street rep allesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:41 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Ahhh, Makarska, de stad waar ik op de markt een kogel ving
Lang verhaal, idioot begon rond te schieten, kogel ketste af van de stoep, ontmoette mijn rechterbeen.quote:
Türkse winküls altijd güde prodücten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:18 schreef Mirel het volgende:
Bij die Turken moet je meestal gewoon vragen of ze iets willen inkopen en ze doen het gewoon
Past zo in Sarajevo.quote:
quote:
Er wordt niks anders gebouwd daar.quote:
Sowieso.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:28 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Goede kwaliteit dit, spreekt waarheden deze man.
pas op je cholesterolquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die grote blikken feta kaas. Die zijn echt Mega lekker, ik eet gewoon zo blokken daarvan op.
Bedoel je niet halva?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die grote blikken feta kaas. Die zijn echt Mega lekker, ik eet gewoon zo blokken daarvan op.
Sorry, ik was op vakantie...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |