google it up!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:37 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
nog niet verstuurd kan de postadres nicht vinden
kan het inet vindenquote:
Birmees.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:50 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
en dan in het duits, turks of wat?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Misschien moet je hoofdletters gebruiken bij Google.
Dit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:17 schreef Barbapapamama het volgende:
Waarom zou ze geïnteresseerd zijn in kansloze klanten zoals onze ts?
Zou ook m'n teennagels knippen als zo iemand langs kwam.
ik hoor maandag een sorrt iq test uitslag met of ik naar het havo mag en ga daarna naar ah sollicitatie en dinsdag wrs gesprek op de nieuwe school ben al aangenomen voor 3tquote:
Okequote:Op zondag 21 augustus 2011 00:47 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ik hoor maandag een sorrt iq test uitslag met of ik naar het havo mag en ga daarna naar ah sollicitatie en dinsdag wrs gesprek op de nieuwe school ben al aangenomen voor 3t
ksssst wegwezen ksst krokodil terug naar blijdorp!quote:
Dat was niet grappig. Ben je in het echt ook zo dominant?quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:29 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ksssst wegwezen ksst krokodil terug naar blijdorp!
het zijn professionele bedrijvenquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:48 schreef Flixxy het volgende:
Je gaat naar Kruitvat en de Lidl en verwacht dan klantvriendelijke service?
troll
hoezo wil je dat onbekende mensen met je gaan praten?quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:43 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
het zijn professionele bedrijven
begroeten wou wel zo beleefd zijnquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:10 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
hoezo wil je dat onbekende mensen met je gaan praten?
Ik vind het altijd onbeleefd en soms zelfs onbeschoft als mensen een zin zonder een hoofdletter beginnen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:16 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
begroeten wou wel zo beleefd zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |