Ik hield ook van jou de vorige ronde toen ik je van kant maaktequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik hou ook nog steeds van jou hoor.
Wist ik hoor, ik ben nog nooit zo liefdevol vermoord.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hield ook van jou de vorige ronde toen ik je van kant maakte.
quote:
En dat in een maffia-moord-topic.quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
maar vertrouwen doe ik je niet. Nou ja, jou eigenlijk wel.
En waarom zijn alle rollen zo damn inactief? Met de mensen die er nog zijn moet bijna iedereen wel een rol hebben!
Volgens mij zijn er niet zo veel actieve rollen meer over.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
maar vertrouwen doe ik je niet. Nou ja, jou eigenlijk wel.
En waarom zijn alle rollen zo damn inactief? Met de mensen die er nog zijn moet bijna iedereen wel een rol hebben!
Als er beschermd werd, had dat erbij gestaan, dus écht maar één moord.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:07 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik ben weer terug!
Breezerslet
Maar welke moordacties zullen er nu zijn geweest? Niks van de nachtwaker en twee maffiamoorden waarvan één beschermd ofzo?
als er beschermd wordt wordt dat altijd vermeld. met hints naar doktor, zodat maffia daar aan kan werken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:07 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik ben weer terug!
Breezerslet
Maar welke moordacties zullen er nu zijn geweest? Niks van de nachtwaker en twee maffiamoorden waarvan één beschermd ofzo?
Zou kunnen, al denk ik toch dat 2 families met dit aantal spelers een beetje veel van het goede zou zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:10 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Misschien dat de maffia dan uit twee families bestaat die allebei per nacht één moord mogen plegen? En één familie is nu dood? Of er zijn gewoon maar 1 of 2 maffia. De maffia killt sowieso wel, dus de nachtwaker zal zich (vanwege de onrust) ook rustig hebben gehouden...
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb het idee dat er vooral passieve rollen over zijn. Ik bedoel, Granny is passief en BG is passief. Docter moet goed gokken en volgens mij was de NW actief vandaag. En de maffia zijn lijers.
Dat geldt natuurlijk voor iedereen dan. Maar ik bespreek het als theoretische mogelijkheid omdat het ook een mogelijkheid is dat de maffia niemand heeft gekilld en dat we dus een risico lopen om de nachtwaker te killenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja toch... ik heb altijd gestemd... Ik kan best een dag missen. Maar wat als jij MP, nou maffia bent. Dan kom je er mooi vanaf.
Wel, we mogen niet niet stemmen, maar ik heb niets gehoord/gelezen over blanco stemmen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:20 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En als wij nou ook een dagje niemand lynchen?
Kunnen wij dan niet blanco stemmen?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik mag toch hopen dat de rollen die geen moorden insturen na 2x ook een autokill krijgen!
ook gelden voor inactieve maffia?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:20 schreef lynda het volgende:
Inactieve rollen, zeker![]()
Nou nu echt weg
Lijkt me wel. Maar hoe garanderen we dat het inactiviteit is?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel, we mogen niet niet stemmen, maar ik heb niets gehoord/gelezen over blanco stemmen.
En zou trouwens dit:
[..]
[..]
ook gelden voor inactieve maffia?
Dat weten de SL's, dus als het klopt zouden we na dubbele inactiviteit een SL moord moeten krijgen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Maar hoe garanderen we dat het inactiviteit is?
Ja, de SL's. Maar wij niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat weten de SL's, dus als het klopt zouden we na dubbele inactiviteit een SL moord moeten krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |