Hoe groot is de afstand als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:15 schreef xSummer het volgende:
Ik heb volgende week een date!
Probleem; lange afstand relatie?
maar ben benieuwd. Kan altijd proberen
Wellicht, wat is leuk?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nog leuke relatie/dateverhalen?
Ik ben verliefd!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nog leuke relatie/dateverhalen?
Je hebt een date, maar noemt het nu al een lange afstand relatie?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:15 schreef xSummer het volgende:
Ik heb volgende week een date!
Probleem; lange afstand relatie?
maar ben benieuwd. Kan altijd proberen
Ooh dat zou een actie voor mij kunnen zijn!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:37 schreef L-E het volgende:
Komt mijn vriendinnetje heel lief de telefoon brengen die ik bij ze was vergeten. Vergeet ze de telefoon mee te nemen.
Tuurlijk! Ik heb het ook altijd al over mijn vrouw en kinderen als ik ga daten, houdt het lekker duidelijk allemaal!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hebt een date, maar noemt het nu al een lange afstand relatie?
Voor mij ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh dat zou een actie voor mij kunnen zijn!
Hehe, het is ook echt typisch zij ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh dat zou een actie voor mij kunnen zijn!
Ik koop altijd gelijk een gezamenlijk graf, lekker knus.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hebt een date, maar noemt het nu al een lange afstand relatie?
Ga zo door, zelfvertrouwen is overrated!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen rent hard weg als ik er ben
Zou ik ook doen, als het kon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |