Hmm, op facebook kun je dat wel goed zienquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:54 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, en coco: ik bedoelde natuurlijk een totaalfoto van je gezicht, om je wenkbrauwen in verhouding tot de rest te zien.
wenkbrouwen? wenkbrauwen? Ik ben de kluts helemaal kwijt. En ik heb geen zin om het op te zoeken...
nee, dat is ook zo. Ach ja, uiteindelijk red ik me wel, maar soms baal ik wel eens eventjes. Zoals vanavond. 3 glazen wijn en 3/4 chocoladereep later valt het ook wel weer mee...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:52 schreef sigme het volgende:
Van mensen die ik ken die naar Zweden emigreerden heb ik gehoord dat het niet meevalt bevriend te raken met Zweden.
Gremlinsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:02 schreef MarMar het volgende:
En nu jeugdsentiment, we gaan Gremlins kijken
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:04 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, dat is ook zo. Ach ja, uiteindelijk red ik me wel, maar soms baal ik wel eens eventjes. Zoals vanavond. 3 glazen wijn en 3/4 chocoladereep later valt het ook wel weer mee...
/hugquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:04 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, dat is ook zo. Ach ja, uiteindelijk red ik me wel, maar soms baal ik wel eens eventjes. Zoals vanavond. 3 glazen wijn en 3/4 chocoladereep later valt het ook wel weer mee...
Kost sowieso altijd tijd om zoiets op te bouwen, komt uiteindelijk vast helemaal goed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:04 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat ook vaker gehoord. Maar dan zijn er misschien andere buitenlanders (lotgenoten!) die ook snakken naar contact.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:52 schreef sigme het volgende:
Van mensen die ik ken die naar Zweden emigreerden heb ik gehoord dat het niet meevalt bevriend te raken met Zweden.
ROFLOL! Letterlijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dit. Is. Awesome.
manbabies
Foto's van vaders met hun kind, hoofden verwisseld. Geniaal.
Voorbeeld:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik ooit kinderen heb, ga ik dat ook doen. En dan die foto inlijsten en op een mooi plekje neerzetten of ophangen in de huiskamer. Of misschien op canvasquote:
Oeh dat is leukk!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:52 schreef Amsel het volgende:
jazzfestival in de stad met goed gezelschap
nice!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:52 schreef Amsel het volgende:
Klinkt tof.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:45 schreef Goodbye het volgende:
http://www.filmaandeplas.nl/
Misschien ga ik hier morgen wel even kijken. Big Fish
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:52 schreef Amsel het volgende:
Definieer collegaquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:02 schreef Syrena het volgende:
Eens met loveli.
Hmm, gister belde een vriendin om ff wat te vragen en die deelde mee dat haar collega me gezien had op haifs. Heb het vriendschapsverzoek al binnenzo maar eens wat picturz tjekken
Dat! Mijn eigen empirische onderzoek heeft uitgewezen dat er vele soorten en maten collega's bestaan, dus je moet iets specifieker zijn Syreenquote:
Huh, ik zeg toch nergens dat jazz voor bejaarden is? Ik vind het juist leuk! Nouja, eigenlijk vind ik vooral zo'n festival leuk, de hele stad vol mensen en overal podia en gewoon gezelligheidquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:06 schreef MarMar het volgende:
@Amsel whaha ik hou van jazz, ben ik nu bejaard? Ik heb iig wel een scootmobiel dat telt ook
Hij zat naast haar in de autoquote:
Nou goeiemorgen danquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:37 schreef MarMar het volgende:
Of ik was nog niet goed wakker, dat is ook goed mogelijk!
Misschien is het een superleuke kerelquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:49 schreef Syrena het volgende:
Nog een foto gevonden. Begin me nu zwaar af te vragen of mijn vriendin me wel aardig vindt
Lol, ook goeiemorgen dan maar?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:51 schreef Amsel het volgende:
[..]
En ik heb geen flauw idee waarom de PI bij dat bericht een voetbal is!
Die babietjes wil makenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Misschien is het een superleuke kerel
Heb je wel een schutting nodig?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:15 schreef Syrena het volgende:
Ik snap mijn moederIk zit lekker in mijn ponnetje met een kop thee voor de pc, gaat de voordeur open. Mijn vader komt binnen: Maak je even koffie?
Ik:![]()
Ja, je oom staat bij de achtertuin.
Vader loopt naar buiten, maakt de tuindeur open en ik zie ineens schuttingdelen naar binnen gedragen worden.
Whut?Dus snel maar ponnetje vervangen voor joggingbroek en vest. En koffie gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:17 schreef Syrena het volgende:
En balen, wantOh jemigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar gaat je rustige weekend.
Babietjesquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:15 schreef anna82 het volgende:
[..]
Die babietjes wil maken
Goedemorgen! Wij zijn klaar voor een dagje strand, het weer is dat nog niet helemaal...
quote:
Ja het wisselt nogal per winkelquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]herkenbaar! Dat je kleren in zulke uitlopende maten hebt.
Ik zou snel gaan poepen als ik jou was!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:15 schreef Syrena het volgende:
Zo, oom & paps zijn weer weg, rest van de schutting halen die niet in de bus kon vanmorgen. En mijn moeder en de twee honden zijn ook alweer weg (die van m'n zus is ook hier). Ik ga zo maar even snel douchen.
Het is wel lekker weer zeg
^^quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zou snel gaan poepen als ik jou was!
Ik kan nog steeds niet, omdat ik weet dat ze zo terug kunnen zijnquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zou snel gaan poepen als ik jou was!
En als iemand je dan vraagt: welke maat heb je? Noem je dan ook de kleinste maat waar je kleren van hebt en in past? Ik welquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja het wisselt nogal per winkelMijn nieuwste jurkje is maat 40, maar broeken en rokjes heb ik ook wel in 44
Bij Esprit heb ik vaak kleinere maatjes
![]()
En ach, ik weet wel van mezelf dat ik mollig ben, dus da's niks nieuwsEcht dik vind ik mezelf niet (uit de meeste hoeken
).
Ieuwquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Bizar Sjaapje!Is hij er erg van geschrokken?
Ik heb nog iets nodig waar ik energie van krijg! Heb alleen geen inspirtatie.
Wel een sportief dagje vandaag.![]()
Heb vanmorgen al een uur gespint, daarna pusups-situps-squats gedaan en straks dus de drekrees doen.
Nuh, ik zeg het wel eerlijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En als iemand je dan vraagt: welke maat heb je? Noem je dan ook de kleinste maat waar je kleren van hebt en in past? Ik wel![]()
Ik hou me aan de maat volgens verreweg de meeste maattabellen en verreweg de meeste kledingstukkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En als iemand je dan vraagt: welke maat heb je? Noem je dan ook de kleinste maat waar je kleren van hebt en in past? Ik wel![]()
Mwehe!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:50 schreef Laureline het volgende:
Als ik ga maatnemen, geven actrices altijd een kleinere schoenmaat op. Ik verbaas me er niet meer over na 10 jaar, maar irritant is het wel!
Ik doe het omgekeerd met mijn cupmaatquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Eet rauw en op de kleur. Ik ben zelf in het verre Oosten er opmerkzaam van gemaakt toen ik op de Olympische Spelen in Beijing was. Dhr. Huang's kleur code leer dat is geweldig en eenvoudig. Als je rood ziet van woede moet je die dag alleen rode spullen eten als tomaten radijsjes en bietjes, zie je geel val ellende dan is de paprika goed. Als je alleen de kleur code eet hoef je nooit aan een dieet te gaan!
quote:Ik heb gelezen dat na het avond eten de calorieën niet meer geabsorbeerd worden ivm de osmose, en viscositeit en zout gehalte van het bloed. Ik kan me daar wel wat bijvoorstellen en eet daarom mijn lekkere calorieën na het avond eten. Nu ik daaraan ben begonnen tel ik nooit meer calorieën, en val er heel goed van af. Wel eet ik er telkens een thee lepel olijf olie bij dan neemt het wel de mineralen op.
Ik vrees het ook.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Tja... het zijn telegraaf lezers natuurlijk.
Ik vrees dat ze heel serieus zijn.
Dankjequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welkom, glowy! Goed zeg, al 20 kilo afvallen!Wat is je plan voor de volgende 5 kilo?
For Pony!
Wat dacht je van alternatieve geneeskunde!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees het ook.
Vraag me af of er nog een onderwerp bestaat waar zoveel nonsens over wordt geschreven en beweerd en waar zoveel miljarden aan wordt verdient met het verkopen van die nonsens.
quote:Lezing over het thema: Hulp en genezing langs geestelijke weg, door de leer van Bruno Göning
- Medisch bewijsbaar -
JA HEUII!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Tja... het zijn telegraaf lezers natuurlijk.
Ik vrees dat ze heel serieus zijn.
Jupsquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Boodschapjes doen</dagboek>
[..]
Jij leest de Telegraaf?
Ook zo'n mooie jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat dacht je van alternatieve geneeskunde!
Jij hebt Coco uitgepoept?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, dat was minstens vier kilo Coco!
Een halve meloen als tussendoortje?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:59 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje van vandaag (er kan nog van alles veranderen, weekend = chaos)
O: Volle yoghurt met verse aardbeien
T: Snickers![]()
L: twee bth met een gebakken ei, glas melk
T: halve meloen
T: één of twee mineola's
D: gnocchi met spinazie en doperwten
T: twee glazen cola
Waarom niet? Heerlijk en beter dan een chocoladereep wegwerkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:07 schreef glowy het volgende:
[..]
Een halve meloen als tussendoortje?
Dat heb je zo weg hoor!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:07 schreef glowy het volgende:
[..]
Een halve meloen als tussendoortje?
Pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, dat was minstens vier kilo Coco!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
welke masterchef kijken jullie allemaal, dat het zo spannend is, en waar kan je dat kijken?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:12 schreef Perruche het volgende:
Masterchef, een na laatste aflevering kijken, vanavond de finale
Lijstje tot nu toe:
O: (12:00) 3 boterhammen (1x gebakken ei, 1x tomaat, 1x honing) + 4 plakjes kaas
Planning:
?
O ik zit na een kwart toch al wel flink vol moet ik zeggen. Alleen watermeloen kan ik veel van eten, maar dat bestaat dan ook voor 90% uit waterquote:
het eerste seizoen masterchef australia, op rtlxl (uitzending gemist van de RTL omroepen). Maar je kan maar tot 10 dagen terugkijken ofzo. Ik denk dat k de rest ga downloaden ergens, voor zover ik weet kan je het toch niet kopen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
welke masterchef kijken jullie allemaal, dat het zo spannend is, en waar kan je dat kijken?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:34 schreef conleche het volgende:
Ik heb een voordeel ontdekt van de break up!! Ik kan nu weer een aviator op m'n neus zetten zonder als unisex Jut & Jul door het leven te gaan!
Dus heb een nieuwe bril.
Ja, ga dan ook eens aan de FB, jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zwoel en stoer, that's me. Kan ik ook niet helpen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:57 schreef Greys het volgende:
Toffe bril en wat kijk je stoeah ende zwoel![]()
Wandelen is sowieso al best veel, maar ik heb vanmorgen zo'n lame filmpje (1 Mile) ofzo gedaanquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja zwoel en stoer, that's me. Kan ik ook niet helpen.
Ik ga eens een rondje rennen. Da's dan voor het eerst sinds de vakantie, als je die ene keer dat ik mijn fiets moest ophalen 's ochtends vroeg niet meetelt.
Begin jij ook weer met Evy? Voorzichtigjes? Of is wandelen met de nieuwe hond al genoeg beweging voorlopig?
Nou ja, je gaat toch niet rennen als er visite is, neem ik aan. Dus wat geeft het dat je wat herrie maakt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Wandelen is sowieso al best veel, maar ik heb vanmorgen zo'n lame filmpje (1 Mile) ofzo gedaanDan beweeg je een kwartier in huis, beetje op de plaats lopen en huppelen en stappen enzo. En dat ga ik twee keer per dag er bij doen en dan daarna weer eens Evyen.
Ik wil heel graag zo'n loopband in huis, maar kan hem nergens kwijt
Ja op de logeerkamer kan het makkelijk, maar dan dreunt het door de houten vloer het hele huis door, ik loop niet bepaald lichtvoetig.
Nee maar de lampen dreunen beneden dan haast van het plafond en de hond slaat aanquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ja, je gaat toch niet rennen als er visite is, neem ik aan. Dus wat geeft het dat je wat herrie maakt.![]()
Maar buiten rennen is ook eigenlijk veel lekkerder.
Dank!!quote:
Ja, wat dat betreft is beginnen in de herfst/winter wel fijner, want dan kan je in het donker lopen. Anders rij je met de auto eerst naar buiten en dan doe je daar een rondje in de natuur. Misschien kan de Biet wel meerennen, bedenk ik me nu.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar de lampen dreunen beneden dan haast van het plafond en de hond slaat aan![]()
Buiten is wel lekkerder, maar ik zou het toch de eerste maanden echt veel liever binnen doen. Zodat niemand me ziet, met mijn dan paars aangelopen hoofd. En mijn gekloot en gekluns.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, ga dan ook eens aan de FB, jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
There you go: spieren wegen meer dan vet. Wat is nu belangrijk: je gewicht, of hoe je eruit ziet?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
-heul verhaal-
Ik wás 72kg, en ik ben 72kgna 8 weken. Ik had verwacht wel wat lichter te zijn na zo'n tijd.. Mijn lichaam is wel strakker geworden, ik heb weer conditie etc. Maar waarom de neuk doet mijn gewicht niet mee richting 60kg
Kledingmaat blijft veelal hetzelfde, met name broeken. Dat komt meer door mijn stevige dijbenen, die ik helaas niet weg kan toveren. Zeg maar, als ik qua taille mt 31 moet hebben bij een spijkerbroek, dan moet ik vanwege mn dijbenen wel 32 of 33 hebben.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:46 schreef glowy het volgende:
@glijdt_licht: omdat je spieren kweekt en die zwaarder zijn dat vet? Gewicht zegt natuurlijk niet altijd wat, je kledingmaat zegt soms meer...
Voor mij beide. Ik vind 72 eigenlijk best zwaar voor iemand van 1m71. En eigenlijk hoopte ik zowel strakker te worden, als meer richting 60-65kg te gaan..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:47 schreef conleche het volgende:
[..]
There you go: spieren wegen meer dan vet. Wat is nu belangrijk: je gewicht, of hoe je eruit ziet?
Gewoon zo door gaan dus.
Dan zou ik er bij gaan hardlopen. Als je dan nog steeds geen gewicht verliest, dan weet ik het niet meer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:47 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Kledingmaat blijft veelal hetzelfde, met name broeken. Dat komt meer door mijn stevige dijbenen, die ik helaas niet weg kan toveren. Zeg maar, als ik qua taille mt 31 moet hebben bij een spijkerbroek, dan moet ik vanwege mn dijbenen wel 32 of 33 hebben.
Verder heb ik meestal standaardmaten S of M. En ja, ik weet dat spieren zwaarder zijn, maar ik hoopte dat door cardio en niet teveel krachttraining juist tegen te gaan. En dat ik 72kg nog zwaar vind is omdat ik voor mijn longproblemen ver onder de 60 zat..
[..]
Voor mij beide. Ik vind 72 eigenlijk best zwaar voor iemand van 1m71. En eigenlijk hoopte ik zowel strakker te worden, als meer richting 60-65kg te gaan..
Maargoed, ik geloof ook wel dat een lichaam mannelijker wordt tov als je van de middelbare school afkomt. Maar scheelt zoiets gewoon 16kg?Ben ondertussen niet veel groter geworden, wel veel bredere schouders..
Nope, nog niet getest. Blaasgruis is wel een typische kattenkwaal, geen poezenkwaal. Bovendien deed ze het al voor ze geholpen werd. En ze plast dus alleen op de rechterhelft van de bank en nergens anders. Klinkt mij als protestplassen in de oren. Als het me een keer lukt urine op te vangen, wil ik er nog wel even mee langs de dierenarts voor de zekerheid. Maar eerst zit ze gewoon een weekje in de bench. Ik vind het zo zieligquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:20 schreef Greys het volgende:
Vik hoe zat het ook alweer, was ze al getest op blaasgruis?
Boor is weggedaan bij zijn vorige gezin omdat ie overal in huis plaste. Maar in het asiel bleek hij blaasgruis te hebben waardoor hij de kattenbak met pijn associeerde en een kuurtje later van een week was het over.
Ja, zou minstens een half uur doen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
Dan zouden het wel wat langere stints moeten zijn dan 15 minuten neem ik aan? Meer richting 30-40mins?
Lief dat je 't vraagt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:28 schreef conleche het volgende:
IHFC en met jou? Gaat het ook weer een beetje beter met jou?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Co, nomnom!!
We hebben heerlijk terras gehangen en toen we thuis kwamen had zijn zoon een slagroomtaart bij de Hema gehaald, omdat we met ze naar Rhodos gaan13 en dan dat al doen, echt zo lief!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Moooooi Co![]()
[me=MevrouwPuff]is een watje.
[/me]
Heen lopen is prima, maar met 3 bloemkolen, 2 kg pruimen, 10 grapefruits en 2 kg rabarber trokken m'n tere, niet getrainde armpjes het niet, dus ging ik halverwege toch maar met de tram![]()
Ik ook!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb je er al zin in?Ben wel een béétje jaloers
Mjah. Stom dat ik aan de auto moet, nu fiets ik veel minder, en stom dat hardlopen zeer doet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:09 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Herkenbaar. Het is maar goed dat ik binnenkort weer ga sporten.
Ik ben morgen in Rotterdam! Moet morgenochtend werken ipv vanavond.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wo, wat lekker weer! Dat schreeuwt om terras![]()
Helaas heb ik geen vriendenIemand anders nog geen leven en vanmiddag in rotterdam?
Heb wel gezonde dingen gehaald voor komende week
Jaaaa als je nog een keer terrasje wil pakken BW!quote:
Waarheen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jaaaa als je nog een keer terrasje wil pakken BW!
Vrees dat ik ook (voorlopig) niet (meer) kan hardlopen, helaas.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Mjah. Stom dat ik aan de auto moet, nu fiets ik veel minder, en stom dat hardlopen zeer doet.
hoe is the works?
Kan er mee te maken hebben, maar dat maakt afvallen niet onmogelijk. Gebruik je ook iets als salbutamol?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hmm ik heb mijn antwoord waarom t afvallen niet gaat zoals t hoort..
Symbicort..
Vóór het sporten 1 dosis van 100µg jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Kan er mee te maken hebben, maar dat maakt afvallen niet onmogelijk. Gebruik je ook iets als salbutamol?
Astma dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:36 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Vóór het sporten 1 dosis van 100µg ja. Verder niet..
5km verder dan oud beijerlandquote:
Morgen is de Bavaria City Race!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben morgen in Rotterdam! Moet morgenochtend werken ipv vanavond.![]()
Goed punt! Ik moet gelukkig in Rotterdam Alexander zijn.quote:
Waarom zou je dat doen? En heb je namen en rugnummers?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:50 schreef Laureline het volgende:
Als ik ga maatnemen, geven actrices altijd een kleinere schoenmaat op. Ik verbaas me er niet meer over na 10 jaar, maar irritant is het wel!
Zoiets mag wel in de OPquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:53 schreef Laureline het volgende:
Ik ben nu trouwens halverwege mijn gezonde regime: nog wel lekker eten en drinken, maar iedere dag wel sporten. Dat scheelt, zeg! Ik heb meer energie, meer zin in gezonde dingen, ben minder somber gestemd...dat die drie kwartier per dag zo'n enorm verschil kunnen uitmaken, daar verbaas ik me elke keer weer over (want ik doe deze ontdekking nu voor de 67e keer)!
Ik ben inmiddels ongeveer 11 maanden aanvalvrij. Dat is idd wel beter, en ook de reden dat ik weer wilde beginnen te sporten. Ik kreeg weer het geloof dat het konquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Astma dan?
Verder geen aanvallen meer dus? Dat is wel fijn, als je helemaal niet kon sporten was het nog vervelender.
Heb geduld, dat zal je wel meer moeten hebben voor het afvallen, maar het moet zeker lukken.
Blancheer niks en daar doe ik de hele winter mee?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:45 schreef sigme het volgende:
Nieuwe basisvoorraden gemaakt.
• 4 kg aardappelpuree in porties van 3 ons
• stuk of 20 porties soep, bestaande uit kippe-, groente-, bonen-, courgette- en minestronesoep.
Morgen nog maar eens boontjes oogsten en invriezen. Geen tijd voor blancheren dus opeten op korte termijn.
Kan, je bent niet de enige. Maar bederf gaat sneller als ze ongeblancheerd zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Blancheer niks en daar doe ik de hele winter mee?
Dan toch maar eens een laatje geblacheerd maken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Kan, je bent niet de enige. Maar bederf gaat sneller als ze ongeblancheerd zijn.
Tof!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:06 schreef loveli het volgende:
Coco!
In case of Zombie, grab table.
[ afbeelding ]
Geweldigquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:06 schreef loveli het volgende:
Coco!
[ afbeelding ]
Hehe, awesooomequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:06 schreef loveli het volgende:
Coco!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:13 schreef Ewelina het volgende:
Mijn lijstje van gister is redelijk schandalig.hoe is je gewicht nu, na deze week?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Geen idee, niet op de weegschaal gestaan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:34 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
hoe is je gewicht nu, na deze week?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:32 schreef Ml-etje het volgende:
Voor de nieuwsgierigen, mijn make-upje van gister.Krijg ze helaas niet mooi scherp maar er zijn foto's gemaakt dus die krijg ik vast nog wel.Oe, diva!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:32 schreef Ml-etje het volgende:
Voor de nieuwsgierigen, mijn make-upje van gister.Krijg ze helaas niet mooi scherp maar er zijn foto's gemaakt dus die krijg ik vast nog wel.TofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Colourblockingquote:
ok, voel je je al wel wat beter?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Geen idee, niet op de weegschaal gestaan.
hoi!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:47 schreef Amsel het volgende:
Waarom krijg ik een ad over chatten en daten met volslanke mensen?
Stofzuigers van Nilfiskquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:47 schreef Amsel het volgende:
Waarom krijg ik een ad over chatten en daten met volslanke mensen?
Daar vind ik nou heul geen weer voorquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Net als sigme een voorraad dag ervan gemaakt. Niet zo uitgebreid, maar ik ben ook maar in m'n eentje en ik heb een klein vriesvakje.
- een portie andijviestamppot met spekjes
- 2 porties geblancheerde andijvie
- keiveel soep![]()
- de rabarber moet nog
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:27 schreef MarMar het volgende:
Haha tof tafeltjedoet me een beetje denken aan mijn messenblok:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
andijviestamp is keilekker
en hij was 29 cent bij de lidl![]()
ja, het begint nu wel irritant te wordenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat waardeloos Aurum!
Maar toch 's middags naar de sportschool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een tijdje gedacht dat het kwam door melk drinken.. Ik drink de laatste tijd melk, sinds ik bezig ben met normaal eten. Voorheen dronk ik eigenlijk ook nooit melk, misschien veroorzaakt dat extra het opgeblazen gevoel?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:09 schreef Laureline het volgende:
Siral, ik denk dat het er heel erg vanafhangt wat je eet, of je die plofbuik krijgt. Tink had er ook wel eens last van als ik het me goed herinner, die vermeed dan bijvoorbeeld producten met veel gist, maar je moet er natuurlijk wel andere dingen voor in de plaats eten!
Ik heb gewoon weer een klein laagje ja, ik had helemaal niets meer op mijn buik nog geen velletje, maar het is zo minimaal! Het is meer "bol" van lucht lijkt haast wel.... of van eten.. gewoon omdat mijn buik weer in gang is gezet? Voorheen kreeg het namelijk bar weinig te verwerken..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:11 schreef Laureline het volgende:
O, bedoel je eigenlijk een buik die opgezet is van de lucht, of buikvetjes?
Nou nee, geen feit. Wel krijgt je verteringsstelsel het ineens een stuk drukker, en dat merk je.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:11 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje gedacht dat het kwam door melk drinken.. Ik drink de laatste tijd melk, sinds ik bezig ben met normaal eten. Voorheen dronk ik eigenlijk ook nooit melk, misschien veroorzaakt dat extra het opgeblazen gevoel?
Het is wel een feit dat je eerst aankomt rond je buik en dat ie gaat uitzetten na bij ondergewicht.. schijnt.. Bah.. ik voel me zo enorm depressief. Ik snap niet waarom ik mijn lijf dit ooit allemaal heb kunnen aandoen..
Dinsdag krijg ik een nieuw advies van de dietist. Ik ben gestabiliseerd dus ik krijg nu een voor mij normaal eetpatroon. Maatschappelijk werk zie ik eens in de zoveel tijd. Intake voor Salix is in gang gezet al een hele tijd terug (centrum voor eet problematiek)quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nou nee, geen feit. Wel krijgt je verteringsstelsel het ineens een stuk drukker, en dat merk je.
Heb niet alles gevolgd, maar doe je nog alles zelf of heb je hulp? Dat depressieve gevoel is niet goed natuurlijk.
Ja. Klopt. En ik krijg er nog van ook. Wat betreft de buikspekjes kan ik je niet helpen siral. Bij mij gaan ze sinds kort ok op de buik zitten. En o de bovenbenen onder mijn billenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:09 schreef Laureline het volgende:
Siral, ik denk dat het er heel erg vanafhangt wat je eet, of je die plofbuik krijgt. Tink had er ook wel eens last van als ik het me goed herinner, die vermeed dan bijvoorbeeld producten met veel gist, maar je moet er natuurlijk wel andere dingen voor in de plaats eten!
Jij moet ook aankomen/bent bezig met aankomen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Klopt. En ik krijg er nog van ook. Wat betreft de buikspekjes kan ik je niet helpen siral. Bij mij gaan ze sinds kort ok op de buik zitten. En o de bovenbenen onder mijn billen
Nog nooit gehad.
Ik hoop het echt want dit maakt me echt enorm depri. Ik wil gezond zijn, en lekker kunnen sporten en eten. Ik voel me momenteel lichamelijk echt prima en goed, ik eet normaal en daar stabiliseer ik dus blijkbaar ook gewoon netjes op.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:23 schreef loveli het volgende:
Komt wel goed. En je bent nog jong genoeg om beter te leren. Heb vaker gehoord dat bij mensen na een eetstoornis de buik eerst opzette. Eerst aansteken, daarna komt het finetunen wel.
Ik zou het een fijn idee vinden als een professional je hiermee helpt.
Nee. Ik nader de 40 en kom gewoon direct aan als ik niet sport en/of slecht eet. Heb een bmi van 22. En als ik aankom gaan de kilo's dus direct op mijn buik zitten. Had ik voor het afvallen geen last van.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:26 schreef Siral het volgende:
[..]
Jij moet ook aankomen/bent bezig met aankomen?
Oke op die manier..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Ik nader de 40 en kom gewoon direct aan als ik niet sport en/of slecht eet. Heb een bmi van 22. En als ik aankom gaan de kilo's dus direct op mijn buik zitten. Had ik voor het afvallen geen last van.
De kwark van fage is echt goed vind ik!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:32 schreef Ml-etje het volgende:
Li?
[ afbeelding ]
Voedingscentrum kent alleen Griekse Roomyoghurt en dat zijn slechte vetten..
Hoe zit dat met deze (té dure) variant?
Wat is dat, full body traini.g?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:32 schreef Siral het volgende:
Ik ben trouwens ook gestopt met veel buikspieroefeningen doen. Ik deed dit eigenlijk veel te veel waardoor ik best flinke spieren op mijn buik heb. En doordat er nu weer een klein laagje overheen komt staat het meteen boller. Dus ik doe nu op aanraden van mijn fitness instructeur meer full body training en 1x in de week een paar buikspieroefeningen.
Gewoon oefeningen waarmee je al je spieren in je lijf tegelijk traint (deadlifts enzo) Dus niet 1 spiergroep specefiek. Dan train je meteen je buikspieren waardoor je eigenlijk niet eens specefiek veel los nog buikspieren hoef te trainen,quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat is dat, full body traini.g?
Flink gewicht optillen van de grond. Kort door de bocht gezegdquote:
Hehe, ik doe het momenteel ook maar met 30 kilo hoor. Net een paar weken bezig.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:42 schreef Siral het volgende:
[..]
Flink gewicht optillen van de grond. Kort door de bocht gezegd
En dan in mijn geval op dit moment wel met een gewicht zodat ik een aantal reps kan doen.Wow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De klote voor je knieen, of niet..?
Nee, valt reuze meequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:48 schreef renzell het volgende:
[..]
Wow!De klote voor je knieen, of niet..?
Als je het goed doet niet.. En ik doe het ook maar 1x per week momenteel!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:48 schreef renzell het volgende:
[..]
Wow!De klote voor je knieen, of niet..?
Whehe!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:52 schreef V1z0R het volgende:
Goede oefening om mee flauw te vallen, dat wel
Het zal idd wel een verschil zijn of je 30 of 200 kilo lift...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:51 schreef Siral het volgende:
[..]
Als je het goed doet niet.. En ik doe het ook maar 1x per week momenteel!
Haha precies, en aangezien ik momenteel zelf maar 43 kilo weegquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:55 schreef renzell het volgende:
[..]
Het zal idd wel een verschil zijn of je 30 of 200 kilo lift...
Bullig word je niet zomaar als vrouwquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:54 schreef Tinkepink het volgende:
Nog even n.a.v. dat artikeltje van aurum; wat zijn nou eigenlijk goede oefeningen om gewoon slank en strak en niet te bullig te worden? Dat heb ik niet uit de tekst naar voren kunnen halen.
Oh jezus, ben je zo licht?! Ja, dan is 30 kilo al wel een soort van bijna jezelf ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:56 schreef Siral het volgende:
[..]
Haha precies, en aangezien ik momenteel zelf maar 43 kilo weeg.............
Ik doe nu gewoon netjes 30 kg en dan 10 tot 15 reps. Bouw het wel elke keer op.
Ben ook maar een ukkie (158 cm). Ik wil graag terug naar ongeveer 45 kiloquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:58 schreef renzell het volgende:
[..]
Oh jezus, ben je zo licht?! Ja, dan is 30 kilo al wel een soort van bijna jezelf ja.
Welk artikel Tink? Kan 'm niet vinden...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:54 schreef Tinkepink het volgende:
Nog even n.a.v. dat artikeltje van aurum; wat zijn nou eigenlijk goede oefeningen om gewoon slank en strak en niet te bullig te worden? Dat heb ik niet uit de tekst naar voren kunnen halen.
158 cm kort.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:59 schreef Laureline het volgende:
Hoe lang was jij ook alweer, Siral? Ik mis het lijstje in de OP wel, ben altijd dol op staatjes.
En Tink, bij mij gaan ze sinds kort ook op de buik zitten![]()
Mèt bobbeltjeshuid, huu! Voorheen had ik daar ook nooit last van. Nouja, nu moet ik ècht gezond blijven doen, mijn taille verliezen gaat me te ver.
Ik wel. Geloof me. Ik word wel bullig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:58 schreef Siral het volgende:
[..]
Bullig word je niet zomaar als vrouwDan moet je echt gaan eten als een bodybuilder en trainen als een gek, zolang je dat niet doet, believe me; word je niet bullig!
Als ze zelf niet geholpen wil worden is het inderdaad erg moeilijk...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:00 schreef Tinkepink het volgende:
Een nichtje van mij weegt nu trouwens ook 43 kilo bij een lengte van > 1.75 m. Ze heeft een jaar geleden een kind gekregen en wil niet geholpen worden. Volgens mij kan ik niets doen, toch?
Er is niets mis met een mooi gespierde vrouw imoquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wel. Geloof me. Ik word wel bullig.
met 43 kg bij een lengte van 1.75cm gaat het inderdaad hard achteruit denk ik...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:02 schreef Laureline het volgende:
Wat probeert haar familie te doen? Niet leuk voor dat kind als ze er straks zo snel al niet meer is!
Heb je het daar al eens met een sportcoach over gehad? Ieder lijf is anders en misschien kunnen ze je op de sportschool bruikbare tips geven over hoe je gewoon een goddelijke vrouw wordt/blijft ipv een opgeblazen bull.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wel. Geloof me. Ik word wel bullig.
Vorig topic of dat daarvoor geloof ik. In een post van aurum.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Welk artikel Tink? Kan 'm niet vinden...
Hoe lang ben jij zelf eigenlijk Siral?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:02 schreef Siral het volgende:
[..]
met 43 kg bij een lengte van 1.75cm gaat het inderdaad hard achteruit denk ik...
Ze staan erbij en kijken ernaar.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:02 schreef Laureline het volgende:
Wat probeert haar familie te doen? Niet leuk voor dat kind als ze er straks zo snel al niet meer is!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:00 schreef Tinkepink het volgende:
Een nichtje van mij weegt nu trouwens ook 43 kilo bij een lengte van > 1.75 m. Ze heeft een jaar geleden een kind gekregen en wil niet geholpen worden. Volgens mij kan ik niets doen, toch?
Ongelofelijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ze staan erbij en kijken ernaar.
Vandaag wel vrij normaal gedaanquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:05 schreef _aurum_ het volgende:
Li, ik ga morgen nog wel ff zoeken naar info over je opmerkingen.
Deadlifts zijn tof en volgens moj ben ik ook ooit begonnen met 30kg, je moet ergens beginnen
@vaiz: eet je nog een beetje normaal tijdens je vakantie of ben je van god los?
Staat iets eerder in het topic al 2xquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:04 schreef renzell het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij zelf eigenlijk Siral?
Hoe ik dat doe zonder sportschool weet ik het eigenlijk wel, maar dat kost vooral heel veel tijd. Twee jaar geleden had ik een perfect lijf. Bereikt met veel duursport en reps vooral. 5x per week.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:03 schreef renzell het volgende:
[..]
Heb je het daar al eens met een sportcoach over gehad? Ieder lijf is anders en misschien kunnen ze je op de sportschool bruikbare tips geven over hoe je gewoon een goddelijke vrouw wordt/blijft ipv een opgeblazen bull.
Oh, skjuuze me. Een pukkie dus maar.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:10 schreef Siral het volgende:
[..]
Staat iets eerder in het topic al 2x
Ik ben 1.58 cm.
niks mis met een biertje op zijn tijdquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vandaag wel vrij normaal gedaan
Morgen staat er ook gewoon weer spinazie op 't menu en kwark en havermout en fruit.
Ook nog wel een biertje maar he, vakantie...
Nu ook nog maar even in 't cafe kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |