abonnement Unibet Coolblue
pi_100964562
ik heb recent een contact weten te leggen met iemand uit australie die een partij telefoons verkoopt. alleen ken ik deze contact niet persoonlijk; toevallig via internet tegengekomen. de prijzen van de telefoons zijn niet absurd hoog of laag, het zijn wel goede reele prijzen, waardoor het geloofwaardig overkomt.

contact meent te zeggen;

- 100% original , DUTCH VERSION
- The 'products' comes with 24 months international warranty and full accessories from factory .
- I am located in Austria so I will ship the 'products' from here and you will have the 'products' delivered to your home address via UPS Next Day Air ( usually in 1-3 working days ).
- I offering buyer protection and I will start the shipping first if you decide to buy the 'products'

ik heb zelf wel eens wat uit het buitenland besteld, maar omdat het hier om een grote partij gaat weet ik niet goed hoe ik het zou moeten aanpakken.

wat zou ik nodig hebben van de verkoper, als bewijsmateriaal, mocht het een oplichter blijken te zijn. waarom zou iemand uit australie in nederland z'n 'producten' willen verkopen?; alleen omdat het nederlandse toestellen zijn? het 'product' is zo te veranderen naar elke andere gewenste taal. in mijn ogen een beetje verdacht... wat denken jullie, en wat zijn jullie tips?
Just when I thought I was out... they pull me back in.
pi_100964603
:') Austria is niet Australië :')
<hr>
pi_100965356
Klinkt als legitieme handel! Gewoon kopen 8-)
pi_100965403
Dude seriously, als jij denkt dat Austria = Australia dan zou ik me eerst eens verdiepen in internationaal handelen alvorens van start te gaan met dit soort deals.

[ Bericht 1% gewijzigd door Miffy1 op 20-08-2011 10:32:48 ]
pi_100965410
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 03:54 schreef Dawnbreaker het volgende:
:') Austria is niet Australië :')
_O- _O- 8)7
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 09:07:54 #6
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_100965484
:')_!!
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
pi_100965681
_O- ^O^
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_100965688
ik zou het doen. Een gouden kans ^O^
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_100965953
heheh TS even voor de goede wil Austria= oostenrijk :D
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_100966003
Ik zou het doen. De mensen uit het geboorteland van Hitler staan bekend om hun goede handel in 100% originele, Nederlandse telefoons.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_100966310
hebben ze toevallig ook nog goedkoop fietsen in de aanbieding?
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_100966344
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hebben ze toevallig ook nog goedkoop fietsen in de aanbieding?
Naar het schijnt wel voorbeeldbergen. :+
pi_100966724
_O-
pi_100967048
Wellicht het beste topic van de maand augustus in WGR :D

Voor de zekerheid maar even de OP hieronder gezet :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 03:47 schreef detandenfee het volgende:
ik heb recent een contact weten te leggen met iemand uit australie die een partij telefoons verkoopt. alleen ken ik deze contact niet persoonlijk; toevallig via internet tegengekomen. de prijzen van de telefoons zijn niet absurd hoog of laag, het zijn wel goede reele prijzen, waardoor het geloofwaardig overkomt.

contact meent te zeggen;

- 100% original , DUTCH VERSION
- The 'products' comes with 24 months international warranty and full accessories from factory .
- I am located in Austria so I will ship the 'products' from here and you will have the 'products' delivered to your home address via UPS Next Day Air ( usually in 1-3 working days ).
- I offering buyer protection and I will start the shipping first if you decide to buy the 'products'

ik heb zelf wel eens wat uit het buitenland besteld, maar omdat het hier om een grote partij gaat weet ik niet goed hoe ik het zou moeten aanpakken.

wat zou ik nodig hebben van de verkoper, als bewijsmateriaal, mocht het een oplichter blijken te zijn. waarom zou iemand uit australie in nederland z'n 'producten' willen verkopen?; alleen omdat het nederlandse toestellen zijn? het 'product' is zo te veranderen naar elke andere gewenste taal. in mijn ogen een beetje verdacht... wat denken jullie, en wat zijn jullie tips?
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_100967082
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_100967212
maar om je vraag te beantwoorden: werkende telefoons
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_100967223
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 08:55 schreef Miffy1 het volgende:
Dude seriously, als jij denkt dat Austria = Australia dan zou ik me eerst eens verdiepen in internationaal handelen alvorens van start te gaan met dit soort deals.
dit dus :D

TS :')_!
There are only 151 Pokémon.
pi_100967283
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 11:46:55 #19
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_100967777
Gewoon doen. Die euro is straks toch geen flikker meer waard dus als je het kwijt bent is dat niet zo erg ;)
Ook hoi !
pi_100968794
quote:
Dat zullen wel dezelfde figuren zijn, de laatste poster op dat forum heeft het over een IBAN nr. in Roemenië nou dan weet je het wel. Overboeking doen, een fake trackingnummer toegestuurd krijgen, en weg is je geld :+. Dan mag TS het ook gewoon naar mij overmaken hoor |:(
pi_100968803
De enige reden dat deze mensen gewoon door kunnen blijven gaan is omdat er van die naieve figuren als TS zijn.
pi_100968997
quote:
Precies hetzelfde! Daar heb je je antwoord, TS
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_100969451
Oostenrijk is niet zo ver. Kun je binnen een dag rijden met de auto. Ik zou voorstellen om het partijtje gewoon op te halen, kijken hoe verkoper reageert. Als je een datum, tijd, adres en telefoon hebt, dan kun je het altijd nog door UPS op laten halen.
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
pi_100969504
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:57 schreef bart1977 het volgende:
Oostenrijk is niet zo ver. Kun je binnen een dag rijden met de auto. Ik zou voorstellen om het partijtje gewoon op te halen, kijken hoe verkoper reageert. Als je een datum, tijd, adres en telefoon hebt, dan kun je het altijd nog door UPS op laten halen.
Je wordt wss naar een willekeurig adres gestuurd dus doe dat nooit :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_100969541
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 03:54 schreef Dawnbreaker het volgende:
:') Austria is niet Australië :')
:')!!!!!!!!

TS... ik zou het niet doen als ik jou was :')
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')