Vind je het zo burgerlijk dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:50 schreef OeJ het volgende:
[..]
Wat is jouw echt naam: Ingrid? En je man is Henk?
Daar is niets ouderwets aan. Dat zijn gewoon normale fatsoensnormen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vind je het zo burgerlijk dan?
Ik ben wat betreft bepaalde opzichten inderdaad ouderwets ingesteld.
zo mogen de kinderen niet roepen "Wat" maar is het "wat zeg je?" en ook geen "He" en dar soort uitspraken.
Ze moeten meneer en mevrouw tegen vreemden zeggen en als ze bv een hondje willen aaien moeten ze dat ook eerst netjes vragen.
Tegen de Juf of meester Juf of Meester zeggen, met de voornaam erbij vind ik prima.
En als dat mij burgerlijk maakt vind ik dat prima
Mensen die haten op kinderen die altijd pap of mam zeggen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:18 schreef GeorgiePorgie het volgende:
Kinderen die altijd 'pap' of 'mam' zeggen
Dat is normaal. In mijn ogen dan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vind je het zo burgerlijk dan?
Ik ben wat betreft bepaalde opzichten inderdaad ouderwets ingesteld.
Zo mogen de kinderen niet roepen "Wat" maar is het "Wat zeg je?" en ook geen "He" en dat soort uitspraken.
Ze moeten meneer en mevrouw tegen vreemden zeggen en als ze bv een hondje willen aaien moeten ze dat ook eerst netjes vragen.
Tegen de Juf of Meester Juf of Meester zeggen, met de voornaam erbij vind ik prima.
En als dat mij burgerlijk maakt vind ik dat prima
Precies, hier had ik nog niet aan gedacht. Als ik een stiefmoeder of vader had zou ik die ook bij de voornaam noemen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:07 schreef Brentmeister het volgende:
Misschien heeft ze wel 2 moeders, moet ze dan mama1 en mama2 gaan zeggen?
Dat mogen ze ook. Prima.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:36 schreef Kont het volgende:
Onterechte klacht. Iedereen mag (gelukkig) zelf bepalen hoe die zijn kinderen opvoed en of hij of zij bij de voornaam genoemd mag worden. Daar heeft een buitenstaander niet zoveel mee te maken en hoeft daar ook niet over te klagen. Het zou wat zijn als we elkaar allemaal onbenulligheden gingen opleggen, laat elkaar lekker.
Overigens noem ik me ouders niet bij de voornaam. Ik noem me vader altijd El Presidente (als een dictator) maar daar stemt hij niet echt mee in.
Zijn moeder zal wel Beertje heten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:31 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Oerbeer noemt zijn ouders "Mams" en "Paps"
Hoe heet de jouwe? Ochnee je zult der wel nooit zien want ze staat altijd achter het station..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:33 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zijn moeder zal wel Beertje heten.
Faal USER bedoel je. In mijn info staat toch echt duidelijk 'Haarlem'quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:24 schreef cvboer het volgende:
Faal topic. je ouders hebben niet voor niks een naam.
Oja, TS komt uit Limburg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |