yeah, alles was zo mooi op schema, totdat ps dr stem ineens veranderde toch?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:50 schreef tombolafan het volgende:
Echt, wat is het nut van een dubbele lynch als er iemand gelynched wordt die toch al dood gaat
Stem dan allemaal op iemand anders, maar niet op Calex
bilzenkruid wel hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Nachtschade ziet er dus echt niet uit zoals op het plaatje van PS.
Oh OH! laten we allemaal op PS gaan stemmen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:51 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, alles was zo mooi op schema, totdat ps dr stem ineens veranderde toch?
nah, ik vind het wel een grappige tactische wending van de maffia uitquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:50 schreef Harajuku. het volgende:
Als Calex de boel zo loopt te verneuken doden de SL's hem maar en nemen de andere twee. Kom op zeg, dit is gewoon kutgedrag.
Liever 1 maffia dan 1 maffia en 1 dorpquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:50 schreef tombolafan het volgende:
Echt, wat is het nut van een dubbele lynch als er iemand gelynched wordt die toch al dood gaat
Stem dan allemaal op iemand anders, maar niet op Calex
Die bladeren zijn toch compleet andersquote:
Niet als stemmen verplicht is, dat is gewoonquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:52 schreef gomi het volgende:
[..]
nah, ik vind het wel een grappige tactische wending van de maffia uit
Ja, jullie veranderen steeds zo snel dat ik niet eens tijd heb om mijn stemmen in te typen.quote:
Ik vind het geweldigquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:50 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M geniet vanuit zijn kist, maar dames en heren, kan het wat rustiger, we willen rust als doodde mensen
Kom op hey, die bloem lijkt zat, maar je hoeft het er niet mee eens te zijn hoor, daar kan ik wel mee leven.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die bladeren zijn toch compleet anders?
ik ben geen maffia mopquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kom op hey, die bloem lijkt zat, maar je hoeft het er niet mee eens te zijn hoor, daar kan ik wel mee leven.
Als je het lijstje van Hara nam; neequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
## Unvote CaLeX
## Vote Tombo
IK HOOP DAT DIT HET GOEDE LIJSTJE IS
Tdrone (9) 08gnot, IJs, gomi, Maarten-Pieter, dorpsoudste, Tombo, dakraam, PatriQue89,
CaLeX (9)Dorpsoudste, 08gnot, IJs, Breezerslet17, dakraam, , tdrone, PS, Tha_Erik, Hara,
Knetterkrankjorum (4) PatriQue89, Maarten-Pieter, tombo, gomi
IJsdraakje (1) Breezerslet17
dakraam (2 Hara, Knetter
Tombolafan (4)drone, Tha_Erik, PS, Knetter
Oh nou, als jij het zegt, dan is je bloem ineens een Margriet.quote:
Die is allang aangepast, hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je het lijstje van Hara nam; nee
fuuuuuuuuuu wat is het goede lijstje dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je het lijstje van Hara nam; nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |