Ah ciaoquote:
Kom opquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:44 schreef muhahaha het volgende:
Nectar verdient alles behalve een tag, baggeren dient niet beloont te worden
coban heeft een ban.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:45 schreef Rezania het volgende:
@Plasti_zak
Is coban er niet dan?
En jezelf een baas noemen, serieus?
Serieus? Waarvoor dan? Eten na zonsopgang?quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Serieus? Waarvoor dan? Eten na zonsopgang?
Geen idee, amenth is ook weg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Serieus? Waarvoor dan? Eten na zonsopgang?
Ruim de helft in MENquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:45 schreef Nectar het volgende:
[..]
Kom opIk baggerde niet.
Maar kan iemand uit dit topic dan een topic aanmaken en dan gaat iedereen er positief over zijn miss krijg ik dan een tag
hou je smoel dicht, jaloerze kneusquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ruim de helft in MEN
ga buiten spelen man
Hebben ze een ban, omdat ze een Turken-vete op FOK! hebben gestart?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Geen idee, amenth is ook weg.
Maar ik spreek heul geen Russisch.quote:
Maar hij is wel de beste baggeraar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:44 schreef muhahaha het volgende:
Nectar verdient alles behalve een tag, baggeren dient niet beloont te worden
coban was wel een Turk, maar geen trollquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hebben ze een ban, omdat ze een Turken-vete op FOK! hebben gestart?
Hahahaha echt ik lach om jequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:47 schreef Nectar het volgende:
[..]
hou je smoel dicht, jaloerze kneus
Ja per favorequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:49 schreef moosh11 het volgende:
Ik leef nog. Ben nu onderweg naar huis, uitgebreid verslag volgt nog, mits er vraag naar is.
Nu alquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:49 schreef moosh11 het volgende:
Ik leef nog. Ben nu onderweg naar huis, uitgebreid verslag volgt nog, mits er vraag naar is.
Ze stuurde mij een DMquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:51 schreef muhahaha het volgende:
Hoe weet je nou dat het een perm is, je lult
Ik had het in 5 minuten gedaanquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:52 schreef moosh11 het volgende:
[..]
30-40 minuten om te verdoven en de tand eruit te halen, het was er maar 1 he
jawohl, was al half 12 op :pquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:52 schreef muhahaha het volgende:
Goedemiddag kippetje, lekker geslapen?
Maar niet op FOK!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jawohl, was al half 12 op :p
Hoezo maar 1?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:52 schreef moosh11 het volgende:
[..]
30-40 minuten om te verdoven en de tand eruit te halen, het was er maar 1 he
Je zou toch maar een leven hebben, he.quote:
Wat is dat ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:54 schreef aight1 het volgende:
[..]
Je zou toch maar een leven hebben, he.
Dit is een zwarte dagquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
mij ook, zie het nu pas want mobiel
Waarom permban danquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
mij ook, zie het nu pas want mobiel
joh?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:00 schreef muhahaha het volgende:
Dan moet ze echt iets gedaan hebben wat niet door de beugel kan
oja? jaquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:00 schreef muhahaha het volgende:
Dan moet ze echt iets gedaan hebben wat niet door de beugel kan
Dat is toch geen permban waardquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Misschien werden de mods de ruzies tussen haar en amenth zat.
Betwijfel het, anders waren de admins daar allang achter..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:02 schreef Dimens het volgende:
Misschien was ze wel een kloon van een gebande.
Ze leest mee en zegt mij net geen kloon te zijn, ze weet ook niet waarom ze weg is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Betwijfel het, anders waren de admins daar allang achter..
Waarom heeft Gulmez geen ban danquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Misschien werden de mods de ruzies tussen haar en amenth zat.
thats how we rollquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:03 schreef muhahaha het volgende:
Is die vogel nu alweer chips aan het jatten? Allememachies
hatersquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
pff, ze geven niet eens een reden.
Dat is ook maar persoonlijke smaak.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:08 schreef WhateverWhatever het volgende:
Beter een perma ban dan een sperma ban..
Knuffelkus terugquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Knuffels voor iedereen van coban
Een beetje goede reden voor je gedrag opgeven en je kunt onder elke ban uitkomen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:09 schreef Jac0bus het volgende:
Zo perma is die permaban toch ook weer niet op FOK!
Mequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:11 schreef moosh11 het volgende:
[..]
MK =D
Me verstandskies is getrokken
JA COBAN MAIL YVONNE OF DANNY SNELquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een beetje goede reden voor je gedrag opgeven en je kunt onder elke ban uitkomen.
Ben je nou al thuis voor je hele verslag?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:11 schreef moosh11 het volgende:
[..]
MK =D
auwquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:11 schreef moosh11 het volgende:
[..]
MK =D
Dit kun je altijd proberen, deed ik ook en ik kwam zo ook onder mijn ban uit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
JA COBAN MAIL YVONNE OF DANNY SNEL
Ja maar kan nog niet op pc want me kamer wordt nu schoon gemaakt. :pquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:11 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ben je nou al thuis voor je hele verslag?
Uit ervaring kan ik zeggen dat alleen de spuiten heel erg pijn doen, het trekken niet maar alsnog een verschrikkelijke ervaring. Brrrquote:
Oke, hopen dat dat bij tjoban ook kan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit kun je altijd proberen, deed ik ook en ik kwam zo ook onder mijn ban uit.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:13 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Ja maar kan nog niet op pc want me kamer wordt nu schoon gemaakt. :p
De prikken voelde ik amper,het trekken zelf voelde ik meer vanquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:13 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik zeggen dat alleen de spuiten heel erg pijn doen, het trekken niet maar alsnog een verschrikkelijke ervaring. Brrr
hahaha meen je nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:13 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Ja maar kan nog niet op pc want me kamer wordt nu schoon gemaakt. :p
Okequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:13 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik zeggen dat alleen de spuiten heel erg pijn doen, het trekken niet maar alsnog een verschrikkelijke ervaring. Brrr
Verwacht maar van wel. De bovenste waren er bij mij in 2sec. uit maar de 2 onderste hebben elk 20 min. nodig gehad. Oh wat een nachtmerries heb ik nog elke nachtquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Okehoop niet dat ik dat ooit moet.
Nou vaak dus wel doordat de verstandskiezen het gebit uit vorm kunnen drukken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Okehoop niet dat ik dat ooit moet.
Is het een vrouw dan ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat dacht je van zelf schoonmaken
Daarvoor is mijn moeder op deze wereldquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat dacht je van zelf schoonmaken
tsskquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:19 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Daarvoor is mijn moeder op deze wereld
Succesquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Bedankt voor de bangmakerij
Ik werd wel ooit door de tandarts naar de kaakchirurg gestuurd omdat een achterste kies nog moest doorkomen en geen ruimte haddie zei dat ik in 2012 moest terugkomen.
Ik stel je juist gerust ... kaakchirurg heeft meer ervaring en dan is de kans op complicaties kleiner dan bij de reguliere tandarts ....quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik werd wel ooit door de tandarts naar de kaakchirurg gestuurd omdat een achterste kies nog moest doorkomen en geen ruimte haddie zei dat ik in 2012 moest terugkomen.
In 2012 gaan we toch allemaal doodquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Nee het valt wel mee tot nu toe. Het klonk wel alsof mijn kies verbrijzeld werd, want hij was in 2en geboord ofzo en toen gingen ze trekken en hij ging er niet uit dus nog meer boren en gedoe en toen dat eruit was trokken ze het stuk met de wortel er zo uitquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die anno 2011 nog bellen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:21 schreef muhahaha het volgende:
2012 belde, ZE KOMEN ONS HALUH !!!!EINZ
ja sowieso laat ik het door de chirurg doen, maakt het niet minder ergquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik stel je juist gerust ... kaakchirurg heeft meer ervaring en dan is de kans op complicaties kleiner dan bij de reguliere tandarts ....
Dat geluid zit echt in mijn hoofd gebrand, in combinatie met die lucht van kiesstof zegmaar, dat stof dat je ruikt als ze in je kies zagenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:22 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Nee het valt wel mee tot nu toe. Het klonk wel alsof mijn kies verbrijzeld werd, want hij was in 2en geboord ofzo en toen gingen ze trekken en hij ging er niet uit dus nog meer boren en gedoe en toen dat eruit was trokken ze het stuk met de wortel er zo uit
Ja en als je helemaal schijt bent drink je van te voren wat flessen wodka weg, PROBLEM DENTIST??quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja sowieso laat ik het door de chirurg doen, maakt het niet minder erg
Niet grappig, doei.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja en als je helemaal schijt bent drink je van te voren wat flessen wodka weg, PROBLEM DENTIST??
Ja als je kies horizontaal ligt doen ze dat wel eens, bij mij in ieder gevalquote:
Ja dat stinkt wel, en ik proefde het ook een beetje in mn mondquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:23 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Dat geluid zit echt in mijn hoofd gebrand, in combinatie met die lucht van kiesstof zegmaar, dat stof dat je ruikt als ze in je kies zagen
Zit je nu ook met je kaken op zo'n verband te bijten?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:26 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Ja dat stinkt wel, en ik proefde het ook een beetje in mn mond
Die film gezien?quote:
Net eruit gehaald (moest na half uur of 3 kwartier ofzo). Dat ding was helemaal rood :pquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:26 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Zit je nu ook met je kaken op zo'n verband te bijten?
je laat me niet eens radenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:27 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik heb een radaself voor jou
Het is Mrrokkaans
het is een Kip
Wie is het?
MARROKAANSEKIP XD
Ok nog een ker dnaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
je laat me niet eens raden
Gewoon, als ik niet weet welke film ik wil kijkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat wat?
Even douche trouwens, zo werken.
Een DUIF ??? HEB IK HET GOEDquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:31 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ok nog een ker dna
het is marrokaans
het is kip
rara wait hse t?
Het is zeker een leuke film, ik heb er om kunnen lachen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Gewoon, als ik niet weet welke film ik wil kijken
Geen idee, ken geen marrokanenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:31 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ok nog een ker dna
het is marrokaans
het is kip
rara wait hse t?
Een rifgebergteberberkipquote:
het is uashdasuhdasushadas xDquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Geen idee, ken geen marrokanen
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:34 schreef Nectar het volgende:
[..]
het is uashdasuhdasushadas xD
srry verveling heerst >:
Het staat standaard aan..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:35 schreef Jac0bus het volgende:
Ik ben er gisteravond pas achter dat je automatische updates ook IN een topic kan aandoen. Wat een uitvinding
Gelukkig ben jij zo een aanwinst hierquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:34 schreef Nectar het volgende:
[..]
Niet grappig, stomme handicaptehuisinterieur dat je bent.
goeiemorgenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:35 schreef Jac0bus het volgende:
Ik ben er gisteravond pas achter gekomen dat je automatische updates ook IN een topic kan aandoen. Wat een uitvinding
Hoe zag de steen eruit?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:35 schreef Jac0bus het volgende:
Ik ben er gisteravond pas achter gekomen dat je automatische updates ook IN een topic kan aandoen. Wat een uitvinding
Niet grappig, leer nou eens dat alles wat jij zegt niet grappig is manquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij zo een aanwinst hier
Heul niet bij mij in een topic zelfquote:
Patrick is roze, jij bent verre van rozequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Respect voor onder stenen wonen, gr patrick ster
Heul wel bij mij hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:37 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Heul niet bij mij in een topic zelfAlleen in de subfora en My Active Topics.
xdquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Patrick is roze, jij bent verre van roze
Na 100miljoenmiljard keer je UI moeten bekijken vind ik hem nog steeds leukquote:
I knowquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:41 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Na 100miljoenmiljard keer je UI moeten bekijken vind ik hem nog steeds leuk
Wat is deze?quote:
Oja want haar naam en UI zijn niet duidelijk genoeg?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zo herken ik sneller posts van mijn favoriete users
Geef ze dan een mooi kleurtje, dat groen ziet er niet uit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zo herken ik sneller posts van mijn favoriete users
Als ik snel door een topic ga nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:46 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Oja want haar naam en UI zijn niet duidelijk genoeg?
Hoe stel je die shit in?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als ik snel door een topic ga niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stalkertquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:47 schreef muhahaha het volgende:
Ik doe altijd zoeken naar posts van MarrokaanseKip![]()
![]()
quote:
Ja, ik wil weten hoeveel ik krijg en hoeveel ik dan nog moet gaan sparen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, niet eens gelezen, maar leuk toch?
Bosequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, ik wil weten hoeveel ik krijg en hoeveel ik dan nog moet gaan sparen.
Misschien dus over 4 dagen Bose Sound dock.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:50 schreef Plastic_zak het volgende:
Dat ziet er wel mooier uit Dimens, ik ga het ook doen
SPOILER: code voor nieuwe layoutOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:49 schreef Dimens het volgende:
Doe het dan goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet het, normaal veel te duur voor het geluid wat je krijgt.quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:53 schreef aight1 het volgende:
Ik heb ontdekt dat goudvissen bang worden als je een wortel naast hun kom houdt en doet alsof dat ook een vis is.
Hehehquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:53 schreef aight1 het volgende:
Ik heb ontdekt dat goudvissen bang worden als je een wortel naast hun kom houdt en doet alsof dat ook een vis is.
Joh die kom werkt als een vergrootglas voor zo een visquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:53 schreef aight1 het volgende:
Koop dan gewoon Sennheiser, daar komt pas geluid uit!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik weet het, normaal veel te duur voor het geluid wat je krijgt.
Maar ik moet zeggen dat die sound dock van Bose echt onwijs goed klinkt voor de ¤320,- die ik hem kan mee nemen.
Waaromquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik heb headphones van skullcandy
nicequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dat is ook zo, maar niet zo goed als uit die sound dock van Bose.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Koop dan gewoon Sennheiser, daar komt pas geluid uit!
In-ear oordoppen van Sennheiser, veel mooier dan een headphone van Skullcandy.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Meh, daar zou ik niet zo snel voor kiezen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
beulquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:53 schreef aight1 het volgende:
obviousquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
En nu raden wat mijn lievelings kleur is.
Kindertjes die vragen...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Aight waarom sta ik niet bij je goede mensen lijstje.
Dat zijn de Turbines, stukken beter als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:56 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Hoezo Beats By Dre? Voor headphone zou ik het begrijpen, maar die kleine dingetjes niet.
mn in-ears zijn van Sony, ik loop sowieso niet in het openbaar met headphonesquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
In-ear oordoppen van Sennheiser, veel mooier dan een headphone van Skullcandy.
Nou volwassentjes dan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben geen kindertje meer.
adolososiocentje dan.quote:
echt niet?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Aight waarom sta ik niet bij je goede mensen lijstje.
Dit. Tenzij Beats By Dre, die zijn echtquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
mn in-ears zijn van Sony, ik loop sowieso niet in het openbaar met headphones
Met die bovenste durf je toch niet over straat mag ik hopen he?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:59 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
OF
[ afbeelding ]
Ik ga voor Sennheiser, de laatste dus.
Meh, die CX-200 zijn zo goed nog niet. Dan kun je al beter voor de CX-300 of CX-400 gaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:59 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
OF
[ afbeelding ]
Volgens mij wel hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik zag mezelf er niet tussen
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:00 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Met die bovenste durf je toch niet over straat mag ik hopen he?
Ik heb gewone zwarte, en lekker boeiend als het maar goed klinktquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:59 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
OF
[ afbeelding ]
Dat is CX-150, gewoon een plaatje wat ik zo snel kon vinden. Ik heb CX-400.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meh, die CX-200 zijn zo goed nog niet. Dan kun je al beter voor de CX-300 of CX-400 gaan.
Maar ze klinken niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb gewone zwarte, en lekker boeiend als het maar goed klinkt
Klinkt Skullcandy dan goed?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb gewone zwarte, en lekker boeiend als het maar goed klinkt
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JE HEBT HET NET PAS AANGEPAST VLERKKKK.
Lijken precies op de CX-200.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is CX-150, gewoon een plaatje wat ik zo snel kon vinden. Ik heb CX-400.
quote:
Allemaal waarquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:03 schreef Rezania het volgende:
In-ear is sowieso beter dan die gewone oordopjes, die vallen er alleen maar uit. En een headphone zou ik nooit in het openbaar dragen.
In-ear zijn viessss meisje, ieuwww als mensen mee willen luisteren alles lekker in hun oor. Bleghquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zodra je het gewend bent wil je niet anders.
Maar dan hoor je wel je muziek.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:03 schreef aight1 het volgende:
Je hoort gelijk geen kut meer van de omgeving, en ze zitten gewoon stuk minder fijn dan normale oortjes.
Als ik naar muziek luister wil ik juist geen ene kut van de omgeving horen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:03 schreef aight1 het volgende:
Je hoort gelijk geen kut meer van de omgeving, en ze zitten gewoon stuk minder fijn dan normale oortjes.
Je moet mensen ook niet mee laten luisteren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
In-ear zijn viessss meisje, ieuwww als mensen mee willen luisteren alles lekker in hun oor. Blegh
Ik kan geen nee zeggen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je moet mensen ook niet mee laten luisteren.
Inderdaad, daar heb je toch gewoon de stereoboxen van je telefoon voor?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je moet mensen ook niet mee laten luisteren.
Gevaarlijk, vooral in het verkeerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als ik naar muziek luister wil ik juist geen ene kut van de omgeving horen.
In het verkeer, dus 's ochtends op de fiets bijvoorbeeld, doe ik maar één dopje in en zet hem zacht. Ik let wel extra goed op altijd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Gevaarlijk, vooral in het verkeer
Ik luister niet op mn telefoon naar muziek.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad, daar heb je toch gewoon de stereoboxen van je telefoon voor?
Stereoboxen op je mp3-speler dan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik luister niet op mn telefoon naar muziek.
Die heb ik ergens op mn kamer wel ja, maar die zeul ik niet overal mee naartoe gekkie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Stereoboxen op je mp3-speler dan.
Gewoon even afkloppen nu.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:07 schreef Dimens het volgende:
Ik rijd mijn hele leven al met oordopjes op de fiets en nog nooit aangereden of een gevaarlijke situatie gehad door mijn oordopjes.
ha gekkie dat lukt toch nooit suffie hihiquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:07 schreef Jac0bus het volgende:
Of gewoon 2 ghettoblasters aan je hoofd vast tapen
Ik bedoel die een vast onderdeel zijn van je mp3-speler.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die heb ik ergens op mn kamer wel ja, maar die zeul ik niet overal mee naartoe gekkie.
Mensen die niet uitkijkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:07 schreef Dimens het volgende:
Ik rijd mijn hele leven al met oordopjes op de fiets en nog nooit aangereden of een gevaarlijke situatie gehad door mijn oordopjes.
Ik 2 keer letterlijk op het nippertjequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:07 schreef Dimens het volgende:
Ik heb een iPod.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik bedoel die een vast onderdeel zijn van je mp3-speler.
Like-a-bossquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:07 schreef aight1 het volgende:
Haha Dimens reed op z'n 2e al met oordopjes in in het verkeer op z'n driewielertje.
oh oeps niet aan gedacht!!1 stom van me zeg!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik bedoel die een vast onderdeel zijn van je mp3-speler.
Meeste telefoons hebben geen 120gbquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:07 schreef Dimens het volgende:
Mensen die nog een mp3 speler hebben, je hebt godverdomme toch een telefoon?
Dit dus.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:07 schreef Dimens het volgende:
Mensen die nog een mp3 speler hebben, je hebt godverdomme toch een telefoon?
Gelukkig heb je het overleefdquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik 2 keer letterlijk op het nippertje
Kippetje, liefjequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik 2 keer letterlijk op het nippertje
Dudequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee echt, alsof je oren nodig hebt in het verkeer?
Maar de meeste mensen hebben dan ook geen 120GB aan muziek.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
Meeste telefoons hebben geen 120gb
Heb jij 120gb aan muziek dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
Omdat batterij en omdat iPod makkelijekr werkt met muziek dan HTCquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit dus.Hoezo zou je een mp3 speler kopen als je een telefoon met goed geluid en 32gb geheugen hebt?
120gb aan muziek hebbenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat houd de accu van mijn telefoon wel uit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omdat ik eerst mijn iPod had en toen mijn telefoon kreeg. En alsof die accu het een hele dag volhoudt als je ermee muziek luistert.!
Mijn Nokia n97 gaat gewoon de hele dag mee als ik de hele dag muziek luister. Er komt ook gewoon goed geluid uit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:09 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Omdat batterij en omdat iPod makkelijekr werkt met muziek dan HTC
Verandering hequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HTC werkt ook prima met muziek mooshWat lul jij nou. Gewoon mapje met muziek ernaartoe slepen en klaar is kees.
Maar iPod vind ik makkelijker, qua interface. En batterij is beterquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HTC werkt ook prima met muziek mooshWat lul jij nou. Gewoon mapje met muziek ernaartoe slepen en klaar is kees.
De enige keer dat ik aangereden ben was toen ik klein was, maar toen had ik geen oordopjes in.quote:
Je kunt je telefoon overal opladen hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:11 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Maar iPod vind ik makkelijker, qua interface. En batterij is beter
doei!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:10 schreef Rezania het volgende:
Ik moet even een koelkast uit de keuken halen, tot later.
Maar daar heb ik geen zin inquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je kunt je telefoon overal opladen hoor
iPodquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:12 schreef moosh11 het volgende:
Wat is het probleem eigenlijk als ik een iPod wil gebruiken, je hebt er toch geen last van
Ben 2 weken geleden door een bus geraakt, ik schrok me kapot!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:12 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ben ooit eens bijna door een bus overreden( bus heeft me zelfs geraakt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |