Valt wel mee toch? Is nb een speciale damesfiets. Kan me wel voorstellen dat een vrouw die verkiest boven een Bullsquote:Op zondag 19 februari 2012 21:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bianchi zit wel heel "aggresief". Ik weet niet of je vrouw de houding daarvan lekker vind?
Hoezo sorry? Iedereen z'n smaak toch, ik voel me niet aangevallen. Zelf hou ik wel van dat zwarte met rode accenten. Niet te veel poespas en gewoon fietsenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb er even serieus naar gekeken voor mijn vrouw, maar die vond hem lelijk (sorry). Het wordt voor haar waarschijnlijk toch een Bianchi Via Nirone Dama
Herkenbaarquote:Op maandag 20 februari 2012 08:07 schreef cafca het volgende:
De zwarte was inderdaad de minst lelijke
Verder een prima fiets, volgens mij
Zeker een prima fiets, ga alleen een keer de wielset upgraden als ik daar geld voor hebquote:Op maandag 20 februari 2012 08:07 schreef cafca het volgende:
De zwarte was inderdaad de minst lelijke
Verder een prima fiets, volgens mij
Als je nu al op veloce rijdt zou ik deze laten doen en wachten tot je echt een upgrade kan makenquote:Op maandag 20 februari 2012 09:04 schreef Luck het volgende:
Even een vraagje aan de kenners. Is dit een goede prijs/kwaliteit verhouding?
http://fietsen-brommers.m(...)0eU8f&fta_ind=1&fs=1
Frame is tweedehands, maar vrijwel alle onderdelen zijn helemaal nieuw. Krijg vandaag nog bericht over watvoor wielen het precies zijn (ontbreekt in de advertentie).
Ik heb nu een tweedehands Duell met ook een Veloce groep en Easton wielen. De manier van schakelen vind ik erg fijn.
Vraag me alleen af of ik niet een categorie duurder moet gaan zitten wat groep betreft. Ik heb de Duell gekocht om te zien of het iets voor mij iets, dat wielrennen. Inmiddels heb ik er sinds juni zo'n 2750km opzitten, dus volgens mij is dat redelijk wat.
Thanks
Een scheur in je velg zou ik ook niet al te lang mee rondrijden...quote:Op maandag 20 februari 2012 09:10 schreef Luck het volgende:
Mijn Duell heeft in december nog een beurt gehad, dus die is nog wel in orde. Wel een scheurtje in de velg van mijn achterwiel die groter wordt.
De Duell is eigenlijk net ff 1 of 2cm te groot, ik zit net even iets te ver voorover op mijn stuur. Vandaar dat ik wat ben gaan rondkijken.
Maar ik denk dat de groep toch wel een dealbreaker wordt..
Post eens een pica? Misschien kun je nog wel e.e.a. veranderen met de stuurpen of het stuur (reach)? Ik denk ook dat de fiets die je postte niet echt een upgrade is, is zonde.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:10 schreef Luck het volgende:
Mijn Duell heeft in december nog een beurt gehad, dus die is nog wel in orde. Wel een scheurtje in de velg van mijn achterwiel die groter wordt.
De Duell is eigenlijk net ff 1 of 2cm te groot, ik zit net even iets te ver voorover op mijn stuur. Vandaar dat ik wat ben gaan rondkijken.
Maar ik denk dat de groep toch wel een dealbreaker wordt..
Hoe lang ben je? De verkoper zit er op met 1.81 (door z'n kleine benen zegt ie) maar voor mij (1.85) zou deze fiets al veel te klein zijn..quote:Op maandag 20 februari 2012 21:38 schreef Flat-Eric het volgende:
Ik meld me hier wederom voor jullie advies:
Heb nu een andere fiets op het oog: Wilier Escape: http://link.marktplaats.nl/532630029
Deze fiets kan ik overnemen voor 750 euro, is dit een reëel bedrag voor deze fiets?
Compact is inderdaad niet zo handig op het vlakke, maar dat is vrij makkelijk op te lossen door het binnenblad te vervangen voor een iets groter exemplaar, bijvoorbeeld 39 tandjes. Kost niet veel. Als je dan een keer op vakantie gaat zet je gewoon je 34 tands binnenblad weer terug.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:08 schreef Flat-Eric het volgende:
Ik heb gisteravond de fiets gezien en bereden: ik ben 1.80 maar zadel moest wel flink stuk omhoog. Weet niet of dat een ideale positie oplevert voor langere tijd.. Tevens zit er een compact crank op, lees op internet verhalen dat het een beetje vlees noch vis-verhaal is; wel flexibiliteit maar op het vlakke toch te weinig te gebruiken verzetten. Ik zal hem toch het meest op vlakke stukken gebruiken.
Ik zoek in de omgeving van Groningen idd.
Hier iig al een nieuwe fiets met 105 http://link.marktplaats.nl/531879971 Die krijg je voor 750 ook vast wel mee..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:08 schreef Flat-Eric het volgende:
Ik heb gisteravond de fiets gezien en bereden: ik ben 1.80 maar zadel moest wel flink stuk omhoog. Weet niet of dat een ideale positie oplevert voor langere tijd.. Tevens zit er een compact crank op, lees op internet verhalen dat het een beetje vlees noch vis-verhaal is; wel flexibiliteit maar op het vlakke toch te weinig te gebruiken verzetten. Ik zal hem toch het meest op vlakke stukken gebruiken.
Ik zoek in de omgeving van Groningen idd.
Nee. Sommige zaken hebben deze fietsen overjarig verkocht voor rond de 850¤. Hij is niet slecht hoor, gewoon degelijk. Trouwens ook veel te klein als je >1.80m bent.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:38 schreef Flat-Eric het volgende:
Ik meld me hier wederom voor jullie advies:
Heb nu een andere fiets op het oog: Wilier Escape: http://link.marktplaats.nl/532630029
Deze fiets kan ik overnemen voor 750 euro, is dit een reëel bedrag voor deze fiets?
Kan ik een keer met een nieuw tandwiel bij jou langs komen?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:32 schreef eentwee het volgende:
[..]
Nee. Sommige zaken hebben deze fietsen overjarig verkocht voor rond de 850¤. Hij is niet slecht hoor, gewoon degelijk. Trouwens ook veel te klein als je >1.80m bent.
Compact is niet verkeerd maar je moet wel van sleutelen houden. Niemand gaat in Groningen met een 34 rijden.
Duidelijk. Ook gezien de tips in de topic (waarvoor dankquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:32 schreef eentwee het volgende:
[..]
Nee. Sommige zaken hebben deze fietsen overjarig verkocht voor rond de 850¤. Hij is niet slecht hoor, gewoon degelijk. Trouwens ook veel te klein als je >1.80m bent.
Compact is niet verkeerd maar je moet wel van sleutelen houden. Niemand gaat in Groningen met een 34 rijden. Als je altijd op de 50 rijdt trap je te zwaar en/of ligt je ketting te schuin. Of je bent getalenteerd
Pannenkoekquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan ik een keer met een nieuw tandwiel bij jou langs komen?
Je hebt toch een speciaal stuk gereedschap nodig om de crank van het bracket los te maken?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:13 schreef eentwee het volgende:
[..]
PannenkoekJe kunt toch wel een inbussleutel vasthouden?
Maar is goed hoor, kom maar langs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |