Niet, of bij sommige apps via de site (PayPal).quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:29 schreef dockx het volgende:
Hoe betaal ik in de market zonder een creditcard?
Goede keus. En met de volgende update (met Sense 3.5) loopt 'ie ook net zo soepel als de S2.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:22 schreef -J-D- het volgende:
Morgen ga ik maar eens een nieuwe foon halen.
Denk dat ik voor de Sensation ga.
Mooi overzichtje: klikquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:02 schreef Braddie het volgende:
Dat het *prima* kan ben ik me van bewust, maar welke is qua snelheid beter en qua overall performance?
Nou, vergeet deze post niet:quote:
Dat de SGS2 qua specs beter is, betekent niet dat de overall performance ook direct beter is. Ik zou alsnog naar de winkel gaan en beide telefoons in handen houden en daar gewoon die kiezen die het beste voelt en het prettigste werkt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:55 schreef rene90 het volgende:
Er zijn genoeg "versus" reviews te lezen als je even googled, maar het verschil zit hem voor jou denk ik voornamelijk in het scherm, 3,5 inch tegen 4,3 inch. Dat kan best wel wat verschillen in de handzaamheid, dus kijk even in de gewone winkel hoe het voelt. Wat jij er mee wilt kan met beide telefoons prima.
Stock rom er gewoon op flashen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:06 schreef crossover het volgende:
Ik wil op mn hero die cyanogenmod eraf hebben en de originele software erop zetten. Ik vind het nu allemaal namelijk wat traag gaan. Hoe kan ik dat het snelste doen?
Hoe heb je dan de eerste keer cyanogenmod er op gekregen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:17 schreef crossover het volgende:
Ik ben vergeten er bij te vertellen dat ik een n00b ben op het gebied van android. Iets meer info misschien?heb m'n flash kaart al in de laptop zitten.
Zo heb ik 'm gekocht.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoe heb je dan de eerste keer cyanogenmod er op gekregen?
Geloof mij maar, je kan beter een hard reset doen, dan terug naar stock. Stock is trager dan cyanogenmod.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:06 schreef crossover het volgende:
Ik wil op mn hero die cyanogenmod eraf hebben en de originele software erop zetten. Ik vind het nu allemaal namelijk wat traag gaan. Hoe kan ik dat het snelste doen?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:37 schreef crossover het volgende:
![]()
Laatst had ik de hero van iemand anders in m'n hand en die was veel sneller.. Nu moet ik vaak enkele seconden wachten voordat apps of bijvoorbeeld het telefoon-scherm start(en)
http://forum.xda-developers.comquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:37 schreef crossover het volgende:
Ik krijg 'm niet eens verbonden met HTC Sync
Zoek browser op in je settings-apps en doe alle standaarden herstellen oid.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:40 schreef NatteKrant het volgende:
Ooit een keer bij verschillende apps ingesteld dat links geopend worden in de standaardbrowser. nu gebruik ik echter Opera maar hoe kan ik zorgen dat die links nu geopend worden in opera?
Instellingen, applicaties, applicaties beheren, browser, standaarden wissen (oid)quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:40 schreef NatteKrant het volgende:
Ooit een keer bij verschillende apps ingesteld dat links geopend worden in de standaardbrowser. nu gebruik ik echter Opera maar hoe kan ik zorgen dat die links nu geopend worden in opera?
Dat was hem. Thnx!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:41 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Instellingen, applicaties, applicaties beheren, browser, standaarden wissen (oid)
In het zwart is ie nog wel mooi, leuk randje. Maar in het wit idd, lijkt net een Chinese webshop meuk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:39 schreef epicbeardman het volgende:
Voor de stijl hoef je ook niet naar Apple te gaan zeg. Wa un lelijk ding. Dat überhaupt een bedrijf dat ding zou willen kopiëren![]()
http://www.engadget.com/2(...)-ii-bionic-and-tita/
Dat probleem met dat intern geheugen is inmiddels al lang opgelost in de nieuwere modellen. En ook voor de Desire zijn er oplossingen voor in de vorm van custom ROMS die gewoon de standaard ROM bevatten, maar dan aangevuld met Apps2SD+ functie waarbij het probleem met het geheugen is opgelost.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:02 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
In het zwart is ie nog wel mooi, leuk randje. Maar in het wit idd, lijkt net een Chinese webshop meuk.
[ afbeelding ]
Jammer dat HTC weinig intern geheugen toevoegd (Desire anyone, zelf helaas ervaring mee). Als je standaard ROM goed/mooi vind is het altijd zo'n gezeur bij apps installeren.
Ik gebruik app2sd niet, heb 83 apps erop staan en heb nog 109MB vrij intern. Gebruik zelf een "uitgeklede" InsertCoin_GB_Sense2.1_CM7_1.1.3 ROM.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:43 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat probleem met dat intern geheugen is inmiddels al lang opgelost in de nieuwere modellen. En ook voor de Desire zijn er oplossingen voor in de vorm van custom ROMS die gewoon de standaard ROM bevatten, maar dan aangevuld met Apps2SD+ functie waarbij het probleem met het geheugen is opgelost.
Uitgekleed? Huh? In ieder geval is wat jij hebt Data++.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik gebruik app2sd niet, heb 83 apps erop staan en heb nog 109MB vrij intern. Gebruik zelf een "uitgeklede" InsertCoin_GB_Sense2.1_CM7_1.1.3 ROM.
Dat kloptquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Uitgekleed? Huh? In ieder geval is wat jij hebt Data++.
Geheel met jou eens, is nog trager geworden ook vind ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
De nieuwe market ziet er extreem bagger uit...
Ik heb lekker nog de oude. Nieuwe tijdje geprobeerd en die heeft wel wat voordelen, maar hij werkt veel te traag.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geheel met jou eens, is nog trager geworden ook vind ik.
mooi he.quote:
En zelfs nog meer is daarmee opgelost. Sneller en mooier imho.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:43 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat probleem met dat intern geheugen is inmiddels al lang opgelost in de nieuwere modellen. En ook voor de Desire zijn er oplossingen voor in de vorm van custom ROMS die gewoon de standaard ROM bevatten, maar dan aangevuld met Apps2SD+ functie waarbij het probleem met het geheugen is opgelost.
Dat belooft in ieder geval qua vormgeving heel wat bijzonders.quote:
idd, en als dat een gebogen scherm is dan spuit ik mijn hele beeldscherm onderquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:38 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat belooft in ieder geval qua vormgeving heel wat bijzonders.
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:38 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat belooft in ieder geval qua vormgeving heel wat bijzonders.
Mwa, ik denk niet dat ze er een "oude" processor in zetten. De Nexus-serie is over het algemeen een soort showcase waarbij er zowel een nieuwe processor als een nieuwe versie van Android geshowd worden. Dat was althans altijd het idee achter de Nexus.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:01 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
mooi he.
Enige waar ik nog wat zorgen over maak is de processor.
De nieuwe van Samsung is nog niet beschikbaar en de nieuwe van TI was niet in voldoende aantallen beschikbaar toch? Misschien de huidige van de S2 opgeschroefd naar 1,5. (zou ik jammer vinden)
Nexus Prime (Galaxy S II HD):quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:38 schreef Klonk het volgende:
Is er ergens een samenvatting van die geruchten te vinden?
Android tweepuntviehieeeer, niet 4.0.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:30 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Nexus Prime (Galaxy S II HD):
4.65inch 720p super AMOLED, 316dpi screen
1.5Ghz cortex A-9, 250Mhz SGX543MP2
LTE version, 16GB
internal (expandable), NFC
Android 4.0
Release data:
Nov. 11 (US: AT&T, Sprint, T-Mobile),
Jan. 15 (US: Verizon) branded "Droid Prime"
Klopt, noled.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:14 schreef rene90 het volgende:
De samsung galaxy s plus heeft een super amoled scherm. Houdt dat dan in dat je ook gebruik kan maken van zo een meldingsindicator op je scherm dat er een ledje gaat knipperen?
Je begrijpt het inderdaad verkeerd. Je kan namelijk op de GS1 & GS2 dmv noled wel enkele pixels laten branden, terwijl de rest van het scherm uit blijft. Het is dan ook een led scherm.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:20 schreef Devolution het volgende:
Die led indicator is een lampje, terwijl het scherm bestaat uit veel kleinere leds (elke pixel is 1 of meer ledjes). Voor zover ik weet is het in Android niet mogelijk om een individuele pixel of schermled te gebruiken als indicator. Óf het gehele scherm is aan, óf het gehele scherm is uit. Je kunt niet individuele pixels/leds aanzetten.
Nee dus
Edit:
Oh, misschien dat ik de vraag niet helemaal begrepen heb. Als het scherm uitstaat, kun je geen notificatieled laten branden op die smartphone. Wat wél kan, is een melding/ledje/icoontje op je scherm laten verschijnen zodra dit scherm aan staat.
Zoiets zou ook ideaal zijn, volgens mij vreet dat een stuk minder stroom dan dat er led's op het scherm oplichten. Het maakt mij ook niet uit dat ik dan niet gelijk zie "wat" er voor een bericht is, als je een melding hebt van iets wil ik sowieso kijken wat het is. Bij de nokia e71 was dit echt ideaal.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:59 schreef Nizno het volgende:
In een MIUI-rom zit ook een mogelijkheid om de menu en de vorige knop te laten oplichten wanneer er een bericht oid is.
Hopelijk kom ik die nog eens in een andere rom tegen, want andere dingen vond ik totaal niet goed in die rom.
ik hoop echt niet dat het de 1.5Ghz cortex A-9, 250Mhz SGX543MP2 gaat worden..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:30 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Nexus Prime (Galaxy S II HD):
4.65inch 720p super AMOLED, 316dpi screen
1.5Ghz cortex A-9, 250Mhz SGX543MP2
LTE version, 16GB
internal (expandable), NFC
Android 4.0
Release data:
Nov. 11 (US: AT&T, Sprint, T-Mobile),
Jan. 15 (US: Verizon) branded "Droid Prime"
hoeft voor mij ook niet groter, maar als je kijkt naar de nexus prime dan heeft die dus geen knoppen meer onder het scherm. 4,65 is dus vergelijkbaar met een telefoon van 4,3. Het is volledig scherm en niet meer ruimte nodig voor knoppen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:12 schreef rene90 het volgende:
Vinden jullie ook niet dat die schermen te groot gaan worden? Het wordt gewoon niet meer te doen straks om die dingen normaal mee te nemen.
De aankondiging gebeurt op 11 oktober dacht ik. Misschien delen ze mee dat de Nexus Prime tegen een datum gelanceerd wordt waarbij dan toch die nieuwe processor zit?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:18 schreef Sharpdressedman het volgende:
Overigens is het dubbel balen, want de prime komt te vroeg voor de nieuwe processor van Samsung maar the next best thing the OMAP 4460 van Texas Instruments is vertraagd.
Dus waarschijnlijk een "oude" die draait op 1,5
Nexus Prime was expected to be shipped with 1.5 GHz OMAP 4460 from Texas Instruments but lately the reports were that shipping for OMAP has been delayed.
hoop het, maar heb zitten googlen en alleen artikelen gelezen van afgelopen weekquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:49 schreef DeMessias het volgende:
[..]
De aankondiging gebeurt op 11 oktober dacht ik. Misschien delen ze mee dat de Nexus Prime tegen een datum gelanceerd wordt waarbij dan toch die nieuwe processor zit?
Contactless charging (waar die puntjes voor staan) is overigens wel ubertof.quote:
dat zal alleen voor de vs gelden gok ik zoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:34 schreef Devolution het volgende:
Ik lees ook hier en daar dat het voorlopig een Verizon exclusive wordt, wat dus kan betekenen dat hij hier voorlopig niet uitkomt. Terwijl ik nu al haast niet meer kan wachten
Moet je even wachten tot de dag na de release en dan in je teletijdmachine stappen, kun je hem gisteren hebben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:03 schreef Devolution het volgende:
Ja maar de vraag is dan hoe lang het zal duren voor ie hier uitkomt.. Ik wil die telefoon verdomme gisteren!
Dan doe je toch een andere rom op je desire?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:43 schreef mime_negert het volgende:
Heb nu een HTC Desire HD en zit al een tijd te kijken voor een Nexus variant. Vooral omdat er dan geen schil over Android zit. Het enige wat mij tegenhoud is de bouwkwaliteit van Samsung.
Mijn HTC voelt degelijk en stevig aan, bij de Samsung telefoons heb deze ervaring niet.
Hoop dat ze bij de Prime hebben aangepast. Of maak ik me onterecht zorgen?
Heb ik ook.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:03 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dan doe je toch een andere rom op je desire?
Need!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:00 schreef delano.888 het volgende:
Hier issie dan:
[ afbeelding ]
http://pocketnow.com/andr(...)-samsung-nexus-prime
Prijs en releasedate is niet belangrijk?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:53 schreef Sharpdressedman het volgende:
tsss hoe lekt dat altijd uit.
Aan de ene kant fijn, hebben we eerder info. Maar vind het altijd wel leuk de verrassing op zo'n event![]()
Enige wat we nu nog moeten weten is welke processor er in komt
voor de één wel, de ander niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:56 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Prijs en releasedate is niet belangrijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |