Als ts ongeoorloofd afwezig was geweest dan had hij dat wel gehoord van zijn manager.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:58 schreef Gravedigger het volgende:
Inroosteren wil zeggen dat je geacht wordt aanwezig te zijn, niet dat je er daadwerkelijk bent.
Alle medewerkers worden gewoon genaait, en dan heb ik het toevallig door. Als ze slimmer waren geweest hadden ze mijn uren gewoon ingevoerd en mij niet laten weten dat er meerdere medewerkers genaait worden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:45 schreef Me_Wesley het volgende:
Contact opnemen met een hoger iemand inderdaad, die niet zo regeltjes neukt.
Hopen dat dat helpt, en anders het via de gerechtelijke weg spelen.. maar laat je niet naaien hier!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:50 schreef Facebooked het volgende:
[..]
Alle medewerkers worden gewoon genaait, en dan heb ik het toevallig door. Als ze slimmer waren geweest hadden ze mijn uren gewoon ingevoerd en mij niet laten weten dat er meerdere medewerkers genaait worden.
Stichting oprichten met een gezamelijke advocaat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:53 schreef Doutzen het volgende:
[..]Oke je weet nu dat andere mensen genaaid worden maar je hebt zelf nog geen salaris
Wat wil je met deze kennis doen einstein?
wt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:20 schreef Facebooked het volgende:
Nieuwe reactie :
mijn Bericht : Kan het deze ene keer echt niet door de vingers worden gezien? Ik heb volgens mij buffet/kassa gestaan dus daaraan kan toch ook gezien worden dat ik gewerkt heb?
Daarbij zijn we volgens mij ook uitgechecked door de manager en is het hok niet meer open geweest 's nachts (einde dienst) dus kon ik het ook niet controleren of ik het wel of niet gedaan had.
Haar Reactie :
Ik snap dat het niet goed uitkomt, maar de afspraken zijn duidelijk genoeg. Helaas ben je ook niet de enige bij wie dit is gebeurd. Leer jezelf aan in te tekenen EN te paraferen bij binnenkomst en uit te tekenen wanneer je weggaat, dan hoef je het ook niet meer te dubbelchecken aan het einde van de avond.
Dat zou helaas niet kunnen aangezien mijn naam dan niet op de lijst staat. Maar naar hun niveau verlagen is helemaal niet slim kan alleen maar tegen me werken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:58 schreef Me_Wesley het volgende:
Of gewoon volgende keer als je vrij bent en naar de film gaat ervoor en erna ff een paraafje zetten.
Wat is er mis met gebeurd?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:00 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
wt?Dat het je niet goed uitkomt? Nee joh je hebt gewerkt en dat is bekend bij haar en anderen, maar ja geen probleem, komt me net goed uit
Je was ingeroosterd, je hebt gewerkt, je uren zijn ingevuld, je hebt gewoon recht op dat geld.
Oh ja en "gebeurd"
Gewoon je rechtsbijstandverzekering inschakelen ts! Fuck je eigen risico die hoger is dan je salaris, het is een principe kwestie nu!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:03 schreef Me_Wesley het volgende:
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
Die assistent probeert gewoon de boel te naaien over de ruggen van jongeren die niks durven zeggen.
OF ze gelooft er zelf heilig in dat dit ook echt mag, ik weet niet wat er triester is.
7,5 uur ¤40.. 19 jaar...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:01 schreef computerprobleem het volgende:
TS, je manager heeft jou anaal genomen. Stuur de mailtjes van hem/haar naar de genoemde instelling en zorg ervoor dat je met een groep terugkomt en hem/haar keihard terug pakt.
Echt triest dit. Een bioscoop keten als pathé die zo gierig loopt te doen. Om hoeveel gaat het? Zal niet meer dan 7 tientjes zijn denk ik. Dat verdienen zij zo met 4 klanten
Bij pathé moet je 17+ zijn.. ik ben zelf 19.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:03 schreef Me_Wesley het volgende:
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
Die assistent probeert gewoon de boel te naaien over de ruggen van jongeren die niks durven zeggen.
OF ze gelooft er zelf heilig in dat dit ook echt mag, ik weet niet wat er triester is.
Ik heb zojuist de hoogste piet van het theater gemailt aangezien ik 1,5 week niet hoef te werken. Ik hoop maandag op reactie..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:12 schreef koemleit het volgende:
dit klinkt zwaar ongeloofwaardig.. ik zou kijken of je dit "hoger" kunt spelen.. denk dat de betreffende manager zwaar op z'n flikker krijgt.
WATquote:
Zet er even onder dat je graag een paraaf als leesbevestiging wil zien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:15 schreef Facebooked het volgende:
[..]
Ik heb zojuist de hoogste piet van het theater gemailt aangezien ik 1,5 week niet hoef te werken. Ik hoop maandag op reactie..
Het is niet veel klopt, maar bij pathé heb je wel een relaxte werksfeer... leuke collega's en flexibele roosters.. dusja.. ik klaag niet over het werk..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:35 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
WAT
40 uur voor 7,5 uur werken en je bent 19? Dat is maar 5,3 per uur of zo.
Daarvoor zit ik daar niets een gratis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |