Zwei Fingers in die Nase.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Excelsior thuis, weer op zondag om 16.30
Ik ben voor de contstante druk/aanval. Laat ze maar lekker met 0-5 van het veld druipen. Geeft de ploeg ook een lekkere stimulans.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Onzin. Als die bal van Lens binnen was gevallen had je dit nu niet gezegd.
Niks mis met kritisch zijn, maar dit gaat wel wat ver. Zelfs in de 2e helft was PSV veel beter dan ADO.
quote:
Dat heeft PSV ook wel geprobeerd maar hij viel niet binnen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:36 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik ben voor de contstante druk/aanval. Laat ze maar lekker met 0-5 van het veld druipen. Geeft de ploeg ook een lekkere stimulans.
Weinig? Die gast had 3 a 4 gevaarlijke kansen op goal, liep veel. Ik denk dat Lens juist ruimte maakt voor Mertens, Toivonen en Wijnaldum.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Lens liet vandaag weinig zien, maar goed ben dan ook echt geen fan van hem
Hij was wel aardig, maar normaal gesproken is het bagger.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weinig? Die gast had 3 a 4 gevaarlijke kansen op goal, liep veel. Ik denk dat Lens juist ruimte maakt voor Mertens, Toivonen en Wijnaldum.
Op de flanken ja, maar spits is zijn positie. Verdiende minimaal 1 goal vandaag.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij was wel aardig, maar normaal gesproken is het bagger.
En maakt niks af, een echte spits jaquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weinig? Die gast had 3 a 4 gevaarlijke kansen op goal, liep veel. Ik denk dat Lens juist ruimte maakt voor Mertens, Toivonen en Wijnaldum.
Hoeveel kansen had Toivonen vorige wedstrijd in de spits positie?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En maakt niks af, een echte spits ja
Dat je zo enthousiast bent over Lens, dat verbaast me echtquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Op de flanken ja, maar spits is zijn positie. Verdiende minimaal 1 goal vandaag.
Heb hem nog steeds tussen mijn UI staanquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat je zo enthousiast bent over Lens, dat verbaast me echt
Ja maar ik heb het over Lens in het algemeen.. En afgelopen seizoen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb hem nog steeds tussen mijn UI staan, maar vandaag speelde Lens goed. Nu maar hopen op een spits erbij en we zijn klaar voor het kampioenschap.
Labyad?! Kom op, die is er nog lang niet. Veel bal verliesquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:40 schreef LudoSanders het volgende:
Spits halen en Lens op de bank. Labyad moet altijd spelen, interessante wisselwerking met Wijnaldum ook.
Die stond niet eens in de spitsquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoeveel kansen had Toivonen vorige wedstrijd in de spits positie?
Hij is snel, dat was het positieve afgelopen seizoen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het over Lens in het algemeen.. En afgelopen seizoen.
Je bent wel van het glas halfvol he?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is snel, dat was het positieve afgelopen seizoen.
Maar die komt er ook niet als hij geen minuten krijgt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Labyad?! Kom op, die is er nog lang niet. Veel bal verlies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |