnlijk is het na een weekje weer gezond eten, zonder eetbuien, weer minder..
pi_100984101
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:32 schreef Ml-etje het volgende:
Li?
[ afbeelding ]

Voedingscentrum kent alleen Griekse Roomyoghurt en dat zijn slechte vetten..
Hoe zit dat met deze (té dure) variant?
De kwark van fage is echt goed vind ik!!
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:35:11 #260
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100984109
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:32 schreef Siral het volgende:
Ik ben trouwens ook gestopt met veel buikspieroefeningen doen. Ik deed dit eigenlijk veel te veel waardoor ik best flinke spieren op mijn buik heb. En doordat er nu weer een klein laagje overheen komt staat het meteen boller. Dus ik doe nu op aanraden van mijn fitness instructeur meer full body training en 1x in de week een paar buikspieroefeningen.
Wat is dat, full body traini.g?
pi_100984130
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:35 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wat is dat, full body traini.g?
Gewoon oefeningen waarmee je al je spieren in je lijf tegelijk traint (deadlifts enzo) Dus niet 1 spiergroep specefiek. Dan train je meteen je buikspieren waardoor je eigenlijk niet eens specefiek veel los nog buikspieren hoef te trainen,
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:37:55 #262
105888 renzell
pi_100984191
En wat zijn deadlifts?
pi_100984321
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:37 schreef renzell het volgende:
En wat zijn deadlifts?
Flink gewicht optillen van de grond. Kort door de bocht gezegd :P
En dan in mijn geval op dit moment wel met een gewicht zodat ik een aantal reps kan doen.

SPOILER
pi_100984347
Ik zou breken :')
pi_100984362
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:43 schreef Ml-etje het volgende:
Ik zou breken :')
Hehe, ik doe het momenteel ook maar met 30 kilo hoor. Net een paar weken bezig.
En die oefening doe je ook maar 1x per week omdat je erna moet herstellen.

Ben ook veel bezig met squats en lunges om van de spillebeentjes af te komen..
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:48:29 #266
105888 renzell
pi_100984501
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:42 schreef Siral het volgende:

[..]

Flink gewicht optillen van de grond. Kort door de bocht gezegd :P
En dan in mijn geval op dit moment wel met een gewicht zodat ik een aantal reps kan doen.

SPOILER
Wow! :o De klote voor je knieen, of niet..?
pi_100984575
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:48 schreef renzell het volgende:

[..]

Nee, valt reuze mee :)
pi_100984580
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:48 schreef renzell het volgende:

[..]

Als je het goed doet niet.. En ik doe het ook maar 1x per week momenteel!
pi_100984599
Goede oefening om mee flauw te vallen, dat wel :D
pi_100984637
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:52 schreef V1z0R het volgende:
Goede oefening om mee flauw te vallen, dat wel :D
Whehe!

Morgen mag ik weer. Ik doe het elke zondag + benen.

Ik zit eraan te denken om me trouwens ook gewoon een keer niet te wegen....
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:54:16 #271
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100984639
Nog even n.a.v. dat artikeltje van aurum; wat zijn nou eigenlijk goede oefeningen om gewoon slank en strak en niet te bullig te worden? Dat heb ik niet uit de tekst naar voren kunnen halen.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:55:26 #272
105888 renzell
pi_100984670
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:51 schreef Siral het volgende:

[..]

Als je het goed doet niet.. En ik doe het ook maar 1x per week momenteel!
Het zal idd wel een verschil zijn of je 30 of 200 kilo lift... :P
pi_100984684
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:55 schreef renzell het volgende:

[..]

Het zal idd wel een verschil zijn of je 30 of 200 kilo lift... :P
Haha precies, en aangezien ik momenteel zelf maar 43 kilo weeg :').............

Ik doe nu gewoon netjes 30 kg en dan 10 tot 15 reps. Bouw het wel elke keer op.
pi_100984742
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:54 schreef Tinkepink het volgende:
Nog even n.a.v. dat artikeltje van aurum; wat zijn nou eigenlijk goede oefeningen om gewoon slank en strak en niet te bullig te worden? Dat heb ik niet uit de tekst naar voren kunnen halen.
Bullig word je niet zomaar als vrouw ;) Dan moet je echt gaan eten als een bodybuilder en trainen als een gek, zolang je dat niet doet, believe me; word je niet bullig!
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:58:07 #275
105888 renzell
pi_100984744
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:56 schreef Siral het volgende:

[..]

Haha precies, en aangezien ik momenteel zelf maar 43 kilo weeg :').............

Ik doe nu gewoon netjes 30 kg en dan 10 tot 15 reps. Bouw het wel elke keer op.
Oh jezus, ben je zo licht?! Ja, dan is 30 kilo al wel een soort van bijna jezelf ja. :P
pi_100984764
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:58 schreef renzell het volgende:

[..]

Oh jezus, ben je zo licht?! Ja, dan is 30 kilo al wel een soort van bijna jezelf ja. :P
Ben ook maar een ukkie (158 cm). Ik wil graag terug naar ongeveer 45 kilo :) Maar eigenlijk boeit het getal me niet zoveel, als mijn vetpercentage maar omhoog gaat, en dat gaat ie momenteel!
pi_100984766
43 kilo..... jemig, volgens mij woog ik al meer dan 43 kilo toen ik 10 was!

Morgen na het werk denk maar rondjes rennen om de Kralingse plas ofzo. :)
Doe wat je niet durft.
pi_100984778
Hoe lang was jij ook alweer, Siral? Ik mis het lijstje in de OP wel, ben altijd dol op staatjes.

En Tink, bij mij gaan ze sinds kort ook op de buik zitten :o :'( Mèt bobbeltjeshuid, huu! Voorheen had ik daar ook nooit last van. Nouja, nu moet ik ècht gezond blijven doen, mijn taille verliezen gaat me te ver.
pi_100984783
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:54 schreef Tinkepink het volgende:
Welk artikel Tink? Kan 'm niet vinden...
pi_100984785
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:59 schreef Laureline het volgende:
Hoe lang was jij ook alweer, Siral? Ik mis het lijstje in de OP wel, ben altijd dol op staatjes.

En Tink, bij mij gaan ze sinds kort ook op de buik zitten :o :'( Mèt bobbeltjeshuid, huu! Voorheen had ik daar ook nooit last van. Nouja, nu moet ik ècht gezond blijven doen, mijn taille verliezen gaat me te ver.
158 cm kort.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:00:28 #281
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100984800
Een nichtje van mij weegt nu trouwens ook 43 kilo bij een lengte van > 1.75 m. Ze heeft een jaar geleden een kind gekregen en wil niet geholpen worden. Volgens mij kan ik niets doen, toch?
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:01:28 #282
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100984826
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:58 schreef Siral het volgende:

[..]

Bullig word je niet zomaar als vrouw ;) Dan moet je echt gaan eten als een bodybuilder en trainen als een gek, zolang je dat niet doet, believe me; word je niet bullig!
Ik wel. Geloof me. Ik word wel bullig.
pi_100984830
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:00 schreef Tinkepink het volgende:
Een nichtje van mij weegt nu trouwens ook 43 kilo bij een lengte van > 1.75 m. Ze heeft een jaar geleden een kind gekregen en wil niet geholpen worden. Volgens mij kan ik niets doen, toch?
Als ze zelf niet geholpen wil worden is het inderdaad erg moeilijk...
Ik hoop voor jou, en voor haar dat ze snel tot inkeer komt...

Ik was er op tijd bij en daar ben ik echt blij mee. Ik voel me nu weer zoveel beter!
En ik heb echt spijt van wat ik mijn lichaam heb aangedaan.
pi_100984838
Wat probeert haar familie te doen? Niet leuk voor dat kind als ze er straks zo snel al niet meer is!
pi_100984845
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:01 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Er is niets mis met een mooi gespierde vrouw imo :D
pi_100984855
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:02 schreef Laureline het volgende:
Wat probeert haar familie te doen? Niet leuk voor dat kind als ze er straks zo snel al niet meer is!
met 43 kg bij een lengte van 1.75cm gaat het inderdaad hard achteruit denk ik... ;(
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:03:50 #287
105888 renzell
pi_100984895
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:01 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Heb je het daar al eens met een sportcoach over gehad? Ieder lijf is anders en misschien kunnen ze je op de sportschool bruikbare tips geven over hoe je gewoon een goddelijke vrouw wordt/blijft ipv een opgeblazen bull. :P
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:03:54 #288
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100984898
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:59 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Welk artikel Tink? Kan 'm niet vinden...
Vorig topic of dat daarvoor geloof ik. In een post van aurum.
pi_100984906
Dat is een bmi van 14! :o Dat ze nog kan functioneren! Maar kun je geen contact opnemen met haar huisarts?
Doe wat je niet durft.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:04:24 #290
105888 renzell
pi_100984915
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:02 schreef Siral het volgende:

[..]

met 43 kg bij een lengte van 1.75cm gaat het inderdaad hard achteruit denk ik... ;(
Hoe lang ben jij zelf eigenlijk Siral?
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:04:53 #291
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100984932
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:02 schreef Laureline het volgende:
Ze staan erbij en kijken ernaar.
pi_100984941
Li, ik ga morgen nog wel ff zoeken naar info over je opmerkingen.

Deadlifts zijn tof en volgens moj ben ik ook ooit begonnen met 30kg, je moet ergens beginnen :P

@vaiz: eet je nog een beetje normaal tijdens je vakantie of ben je van god los?
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:05:49 #293
105888 renzell
pi_100984963
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:00 schreef Tinkepink het volgende:
:o

Huisarts om raad vragen..? Zou ik toch wel doen geloof ik.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:06:23 #294
105888 renzell
pi_100984979
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:04 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ze staan erbij en kijken ernaar.
Ongelofelijk. :N
pi_100984991
Hm.. dan weeg ik liever wat ik weet bij die lengte geloof ik -O-

En geen idee/ervaring met wat je zou kúnnen doen..
Ja doei.
pi_100985024
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:05 schreef _aurum_ het volgende:
Li, ik ga morgen nog wel ff zoeken naar info over je opmerkingen.

Deadlifts zijn tof en volgens moj ben ik ook ooit begonnen met 30kg, je moet ergens beginnen :P

@vaiz: eet je nog een beetje normaal tijdens je vakantie of ben je van god los?
Vandaag wel vrij normaal gedaan :)

Morgen staat er ook gewoon weer spinazie op 't menu en kwark en havermout en fruit.
Ook nog wel een biertje maar he, vakantie...

Nu ook nog maar even in 't cafe kijken :D
pi_100985097
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:04 schreef renzell het volgende:

[..]

Hoe lang ben jij zelf eigenlijk Siral?
Staat iets eerder in het topic al 2x ;)

Ik ben 1.58 cm.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:11:10 #298
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100985120
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:03 schreef renzell het volgende:

[..]

Heb je het daar al eens met een sportcoach over gehad? Ieder lijf is anders en misschien kunnen ze je op de sportschool bruikbare tips geven over hoe je gewoon een goddelijke vrouw wordt/blijft ipv een opgeblazen bull. :P
Hoe ik dat doe zonder sportschool weet ik het eigenlijk wel, maar dat kost vooral heel veel tijd. Twee jaar geleden had ik een perfect lijf. Bereikt met veel duursport en reps vooral. 5x per week.
Nu wil ik het anders doen en het liefst ook zonder sportschool, want daarvoor heb ik echt te weinig tijd.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:12:13 #299
105888 renzell
pi_100985156
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:10 schreef Siral het volgende:

[..]

Staat iets eerder in het topic al 2x ;)

Ik ben 1.58 cm.
Oh, skjuuze me. Een pukkie dus maar. ;)
pi_100985171
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:08 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Vandaag wel vrij normaal gedaan :)

Morgen staat er ook gewoon weer spinazie op 't menu en kwark en havermout en fruit.
Ook nog wel een biertje maar he, vakantie...

Nu ook nog maar even in 't cafe kijken :D
niks mis met een biertje op zijn tijd ;)
pi_100985189
Of rosé! :9
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')