abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:06:48 #26
310900 Doutzen
winnen is voor winnaars
pi_100946050
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:58 schreef Gravedigger het volgende:
Inroosteren wil zeggen dat je geacht wordt aanwezig te zijn, niet dat je er daadwerkelijk bent.
Als ts ongeoorloofd afwezig was geweest dan had hij dat wel gehoord van zijn manager.
pi_100946319
TS kan dat in ee mail aanvoeren bij de manager in de hoop dat zij een fout maakt door toe te geven dat dat zo is.Als de manager daar niet intrapt, blijft alleen over om met een paar collega's naar haar te gaan die verklaren dat hij er was. Het zal de arbeidsverhouding niet ten goede komen natuurlijk.
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_100946501
Nieuwe reactie :
mijn Bericht : Kan het deze ene keer echt niet door de vingers worden gezien? Ik heb volgens mij buffet/kassa gestaan dus daaraan kan toch ook gezien worden dat ik gewerkt heb?
Daarbij zijn we volgens mij ook uitgechecked door de manager en is het hok niet meer open geweest 's nachts (einde dienst) dus kon ik het ook niet controleren of ik het wel of niet gedaan had.

Haar Reactie :

Ik snap dat het niet goed uitkomt, maar de afspraken zijn duidelijk genoeg. Helaas ben je ook niet de enige bij wie dit is gebeurd. Leer jezelf aan in te tekenen EN te paraferen bij binnenkomst en uit te tekenen wanneer je weggaat, dan hoef je het ook niet meer te dubbelchecken aan het einde van de avond.

Degene waar ik contact mee heb is trouwens de assistent theater manager.. Dus als ik weer moet werken > nu 1,5 week vrij.. zal ik de manager aanspreken. Aangezien ik geen mailadres of telefoon nummer heb.

[ Bericht 12% gewijzigd door Facebooked op 19-08-2011 18:27:31 ]
pi_100946749
What the shizzle...

Als communiceren niet mogelijk is omdat ze zo achterlijk doen, zou ik een dagje vrij nemen op kosten van de baas :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_100947294
Contact opnemen met een hoger iemand inderdaad, die niet zo regeltjes neukt.

Hopen dat dat helpt, en anders het via de gerechtelijke weg spelen.. maar laat je niet naaien hier!
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_100947466
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:45 schreef Me_Wesley het volgende:
Contact opnemen met een hoger iemand inderdaad, die niet zo regeltjes neukt.

Hopen dat dat helpt, en anders het via de gerechtelijke weg spelen.. maar laat je niet naaien hier!
Alle medewerkers worden gewoon genaait, en dan heb ik het toevallig door. Als ze slimmer waren geweest hadden ze mijn uren gewoon ingevoerd en mij niet laten weten dat er meerdere medewerkers genaait worden.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:53:07 #32
310900 Doutzen
winnen is voor winnaars
pi_100947557
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:50 schreef Facebooked het volgende:

[..]

Alle medewerkers worden gewoon genaait, en dan heb ik het toevallig door. Als ze slimmer waren geweest hadden ze mijn uren gewoon ingevoerd en mij niet laten weten dat er meerdere medewerkers genaait worden.
:') Oke je weet nu dat andere mensen genaaid worden maar je hebt zelf nog geen salaris :')
Wat wil je met deze kennis doen einstein?
pi_100947631
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:53 schreef Doutzen het volgende:

[..]

:') Oke je weet nu dat andere mensen genaaid worden maar je hebt zelf nog geen salaris :')
Wat wil je met deze kennis doen einstein?
Stichting oprichten met een gezamelijke advocaat.
'And I called your name,
pi_100947804
Of gewoon volgende keer als je vrij bent en naar de film gaat ervoor en erna ff een paraafje zetten.
'And I called your name,
pi_100947854
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:20 schreef Facebooked het volgende:
Nieuwe reactie :
mijn Bericht : Kan het deze ene keer echt niet door de vingers worden gezien? Ik heb volgens mij buffet/kassa gestaan dus daaraan kan toch ook gezien worden dat ik gewerkt heb?
Daarbij zijn we volgens mij ook uitgechecked door de manager en is het hok niet meer open geweest 's nachts (einde dienst) dus kon ik het ook niet controleren of ik het wel of niet gedaan had.

Haar Reactie :

Ik snap dat het niet goed uitkomt, maar de afspraken zijn duidelijk genoeg. Helaas ben je ook niet de enige bij wie dit is gebeurd. Leer jezelf aan in te tekenen EN te paraferen bij binnenkomst en uit te tekenen wanneer je weggaat, dan hoef je het ook niet meer te dubbelchecken aan het einde van de avond.

wt? :') Dat het je niet goed uitkomt? Nee joh je hebt gewerkt en dat is bekend bij haar en anderen, maar ja geen probleem, komt me net goed uit ^O^ Je was ingeroosterd, je hebt gewerkt, je uren zijn ingevuld, je hebt gewoon recht op dat geld.

Oh ja en "gebeurd" :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Brentmeister op 19-08-2011 19:05:20 ]
Oh, and that's a bad miss!
pi_100947885
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:58 schreef Me_Wesley het volgende:
Of gewoon volgende keer als je vrij bent en naar de film gaat ervoor en erna ff een paraafje zetten.
Dat zou helaas niet kunnen aangezien mijn naam dan niet op de lijst staat. Maar naar hun niveau verlagen is helemaal niet slim kan alleen maar tegen me werken.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:01:30 #37
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_100947919
TS, je manager heeft jou anaal genomen. Stuur de mailtjes van hem/haar naar de genoemde instelling en zorg ervoor dat je met een groep terugkomt en hem/haar keihard terug pakt.

Echt triest dit. Een bioscoop keten als pathé die zo gierig loopt te doen. Om hoeveel gaat het? Zal niet meer dan 7 tientjes zijn denk ik. Dat verdienen zij zo met 4 klanten :N
pi_100948005
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
Die assistent probeert gewoon de boel te naaien over de ruggen van jongeren die niks durven zeggen.

OF ze gelooft er zelf heilig in dat dit ook echt mag, ik weet niet wat er triester is.
'And I called your name,
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:03:42 #39
310900 Doutzen
winnen is voor winnaars
pi_100948017
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:00 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

wt? :') Dat het je niet goed uitkomt? Nee joh je hebt gewerkt en dat is bekend bij haar en anderen, maar ja geen probleem, komt me net goed uit ^O^ Je was ingeroosterd, je hebt gewerkt, je uren zijn ingevuld, je hebt gewoon recht op dat geld.

Oh ja en "gebeurd" :')
Wat is er mis met gebeurd?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:04:47 #40
310900 Doutzen
winnen is voor winnaars
pi_100948074
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:03 schreef Me_Wesley het volgende:
Die assistent probeert gewoon de boel te naaien over de ruggen van jongeren die niks durven zeggen.

OF ze gelooft er zelf heilig in dat dit ook echt mag, ik weet niet wat er triester is.
Gewoon je rechtsbijstandverzekering inschakelen ts! Fuck je eigen risico die hoger is dan je salaris, het is een principe kwestie nu!
pi_100948092
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:03 schreef Doutzen het volgende:

[..]

Wat is er mis met gebeurd?
Bij nader inzien, helemaal niks :{
pi_100948113
Ik zou beginnen met een van je ouders een nette email te laten sturen waarin gedreigd wordt met juridische stappen, ingebreke-stellingen, een advocaat, weet ik wat.

Volgens mij kom je daar met zulke managers al ver genoeg mee :{
'And I called your name,
pi_100948161
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:01 schreef computerprobleem het volgende:
TS, je manager heeft jou anaal genomen. Stuur de mailtjes van hem/haar naar de genoemde instelling en zorg ervoor dat je met een groep terugkomt en hem/haar keihard terug pakt.

Echt triest dit. Een bioscoop keten als pathé die zo gierig loopt te doen. Om hoeveel gaat het? Zal niet meer dan 7 tientjes zijn denk ik. Dat verdienen zij zo met 4 klanten :N
7,5 uur ¤40.. 19 jaar...
pi_100948194
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:03 schreef Me_Wesley het volgende:

Bij pathé moet je 17+ zijn.. ik ben zelf 19.
pi_100948358
dit klinkt zwaar ongeloofwaardig.. ik zou kijken of je dit "hoger" kunt spelen.. denk dat de betreffende manager zwaar op z'n flikker krijgt.
pi_100948455
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:12 schreef koemleit het volgende:
dit klinkt zwaar ongeloofwaardig.. ik zou kijken of je dit "hoger" kunt spelen.. denk dat de betreffende manager zwaar op z'n flikker krijgt.
Ik heb zojuist de hoogste piet van het theater gemailt aangezien ik 1,5 week niet hoef te werken. Ik hoop maandag op reactie..
pi_100949195
Inderdaad maar eens een rechtwinkel binnenstappen en advies vragen.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:35:42 #48
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_100949202
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:06 schreef Facebooked het volgende:

[..]

7,5 uur ¤40.. 19 jaar...
WAT
40 uur voor 7,5 uur werken en je bent 19? Dat is maar 5,3 per uur of zo. :')
Daarvoor zit ik daar niets een gratis.
pi_100949320
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:15 schreef Facebooked het volgende:

[..]

Ik heb zojuist de hoogste piet van het theater gemailt aangezien ik 1,5 week niet hoef te werken. Ik hoop maandag op reactie..

Zet er even onder dat je graag een paraaf als leesbevestiging wil zien.
pi_100949699
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:35 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

WAT
40 uur voor 7,5 uur werken en je bent 19? Dat is maar 5,3 per uur of zo. :')
Daarvoor zit ik daar niets een gratis.
Het is niet veel klopt, maar bij pathé heb je wel een relaxte werksfeer... leuke collega's en flexibele roosters.. dusja.. ik klaag niet over het werk..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')