abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101022431
Maar dat geld strooien van PSV is toch gewoon enorm riskant? De kans dat PSV weer geen CL haalt is reeel te noemen en als je dan achteraf gezien structureel verlies hebt gemaakt op al die dure investeringen heb je gewoon een huge ass probleem...
Patat Friet
pi_101022499
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 23:17 schreef ganzenherder het volgende:
Maar dat geld strooien van PSV is toch gewoon enorm riskant? De kans dat PSV weer geen CL haalt is reeel te noemen en als je dan achteraf gezien structureel verlies hebt gemaakt op al die dure investeringen heb je gewoon een huge ass probleem...
Nah, gemeente Eindhoven haalt ze wel weer uit de zorgen
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_101022532
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 23:17 schreef ganzenherder het volgende:
Als je Pieters voor 8m en Engelaar voor 2m verkoopt, hou je toch nog over zelfs?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_101022553
quote:
14s.gif Op zondag 21 augustus 2011 23:11 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Niet erg, maar Verkoelen heeft maar 1x ingevallen. Deze wedstrijd is best belangrijk. Stel dat hij zenuwachtig is en we komen achter te staan. Dan kan je een moeilijke avond krijgen en dan speel je misschien een seizoen geen Europees voetbal.
Zenuwachtig?
Denk dat hij in de reserve Eredivisie moeilijkere spitsen tegen zich heeft gehad als die van Ried.
Heeft Fredje naast zich, goeie coach qua ervaring.
U MAD?
pi_101022584
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 23:18 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Nah, gemeente Eindhoven haalt ze wel weer uit de zorgen
Zoals ook bij Ajax gebeurd is.
U MAD?
pi_101022673
quote:
10s.gif Op zondag 21 augustus 2011 23:19 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Zenuwachtig?
Denk dat hij in de reserve Eredivisie moeilijkere spitsen tegen zich heeft gehad als die van Ried.
Heeft Fredje naast zich, goeie coach qua ervaring.
In een stadion met 35.000 man is heel wat anders dan met 500 man.
pi_101022726
quote:
14s.gif Op zondag 21 augustus 2011 23:22 schreef Doublepain het volgende:

[..]

In een stadion met 35.000 man is heel wat anders dan met 500 man.
Sfeer is hetzelfde.
U MAD?
pi_101022769
Maar een ding moet ik wel zeggen over Fred, dat is dat hij talenten wel een kans geeft. Oké bij Verkoelen had hij geen keus, maar hij kon ook Ojo of Pieters daar neerzetten. Na Labyad, Zeefuik, Ojo en Tamata. Krijgen we misschien ook Verkoelen erbij. Mooi. :7
pi_101022808
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 23:16 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Hoe zie je dat precies?
Ik vind Matavz niet zo'n matige meevoetballer, sterker nog, ik zag hem geregeld ballen verwerken waar de klasse vanaf druipt. Die is best aan te spelen met het rug naar de goal, maar goed loopwerk, dito aanname. Uitstekend kopper ook. Matavz is completer dan gedacht wordt. Ik vind 'm wel wat weg hebben van Luuk de Jong. Alleen veel dodelijker.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_101022820
quote:
14s.gif Op zondag 21 augustus 2011 23:24 schreef Doublepain het volgende:
Maar een ding moet ik wel zeggen over Fred, dat is dat hij talenten wel een kans geeft. Oké bij Verkoelen had hij geen keus, maar hij kon ook Ojo of Pieters daar neerzetten. Na Labyad, Zeefuik, Ojo en Tamata. Krijgen we misschien ook Verkoelen erbij. Mooi. :7
WAT?! Dit meen je niet.... Rutten maakt talent juist kapot, het is een lafaard van een trainer.
pi_101022859
quote:
14s.gif Op zondag 21 augustus 2011 23:23 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Sfeer is hetzelfde.
Denk je? Maar misschien pakt het ook wel positief uit. Tamata moest volgensmij debuteren in het Rangers stadion. :D
pi_101022888
En het zou wel eens zo kunnen zijn dat Lens kind van de rekening gaat worden bij de komst van nieuwe spits. Zal er niet rouwig om zijn.
Ik typ straat.
pi_101022904
Rutten ineens ophemelen na een goede overwinning op een zeer zwakke tegenstander :') :')

Dan is meneer Ronald Koeman dus ook een toptrainer
Patat Friet
pi_101022938
quote:
2s.gif Op zondag 21 augustus 2011 23:25 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ik vind Matavz niet zo'n matige meevoetballer, sterker nog, ik zag hem geregeld ballen verwerken waar de klasse vanaf druipt. Die is best aan te spelen met het rug naar de goal, maar goed loopwerk, dito aanname. Uitstekend kopper ook. Matavz is completer dan gedacht wordt. Ik vind 'm wel wat weg hebben van Luuk de Jong. Alleen veel dodelijker.
Hij is wel compleet, maar ik zie 'm nooit een bal aannemen onder druk en deze vervolgens 1x te beroeren of af te schermen om vervolgens de 2e en/of 3e man te vinden, wat (zoals je zelf al terecht aanhaalt) Luuk De Jong goed beheerst. Maar dat is niet erg, als Matavz dat ook kon dan zou hij de stap naar PSV overslaan. Ik zie Matavz als slim, behendig en dodelijk en op z'n best met ruimte achter de verdediging. Bij PSV zie ik hem er 15-20 inschoppen, maar zijn medespelers niet genoeg kunnen laten meeprofiteren zoals Sigthorsson dat bij Ajax wel aardig kan, en Luuk De Jong al helemaal (als hij in de punt speelt).
pi_101023000
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 23:27 schreef ganzenherder het volgende:
Rutten ineens ophemelen na een goede overwinning op een zeer zwakke tegenstander :') :')

Heb je de wedstrijd uberhaupt in zijn geheel gezien?
Het was gewoon goed, klaar. Heeft niks met onkunde Ado te maken.
U MAD?
pi_101023071
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 23:27 schreef ganzenherder het volgende:

Nah, vandaag kon je eindelijk zien hoe PSV speelt als het achterin goed staat. Dat stond het ook, eerste schot op goal in de 67e minuut geloof ik.
pi_101023172
quote:
13s.gif Op zondag 21 augustus 2011 23:29 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Heb je de wedstrijd uberhaupt in zijn geheel gezien?
Het was gewoon goed, klaar. Heeft niks met onkunde Ado te maken.
Kan zijn. Maar iedereen vergelijkt ADO hier met het ADO van vorig seizoen, en dat is gewoon niet reeel. Een uitwedstrijd op zo'n gecontroleerde manier winnen is prima. Maar het is wel vreselijk opportunistisch om Rutten nu ineens weer alle credits te geven terwijl hij donderdag nog collectief afgebrand werd hier.
Patat Friet
pi_101023432
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 23:28 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Hij is wel compleet, maar ik zie 'm nooit een bal aannemen onder druk en deze vervolgens 1x te beroeren of af te schermen om vervolgens de 2e en/of 3e man te vinden, wat (zoals je zelf al terecht aanhaalt) Luuk De Jong goed beheerst. Maar dat is niet erg, als Matavz dat ook kon dan zou hij de stap naar PSV overslaan. Ik zie Matavz als slim, behendig en dodelijk en op z'n best met ruimte achter de verdediging. Bij PSV zie ik hem er 15-20 inschoppen, maar zijn medespelers niet genoeg kunnen laten meeprofiteren zoals Sigthorsson dat bij Ajax wel aardig kan, en Luuk De Jong al helemaal (als hij in de punt speelt).
Je hebt wel gelijk dat Matavz momenteel goed overweg kan met die ruimte die achter verdediging valt, zeker. Maar ik denk dat hij ook goed uit de voeten kan tegen een tegenstander die zich massaal terugtrekt. Dit PSV is al jaren besluiteloos rondom de 16, juist wat opportunisme kan het goed gebruiken. Matavz heeft een metertje nodig en weet waar de goal staat. Ik vraag me af of een pure kaatser/balvasthoudende spits daar zoveel aan gaat bijdragen.
Ik typ straat.
pi_101023473
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 23:33 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Kan zijn. Maar iedereen vergelijkt ADO hier met het ADO van vorig seizoen, en dat is gewoon niet reeel. Een uitwedstrijd op zo'n gecontroleerde manier winnen is prima. Maar het is wel vreselijk opportunistisch om Rutten nu ineens weer alle credits te geven terwijl hij donderdag nog collectief afgebrand werd hier.
Hier ben ik het mee eens. Rutten moet voor mij nu eerst 4 keer op rij kampioen worden én 4 keer de EL/CL winnen voor ik weer respect voor de angsthaas˛ toon.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_101023504
quote:
14s.gif Op zondag 21 augustus 2011 23:31 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Nah, vandaag kon je eindelijk zien hoe PSV speelt als het achterin goed staat. Dat stond het ook, eerste schot op goal in de 67e minuut geloof ik.
Zoals ik vorige week niet meeging in het totaal afbranden van het elftal ga ik nu ook niet mee in de hosannastemming die is ontstaan is na een wedstrijd tegen een ontzettend slecht Ado. Het zag er leuk uit, het begon ergens op te lijken, maar dit Ado was zo zwak.
Ik typ straat.
pi_101023760
quote:
2s.gif Op zondag 21 augustus 2011 23:40 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Zoals ik vorige week niet meeging in het totaal afbranden van het elftal ga ik nu ook niet mee in de hosannastemming die is ontstaan is na een wedstrijd tegen een ontzettend slecht Ado. Het zag er leuk uit, het begon ergens op te lijken, maar dit Ado was zo zwak.
Als PSV zijnde moet je zo'n wedstrijd altijd winnen. Deze pot zie ik vooral als morale overwinning.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_101031004
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 23:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Hier ben ik het mee eens. Rutten moet voor mij nu eerst 4 keer op rij kampioen worden én 4 keer de EL/CL winnen voor ik weer respect voor de angsthaas˛ toon.
:')

Kanker maar lekker verder dan.
Verder heb ik het niet over dat Rutten zo goed was, maar dat het elftal zo goed was.

En ik denk dat iedereen kon zien dat de opstelling die gisteren op het veld stond 10x beter was als al die vorige varianten.
Prioriteit van versterking ligt nog altijd achterin. Dat ze Matavsz maar eens even laten voor wat het is en eerst eens zoeken naar een waardige vervanger voor Pieters en centraal achterin.
U MAD?
  maandag 22 augustus 2011 @ 09:22:36 #223
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_101031432
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2011 08:45 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

:')

Kanker maar lekker verder dan.
Verder heb ik het niet over dat Rutten zo goed was, maar dat het elftal zo goed was.

En ik denk dat iedereen kon zien dat de opstelling die gisteren op het veld stond 10x beter was als al die vorige varianten.
Prioriteit van versterking ligt nog altijd achterin. Dat ze Matavsz maar eens even laten voor wat het is en eerst eens zoeken naar een waardige vervanger voor Pieters en centraal achterin.
Eens. De voorhoede heeft best wel wat scorend vermogen nu. Wordt Reis nog fit op redelijke termijn?
  maandag 22 augustus 2011 @ 09:53:45 #224
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_101032063
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 09:22 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Eens. De voorhoede heeft best wel wat scorend vermogen nu. Wordt Reis nog fit op redelijke termijn?
Ik snap niet dat men vindt dat er geen echte spits nodig is.... na 1 wedstrijd tegen een ontzettend zwak ADO.

:N

Ik blijf erbij dat er een spits moet komen.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_101032398
Ik denk nog steeds dat de verdediging onthutsend zwak is Met het wegvallen van Pieters hou je helemaal niks over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')